December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
quote:TheNurse schreef op 14 juli 2008 @ 13:56:

Nahja zeg!? Mette,

Kan niet eens meer schrijven dat ik moe ben ?

Bedoelde namelijk dat ik echt moe was/ben

xx

Whahaha, door de ! en 2 vraagtekens erachter "MOE", en de smiley daar weer achter dacht ik dat je hier stiekeme hints aan het strooien was

Het zou wel leuk zijn

Succes met puinruimen!

Dikke x
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 14-07-2008 15:10
Reden: Het waren zelfs twee! vraagtekens; daarom werd ik op het verkeerde been gezet, whaha!
% gewijzigd

Ja, ik snap je

Zal het niet meer doen (zo onduidelijk zijn en je op het verkeerde been zetten )

Bedoelde met de ! dat ik echt heel moe was en de ?? dat ik niet snapte waarom

Hey, even iets anders...

Ondanks dat we naar de dermatoloog zijn geweest en hij een heel eind zeker van zn zaak was ben ik toch verder gaan zoeken omdat de diagnose naar mij gevoel gewoon weg niet klopte.

Ben dus aan het informeren gegaan en heb een foto gevonden op het net, lijkt echt PRECIES op de uitslag die onze Rox heeft:

Ik moest echt 2 x kijken en bedacht me toen pas dat het onze meid niet was

Zo ziet het dr dus uit.

Zo ziet hetd r dus ECHT uit.

Dit is het!

Had wel vaker foto's van netelroos gezien maar bij iedereen ziet het dr dus weer anders uit maar dit is het precies!!

Denk trouwens dat het een wordt uitgelokt door kou, ga zo meteen als ze uit bed komt eens met een ijsblokje een reactie proberen uit te lokken bij dr.

Ik hoop toch zo erg dat ze dr overheen groeit...

En ja, ik moet de huisarts toch gelijk geven, het is (acute) netelroos.

Oh, onze kleine wordt wakker, ga maar es een flesje maken.

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 14-07-2008 15:56
Reden: stukje bijgevoegd
% gewijzigd
Fijn dat je nu voor je gevoel je juiste diagnose hebt. Reageerde ze nog op de ijsblokje?

Heeft ze er eigenlijk vaak last van die netelroosaanvallen, of heeft ze het eigenlijk altijd?

Ik ga nu even wat foto's op de pc zetten,

Fijne avond allemaal!

O ja, Ainhoa ik weet niet of je nog meeleest, maar wilde je even laten weten dat ik aan je denk, ik hoop dat het goed met jullie gaat
Ben toch niet met Boyd naar de huisarts geweest. Gistermiddag en avond was hij hartstikke actief en vrolijk. Vanochtend was hij zowaar eens niet chagerijnig bij het ontwaken en heeft zelfs zijn hele bak pap opgegeten. Ook de vlekjes zijn verminderd.

Vandaag heeft hij goed brood gegeten, zeiden opa en oma. Dus ik denk dat hij zeker aan de betere hand is.

Nurse

Ik ben 38 jaar geworden.

Vervelende plekken zo ook te zien. Het lijkt wel iets op eczeem, dat zijn ook van die grote rode vlekken

Mette

Boyd is ook in de mamma-fase. Als hij huilt, moet ik hem tillen. Bij pappa wil hij dan niet. Zal er niet beter op worden nu Nils weg is. Ik denk dat het wel over gaat als de baby er is, dan heeft pappa meer tijd voor hem.
Hallo!

Moet snel zijn want we zijn net buiten weze klussen, M. is nu aan het maaien, meiden liggen net op bed en ik moet de keuken nog opruimen.

Mette:

Nee Ze heeft niet gereageerd op het ijsblokje, sterker nog, ze is heel de avond mee buiten geweest, door het gras gerold en weet ik veel wat nog meer en toen ze in bad ging geen plekje te bekennen...

Dr is gewoon echt totaaaaal geen patroon in te ontdekken... niet qua eten, niet qua bezigheden, kleding, wasmiddel... snap er gewoon geen reet van en vind dat behoorlijk frustrerend.

Ze heeft eigenlijk elke dag wel een paar plekjes maar die trekken ook in de loop van de dag weer weg, vanmorgen bij het buiten spelen bijv. toen had ze ze op dr bovenarmpjes en na dr middagslaapje waren ze helemaal weg en zijn niet meer terug gekomen.

Irritant he!?

Joni:

38 alweer...

Eczeem is het niet, ze heeft wat last van eczeem op dr pols-plooitjes en dat ziet dr toch anders uit.

Het zijn egaal rode vlekken/vlekjes met een wat bleke/witte rand, geen schilfers ofzo.

Gelukkig heeft ze dr geen last van, ze jeuken niet oid en als ze weggetrokken zijn zie je niet eens dat ze dr gezeten hebben.

Maar het ziet dr gewoon niet uit als ze zo'n 'aanval' heeft.

*kijkt naar de vuile vaat waar de vliegen zich te goed aan doen en de kat op zit te azen*

Nou, ga me maar eens nuttig maken anders komt M. straks binnen en dan heb ik nog niets uitgevoerd.

Hihi.

Dikke kus aan jullie aaaaaallemaal!

XX
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 14-07-2008 20:48
Reden: smiley verkeerd getypt
% gewijzigd
gelukkig is boyd weer beter.. nog gefeliciteerd...

nurse, en hoe gaat het met de plekjes... had de huisarts toch gelijk...

Casper is hier van mama, maar Renske van papa, mooi verdeeld...

wat een vouw-wagen-mensen.. het lijkt me zo vervelend om het hele eind maar 80 te mogen rijden.. ik wacht tot de kids iets groter zijn, dan kopen we een tent en gaan we echt kamperen, heb er nu al zin in.. Maar dit jaar eerst nog even huisjes.. we hebben eindelijk geboekt.. Eerst een weekje een eenvoudig huisje in langeland (denemarken) en dan een luxe-huisje met eigen binnenzwembad enz in noord denemarken.. Ik heb er al helemaal zin.. Zeker die tweede. Er staat een onwijs gaaf speeltoestel in de tuin.. En het ziet er zo mooi uit allemaal, vlakbij het strand... Nu nog even 1,5 maand wachten... maar over een maand gaan we eerst nog even een paar dagen weg... ons jaarlijks uitje trouwdag - verjaardag dat doen we al 5 jaar, (als ik de huwelijksreis meetel...) ik moet trouwens nog bedenken wat we gaan doen...
moeilijk hoor nurse, de oorzaak van netelroos zoeken, dat kan ook zoveel zijn, koue/warmte, druk, licht, voeding, infecties enz.. succes
We zijn ons gisteren helemaal de tandjes geschrokken, bijna was ons mooie huisje in rook opgegaan.....

We hadden gezellig de BBQ aan gehad en later op de avond heeft H de kooltjes opgeruimd (dacht dat ze genoeg afgekoeld waren en heeft ze in de container gegooid), nou niet dus, we zaten gezellig samen in bad, toen we het ineens wel erg vonden stinken, dus snel uit bad, toen hoorde we het al knetteren....heel snel wat kleren aangeschoten en naar beneden gestormd, daar zag H de vlammen al voor de ramen (container staat tegen het huis), Hij trok de container weg, maar 1 latje van het kozijn was ook al gaan branden, gelukkig hangt de tuinslang er naast, dus die heeft hij er gelijk opgezet en ik ben emmers gaan vullen en toen was het gelukkig zo geblust!!

Ik had moet er echt niet aan denken wat er was gebeurd als we een minuutje later beneden waren geweest

Nog weet ik hoeveel keer uit bed gestapt om toch weer uit het raam te kijken of de container niet opnieuw zou gaan smeulen (kon haast niet met zo veel water er over, maar toch....)
Jee Marloes, wat eng! Gelukkig is het zo goed afgekomen zeg..

Wat zal je de bibbers hebben gehad

Sannie; Jullie gaan dus ook eind augustus? O ja, met een vouwwagen mag je natuurlijk maar 80, had ik nog niet over nagedacht.. Wat leuk dat jullie volgende maand ook nog op trouwdaguitje gaan. Wat hebben je de afgelopen jaren gedaan? Een stedentrip oid?

Nurse; Gelukkig heeft ze er nu nog niet zo'n jeuk aan die plekken. Wel heul irritant dat je er bijna niet achter kunt komen waar het vandaan komt.

Hier alles goed!
wat een schrik marloes... gelukkig goed afgelopen...

afgelopen jaren: belgie, drente, bovenkarspel en afgelopen jaar bij arnhem.. tot nu toe steeds in een hotelletje (vorig jaar waren de voorspellingen erg slecht, en een hotel was goedkoper dan een tent.. Dit jaar??? twijfel over de richting bovenkarspel.. Ik vind sprookjeswonderland zo leuk...
jeetje Marloes dat is schrikken zeg! Ow ik zou ook de hele nacht gaan kijken ja. Is het kozijn makkelijk te maken?

Meiden hier alles goed, wel heel erg moe dus ik slaap veel als Brian slaapt. Vandaar dat ik hier niet zo vaak ben als normaal.

Verder druk met keuken, badkamer, aannemer enzo voor het nieuwe huis.

Ik lees wel bij maar reageren komt t bijna niet van op t moment.

dikke x voor jullie allemaal!
Sjemig Marloes, wat heftig!! En wat een geluk dat je nog niet lag te slapen! Zoiets zal jullie niet snel meer gebeuren denk ik...

Oef: Fijn dat alles wel goed gaat met je, behalve de moeheid. Neem het er lekker van en kom maar weer ouwehoeren als je zin hebt!

Wel leuk hè, alles uitzoeken voor het nieuwe huis? Wij zijn er ook druk mee. Gisteren nog tegels besteld en verhuisdozen geregeld via internet. Maar tis wel een hoop werk allemaal!

Nurse: Jeetje wat een foto van die uitslag. Wat ongelooflijk sneu dat Roxanne dat ook heeft. Ik weet helemaal niks van netelroos, maar je schrijft dat je hoopt dat ze er overheen groeit. Wil dat zeggen dat het dus niet zomaar overgaat? Dat is niet leuk zeg...

Sannie: Ja 80 rijden is ook voor ons de reden dat we het caravan/vouwwagenidee nog even uitstellen tot we 50 zijn, haha! Nee zonder gekheid, we hebben het wel overwogen maar ik vind kamperen met een tent eigenlijk veel leuker. Al is zo'n vouwwagen wel stukken meer comfortabel. Die tent die wij hadden gehuurd in Fr was soortgelijk aan een vouwwagen, qua inrichting en comfort. Wie weet doen we dat volgend jaar wel weer.

Joni: Gelukkig maar dat Boyd zich weer beter voelt!

Wij hebben een heel druk weekend gehad: veel voor het huis bezig geweest en Jp's verjaardag gevierd enzo. Vanavond na het werk bij mijn ouders eten. Tis mijn moeders 'galgemaal': operatie is donderdag, spannend hoor...
Tinus, nog gefeliciteerd met JP!

Vanavond al haar galgemaal als ze donderdag geopereerd word?? Dan mag ze toch morgenavond ook nog gewoon eten??

Nurse, ik hoop voor je dat de vouwwagen op de camping toch wel binnen de 2 uur staat!

Fijn dat je nu echt weet wat Roxanne heeft, alleen balen dat het zo onvoorspelbaar is....

Mette, Bij Amber valt de mamafase wel mee, al heeft ze wel een beetje voorkeur, vooral als ik in de buurt ben anders maakt het er niet uit. Justin zegt wel vaak mama moet me helpen, vindt H niet leuk!

Joni, fijn dat het weer wat beter gaat met Boyd!

Sannie, klinkt ook erg lekker jullie vakantie!

Oef, wonder boven wonder valt de schade aan het kozijn heel erg mee, het is alleen wat vervormd, maar niet eens echt zwart paar hele kleine plekjes (vraag me niet hoe het kan!?) Heb het zelf ook niet zien fikken....eigenlijk hoeft er dus niks aan te gebeuren!

Lekker slapen als je er behoefte aan hebt! Reageren komt wel weer een keer!

De container is net opgehaald, die man wou even kijken of de dksel nog te redden viel, want ze hadden nog een paar bakken zonder deksel maar dat ging niet meer lukken Straks komt hij dus een nieuwe brengen!
Floddertje, succes trouwens met Floortje vandaag, ik hoop dat ze niet al te veel last heeft....
Jemig Marloes! Kan me voorstellen dat jullie je de blubbers geschrokken bent zeg, wat erg! Hier controleren we de rookmelders ook regelmatig hoor, lijkt me niets zo erg en eng als brand.

Floddertje, succes! (wist niet dat dat vandaag was, maar Marloes wist het nog wel dus, haha)

Nurse, ooow dat ziet er heftig uit zeg, jeetje! Ook ik weet verder niets van netelroos, hoop dat je een oplossing kunt vinden. Gelukkig dat ze er zelf in ieder geval geen last van heeft.

Hou het hierbij, heb 101 dingen te doen deze week - krijg je hè, laatste week verlof! Zo even gauw Aimee een fles erin douwen, dan boodschappen, dan Leah halen die voor de herkansing moet voor haar gehoortest. Ze was "gezakt" een paar maanden geleden! Ze was zwaar verkouden en ik weet zeker dat er niets mis is met die oren, maar moet toch terugkomen, pfff. Hier gaat die test nog ouderwets met een belletje enzo.

Byeee!
quote:marloes23 schreef op 15 juli 2008 @ 13:34:

Tinus, nog gefeliciteerd met JP!

Vanavond al haar galgemaal als ze donderdag geopereerd word?? Dan mag ze toch morgenavond ook nog gewoon eten??

Tuurlijk mag ze nog eten, haha! Was meer zo van: nog even gezellig bij elkaar voor ze een paar weken voor pampus ligt...
hey meiden

heb nog niet teruggelezen, maar moest even tabel een update geven hoor (thanks voor de mailtjes)... morgen op mijn werk probeer ik weer even uitgebreid te reageren...

overigens vandaag wel de 1e echo gehad... Hartje zien kloppen, kleine lag lekker op z;n buikje. Over 3 weken mag ik weer terug voor een echo en de definitieve termijn bepaling (wellicht ben ik toch een paar dagen later uitgerekend)... anyway mijn geluk kan niet op!!
Loewyz: Gefeliciteerd met je goede echo!! Kan me voorstellen dat je helemaal happy bent van dat goeie nieuws! Goed man!

Ik vind Manuels ontwikkeling ineens zo hard vooruit gaan. Ineens kan hij allemaal dingen en zegt veel meer woordjes. Hij maakt ook houten puzzels zonder hulp, kan bewust scheel kijken om mama aan het lachen te krijgen, roept de hele dag 'kijk nou!' en 'mij' Hij doet dansjes en draait rondjes, loopt in zijn achteruitje, kan zelf de bank opklimmen en rustig op een stoel gaan zitten. Hij bouwt enorme torens van blokken en legt al zijn auto's keurig recht in file op tafel. Hij is zo wijs als je ziet hoe hij communiceert en telkens grapjes maakt en gekke bekken trekt! Echt een clown, dat wordt nog wat later...

* zo Tinus is weer klaar met opscheppen, haha! *
Nou, het zit er gelukkig weer op. Floortje ging erg kwaad de narcose in en kwam er ook zo uit. In eerste instantie niet, zat ze in bed te `spelen' met haar mondkapje. Dit ging helemaal niet want daar was ze veel te slap voor haha maar na zo'n minuut of 10 ging ze helemaal uit haar dakje. Het duurde een poos voor ze me weer vertrouwde haha. Vond het weer even erg slikken toen ik haar op die grote tafel zag liggen met al die toeters en bellen. Ook al is het zo'n kleine ingreep. De kaakchirurg kwam er ook bij voor haar lipje. Er is een driehoekje uit gehaald en er zitten 2 hechtinkjes in. Hier heeft ze alleen soms last van. Ze eet goed dus valt me mee gelukkig. Toen ze eenmaal weer mocht eten en drinken na de operatie was ze weer erg vrolijk. Dronk gelijk en had een paar lange vinger verorbert. Heerlijk. Ging lachend weer het ziekenhuis uit. Had al flinke praatjes gelijk.

Vanacht is ze ook een paar keer heel kwaad wakker geworden. Heeft geen melk gehad (vooruitgang haha) maar dronk veel water. Was uiteindelijk wel te kalmeren dus ik hoop dat we het zo weer kunnen doorbreken. Het is wel even vermoeien (met fles is ze snellen stil) maar we moeten er toch eens vanaf......

Wat echt weel heel grappig is is dat we nu Floortje haar voortanden zien als ze lacht !!! Dit hadden we dus nog nooit gezien. Dat kon nooit dus achteraf vanwege dat riempje. Haha.

Loewyz; gefeliciteerd !! Wat goed zeg !! Weet iedereen het al en hoe waren de recties ??

Tinus; heeeerlijk even lekker `opscheppen' hahaha. Leuk he die ontwikkelingen !!

Volgens mij heb ik even gemist waar aan je moeder geopereerd wordt maar het is volgens mij idd altijd spannend.

Nurse; wat zou het eigenlijk inhouden als het idd netelroos is ?
Floddertje: Fijn dat het weer achter de rug is! Toch wel een stoer wijffie dat ze het weer heeft ondergaan, weliswaar onder wat protest maar oke... zou ik ook doen. Grappig dat je haar complete SMILE nu kan bewonderen. Mooi bijkomend voordeel!

Mijn moeders baarmoeder, eileiders en eierstokken moeten er morgenochtend uit. Best ingrijpende operatie dus.

Stilletjes hier verder...
Ainne, hoe is de gehoortest gegaan gisteren?

Tinus, ok dacht al tegenwoordig is nuchter vanaf 24:00 al erg achterhaalt bij veel operaties, laat staan 2 dagen eerder!

Maar hebben jullie een gezellige avond gehad?

Leuk he hoe groot ze ineens worden!

loewyz, super dat de echo goed was! leuk he weer zo'n frummeltje!

Floddertje, lekker dat het weer achter de rug is, gelukkig heeft ze er niet veel last van (gehad), een beetje tegensputteren is alleen maar gezond! Nu maar hopen dat het voorlopig de laatste keer is geweest!

Leuk gezicht he zo'n bekkie vol!

We hebben gelijk een afspraak gemaakt met de nuon, die hebben een beveiligingssysteem voor brand, inbraak, waterschade e.d. die gekoppeld staat met een centrale en die staat weer gekoppeld met je mobiel! Klinkt goed, ze komen wat info geven binnenkort.

Justin is bij een vriendinnetej spelen en Amber ligt op bed, dus ik heb het rijk weer voor mij alleen !
Flodder; wat een heerlijke stoere griet is het toch! *Gaat straks ook even bij Noof kijken als ze wakker is, want als ze lacht zien we haar voortanden ook niet..*

Loewyz; yeaaaah!! wat goed een kloppend !!

Tinus; o meis, wat spannend morgen. Hoelang gaat zoiets duren?

Noof en ik hebben een leuke ochtend gehad, eerst schoenen teruggebracht. Schoenen bleken te klein, Noof had na zaterdag helemaal de blaren op de hielen en het waren ook nog dure schoenen Weekendhulp die ze verkocht zei dat ze nog ruim een centimeter had om in groeien.. Nou niet dus. Maar die vrouw van vandaag (die ons normaal altijd zo goed helpt) voelde het ook meteen, dus we kregen een maat groter mee.

Daarna naar de stad geweest; het was ponydag. Helemaal leuk, Noof keek d'r ogen uit. Gezellige markt, en lekker op terras gezeten, m'n ouders kwamen ook nog langs dus gezellig samen een bakkie gedaan met uitzicht op de paardjes die voorbij kwamen.

Nog een zoooo'n gave rok en shirt van Mim-Pi gekocht, maar helaas net gepast, en toch te groot.. Morgen maar even ruilen.

Nog 2 shirtje's en een vestje gekocht voor Noof. En builenzalf
Floddertje, hè lekker dat dat gebeurd is! En dan was dat bloedende riempje een poosje terug toch niet voor niets, goede timing! Nu gauw een lachende foto posten hè!

Oeh ik bedenk me nu dat ik ook nog wat foto's van de vakantie wilde posten, doe ik zo, als Aimee blijft slapen.

Tinus, leuke leeftijd nu hè, zo super dat ie ineens zoveel kan. Je vraagt je soms echt af wanneer ze iets bepaalds nou ineens opgepikt hebben. Leah is net zo'n papagaai nu, op het irritante af soms!

Loewyz, bedankt voor de tabel weer. Super dat je een goede echo had en dan over drie weken alwéér, wahaaay!

Nou ik dénk, maar weet niet zeker, dat Aimee de nacht doorgeslapen heeft. Ik kan me niet herinneren dat ik haar vannacht gevoed heb en vanmorgen om 7 uur al heeft ze heel goed gevoed terwijl ze normaal om 8 uur eens aan mijn tepels snuffelt en dan drie slokken neemt. Zou het dan eindelijk gaan komen....? Maar goed, zou natuurlijk maar zo kunnen dat ik gewoon nog waziger dan normaal was tijdens de nachtvoeding, haha!

Bah, vervelend nieuws vanmorgen. Ik zou morgenavond gaan stappen met een collega, belde hij me vanmorgen dat zijn zoontje (20 maanden) een heetwaterboiler over zich heen gehad had (getrokken of gevallen, weet niet zeker) toen ze een weekendje weg waren en nu ligt het arme schaap met verbrande beentjes in het ziekenhuis. Zijn vrouw kan gelukkig in het ziekenhuis bij hem blijven overnachten want hij moet zeker twee weken blijven. Ik ga ze morgen opzoeken.

Ik zet 'r ook nog een paar op HM
Ainne; gatver wat een nieuws !! Worst nightmaire (sjees hoe schrijf je dat nou weer ??) !!!! Heel erg verbrand zoals derde graads ?? Heftig hoor.

Mooie foto's. Ze hebben wel wat van elkaar weg he :-) ?!

Tinus; jeetje wat een heftige operatie !! Lijkt me heel vervelend zeg.

Mette; ben benieuwd naar haar lipje. Zou wat zijn zeg....

Ik ga dus ook nooit meer op zaterdag schoenen kopen voor de kids. Voor mezelf ala maar die domme mutsen weten er gewoon niks van. Heb het ook ooit 1 keer gedaan met Timo maar van geleerd dus. Leuk die pony ochtend, gezellig !!

Marloes; wat heerlijk even het rijk alleen. Weer een voordeel als ze wat groter zijn. Ik heb ook het rijk alleen maar dan op mijn werk hahaha (als een boer met kiespijn)

Even een persoonlijke vraag hoor, zeg maar als je het vervelend vindt maar zou jij een derde kindje `willen' ? Gewoon even nieuwschierig......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven