Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
Net terug van een super dagje.... had een toffe shoot. Bij deze een sneak preview van de shoot die ik vandaag heb gestyled (L)

Ooh die shoot ziet er echt heel gaaf uit!

Zelf schattige schoentjes gekocht en een jurk (what's new ;) )

@ darling ben benieuwd naar de rest van de foto's

@ Ceci de groene schoenen met strikje zijn super mooi (al is de hak een beetje te laag voor mij), en het jurkje is super vrolijk, perfect voor de lente....
Ha Lorenne, af en toe is een wat lagere hak best lekker.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-02-2013 12:47
Reden: spam
% gewijzigd
Gestaft! Spam!
Pfff vandaag weer geshoot.... wat een drukte van belang opeens. Dit maal voor de hair tutorials van Madame... helaas geen heftig toffe fashion dus. Maar was alsnog gezellig!
Leuk FD, en fijn dat jij nog wel werk hebt het zijn er nu zóveel die willen dat het weer druk wordt ;)

Hier weinig te melden op mode en/of beauty gebied.

k heb een nieuwe inspiratiebron, zie mijngewijzigde avatar pas wat filmpjes over pin-up girl make-up bekeken en ik vind dat een erg goede look om er elke dag glamorous uit te zien.
@ missd welke welke inspiratiebron bedoel je? Volgens mij heb je nog steeds jouw oude avatar?

@ Darling ik vond jouw laatste blog over Primark erg leuk! Hij komt juist op tijd want ik ga over twee weken naar toe met een vriendin. Ik ben in Nederland nog nooit geweest, dus ik ben benieuwd. Ik ben benieuwd naar de panty's ik koop ze overaal want ik draag ze bijna elke dag en ze gaan bij mij snel kapot. Helaas heb ik nog niet de perfecte prijs/kwaliteit verhouding gevonden maar momenteel ben ik erg blij met de 40 den panty's van de Hema.
Fijn Lorenne dat je het leuk vond! Ben benieuwd wat je er allemaal gaat vinden. Maak maar een footooke voor ons!

Ik zie nog geen nieuwe avatar Daisy.... Welk filmpje bedoel je voor make-up? Kan ik ook nog wel wat aan hebben :P
He, wat gek zelf zie ik m wel het is Marilyn!

Filmpje kan ik zo gauw niet vinden fd, was iets met hey sailor ofzo in de titel..
Hahahaha ik zit nu What not to wear te kijken. Ik hou van glitter en strikjes, maar dit is too much.
quote:Blusher schreef op 16 februari 2013 @ 14:15:

Dit spul blijft trouwens ook redelijk lang zitten en het is niet zo droog:

[img]http://www.allurabeauty.com/wp-content/ ... Allura.jpg[/img]

echt een stift om je lippen mee in te kleuren. Ik heb er ook eentje van max factor maar die van NYC (kruidvat) blijft langer mooi. Het geeft niet hetzelfde effect als een lipstick vind ik maar geeft net wat meer kleur aan je lippen.Sjongejonge wat drogen mijn lippen daarvan uit zeg! En de nude is bij mij donkerrood
Mijn haar is weer geknipt & gekleurd ! Heerlijk.
Ceci ik ben zeer benieuwd! Is het nog steeds dezelfde kleur en model of iets nieuw? Ik moet ook zeer nodig bij de kapper, mijn haar is weer te lang. Ik ben benieuwd naar de nieuwe L' oreal lipstick Infallible. Morgen even langs Kruidvat, er is een actie met de tweede product halve prijs...Verder geen niews, ik heb veel gewerkt deze week dus ik ben blij dat er bijna weekend is
Het is een heel stuk korter, het valt weer fluffy met slag/krul en de kleur is weer mooi fel. En het was zo mooi geföhnd. Heb de hele dag met een big smile rondgelopen (en uiteraard mezelf bewonderd in elke spiegel die ik tegenkwam )
Ha ha Ceci hadden we maar een privé kapper , elke dag dat 'mooi' gevoel hebben. Trouwens ik ben benieuwd naar de Oscar jurken en kapsels natuurlijk. Ik verwacht weer prachtige outfits . Kijken jullie er na?
Ja leuke hairdo Ceci.... staat je super!
Dank je FD !

Lorenne, ik kijk niet naar de uitreiking zelf (veeeeeeeel te saai) maar wel graag naar de jurken een dagje of wat later op internet.
Same for me..... die vooropgezette show is niet aan mij besteed. Maar jurken loeren wel (L)
Oh ik kijk ook alleen naar de outfits hoor, soms zie ik stukjes achteraf maar ik blijf zeker niet de hele nacht voor wakker. Darling ik ben benieuwd hoeveel paar schoenen heb je

( ongeweer) ?Ik zag weer in jouw laatste post een stukje van jouw fashion room , erg leuk!
Ik heb echt mega veel schoenen. Kan dat wel ergens verklaren; alle schoenen die ik voor een shoot gebruik blijf ik mee zitten omdat ze gedragen zijn. Daarom koop ik in grote sales vaak een paar hakken (in mn eigen maat) zodat ik die in de toekomst kan gebruiken en zelf ook kan dragen. Denk zeker wel tegen de 100 paar
Het verbaast me niet dat je zoveel paar hebt Ik ben ook een schoenenfreak , ben na 50 paar gestopt met tellen maar ik heb nog geen 100. Ik heb alleen nog niet veel ruimte, dus ik kan ze alleen per seizoen neerzetten. De zomer schoenen liggen nu op zolder in hun eigen doos ter bescherming. Ik heb alleen niet zo veel fel gekleurde schoenen, die zitten op mijn wish list van dit jaar

Mooi!

Ik heb deze niet maar wel schoenen die hierop lijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven