Start 2 Run - deel 5
woensdag 30 november 2011 om 11:20
Weer een nieuw deel van start to run. Deel 4 had alweer 3000 berichtjes dus hier gaan we weer verder.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
zaterdag 19 april 2014 om 21:56
Iedereen een fijne pasen toegewenst 
Was erg moe vandaag maar toch 7km gelopen.
Even weer eens met de drinkbelt en die bleef gewoon zitten
normaal kruipt hij omhoog tot flink in mijn minder maar volgens mij heb ik gewoon het juiste plekje gevonden.
Pfff werd wel gek van alle kleine vliegjes/mugjes onderweg
Groetjes
dita
April 36Km
Was erg moe vandaag maar toch 7km gelopen.
Even weer eens met de drinkbelt en die bleef gewoon zitten
normaal kruipt hij omhoog tot flink in mijn minder maar volgens mij heb ik gewoon het juiste plekje gevonden.
Pfff werd wel gek van alle kleine vliegjes/mugjes onderweg
Groetjes
dita
April 36Km
dinsdag 22 april 2014 om 23:09
Pffff Max het was pittig hoor hihi
bij 15km zei ik bij 18 km stop ik gelukkig was dat 300 meter van mijn huis
Ik had op 10km en 15 km drinken genomen met gelletje er in opgelost.
Want van pure gel krijg ik een dumping en dat moeten we 4 mei niet hebben hoor (Tilburg)
beetje last in mijn linker dij/bilspier of hoe die ook heet maar nu rustig herstellen en dan zaterdag weer een loopje.
Wow weer 23km lekker hoor ,ik was blij dat mijn vriend mee fietste is toch wel gezelliger je bent toch 2 uur onderweg
bij 15km zei ik bij 18 km stop ik gelukkig was dat 300 meter van mijn huis
Ik had op 10km en 15 km drinken genomen met gelletje er in opgelost.
Want van pure gel krijg ik een dumping en dat moeten we 4 mei niet hebben hoor (Tilburg)
beetje last in mijn linker dij/bilspier of hoe die ook heet maar nu rustig herstellen en dan zaterdag weer een loopje.
Wow weer 23km lekker hoor ,ik was blij dat mijn vriend mee fietste is toch wel gezelliger je bent toch 2 uur onderweg
donderdag 24 april 2014 om 11:44
@ dita: dat is gezellig! Komend weekend gaat mijn vriend ook weer mee en de hond deels in de kar. Het hele stuk is een beetje te lang dus een deel in de kar. Ben benieuwd we kunnen dus nu lekker op pad en hoeven geen rondjes meer te doen.....
@ mother: hoe is het bij jou?
wat een lekker weer he? ik ga vanmiddag een stukje lopen, komend weekend een langere run. Over 4 weken zit ik alweer in Schotland. Hoop op een beetje mooi weer. Maar wat gaat de tijd snel!
@ mother: hoe is het bij jou?
wat een lekker weer he? ik ga vanmiddag een stukje lopen, komend weekend een langere run. Over 4 weken zit ik alweer in Schotland. Hoop op een beetje mooi weer. Maar wat gaat de tijd snel!
vrijdag 25 april 2014 om 15:58
@Max, hoeveel km. ga je komend weekend lopen? Lekker dat je over Leuk vooruitzicht, over 4 weken weer naar Schotland!
Zo, ik heb net 10 km. gelopen. Pf, wat was het warm maar ja weer lekker 10 km. op de teller.
Fijne koningsdag/ weekend toegewenst.
April: 45 km. Totaal 242 km
Wil je dit voor mij aanpassen in het schema:
Mother/ Doel: 750 km
Zo, ik heb net 10 km. gelopen. Pf, wat was het warm maar ja weer lekker 10 km. op de teller.
Fijne koningsdag/ weekend toegewenst.
April: 45 km. Totaal 242 km
Wil je dit voor mij aanpassen in het schema:
Mother/ Doel: 750 km
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
maandag 28 april 2014 om 08:50
@ dita: jaaaa de HM is volgende week al he? Voel je je helemaal fit? Spannend en ik ga duimen voor mooi weer!!
Het verslagje van mijn 43 km rondje staat op http://bit.ly/1mMKN04 inmiddels met leuke foto's. Het was echt mooi, veel dieren gezien en alles lekker groen. Het weer was ook prima om te lopen. Vanmiddag weer een stukje lopen.
Het verslagje van mijn 43 km rondje staat op http://bit.ly/1mMKN04 inmiddels met leuke foto's. Het was echt mooi, veel dieren gezien en alles lekker groen. Het weer was ook prima om te lopen. Vanmiddag weer een stukje lopen.
maandag 28 april 2014 om 11:08
maandag 28 april 2014 om 14:24
maandag 28 april 2014 om 21:56
@ mother: normaal wel, maar als ik iets echt even wil trainen zoals afgelopen zaterdag niet. Dan ben ik lekker aan het lopen en maakt hij de foto's. Anders kan ik er ook niet opstaan
Hij gaat alleen (soms) mee op de lange afstanden zoals zaterdag. Maar meestal doe ik het dus zelf. Lekker genieten
Wanneer zijn jouw runs?
Vanmiddag lekker gelopen weer. Ik zit alweer bijna aan de 1000 km zag ik. Niet gek veel maar het schiet toch alweer op. Ik verheug me alweer op schotland
Vanmiddag lekker gelopen weer. Ik zit alweer bijna aan de 1000 km zag ik. Niet gek veel maar het schiet toch alweer op. Ik verheug me alweer op schotland
dinsdag 29 april 2014 om 14:40
woensdag 30 april 2014 om 16:21
Zo net terug 10 km. door en om het bos, wel route met veel stoplichten, niet zo handig want ik moet wel stoppen. Wel foto gemaakt van een dier, volgens mij is het een lama, weet het niet zeker. @Max, ik zet de foto wel even voor je op twitter.
April: 55 km. Totaal 252 km
April: 55 km. Totaal 252 km
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
woensdag 30 april 2014 om 20:10
donderdag 1 mei 2014 om 08:04
@ moher: alpaca 
@ dita: geen echte suggesties hier, aangezien ik helemaal niet kan eten en lopen. Maar in het algemeen het advies niet iets anders ineens te gaan eten de komende dagen, niet super veel vezels bijvoorbeeld, anders krijg je vast last van darmen enzo.... Wel spannend nu he? De tijd gaat snel
Gisteren twee keer ruim een uur gewandeld. Wandelen is niet helemaal mijn ding, een loopje gaat makkelijker maar ik ga vandaag weer lekker lopen.
@ dita: geen echte suggesties hier, aangezien ik helemaal niet kan eten en lopen. Maar in het algemeen het advies niet iets anders ineens te gaan eten de komende dagen, niet super veel vezels bijvoorbeeld, anders krijg je vast last van darmen enzo.... Wel spannend nu he? De tijd gaat snel
Gisteren twee keer ruim een uur gewandeld. Wandelen is niet helemaal mijn ding, een loopje gaat makkelijker maar ik ga vandaag weer lekker lopen.
zaterdag 3 mei 2014 om 21:59
Ben er even.
Dank jullie wel voor de support
We gaan het meemaken twijffel een beetje over de kledingkeuze.
sowieso een korte broek, denk toch een t-shirt met korte mouwen.
Want als je eenmaal warm bent heb je toch niet zo last van de wind.
Alle spullen liggen klaar, wetties in mijn drinkbelt .
Ik ga vooral weer genieten.
Groetjes
dita
Dank jullie wel voor de support
We gaan het meemaken twijffel een beetje over de kledingkeuze.
sowieso een korte broek, denk toch een t-shirt met korte mouwen.
Want als je eenmaal warm bent heb je toch niet zo last van de wind.
Alle spullen liggen klaar, wetties in mijn drinkbelt .
Ik ga vooral weer genieten.
Groetjes
dita
maandag 5 mei 2014 om 09:34
maandag 5 mei 2014 om 09:59
@ dita: Heee je bent alweer op de forum leuk! Vond je het leuk om te doen? Was het druk? En? Alweer zin in een nieuwe loop?
@ mother: balen, is het nu weer weg die pijn?
Eergisteren lekker gelopen (wat zeg ik.. heerlijk gelopen), gisteren roofvogels gefotografeerd en dus vermoeider dan na een lange loop
Maar topdag gehad en wat was het lekker weer.
Op dit moment zijn de schilder de steiger aan het opbouwen. Ze starten morgen. Na weken droog weer zal het me toch niet gaan gebeuren dat het de hele week gaat regenen hoop ik Afwachten maar. Ze hebben 11 werkdagen om de klus te klaren dus op hoop van zegen dan maar.
@ mother: balen, is het nu weer weg die pijn?
Eergisteren lekker gelopen (wat zeg ik.. heerlijk gelopen), gisteren roofvogels gefotografeerd en dus vermoeider dan na een lange loop
Op dit moment zijn de schilder de steiger aan het opbouwen. Ze starten morgen. Na weken droog weer zal het me toch niet gaan gebeuren dat het de hele week gaat regenen hoop ik Afwachten maar. Ze hebben 11 werkdagen om de klus te klaren dus op hoop van zegen dan maar.
maandag 5 mei 2014 om 10:24
Mother balen van je kuit hopen dat het niet lang aanhoud.
Op naar de volgende loop wordt denk ik weer de bruggenloop., het was helemaal niet druk. 300 deelnemers ongeveer denk ik bij de halve. Maar allemaal mensen die het echt vaak gedaan hadden volgens mij heel veel rond de 2 uur, (niet erg zijn ook ooit begonnen hè hahaha )
Ik ga lekker een midweekje weg en in huis wordt er verder geklust aan de badkamer. Lekker even niet in het stof.
Dus ipv rennen wordt het zwemmen deze week
Op naar de volgende loop wordt denk ik weer de bruggenloop., het was helemaal niet druk. 300 deelnemers ongeveer denk ik bij de halve. Maar allemaal mensen die het echt vaak gedaan hadden volgens mij heel veel rond de 2 uur, (niet erg zijn ook ooit begonnen hè hahaha )
Ik ga lekker een midweekje weg en in huis wordt er verder geklust aan de badkamer. Lekker even niet in het stof.
Dus ipv rennen wordt het zwemmen deze week