Mode & Beauty alle pijlers

telefoon in BH

06-06-2014 12:30 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo enorm vreselijk lijken. Maar ik doe het nu ook! Het is gewoon erg handig :-)

Gelukkig heb ik een klein model telefoon en valt het bijna niet op. Waar laten jullie je mobiel als je even geen jas of tas bij je draagt?
Let it Bee
Broekzak, maar heb eigenlijk altijd mijn tasje bij me. Vriendin had hem een keer in haar bh en daarna verloren.
.
Ik mijn broekzak of mijn hand. En anders neem ik een tas mee.

Mijn bh is voor mijn borsten, niet voor telefoons of geld. Ziet er niet uit en staat ook nog eens ordinair als het ding over gaat en je in je bh loopt te graaien.

Lijkt me ook niet goed voor je bh.
Ik heb een behoorlijk grote telefoon en niet erg grote borsten, dus in mijn beha is geen gezicht. Lijkt me ook niet erg praktisch.

Ik doe hem dus in mijn tas.
Toevallig zag ik het eergisteren op straat, een vrouw die uitgebreid in haar decollete stond te grabbelen en er (onder andere ) haar rinkelende telefoon uit haalde. Echt geen porum.
quote:maja_de_bij schreef op 06 juni 2014 @ 12:30:

Waar laten jullie je mobiel als je even geen jas of tas bij je draagt?Als het maar even is, laat je je mobiel toch gewoon thuis? Of is het heel erg om een uurtje niet bereikbaar te zijn?
quote:clemance schreef op vrijdag 06 juni 2014 12:38 Toevallig zag ik het eergisteren op straat, een vrouw die uitgebreid in haar decollete stond te grabbelen en er (onder andere ) haar rinkelende telefoon uit haalde. Echt geen porum.+1, mannen horen niet aan hun zak te graaien, vrouwen niet in de bh..
Hahahaha ik stop ook altijd van alles in mijn bh. Nu draag ik heel seksloos vaak sport-bh's , dus daar kan mooi veel in kwijt.

Nu ik dit zo aan het typen ben, besef ik dat dit toch maar eens anders moet. Laatst was ik mijn pinpas namelijk kwijt in mijn bh.
Als ik een telefoon in mijn BH stop valt het meteen op bij mijn maatje erwt. Vaak heb ik mijn mobiel thuis liggen, of neem ik hem in mijn tas mee.
I've got nothing to do today but smile.
quote:fleur1988 schreef op 06 juni 2014 @ 12:42:

Hahahaha ik stop ook altijd van alles in mijn bh. Nu draag ik heel seksloos vaak sport-bh's , dus daar kan mooi veel in kwijt.

Nu ik dit zo aan het typen ben, besef ik dat dit toch maar eens anders moet. Laatst was ik mijn pinpas namelijk kwijt in mijn bh.Zat ie vast in de gleuf mhuahahahahaha
quote:clemance schreef op vrijdag 06 juni 2014 12:44 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="fleur1988 in "telefoon in BH"" class="messagelink">fleur1988 schreef op 06 juni 2014 @ 12:42</a>:</b>

Nu ik dit zo aan het typen ben, besef ik dat dit toch maar eens anders moet. Laatst was ik mijn pinpas namelijk kwijt in mijn bh.</div></blockquote>Zat ie vast in de gleuf mhuahahahahaha Hahahahahaha!
Hoe doe je dat dan? Ik heb een kleine BH (70D) maar hij zit helemaal vol. Prop je je telefoon er dan bij in een cup?
Ik heb een flinke cup H en ja hoor daar past makkelijk mijn platte telefoon bij, ziet niemand.
Ze hebben er voor de kleine maatjes zelfs tegenwoordig een bh voor

Ik doe het ook wel eens. Op momenten dat ik echt bereikbaar moet zijn voor mijn werk, maar een tasje heel onhandig is. Valt niet echt op bij mijn D-cup gelukkig.
Links mijn werktelefoon en rechts mij prive ?
Natuurlijk kan ik best zonder mobiel :-) Maar als mijn kinderen een speelafspraakje hebben, dan ben ik graag bereikbaar als ik even een boodschap doe of ergens sta te kletsen.

Ik deed het ook nooit, dat in mijn BH stoppen.. Tot ik zag dat mijn zusje het ook deed. En toen durfde ik ook wel! We hebben beide cup B, en ons formaat mobiel past aan de buitenkant van de borst, daar aan de zijkant. Geeft ook nog beetje push up effect :-D
Let it Bee
http://www.refdag.nl/acht ... nker_op_die_plek_1_760135
Ik heb hem wel eens onder het fietsen bij m'n bh bandje,maar meestal heb ik hem in m'n tas. Broeken draag ik nauwelijks meer, dus geen broekzakken.
Ik heb mijntelefoon altijd in mijn bh zitten. Ideale plek. Broekzakken heb ik niet zo vaak en mijn tas vind ik heel onhandig.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Chapelle schreef op 06 juni 2014 @ 13:00:

http://www.refdag.nl/acht ... nker_op_die_plek_1_760135Getsie! Zou dat echt waar zijn? Zou dat ook voor af en toe een uurtje gelden?
Let it Bee
Lijkt me niet de bedoeling met de hitte en straling.... Ik vind het maar eng
quote:fleur1988 schreef op 06 juni 2014 @ 12:42:

Nu ik dit zo aan het typen ben, besef ik dat dit toch maar eens anders moet. Laatst was ik mijn pinpas namelijk kwijt in mijn bh.

een bodemloze put is het toch ook die Bh. nee daar vind ik m niet voor gemaakt
Ik vraag mij dan dus echt af hoe je dat dan doet in bv de supermarkt.

Het ding rammelt in je borst. Ga dan lekker uitgebreid lopen graaien in de appie bij de boontjes afdeling?

Das toch geen porum.

Helemaal nu de telefoons weer groter worden, de mijne zou echt een groot plat iets worden. Dan zou ik een normale borst hebben en een rechthoekige platte.
Deze past voor mij in dezelfde catagorie als pumps met een enkelband, super ordi en kan echt niet.

Ik wil trouwens ook niet weten hoe dat eruitziet, een vrouw die in haar cup H loopt te graaien omdat haar telefoon afgaat. Vreselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven