Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
8 weken stilte, sjee waarom

Zo lang dan grietje
Wel de vakantie .... Pfff zie het niet echt zitten :( enkel mail maar daar verwacht ik niet veel van ... We zullen zien hoe het allemaal loopt ...
Oranje, is je minnaar echt ziek of gaat het niet goed met hem, volgens mij heb ik je wel eerder iets dergelijks zien schrijven, klopt dat? Het loopt bij jou ook allemaal niet over rozen hè?

Oesteren is.. eeh ja, gewoon oesteren. Mannen-fenomeen en sommige vrouwen kunnen er ook wat van. Er is iets en dat willen ze niet zeggen.. terwijl ze wel overduidelijk laten blijken dat er iets is.

Oesteren is rottig want je kan er helemaal niks mee. Beetje kinderachtig vind ik het persoonlijk ook altijd wel. Wees een grote jongen, voor de draad ermee, hoppetee.
Sjee 8 weken is wel erg lang pfff, ik hoor de mijne 17 dagen niet en dat vind ik al een ramp grrr maar wat moet dat moet, hebben wij nog het geluk dat we tegelijk weg zijn. Mailen hebben wij nog nooit gedaan, alleen wa

Mannen kunnen het op vakantie makkelijker loslaten grietje, wij zweven teveel :-)
Hoe lang heb je al iets met hem dan grietje
Al 9 maand maar vakanties zijn moeilijk omdat z'n vrouw dan thuis is ,begrijp je door haar job ;) durf hier niet zoveel zetten zie dat hij hier ook komt piepen

Maar we hebben goeie klik .... Wij mailen veel anders sms ... Bellen zalig maar nu effe kalm en dan super intens hoop ik gelukkig kan ik het hier wat kwijt
Ah ok oesteren

Dank je rooss

Wel we hebben al 9 maand iets ... Ik hoor hem iedere dag behalve in het weekend

De vakanties zijn altijd zo bij ons ... Door de job van z'n vrouw is zij constant thuis ... Hij werkt meestal van uit huis dus als hij onderweg is voor z'n werk dan mss ... Heel moeilijk en te riskant dus .... ( hopelijk komt hij hier niet piepen dan weet hij onmiddellijk dat ik het ben )

Hopelijk is het na de vakantie super het verlangen is zo groot ...

We hebben elkaar deze week vlug gezien kort en intens :D

Het zal wel lukken zeker ?

En als ik hier meelees en soms es meeschrijf

Helpt me ook
Piept je minnaar hier ook?

Wij zitten op 11 maanden, was eigenlijk over, maar jah valt niet mee om los te laten, dus heb hem paar dagen geleden onverwachts gezien en dat was hot oefff,

Mijne durft niet te appen met vakantie, ik laat het maar zo, ik weet dat hij er weer is na de vakantie.

Vind wel beetje suf hoor grietje, ook al is zijn vrouw veel thuis er is toch altijd wel een mogelijkheid om ff iets vAn elkaar te horen lijkt me.

Bij ons was eerst kontakt ook veel meer, we hebben het nu beter gedoseerd , ik weet wat ik aan hem heb, hoor hem wel elke dag eventjes, maar niet meer konstakt heel de dag door, dat is ook niet nodig, ik weet toch wel dat het goed zit,
Hoe oud ben jij grietje, heb je ook kids, kunnen je andere elkaar wel regelmatig zien dan
Ik heb het idee, dat wij grietje en smurfinnetje en. Inez , zoals ik het hier meelees, dat wij een beetje dezelfde insteek hebben qua minnaar schap, voor mij is het niet alleen de lust, ik deel namelijk meer met hem, lust kan ik overal krijgen als ik zou willen,
Ik noem het soulmates we delen veel dezelfde mening smaak humor ... Hij is 13 jaar ouder ik ben er 27 .... Ik verwacht mss soms teveel en heb me al leren minder druk maken ... Ik wil gewoon soms weten of alles ok is , ik wil / kan hem nog niet loslaten al zou ik soms wel willen maar sinds hij er is , voel ik me compleet heel raar , maar waar ! hij vult aan waar mijn mijn ventje stopt

Ja als ik hier lees denk ik dan ... Hmm ik ben niet alleen . Het is niet raar dat ik me zo voel .

Hij doet z'n best hoor waar hij kan z'n vrouw is nogal wantrouwig ... Checkt gsm enz ... Dus hij heeft wel reden om kalm te zijn , al zijn we voor mekaar de eerste minnaars ( als ik hem mag geloven )
Je komt er makkelijk aan, maar tis lastiger om er. Vanaf te komen, ach we genieten maar zolang het kan, ik ga nu braaf met nr 1 ff op

Stap, netjes in het gelid weer, als het goed is zie ik de mijne nog wel voor de vakantie
quote:sarah100 schreef op 29 juni 2013 @ 18:18:

Ik heb het idee, dat wij grietje en smurfinnetje en. Inez , zoals ik het hier meelees, dat wij een beetje dezelfde insteek hebben qua minnaar schap, voor mij is het niet alleen de lust, ik deel namelijk meer met hem, lust kan ik overal krijgen als ik zou willen,

Sarah, dat klopt. Een ONS vind ik niet interessant. Er moet wel iets meer zijn dan een klik tussen de lakens. Maar 'hij vult aan waar mijn man ophoudt', dat dan weer niet.

Ik ken mijn minnaar al een aantal jaar. En ik heb ook nog ergens een sv die nu in het buitenland zit. Die ken ik al ehm.. 88 jaar ofzo Ik date niet heel vaak, dus sleur is er niet. Maar wel genoeg vertrouwen om grenzen op te zoeken. En ik vind die vriendschap ernaast ook wel goud waard eigenlijk.
Hi guys; vw drukte niet zoveel aanwezig dus ben niet helemaal bij gelezen maar kijk af en toe hier op het forum. Wat me opvalt is dat er gesproken wordt in termen van 'we hebben .. mnd een relatie' e.d. hierdoor realiseer ik me dat ik dat meteen groots interpreteer als zijnde real life relatis oid. Ik bedenk me nu dat ik minnaar niet zo zie, dat ik niet precies weet hoe lang geleden we voor het eerst koffie dronken en dat ik ook niet weet hoe lang (en of) hij op vakantie gaat. Voor mij werkt dit goed; keeps things in perspective. Ik vroeg me dan ook af of dit voor degenen die dat wel zo benoemen mogelijk bijdraagt aan de vervaging van nr1, nr2 en de scheidslijn daartussen?
Ach, het is maar net wat voor term je er aan hangt. Ik zou het zelf niet zo snel zeggen. Maar hee, ik kreeg houden van ook bijna niet over mijn lippen, daar was minnaar veel eerder mee. Voor mij was dat 'iets voelen'. Terwijl we exact hetzelfde bedoelden. Het is maar net wat voor etiketje je plakt..

Dat ik exact weet wanneer we elkaar leerden kennen of wanneer we voor het eerst seks hebben gehad, is omdat ik een sentimentele sok ben en alle emailtjes bewaar. Ik duik gewoon mijn énorme archief in
Ik ook samen met de kids

Netjes :D

Ik via mail en mss met veel geluk nog es vlug vlug en na de vakantie hopelijk vol passie :D

Gemakkelijk eraan hmmm... Ik heb me door hem echt laten inpakken met een strikje rond ! ;)
Wel hier zegt hij ook kzie je graag ik nog nooit gezegd hoor ;)
Wij weten van elkaar wat we doen en wanneer we wel of niet bereikbaar zijn, dat is zo gegroeid en we vinden dat allebei prettig, in apps kan die van mij wel zeggen, ik hou van je, in real doet die dat weer niet zo gauw, het is in iedergeval meer dan lust en we weten wat we aan elkaar hebben, daarbij lijken we nog zo verrekkes veel op elkaar in ons doen en laten, dus gedachtegang is vaak hetzelfde,
quote:oranjexx schreef op 27 juni 2013 @ 09:46: Veel vrouwen denken heel lang van zichzelf dat ze monogaam willen en kunnen zijn. Totdat er iemand voorbij komt die ze aandacht geeft, ze complimentjes geeft, haar weer vrouw laten voelen..De nieuwsgierigheid wint, je zit inmiddels allang met je hoofd in de wolken en bent hooguit in je hoofd nog een beetje je schuldgevoelens aan het goedpraten ..Want je draagt een roze bril, dus alles is leuk. En dus ga je steeds een stapje verder en heb je ineens een affaire. En omdat al die vrouwen uberhaupt al nooit van zichzelf dachten dat ze vreemd zouden kunnen gaan, rechtvaardigen ze dit naar zichzelf door deze ene persoon zo speciaal te verklaren.

Dit dus. Is de term "zoolmeet" al gevallen?

En daarbij denk ik ook dat wanneer je een gesloten relatie en toch een minnaar hebt je nog sterker voor je eigen schuldgevoel je minnaar als oh zo speciaal gaat verklaren, want voor een minnaar die maar 13 in een dozijn is ga je toch al die listen bij je geliefde man niet uithalen?

Herken dit mechanisme van mezelf toen ik in mijn affaire zat.

En toen vloog opeens de roze bril af, donderde ik van m'n luchtkasteel en bleek ik alleen verslaafd aan zijn aandacht.

M'n minnaar bleek toen we een paar maanden samenwoonden (m'n echtgenoot zat toch in 't buitenland) maar een gewone vent met kanten waar ik bij nader inzien niet mee wilde samen leven.

Wat een desillusie was dat samenwonen voor mij, 't mooie sprookje kwam daardoor abrupt tot een einde.
Geinig, ik ging keihard vreemd met iemand van wie ik wist dat ik 1 van de vele was. Vond dat toen al een voordeel. Hij had goed geoefend zeg maar en we zouden nooit gezeur krijgen over exclusiviteit.

Wat je zegt over dat samenwonen, dat kan ik me dan wel weer goed voorstellen. Tijdens een lang weekend in het buitenland zag ik kanten van mij sv die ik niet persé hoefde te zien. Thank god dat we geen relatie hadden en dat ik gewoon weer naar huis ging. Maar het stoort me niet in datgene wat we wel hebben. Omdat het voor allebei ook erg duidelijk is dat dat het is. En het nimmer en nooit meer gaat worden.
Ja, zo sta ik er nu ook in. Dat wat ik met m'n minnaars heb is leuk, maar het is niet echt wat serieus. Ik zal gelukkig nooit hun potje koken of sokken wassen. Het is seks en vriendschap at best, wat jij al noemde dus. En nadien ga ik naar huis en bespring ik m'n man uit enthousiasme.
Me too! Nou ja, dagje later dan. Vindt mijn LR leuker
LR?
Lagere Regionen..

Na een date moet ik er heel even niet aan denken.. Voor een dagje
Oooooooh.

Wat een vunzige loeders zijn we toch.

Heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven