Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Hoe oud worden koeien eigenlijk (als ze niet voor de slacht zijn dan )?
Zo, een topic in elkaar geflanst. Wie heeft raad?

http://forum.viva.nl/forum/Thuis/Bruids ... 3#reacties
quote:Grobbekuiken schreef op 26 oktober 2012 @ 14:15:

Hoe oud worden koeien eigenlijk (als ze niet voor de slacht zijn dan )?Ik heb het opgezocht: volgens wikipedia kan een rund 20jr. worden. Manlief weet dat niet eens, want zo oud worden ze nooit in de melkstal Als ze niet genoeg produceren gaan ze naar de slager. Misschien moet ik toch vegetarisch worden.
quote:Grobbekuiken schreef op 26 oktober 2012 @ 13:15:

[...]

En deze is ook geweldig zeg!

[afbeelding]

Die kleuren van deze twee, die zijn echt prachtig

Ik zou zoiets best in de huiskamer willen, jammer alleen dat dit soort mooie kunst nogal prijzig is. Logisch natuurlijk, maar mijn portemonee denkt daar helaas anders over.....jammer, jammer, jammer....*zucht*Die is 815,- en de geisha is 675,-. Dus dat valt mee! (Waarmee ik niet wil zeggen dat iedereen zich dat kan veroorloven, maar het is gezien het formaat en de kwaliteit een goede investering, zeg maar).
Lieve Yv, waarom vraag je het niet aan ons. Ik heb t idee dat de crea's hier je met alle liefde willen helpen met je bruidsboeket
Goffer!!!

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dat zou betekenen dat onze premie omhoog gaat. Alweeeeer.
quote:Yezka schreef op 26 oktober 2012 @ 14:31:

[...]

Die is 815,- en de geisha is 675,-. Dus dat valt mee! (Waarmee ik niet wil zeggen dat iedereen zich dat kan veroorloven, maar het is gezien het formaat en de kwaliteit een goede investering, zeg maar).

Hmmmm....valt idd nog wel mee. Heb een kunstenaar gekend die heul veul meer vroeg. Was erg mooi, dat dan weer wel.

Maar tja, mijn portemonee hè
quote:Grobbekuiken schreef op 26 oktober 2012 @ 14:53:

[...]

Hmmmm....valt idd nog wel mee. Heb een kunstenaar gekend die heul veul meer vroeg. Was erg mooi, dat dan weer wel.

Maar tja, mijn portemonee hè

Ja, da's precies wat ik bedoel. Als je voor dit budget iets zoekt en haar stijl bevalt je, zit je hartstikke goed! Maar niet iedereen heeft dit te besteden.

Overigens heeft ze al kleinere werken vanaf 75,- euro (ongeveer). Ook heel gaaf, op oude LP's. Ook portretten in opdracht voor die prijs.
Op LP's?

Dat vind ik interessant.

Ik heb vanavond ladies night. Zin in!!!

Even een vraagje, Sint en piet huren of nog even paar jaar wachten?
quote:Yezka schreef op 26 oktober 2012 @ 15:09:

[...]

Ja, da's precies wat ik bedoel. Als je voor dit budget iets zoekt en haar stijl bevalt je, zit je hartstikke goed! Maar niet iedereen heeft dit te besteden.

Overigens heeft ze al kleinere werken vanaf 75,- euro (ongeveer). Ook heel gaaf, op oude LP's. Ook portretten in opdracht voor die prijs.Wat een leuke dingen doet ze! Van portretten weet ik ook dat de prijzen sky-high kunnen gaan. Nee, dan is ze in verhouding met wat ze allemaal voor moois maakt, absoluut niet duur.
quote:missy_Acy schreef op 26 oktober 2012 @ 15:13:

Op LP's?

Dat vind ik interessant.

Ik heb vanavond ladies night. Zin in!!!

Even een vraagje, Sint en piet huren of nog even paar jaar wachten?Tja, wij waren er eigenlijk ook al heel vroeg bij. Deden het samen met vrienden die hier toen nog in de straat woonden, samen Sint en Piet ingehuurd. Kinderen waren toen een jaar of 2. Was altijd heel leuk.
Ja, DG is pas 1 hè? Ben bang dat hij er bang van wordt
Zou nog even een jaartje wachten.
quote:missy_Acy schreef op 26 oktober 2012 @ 14:35:

Lieve Yv, waarom vraag je het niet aan ons. Ik heb t idee dat de crea's hier je met alle liefde willen helpen met je bruidsboeketHoe bedoel je? Dat jullie het gaan maken? Of dat jullie ideeen aandragen? Ik wil het eigenlijk zelf maken, maar ben bang dat het een fiasco wordt.
Ik zou t iemand laten doen . Idd ivm fiascos etc
quote:Yvonne77 schreef op 26 oktober 2012 @ 15:37:

[...]

Hoe bedoel je? Dat jullie het gaan maken? Of dat jullie ideeen aandragen? Ik wil het eigenlijk zelf maken, maar ben bang dat het een fiasco wordt.

Ghèhèhè, aan mij heb je helemaal niks hoor.

Waarom oefen je niet eerst?
Ideeën, en ik wil je best helpen hoor met t maken.
Eerst je basis bepalen:

Helpen maken wil ik ook wel!

Hallohoho??

Oh ja, Apa, Macho is net via internet in de weer geweest voor een tel. abo voor Bomber. Heb verteld wat jullie zeiden over internet, en hij vond het zowaar (!) idd een goed idee.

We hebben hier een kattenconcert!! Ze krijgen eten van Bomber en brullen alsof ze nog nooit wat gekregen hebben
Ik heb heel slecht nieuws..........vanavond moeten we naar een andere kliniek kijken.

Morgen spullen inpakken en zondag verhuizen.

Wij zijn boos heel verdrietig en woedend..............Ze kunnen het niet meer aan, mijn dochter is de pineut.

We staan met de rug tegen de muur..........
quote:peecee schreef op 26 oktober 2012 @ 17:14:

Ik heb heel slecht nieuws..........vanavond moeten we naar een andere kliniek kijken.

Morgen spullen inpakken en zondag verhuizen.

Wij zijn boos heel verdrietig en woedend..............Ze kunnen het niet meer aan, mijn dochter is de pineut.

We staan met de rug tegen de muur..........

Oh mijn god Peecee, wat verschrikkelijk! Heb gemist waar het allemaal om ging, maar had wel begrepen dat het ernstig genoeg was en heb aan jullie gedacht. Sjesus..... Meid, ik weet niet wat ik zeggen moet......

Gofferdegofferdegoffer, .... zijn er überhaupt opties?
Zelfs Macho is flabbergasted....
Nee geen andere opties......we zijn machteloos. we gaan samen overleggen of we juridische stappen gaan ondernemen.
Goffer peecee. Goffer de goffer wat KUT!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven