Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 10 juli 2008 om 16:07
quote:pop1980 schreef op 10 juli 2008 @ 12:08:
Is dat cafe de liefde een serie??was het interessant?
Kijk maar eens op www.cafedeliefde.nl Het is van de VPRO en elke week onderzoeken ze een of ander onderwerp over het single-leven. Het is een soort van documentaire-achtig iets, maar wel leuk om naar te kijken. Singles worden gevolgd en er wordt met hen gepraat over de liefde en hun zoektocht naar de liefde.
Ik wist eerst ook niet dat het meerdere afleveringen waren, maar blijkbaar zijn er zes uitzendingen. Nu zijn er twee geweest. Wel grappig om naar te kijken terwijl je aan het forummen bent.
Is dat cafe de liefde een serie??was het interessant?
Kijk maar eens op www.cafedeliefde.nl Het is van de VPRO en elke week onderzoeken ze een of ander onderwerp over het single-leven. Het is een soort van documentaire-achtig iets, maar wel leuk om naar te kijken. Singles worden gevolgd en er wordt met hen gepraat over de liefde en hun zoektocht naar de liefde.
Ik wist eerst ook niet dat het meerdere afleveringen waren, maar blijkbaar zijn er zes uitzendingen. Nu zijn er twee geweest. Wel grappig om naar te kijken terwijl je aan het forummen bent.
donderdag 10 juli 2008 om 16:18
Sun, dat van dat quoten dat vraag ik me ook altijd af. Zelf heb ik dus geen idee.
Ben wel blij dat het voelt als een soort van opluchting. In ieder geval weer 1 ding minder om je druk om te maken. En je hebt het duidelijk. (Lafjoe houd van duidelijkheid )
Hiero gaat het inderdaad mwah mwah, heb een beetje zo'n gevoel. Maar ja, ik kan er niks aan veranderen. Het waren duidelijke woorden..dusss Lafjoe gaat shoppen!! Het is tijd voor troostaankopen
Ben wel blij dat het voelt als een soort van opluchting. In ieder geval weer 1 ding minder om je druk om te maken. En je hebt het duidelijk. (Lafjoe houd van duidelijkheid )
Hiero gaat het inderdaad mwah mwah, heb een beetje zo'n gevoel. Maar ja, ik kan er niks aan veranderen. Het waren duidelijke woorden..dusss Lafjoe gaat shoppen!! Het is tijd voor troostaankopen
donderdag 10 juli 2008 om 16:35
Lafjoe verdient troostaankopen
Dé truuk voor meerdere kwoots in een bericht snap ik ook niet. Ik quote, en dan knip+plak ik dat, terug, nieuwe quote, dan weer plakken (wat je eerder geknipt hebt). Maar echt handig is't niet. Snappen jullie me nog
Colin in rendiertrui is inderdaad niet echt fantastisch, maar tóch heeft ie iets
Dé truuk voor meerdere kwoots in een bericht snap ik ook niet. Ik quote, en dan knip+plak ik dat, terug, nieuwe quote, dan weer plakken (wat je eerder geknipt hebt). Maar echt handig is't niet. Snappen jullie me nog
Colin in rendiertrui is inderdaad niet echt fantastisch, maar tóch heeft ie iets
Peas on earth!
donderdag 10 juli 2008 om 16:53
donderdag 10 juli 2008 om 18:10
ja ik kon toch niet op die naam komen .. Hoe onnozel
Zal er straks wel ff fotootjes van maken , nu eerst nieuwe deurklinken halen ...Gammaaaaa
Grappig dat de mannen in de Gamma blij lachen als ik binnen kom wandelen.. Zeggen allemaal vriendelijk gedag ... ze zullen wel denken heb je weer zon blond kneusje die van alles moet hebben , maar geen idee heeft wat t allemaal is, ik weet t wel maar heb nooit zin om te zoeken daar heb ik hun toch voor ?
Zal er straks wel ff fotootjes van maken , nu eerst nieuwe deurklinken halen ...Gammaaaaa
Grappig dat de mannen in de Gamma blij lachen als ik binnen kom wandelen.. Zeggen allemaal vriendelijk gedag ... ze zullen wel denken heb je weer zon blond kneusje die van alles moet hebben , maar geen idee heeft wat t allemaal is, ik weet t wel maar heb nooit zin om te zoeken daar heb ik hun toch voor ?
donderdag 10 juli 2008 om 19:19
Die mannen van de Gamma zijn best blij met een blond meisje, ipv die ouwe mannetjes die overal meer verstand van denken te hebben dan zij zelf.
En, mijn nieuwe avatar is geen wuppie, het is een chuzzle!! Schattig spelletje!
Colin Firth, Hugh Grant... mmm... ik krijg spontaan zin om een film van Bridget Jones te kijken!
Maareh, Sunnetje, ik ben benieuwd of NZ zelf andere ideeen had na jullie zoen-avontuur. Ik vind wel dat je het goed hebt opgelost.
Lafjoe, shop ze vanavond en ik hoop dat je niet verregend!
En, mijn nieuwe avatar is geen wuppie, het is een chuzzle!! Schattig spelletje!
Colin Firth, Hugh Grant... mmm... ik krijg spontaan zin om een film van Bridget Jones te kijken!
Maareh, Sunnetje, ik ben benieuwd of NZ zelf andere ideeen had na jullie zoen-avontuur. Ik vind wel dat je het goed hebt opgelost.
Lafjoe, shop ze vanavond en ik hoop dat je niet verregend!
donderdag 10 juli 2008 om 21:18
donderdag 10 juli 2008 om 21:30
Heb nog nooit van een chuzzle gehoord. Ze zien er inderdaad wel schattig uit. Hoe is het verder Pop?
Nu ben ik wel benieuwd wat voor 'n testpost dat was van Xan.
Mijn shopscore: 1 hele mooie taillerok, broek, catsuit, bodyblouse, en zakelijke blouse. En het voeeellllt lekker!
Heb niet veel van de regen gemerkt, ben geslaagd in 1 winkel. Ben wel bijna 2 uur lang zoet geweest met alle aandacht van de verkoopster die met allemaal leuke dingetjes aan kwam en voor een lekker drankje zorgde. Het werkte wel want ik ben met een goed gevoel naar buiten gewandeld.
Nu ben ik wel benieuwd wat voor 'n testpost dat was van Xan.
Mijn shopscore: 1 hele mooie taillerok, broek, catsuit, bodyblouse, en zakelijke blouse. En het voeeellllt lekker!
Heb niet veel van de regen gemerkt, ben geslaagd in 1 winkel. Ben wel bijna 2 uur lang zoet geweest met alle aandacht van de verkoopster die met allemaal leuke dingetjes aan kwam en voor een lekker drankje zorgde. Het werkte wel want ik ben met een goed gevoel naar buiten gewandeld.
donderdag 10 juli 2008 om 21:54
vrijdag 11 juli 2008 om 13:27
Ik ga juist vandaag mijn kledingkast uitmesten. LJ en ik hebben gerekend dat we in het (eventueel) nieuwe huis zo ongeveer maximaal 2 meter hangruimte hebben... Terwijl we nu al beide ruim een meter gebruiken in onze eigen huisies! En dan hebben we het niet eens gehad over de legplanken... Waarom tref ik dan ook zo'n vent die ook heel veel waarde hecht aan kleding (en schoenen!)
Maar goed, wat belangrijker is.... Ik heb VAKANTIE!!! JOEHOE!
Vanochtend al meteen ingeluid bij LJ. Lekker thee op bed gekregen en daarna uitgebreid ontbeten met donarole croissantjes (LJ had ze gebakken en ze zagen er niet uit als naaktslakken!). Wat echt hilarisch was, was dat LJ was opgestaan toen ik nog lag te slapen, en toen hij weer de slaapkamer binnenkwam (naakt) een smokingstrikje om zijn piemel had gebonden. Dat is nog eens een cadeautje!!!
En vanavond lekker met vriendinnen naar Sex & the city. Vleer; hij draait dus nog in de bios, dus dan is ie vast nog niet uit op dvd. Of je moet iemand ritselen die em even illigaal download.
Maar goed, wat belangrijker is.... Ik heb VAKANTIE!!! JOEHOE!
Vanochtend al meteen ingeluid bij LJ. Lekker thee op bed gekregen en daarna uitgebreid ontbeten met donarole croissantjes (LJ had ze gebakken en ze zagen er niet uit als naaktslakken!). Wat echt hilarisch was, was dat LJ was opgestaan toen ik nog lag te slapen, en toen hij weer de slaapkamer binnenkwam (naakt) een smokingstrikje om zijn piemel had gebonden. Dat is nog eens een cadeautje!!!
En vanavond lekker met vriendinnen naar Sex & the city. Vleer; hij draait dus nog in de bios, dus dan is ie vast nog niet uit op dvd. Of je moet iemand ritselen die em even illigaal download.
vrijdag 11 juli 2008 om 13:31
quote:Halvemaan schreef op 11 juli 2008 @ 13:27: Wat echt hilarisch was, was dat LJ was opgestaan toen ik nog lag te slapen, en toen hij weer de slaapkamer binnenkwam (naakt) een smokingstrikje om zijn piemel had gebonden. Dat is nog eens een cadeautje!!!
En uiteraard heb jij dat "cadeautje" eens uitgebreid in gebruik genomen?
Fijne vakantie HM!
En uiteraard heb jij dat "cadeautje" eens uitgebreid in gebruik genomen?
Fijne vakantie HM!