Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
woensdag 1 januari 2014 om 14:12
Mogguh!!
Allemaal een heel fijn 2014 gewenst!
Ik lag uiteindelijk om 4u in mijn bedje.. ruim 21 uur wakker geweest en best wel een bietje kapot
Nu weer fris en fruitig en al een heerlijk Turks broodje uit de oven achter de kiezen.
Alle huisdieren ook weer hun haren in de plooi?
ZM en Bieb zijn weer blij en al buiten geweest, de ellende al weer vergeten gelukkig.
Allemaal een heel fijn 2014 gewenst!
Ik lag uiteindelijk om 4u in mijn bedje.. ruim 21 uur wakker geweest en best wel een bietje kapot
Nu weer fris en fruitig en al een heerlijk Turks broodje uit de oven achter de kiezen.
Alle huisdieren ook weer hun haren in de plooi?
ZM en Bieb zijn weer blij en al buiten geweest, de ellende al weer vergeten gelukkig.
woensdag 1 januari 2014 om 14:15
Dat was lang wakker Bieb. Moet je morgen al weer werken of niet?
Wij zijn net terug uit de polder. Vanochtend om half 9 er uit gegaan en hond in de tuin gelaten. Daar ff p&p gedaan. Nu heeft ze weer lekker gerend, met de bal gespeeld en in de sloot gebanjerd.... Nu stinkt ze weer
Mijn ontbijt waren de 4 vergeten appelflappen. Nu eens lunch verzinnen.
Wij zijn net terug uit de polder. Vanochtend om half 9 er uit gegaan en hond in de tuin gelaten. Daar ff p&p gedaan. Nu heeft ze weer lekker gerend, met de bal gespeeld en in de sloot gebanjerd.... Nu stinkt ze weer
Mijn ontbijt waren de 4 vergeten appelflappen. Nu eens lunch verzinnen.
woensdag 1 januari 2014 om 14:17
quote:Biebeliee schreef op 01 januari 2014 @ 14:13:
[...]
Waar haal je dat Rat?
Lijkt me lekker, een volwassen slushi ofzo Ik zag het bij de Bas v/d Heijden staan. Ik weet niet of de andere supermarkten het ook hebben. Lijkt me heerlijk als je thuiskomt van een dag werken en dan in de zon in de tuin zitten.
[...]
Waar haal je dat Rat?
Lijkt me lekker, een volwassen slushi ofzo Ik zag het bij de Bas v/d Heijden staan. Ik weet niet of de andere supermarkten het ook hebben. Lijkt me heerlijk als je thuiskomt van een dag werken en dan in de zon in de tuin zitten.
woensdag 1 januari 2014 om 17:40
woensdag 1 januari 2014 om 17:59
Fijn dat de beestjes weer in de plooi zitten inmiddels.
Ik had het net als jij Bieb: 21 uur op geweest gisteren. Om 6.45u eruit en om 3.45u er weer in. Om in Olijventermen te spreken: MEUHHH!
Maar nu al lang weer fris en fruitig, filmpje gepakt en nu lekker niks. Straks maar soep met oliebollen eten.
Faaaaant, jij inmiddels ook in ons jaar aanbeland?