Mode & Beauty alle pijlers

Kalende mannen?

20-12-2013 22:24 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie kalende mannen aantrekkelijk?

Zelf ben ik al jaren kalend (begonnen op mijn 25e) maar gaat dit heeel langzaam waardoor het zelden opgemerkt wordt door de mensen om me heen of ik er zelf aanstoot aanneem.

Alleen begint het nu wel zichtbaar te worden, vooral op mijn kruin. Elke keer als het zie baal ik er van.Ook krijg ik soms opmerkingen erover van collega's of vrienden. Vooral onder felle halogeen verlichting valt het op. Ik weiger echter om aan de medicijnen te gaan zoals propecia omdat het je mannelijke hormoon huishouding onderdrukt en in de war brengt. Dus dan heb je wel haar op je kop maar dan krijg je last van borstvorming, lusteloosheid, laag libido en verlies van kracht. Niet aantrekkelijk vooruitzicht.

Ik overweeg dus om mijn haar te millimeteren. Heb het eerder gedaan en het stond erg goed. Kreeg er een jeugdige en meer speelse uitstraling door hoorde ik wel eens. Maar het blijft moeilijk.. ook als man ontleen je een deel van je identiteit aan je haar. Maar kalend is op een gegeven ook geen gezicht meer.

Wat vinden jullie van kalende mannen? Moet de man het haar maar millimeteren of het zo laten? Graag jullie mening
Niet om lelijk te doen, maar dunner wordend haar valt wel op hoor, je ziet het idd vaak al bij jonge mannen dat hun haar minder wordt. Echter: mensen zeggen er niks over. Dat is niet aardig. Behalve als het 'echt niet meer kan'. Afscheren dus! Militairen etc hebben ook altijd enorm kort haar of gemillimeterd. Mannelijk dus!!
Als je nog onder de 40 jaar zit: tondeuse

Boven de 40 vind ik het altijd een beetje sneu als een man dan nog de 'speelse' look probeert te handhaven. Dan gewoon een heel kort kapsel.
quote:viva-amber schreef op 20 december 2013 @ 22:48:

Wanneer een man kalend is en kleiner dan ik (ik ben maar 1.60 m, met hakken 1.70m) dan krijg ik dusdanige kortsluiting dat ik iemand niet meer aantrekkelijk kan vinden.

Het zit misschien niet in het haar, maar wanneer ik er boven op kan kijken dan valt het gewoon te veel op.

De mannen die scriptum noemt zijn volgens mij niet kalend (of zij worden goed gephotoshopt).Ik vind het handig, kale/ kleine mannen. Ik spring er altijd overheen
Link doet het niet. Naja, denk aan Donald Tromp. Dominant en kalend. Erg aantrekkelijk.
Dit vind ik echt het ergste 'kapsel' voor kalende mannen. Scheer het dan in vredesnaam af! En ik snap echt niet dat mannen propecia willen nemen om niet kaal te worden. Neem dan implantaten ofzo. Propecia is ontzettende rommel voor je lichaam.
quote:helianthe schreef op 20 december 2013 @ 22:55:

Dit vind ik echt het ergste 'kapsel' voor kalende mannen. Scheer het dan in vredesnaam af! En ik snap echt niet dat mannen propecia willen nemen om niet kaal te worden. Neem dan implantaten ofzo. Propecia is ontzettende rommel voor je lichaam.Dat kapsel kom ik irl nooit tegen (althans niet meer sinds mijn prille jeugd in de eighties)
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 december 2013 @ 22:53:

[...]

Ik vind het handig, kale/ kleine mannen. Ik spring er altijd overheen Je kunt er ook fijn mee dwergwerpen.
Zeg Twijfelman, niet om hatelijk te zijn, maar je hoofd begint heel aardig kaal te worden. Het duurt niet zo lang, tot je haren te tellen zijn op de vingers van je hand.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Kom er maar in TAM.
quote:Tommy_Gun schreef op 20 december 2013 @ 23:04:

Zeg Twijfelman, niet om hatelijk te zijn, maar je hoofd begint heel aardig kaal te worden. Het duurt niet zo lang, tot je haren te tellen zijn op de vingers van je hand.Jij kent hem?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hij heet eigenlijk Joop.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mijn kalende, kaalgeschoren vent is echt wel een lekker ding.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:helianthe schreef op 20 december 2013 @ 22:55:

Dit vind ik echt het ergste 'kapsel' voor kalende mannen. Scheer het dan in vredesnaam af! En ik snap echt niet dat mannen propecia willen nemen om niet kaal te worden. Neem dan implantaten ofzo. Propecia is ontzettende rommel voor je lichaam.Dit 'kapsel' heb ik helaas al vaker moeten knippen. En oh jee, als je minder dan 3 mm van de puntjes bovenop weg haalt, heren krijgen een toeval.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik val niet op kaal, kalend, gemillimeterd, zonder haar. Ik val op een goede kop met haar, dus mij maakt het niet uit wat jij met je resterende haar doet eigenlijk. Het is mij eender.
quote:Tommy_Gun schreef op 20 december 2013 @ 23:04:

Zeg Twijfelman, niet om hatelijk te zijn, maar je hoofd begint heel aardig kaal te worden. Het duurt niet zo lang, tot je haren te tellen zijn op de vingers van je hand.Had jij ook niet zo'n kaal driftig kereltje?
Is dat ook de reden dat veel vrouwen tegenwoordig alles korthouden? om de kale plekken te verdoezelen?
quote:sabbaticalmeds, 18 seconden geleden

Had jij ook niet zo'n kaal driftig kereltje?Een baby?
Wat helianthe zegt. Vreselijk bestaat dat nog?

Ieuw

Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Mijn vriend is 28 en heeft 3 jaar geleden zijn haar gemillimeterd omdat zijn haar bovenop steeds dunner werd. Het staat hem geweldig goed, zeker met zijn mooie getrimde baard erbij. Het staat hem zelfs beter dan toen hij nog haar had. Hij heeft er ook wel een mooi hoofd en gezicht voor.

Soms heeft hij nog wel eens een momentje van onzekerheid, omdat hij het niet leuk vindt om zo jong al kalend te zijn, vergeleken met zijn vrienden, maar dat is echt niet nodig.

Eigenlijk val ik op mannen met woeste bossen haar, maar deze die ik nu heb, met maar heeeel kort haar op zijn hoofd vind ik hartstikke sexy en aantrekkelijk. Hij traint wel veel en heeft mooi borsthaar, dus het is in het algeheel een lekkere man om naar te kijken

Voor mij dus geen afknapper als een man kalend is, als hij er maar op 'de juist manier' mee omgaat en het afscheert en het niet probeert te verhullen met comb-overs of whatever, want dat valt juist op.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 december 2013 @ 23:19:

[...]

Een baby?

Ja dat risico is aanwezig als je een kleine kale man hebt.

Ik heb die van mij wel eens naar het consumptiebureau gebracht voor een beenprik. De babydokter zag het ook niet maar vond het wel opvallend dat toen zij hem de puzzel gaf, hij zei: ga weg, pokkewijf
Kleine inhammetjes kunnen nog, maar als de kruin kaal wordt kun je beter alles afscheren.
Ik had vroeger krullen

Nu de tondeuse eroverheen. Ik maak me veel meer zorgen over m'n rimpels en slapper wordende lul huid.
quote:sabbaticalmeds, 4 minuten geleden

Ja dat risico is aanwezig als je een kleine kale man hebt.

Ik heb die van mij wel eens naar het consumptiebureau gebracht voor een beenprik. De babydokter zag het ook niet maar vond het wel opvallend dat toen zij hem de puzzel gaf, hij zei: ga weg, pokkewijf
I love mijn vriend met zijn dunne (zeer korte) haren en zijn prachtige gezicht. Ik weet dat hij het verschrikkelijk vind, maar ik zie het eigenlijk niet eens. Het is een beetje zoals ze in de film Juno zeggen:

"Good mood, bad mood, ugly, pretty, handsome, what-have-you. The right person is still going to think the sun shines out of your ass."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven