vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Melbourne, hoe is het met je?

@ Patsy: Ik heb mijn dierbaren de foto van de positieve test geAppt. Niks romantisch aan, ik weet het, maar het past gewoon het beste bij me. 'Suprise' en dan die foto.

Ik voel me elke dag meer zwanger. Ik had nog 1 test liggen en heb die vanmorgen gedaan. Niet omdat ik onzeker ben, maar omdat ik dacht: die heb ik nooit meer nodig, dus laat ik 'm maar opmaken. De woorden zwanger 3+ in het schermpje toverde wederom een big smile on my face!
Melbourne, hoe is het met je?

Grappig om te zien dat iedereen zo zijn eigen manier van vertellen heeft

Enige waar ik echt 'last' van heb, zijn mn borsten en wat vermoeid. Zo heeeel af en toe een vlaag van misselijkheid en wat kleine speldenprikjes in mn baarmoeder.

Kan verder niet echt zeggen dat ik me op en top zwanger voel
@Melbourne; hoe is het nu?

@ Libelle; jee wat naar! Heel veel sterkte! Ik duim voor je dat je snel weer zwanger bent!

Ik heb gisteren weer een echo gehad; nog steeds iedere dag oud bloed en na vorige week woensdag een hartje hebben gezien toch geen/weinig vertrouwen meer. Echo was wonderbaarlijk goed! Garnaaltje gegroeid! Hartje klopt stevig! Perplex waren we! Echo van volgende week (die al stond) verplaatst naar de 10 weken. Morgen ben ik 7 weken. Super fijn, zo zie je maar weer; flinke erge bloeding, ruim 2 weken iedere dag oud bloed verliezen, t wil niet altijd wat zeggen! We gaan proberen om positief te blijven, maar jee wat is t lastig!

Succes en sterkte allemaal!
@ Mootje: Succesverhalen mogen er ook zijn! Wat moet dat een heerlijk moment geweest zijn om het hartje zo stevig te zien kloppen! Tranen van geluk? Bestaat er misschien een mogelijkheid dat het een tweeling is geweest in eerste instantie en eentje het niet heeft gered? Dan zou je een 2e vruchtzakje moeten zien lijkt me. Dus zal dan wel niet?

Het slechte slapen is begonnen, komt doordat de HSG toeneemt. Bij mijn zoontje sliep ik ook 8 maanden slecht. Vooral vroeg wakker (om 5 uur gemiddeld) ongeacht hoe laat ik ga slapen. Ik ben toen 8 maanden lang zo'n beetje elke avond om 21 uur naar bed gegaan. Dag sociaal leven...

Maar who cares? Ik ben zwanger en dat heb ik er echt voor over!!!
Ik ben gisteren voor het eerste gelijk met mijn zoon naar bed gegaan. Ik was helemaal op. En man heeft me heerlijk laten uitslapen tot 8.15, toen moest hij echt naar zijn werk.

Ben met vlagen heel erg misselijk, vooral in de middag, maar het zakt gelukkig ook weer af. Borsten doen pijn en zijn gegroeid en die vreselijke vermoeidheid. De vorige keer kon ik dan nog lekker een middagdutje doen, maar nu heb ik een rondhuppelende peuter... Ik zit alweer te gapen trouwens, ik kan zo weer naar bed.

Al die kwaaltjes zorgen er wel voor dat ik me wat zekerder voel over de zwangerschap. Nog 1 nachtje, dan mogen we onze nieuwe auto ophalen

En nog 8 nachtjes, dan krijgen we weer een echo!
Heyy sorry voor het late reageren. Ik kan uit de tabel..helaas
Wat spijt me dat voor je Melbourne

Ik heb je er uitgehaald. Ik hoop dat je snel weer in een tabel komt
Jeetje Melbourne, heel veel sterkte Hopelijk zal je snel opnieuw zwanger zijn
Dikke knuffel Melbourne...
Melbourne, dus toch😔...😢...hou je taai en hopelijk lacht het geluk jou ook snel toe! Besef me zelf maar eens te meer dat wij er ook nog lang niet zijn...blijft spannend!

Tinkerbell, ik slaap ook slecht vannacht van 3 tot half 5 wakker gelegen en ik weet maar al te goed dat ergste maanden mbt slecht slapen nog aanbreken, dikke buik is lastig als je een buikslaper bent, maar ochja wat hebben we het er graag voor over he😊...ook ik heb vorige week nog zo'n digitale test gedaan, ZWANGER + 3 hihi...ook een vette smile van oor tot oor..hoe herkenbaar😁...

Verder alles goed met iedereen?? Vrij rustig hier;)
Ik denk dat iedereen een beetje geschrokken is van alle pech in de groep.

Hier alles goed, hier nog geen misselijkheid maar wel moe, slecht slapen en zere borsten. Verder tel ik angstvallig af naar de echo!
Door de miskramen van Libelle en Melbourne krijg je het gevoel dat je op een tikkende tijdbom zit of Russisch roulette speelt in deze prille fase van onze zwangerschap. 'Who's next?' flitste door me heen. En heel egoïstisch: 'als ik het maar niet ben...' Sorry.
Wij zijn natuurlijk bezig met alle informatie te lezen en verzamelen die er maar los en vast zit. Maar hoe doen jullie partners hierin mee?

Ik heb een boekje gegeven.
@Misstinkerbell ik denk heel stiekem en egoïstisch hetzelfde. Alleen niet who's next maar meer, en nu is het wel genoeg bij de rest moet het nu gewoon goed gaan!

Laten we dat maar afspreken met elkaar😉
Melbourne wat een rot nieuws! Sterkte meid!

Bobby JAA een mooi je gezien!

Vertellen aan de omgeving, wij gaan 19 juli naar mijn schoonouders, dan zou mijn man het wel graag willen vertellen.

Maar ik vind dat nog wel erg vroeg, dan ben ik nog geen 10 weken zwanger...

Hier is gisteren een aardige dame van Moeders voor Moeders geweest. Duidelijk verhaal 8 flessen per week volpiesen . Moet goed komen! En die test loog er niet om!!!

Was wel weer een opsteker, verder totaal geen zwanger gevoel... Moe dat wel.Herkenbaar hoor bij de eerste kan je je ogen dicht doen als t kan. Nu met zo'n lekker levendige peuter gaat dat m echt niet worden!!
Oh bah wat een naar nieuws van Libelle en Melbourne zeg.....

Lees ik even niet mee, kunnen er ineens 2 dames uit de tabel... :(

Ik ben nu ongeveer 6 weken maar.......... het lijkt wel alsof ik al een maand of 5 zwanger ben ofzo! Ik liet het mijn vriend zien en die keek ook echt zijn ogen uit! Hoe kan dat nou? Ik heb een bolle buik joh, niet normaal! Mijn broeken zitten op z'n zachts gezegd niet zo lekker haha. Herkent iemand dit?
Sibbel, ik herken het wel, had ik eerste week ook meer last van, maar kon ( en nu nog af en toe) slecht naar het toilet. Maar is nu wel minder gelukkig en ik merk dat ook meteen aan mijn broeken, zitten nu nog goed, maar hoe lang? Hopelijk nog paar weekjes! Zoek het echt nog niet op positiekleding aan te schaffen hoor!!

Eerst maar eens de eerste maanden door, en dan shoppen☺️
@ Sibbel: Ik heb precies hetzelfde, ik schrok me gisterenavond rot toen ik mijn buik niet in hield en in de spiegel keek. Ik lijk echt 4 maanden zwanger. Het is ook echter niet alleen vet, maar voelt gevuld. En ik moet 2 x per nacht plassen, wat ik normaal nooit doe. Dus die baarmoeder zal al flink aan het groeien zijn. Gaat toch sneller bij een tweede.

Ik wil zo graag weer sporten, maar ik ben door dat vroege wakker worden zoooo moe. Baal ik van. Vandaag was ik weer om 5 uur wakker...
SHIT....bloedverlies, helder rood! 😢😢😢...ga zometeen verloskundige bellen...
Oh neeeeeee! Islaa, niet jij ook nog!!!
Zit nu bij vlos te wachten, krijg zometeen echo! Brrrr
Ik hoop zo dat alles gewoon goed is islaaa

Hier nog 0 druppels bloed of oud bloed gezien. Maar word er wel steeds banger voor zo.
Onee Isla! Wat eng! Ik hoop zo dat alles goed is!
Jeetje islaa wat eng, hopelijk kan je snel terecht voor een echo!
@sibbel: ik herken het hoor, ik loop al rond in positiebroeken... Mijn gewone broeken passen echt niet meer en ik heb ook echt al een buikje.

@islaaa: hoe is het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven