Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Ik heb een grote kastopruiming gedaan en heb een aantal kledingstukken die ik niet (meer) draag.

o.a.

Een rode korte zomerjurk van het merk Fransa maat m (nooit gedragen is te groot) mooie kwaliteit, twee lagen en met een rits aan de zijkant.

Een groene winterjas van het merk Not the same (maat s/m)

Een hele gave strapless maxidress van het merk please (weet niet of dat ook in NL te koop is) maat s
Dat jurkje van Fransa, heb je daar een foto van? En valt M als een 38-40?
Mamak, welke maat heeft je zoon nu?

Draagt hij al maat 92?
quote:Shenandoah schreef op 07 december 2012 @ 20:10:

@lechat,

Dank je, ik wacht je mailtje af!Ja hoor, het is chat gelukt, je hebt mail!
linkjes naar foto's van mijn vorige post

jurk

jurk

maxidress

jas

jas

schoenen maat 37/38

We zijn aan het verbouwen zoals je ziet, dus t komt niet uit een luguber kraakpand o.i.d.!

De jas is misschien niet de meest prachtige charmante jas, maar wel superwarm,
Lely,van mij mag je het hebben hoor.

Heb ook nog in de aanbieding een mooie groene sjaal en muts van Mexx. Maat M voor jongen.

Een lichtblauwe longsleeve van Mexx voor jongen maat 110.

Een blauwe flanellen pyama van Snoopy met een voetbal (dus voor jongen) maat 98/104.

Wil alleen mijn mail niet open en bloot op het forum kwakken maar ik kijk even of ik een mail aan kan maken via Viva
Dit is mijn mail: lelytje punt van punt dalen op gmail punt con
Com dus
Heb je een mail gestuurd.......lelytje
sinaasappellikeur, ik ben fan van je maxidress!!!
Jaaahhh, de broek is binnen. Hij is echt prachtig! Bedankt Woepsie!
@ Sinaasappellikeur ik vind je lange jurk en winterjas erg leuk

Ik heb op het moment een doos vol bouqetreeksjes te geef en een aantal romans Eng/Nl. Ga in de kerstvakantie ook aan m'n kledingkasten beginnen

Mijn email: sunshinequeen@live.nl
@ isa

Blij dat jij er zo blij mee bent! haha
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Woepsie, het tuigje is ook binnen! Erg mooie kleur blauw die mooi staat bij mijn rooie bijna je-weet-wel-kater. Bedankt!

Blijft toch een beetje een Sinterklaasgevoel, zo'n envelop in je brievenbus vinden
@ Isa: Sorry, sorry dat ik niets meer van me heb laten horen.

Ik ben gewoon veel te veel met de aankomende bevalling bezig.

Man en ik zijn zo ongelooflijk ongeduldig aan het worden. En dan te bedenken dat is pas 38w5d ben, dus het kan echt wel nog eventjes gaan duren.

Zo te lezen zijn de flessen inmiddels al op weg naar een nieuwe eigenaar. Helemaal prima
Misschien moet ik voorlopgig maar eventjes niet op dingetjes reageren of dingen aanbieden. Ben er met mijn hoofd soms gewoon niet helemaal bij. En volgens mij ben ik gewoon vergeetachtig geworden door het zwanger zijn.
Watervrouw, het boek is binnen.

Bedankt!
@ jl

Ook hier belt meneer de postbezorger net aan! (nu wel vriendelijk haha) Wat een leuke dingetjes in het pakketje. Vooral dat Nijntje jasje vind er erg leuk en je hebt er ook nog een beertje met muziekje bij in gedaan! Die kan ik leuk aan het bedje hangen!

Le chatnoir

Het voelt inderdaad een beetje als sinterklaas. Of als kerst! (vind sinterklaas niks aan) Zit gewoon lachend het pakketje van jl open te maken. En sommige sokjes herken ik. En zit ik daar.. owww die kreeg je bij zus en zo!
En het leuke hiervan vind ik nog..

Zoals ik al zei gaat het mij er niet om of ik het wel of niet nieuw kan betalen, want ik kan dat best betalen. Maar het is gewoon een leuke hobby om leuke spulletjes voor een prikkie bij elkaar te charteren. Spulletjes wat van een ander is geweest. Spulletjes waar een ander heel dol op was en waar nu weer iemand heel dol op is. Spulletjes waar iemand niet naar om keek en nu iemand erg blij mee is, zonder dat het in de container belandt! Hihi en zo zullen er wel meer mensen hier het met me eens zijn haha
quote:_flower_ schreef op 11 december 2012 @ 16:24:

Misschien moet ik voorlopgig maar eventjes niet op dingetjes reageren of dingen aanbieden. Ben er met mijn hoofd soms gewoon niet helemaal bij. En volgens mij ben ik gewoon vergeetachtig geworden door het zwanger zijn.Dat herken ik wel, hoor. Dat hield bij mij na de bevalling ook nog wel een tijdje aan. Ik heb in die tijd meer aanmaningen gehad dan in de hele periode ervoor (en erna) Lekker cocoonen
quote:woepsie schreef op 11 december 2012 @ 16:48:

En het leuke hiervan vind ik nog..

Zoals ik al zei gaat het mij er niet om of ik het wel of niet nieuw kan betalen, want ik kan dat best betalen. Maar het is gewoon een leuke hobby om leuke spulletjes voor een prikkie bij elkaar te charteren. Spulletjes wat van een ander is geweest. Spulletjes waar een ander heel dol op was en waar nu weer iemand heel dol op is. Spulletjes waar iemand niet naar om keek en nu iemand erg blij mee is, zonder dat het in de container belandt! Hihi en zo zullen er wel meer mensen hier het met me eens zijn hahaVindt ik heel mooi verwoord van jou woopsie, zo is het maar net :P
De boeken die ik via dit topic had gekregen (sorry, ik weet even niet meer van wie :S) heb ik uit, dus ze zijn weer beschikbaar:

- Heleen van Royen - Godin van de jacht

- Heleen van Royen - De ontsnapping

Daarnaast nog:

- TimeOut reisgids over Manchester (in het Engels)

- een klein rood vaasje

- een beeld van giraffen (uit Afrika)

(laatste twee kan ik eventueel foto's van maken)
Ukkie wil je mij foto's mailen van dat beeld? Even kijken of dat bij mijn giraffenschilderij past

Ik heb nog glaszegels van de hema, wie het eerst mailt stuur ik ze!

chocolover_viva @ hotmail . com
(ik ga ook mee doen)

Ik heb de onderstaande boeken over.

- Vogelman (Mo Hayder) nog helemaal nieuw

- Modus Operandi (Patricia Cornwell) nog helemaal nieuw

- Echte wereld (Natsuo Kirino) helemaal nieuw

- Hapjen hapje! (kookboek voor baby- en peuter)

Mailen mag op renate92@hotmail,com
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Isa33 schreef op 11 december 2012 @ 17:05:

[...]

Dat herken ik wel, hoor. Dat hield bij mij na de bevalling ook nog wel een tijdje aan. Ik heb in die tijd meer aanmaningen gehad dan in de hele periode ervoor (en erna) Lekker cocoonen

Is bij mij nooit meer weg gegaan.

En nu bij de tweede lijkt het nog een graadje erger.

Zwangerschapsdementie noem ik het altijd.

Isa en Shenandoah, spul ligt ingepakt, maar kids en real life werkten niet echt mee, dus je hoort morgen nog over verzendkosten.

Hoop dan ook naar het postkantoor te kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven