Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Sjeuzus tering zeg. Alsof ik een pakje sigaretten heb opgerookt gisteren ofzo, dat ging echt waardeloos ineens. Maf. Me wel het apelazarus gezweet, dus t zal toch wel ergens goed voor zijn, hoop ik dan maar.
Ik las ergens dat ze ook een serie heeft die heet Ripped in 30. die schijnt ook fijn te zijn als je al klaar bent met de 30 day shred. We gaan het zien, laat ik eerst de shred maar eens volhouden....
Ik heb net dag 2 gedaan. Had toch best spierpijn na de eerste keer, in kuiten en buik
Yellow, ik heb de linkjes voor Ripped een paar pagina's geleden gepost. Hoe is het met je?
I am surrounded by morons
quote:yellowlove2punt0 schreef op 07 maart 2013 @ 12:44:

Ik las ergens dat ze ook een serie heeft die heet Ripped in 30. die schijnt ook fijn te zijn als je al klaar bent met de 30 day shred. We gaan het zien, laat ik eerst de shred maar eens volhouden....

Die heb ik ook ja, zelfde idee, maar dan vier levels. En ze kan daar niet klokkijken, want ze duren langer dan de beloofde 20 minuten.

No more trouble zones (kracht) en Banish fat boost metabolism (cardio) zijn ook aanraders, die hebben 7 circuits dus zijn langer dan Ripped en Shred. - Kun je gewoon op Youtube vinden trouwens.
Geïnspireerd door dit topic, ben ik vandaag begonnen! Moet zeggen dat het me nu nog meeviel, maar ik wacht de eventuele spierpijn morgen nog even af

Heb ook een aantal filmpjes van resultaten op Youtube bekeken, maar vind sommige mensen wel érg dun geworden een beetje platte buik oké, maar van die opgepompte abs, dat hoef ik niet! haha
quote:Twisted schreef op 07 maart 2013 @ 13:04:

Yellow, ik heb de linkjes voor Ripped een paar pagina's geleden gepost. Hoe is het met je?

Oh ik had het nog niet gezien! Ik ben nog maar op dag 4 van level 1 vd shred dus ik ben er nog lang niet aan toe

Met mij is het goed, hoe gaat het met jou? Gaat alles goed op thuisfront enzo?
Jeetje he! Heb ik het toch even verkeerd gehad! Ik lees nu de OP pas goed en zie dat het 10 dagen per level is.

Dacht ik toch dat 30-day shred betekende: 30 dagen level 1, 30 dagen level 2 en 30 dagen level 3! Is het maar 10 dagen per level? Dus je ziet na 30 dagen al een groot verschil? Dat kan toch niet? Ik dacht ik doe er gewoon 3 maanden over en dan ben ik een stuk strakker, maar 30 dagen in totaal. Maakt het wel een stuk minder saai en beter vol te houden.

In ieder geval ben ik goed bezig geweest vanmiddag. Dag 3 gedaan en dat ging goed. Alleen het opdrukken hield ik niet vol. Rest was goed te doen en de tijd ging snel.
Dankzij dit TO was ik ook begonnen, vandaag laatste dag level 2 gedaan, morgen beginnen met level 3! Heb hem net al een keer doorgekeken... Ziet er heftig uit: die walking pushups... pfff! Maar de resultaten zijn er wel naar!
Zo, lekker op de bank nu.

Net les 1 van Rennen met Evy gedaan en daarna dag 8 level 2! Het hardlopen was een makkie en shredder ging ook lekker! Zweet liep wel van m'n hoofd af.

Geen last meer van knie trouwens. Ik let goed op dat m'n knie nooit over de teen gaat bij alle squat oefeningen, denk dat het daar mis is gegaan.

Succes allen! En houd vol!
quote:franknii schreef op 07 maart 2013 @ 18:43:

Jeetje he! Heb ik het toch even verkeerd gehad! Ik lees nu de OP pas goed en zie dat het 10 dagen per level is.

Dacht ik toch dat 30-day shred betekende: 30 dagen level 1, 30 dagen level 2 en 30 dagen level 3! Is het maar 10 dagen per level? Dus je ziet na 30 dagen al een groot verschil? Dat kan toch niet? Ik dacht ik doe er gewoon 3 maanden over en dan ben ik een stuk strakker, maar 30 dagen in totaal. Maakt het wel een stuk minder saai en beter vol te houden.

In ieder geval ben ik goed bezig geweest vanmiddag. Dag 3 gedaan en dat ging goed. Alleen het opdrukken hield ik niet vol. Rest was goed te doen en de tijd ging snel.Kan ook niet. In 30 dagen val je hooguit 2 kilo af en je wint er geen spiermassa mee. Maar voor je conditie kan je in 30 dagen veel bereiken.
Leek me ook al sterk Meds. Maar goed. 30 dagen per level of 10 dagen per level scheelt nogal qua verveling. Ik ga denk ik maar gewoon door met level 1 tot het me makkelijk af gaat en dan naar level 2. En na level 3 misschien dan nog Ripped in 30 doen of zo. Vind het wel lekker om zo bezig te zijn. Qua kilo's hoeft er niks af, maar wat meer conditie en evt wat strakker zou wel fijn zijn! Heb trouwens helemaal geen spierpijn vandaag, dus dat is mooi. Ga vanmiddag dag 4 doen. Fijn weekend alvast allemaal!
Doen jullie het altijd op dezelfde tijd? Mij lukt dat niet ivm sterk wisselende werktijden..
Ja ik rpobeer het altijd in de ochtend te doen, want dan ben ik er tenminste vanaf

Ik heb nu 4 dagen achter elkaar gedaan, maar nu heb ik echt zo'n spierpijn dat ik vandaag alleen cardio ga doen en ik ga op de fiets ergens heen, zo'n 1.5 uur fietsen. Morgen dan weer shredden maar mijn kuiten voelen echt alsof ze op knappen staan.
Ik probeer het in de middag te doen Lily. Als 's avonds de kinderen op bed liggen wil ik alleen nog maar lui voor de tv ;) Zojuist weer mijn schoonmaakworkout gedaan. Alle beetje helpen hihi. Flinke trip op de fiets Yellow! Ik had woensdag dus ook een rustdagje en dat heeft mijn armen wel goed gedaan, want na de shred van gisteren dus geen spierpijn.
Zo nu en dan een rustdagje is ook goed hoor, zegt Meds ook

Net dag 5 level 2 gedaan (of was het alweer 6? even m'n posts terugkijken) ging fijn. Ik ga echt wel stuk op bepaalde momenten, maar t ging een stuk soepeler dan gister. En het zal best deels wishful thinking zijn, maar ik zie toch echt wel verschil al. Meer definitie van mijn bovenarmen en onder de speklaag op mijn buik zijn ook dingen aan het veranderen
Oh, dag 6 was het dus inderdaad al. Jeetje.
een rustdag is zelfs beter dan geen rustdag.
op pagina 15 van dit topic staan de linkjes zag ik, heb ze ook vast even opgeslagen voor als ik klaar ben...

Meds, vraagje voor jou, als ik het gewenste resultaat bereikt heb, en daarna verder ga met wat ik voorheen ook al deed (3x hardlopen en 1x sh'bam en balance) zou ik het daarmee op peil houden? Nu shred ik er dus 4-5x pw bij, ben halverwege level 2 en zie echt al wel verschil.

Ik shred ook het liefst in de middag, als kind op bed ligt en de rest buitenshuis is...

Push ups kun je trouwens ook tegen de tafelrand of op de leuning van de bank ofzo doen, das hoger dan de grond (dus minder zwaar) maar wel pittiger dan tegen de muur (dat vind ik te makkelijk)
Dag 4 is completed! Ik ga morgen weer verder en dan las ik zondag weer een rustdag in.
Morgen ga ik ook beginnen! Mijn vriendin heeft haar zinnen gezet op Insanity, maar das mij te heftig!

Morgenochtend...yeah!

Verslag volgt...jullie verhalen motiveren.
Ik heb gisteren dag 2 gehad, vandaag weer een rustdag. Ik neem het nog niet zo nauw met die '10 dagen achter elkaar'. Dat ik extra beweeg is al een pre :-)

Na dag 1 had ik ontzettende spierpijn, vooral in mijn armen en buik. Na de 2de oefening had ik helemaal geen spierpijn. Het is te vroeg om te zeggen dat jet al verbetering is. Maar weinig tot geen spierpijn is ook wel prettig (terwijl ik niet minder fanatiek meegedaan heb :-D)
Dag 1 level 1 zit er op! Yeah! Vond het pittig, maar wel te doen. Moet wel zeggen dat ik het ook lang genoeg vond . Alleen dat opdrukken.....heb het maar op een laag tafeltje gedaan, want ook op m'n knieën lukte t niet. Morgen weer!
Vandaag dag 8 gedaan, op zich gaat het goed maar dat opdrukken blijft moeilijk. Met de gewichtjes gaat het lekkerder dan met de colaflessen. Het meeste doe ik met de 1,5 kilo.

Ik doe het ook niet op vaste tijden. Door de week savonds en in het weekend smorgens. Ik red het ook niet iedere dag, maar alles is beter dan niets doen. Ik zie nog geen resultaat, maar dat kan ook nog niet natuurlijk.
Ik heb gisteren uiteindelijk toch nog een training gedaan, maar geen shred. Kennen jullie Hip hop abs van Shaun T? Hij is ook van Insanity maar Hip hop abs is rustiger en daar is hij ook heel gezellig en lief. Iig, mijn benen kunnen er weer tegenaan vandaag, voel me echt stuk beter na de shredrustdag! Kan het toch wel aanraden dagje even iets anders rustigers te doen (bij mij was het vooral benen die het niet zo goed aankonden).

Heeft er al iemand verbluffende resultaten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven