Mode & Beauty alle pijlers

Beste mascara ever!

26-01-2013 18:25 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel hier je tips. Ben opzoek naar een nieuwe mascara.
quote:sandy1974 schreef op 28 januari 2013 @ 12:25:

PUPA DIVA LASHES,geen idee waar te koop,ik bestel ze 1x per jaar online,(google)meteen 4 stuks,ik vervang 'm elke 3 maanden.

Ik heb lichtblonde wimpers, en deze maakt ze echt mooi zwart zonder klonters.

Kost wel 15.99 pst.Ik heb daar een proefje van. Werkt echt super, en een stuk beter dan mijn YSL (even geen idee welk type) die ik ook heb.
Ik gebruik rimmel, het is de day 2 night. Werkt voor mij super en geregeld is die ook nog 2 halen 1 betalen. Dacht zo rond ¤13,-
The max factor... False lash effect die is superrrr!
Hakuna matata
Klopt, die van Clinique heb ik ook gehad, die is wat droger. De Estee Lauder beviel me heel goed en deze van Catrice eigenlijk ook prima maar zorg wel dat je onder je ogen goed poedert anders loopt het alsnog door.quote:helena2 schreef op 28 januari 2013 @ 19:52:

[...]

Nu heb ik net een nieuwe, dus het kan wel even duren.

Vind je hem net zo fijn als die van Estee Lauder?

Ik vind dat die van Clinique wel fijn is, maar toch heb ik soms wat losse korreltjes die in de loop van de dag onder mijn oog vallen. Toch iets te droog denk ik.
Celebrities mascara van eveline cosmetics! Geweldig! Ik had ze besteld bij een probeer aanbieding en ik was meteen om. Wat een fijne mascara. Verlengd mooi en mn wimpers zijn langer en curly dan ooit! Daar kan mn chanel niet tegenop waar ik zo tevreden over was. Meteen mijn zussen er 1 gegeven en die zijn ook om. En dat voor 10,-
Ik sluit me aan bij Yes! They're Real van Benefit. Ik heb zelf al lange wimpers dus de meeste merken doen niks extra's voor me. Maar bij die leek het net of ik nepwimpers op had. Ik heb ze in het buitenland gekocht maar bij Sephora in de V&D heb je ze ook en via internet.
quote:diorissima schreef op 29 januari 2013 @ 11:27:

Celebrities mascara van eveline cosmetics! Geweldig! Ik had ze besteld bij een probeer aanbieding en ik was meteen om. Wat een fijne mascara. Verlengd mooi en mn wimpers zijn langer en curly dan ooit! Daar kan mn chanel niet tegenop waar ik zo tevreden over was. Meteen mijn zussen er 1 gegeven en die zijn ook om. En dat voor 10,-Dit merk ken ik niet, maar ik zie dat ze dierproefvrij zijn. Dat maakt nieuwsgierig. Heb je toevallig ook eyeliner of oogpotlood van ze of andere producten? En is het alleen online te verkrijgen?
quote:diorissima schreef op 29 januari 2013 @ 11:27:

Celebrities mascara van eveline cosmetics! Geweldig! Ik had ze besteld bij een probeer aanbieding en ik was meteen om. Wat een fijne mascara. Verlengd mooi en mn wimpers zijn langer en curly dan ooit! Daar kan mn chanel niet tegenop waar ik zo tevreden over was. Meteen mijn zussen er 1 gegeven en die zijn ook om. En dat voor 10,-Bedoel je deze mascara? kwam deze link toevallig tegen en moest aan dit topic denken. Hier krijg je de mascara 'gratis' alleen verzendkosten betalen.
Ik heb die net besteld van jouw link, Blusher. Had laatst Elizabeth arden mascara gekocht kaar die os niet zo fijn. Ben verder vaste klant van max factor masterpiece
quote:mickey87 schreef op 26 januari 2013 @ 21:19:

Benefit, They're real! Fijnste mascara die ik ooit gebruikt heb.Die heb ik van de week gekocht en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. Ik vind het vooral belangrijk dat een mascara niet van mijn wimpers afkruimelt en/of zwarte vegen onder mijn ogen veroorzaakt. Ik heb veel mascara's geprobeerd en bij bijna allemaal zie ik er na een uur uit als een panda . Vooral Diorshow Waterproof vond ik wanstaltig slecht. Maar deze mascara is de hele dag blijven zitten waar het zat, zelfs na een huilbui (van het lachen overigens!).
Ik had tot voor kort Lancôme Hypnôse Drama. Erg fijne mascara, maar zeker niet goedkoop. In het kader van bezuinigen heb ik nu Maybelline Volum' Express Lift-up mascara (12,99) en daar ben ik erg tevreden mee.
I am surrounded by morons
quote:readyfortheworld schreef op 27 januari 2013 @ 14:25:

Estee Lauder Sumptuous Extreme mascaraDeze inderdaad, zelfs mijn vriend zag het verschil met die van de Kruidvat. Wil heel wat zeggen
Lancôme Drama vind ik nu ook echt wauw
Max Factor Masterpiece doet het goed bij mij. Denk ook dat het ligt aan je wimpers. Als je van jezelf lange/gekrulde/volle wimpers heb werkt elke mascara wel mee.
Ik kocht vroeger ook altijd dure mascara's van Maybelline of Bourjois, maar de beste die ik tot nu toe al gehad heb was van Essence en heel goedkoop. Rond de 3 euro denk ik. Heel tevreden van!

Foto mascara Essence
Ik heb vanmiddag deze gekocht. Waterproof, kost nog geen 3 euro en doet niet onder voor de Masterpiece en Telescopic, die ik altijd gebruik. Ik ging Essence gel topcoat nagellak halen, maar die was uitverkocht.

http://www.essence.eu/nl/ ... en/mascara/product/1.html
De Essence I love extreme (extreme volume) mascara van Kruidvat is mijn favoriet. Fijnste mascara die ik heb gehad en kost maar ongeveer 3 euro :D

Op mijn oog:

Ik zoek ook een toppertje. Maar er komen er toch veel verschillende langs in dit topic. Volgens mij zijn die met de meeste fans nu de 2000 calories en die van Benefit They're Real. Dus misschien dat ik een van die maar s probeer.
quote:AnnaRaven schreef op 04 februari 2013 @ 12:39:

[...]

Deze inderdaad, zelfs mijn vriend zag het verschil met die van de Kruidvat. Wil heel wat zeggen Haha de meeste zouden het zelfs niet eens merken dat je mascara aan hebt
Ik gooi er nog een keer de Max Factor 2000 Calories in . Een paar jaar lang allerlei andere mascara's geprobeerd, nu weer eens de MF gekocht en ik begrijp niet wat me de afgelopen jaren bezield heeft haha!
Winter is coming...
Ik vond de maxfactor 2000calories vreselijk, het deed helemaal niks voor mij.

De van L'Oreal is op makeupalley de best aangeschreven mascara, samen met de illegal length van maybelline. Die eerste is best goed, maar moet eerst 2 maanden indrogen voor die lekker smeert, en illegal length is echt een aanrader, krijg je heule lange volle wimpers van!!
Ik vond de illegal length dan weer niks en heb m weggegeven... Had m gekocht omdat er hier zoveel mensen tevreden over waren. Maar het is dus echt heel persoonlijk.
Ik heb gisteren deze

en deze gekocht:

de laatste heb ik al getest. Eerste indruk is goed! Geeft een mooi volume. Bij drie laagjes of meer moet ik wel oppassen voor het spinnenpoot-effect maar verder hoor je mij voor die prijs echt niet klagen.

De eerste heb ik nog niet gebruikt. Die heeft een normaal ouderwetsch mascara borsteltje
Ik gebruik al jaren alleen nog maar Masterpiece van Maxfactor. Klontert niet, heel fijn borsteltje die m'n wimpers goed pakt en blijft lang zitten zonder uit te lopen. Echt een aanrader

Ik zweer bij de bruine waterproof Masterpiece van Max Factor.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven