Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
hoi angel

mag ik van je het msn adress van topic 2liefdes van anaianai

ze heeft mij gezegt dat ik het aan jou moest vragen en dat jij het zou door sturen na mij

alvast bedankt
Linneke je hebt mail!
Zou je de topic de liefdesmakelaar,op zoek naar een vrouw voor Antonio,willen verwijderen.Alvast bedankt!
Verwijderd aangezien het tegen de regels is.
Hai Viev5,

Hier een te verwijderen oproepje:

klikerdeklik-klik
Ik weet niet of Viva Angel5 moderator is van Prikbord > Contact.
World of Warcraft: Legion
Hai Xander

Waarom moet ie weg? (Lees de regels eens! )

Hans; alle Angels zijn in principe samen verantwoordelijk voor het prikbord
Hi Vievje,

Héél erg vreemd...betreffende berichtje stond eerst in de relatiepijler...vandaar! En de eerste reactie daarop was niet van Poezewoes, maar van iemand die schreef dat oproepjes niet mochten op de relatiepijler...

Nogmaals.....vreemd!

U zij gegroet....
quote:Xander68 schreef op 15 juli 2008 @ 20:09:

Hi Vievje,

Héél erg vreemd...betreffende berichtje stond eerst in de relatiepijler...vandaar! En de eerste reactie daarop was niet van Poezewoes, maar van iemand die schreef dat oproepjes niet mochten op de relatiepijler...

Nogmaals.....vreemd!

U zij gegroet....

Hey Xan!

Klopt hoor, stond eerst op de relatiepijler. Iemand was je voor...
Aaah Xander, ja dat klopt, dan had ik m vanmiddag dus nét verplaatst toen jij je post maakte Oftewel; sorry, had ik kunnen zien aan je posttijd

Bedankt voor het melden in elk geval!
quote:Joeysmiles schreef op 15 juli 2008 @ 20:11:

Hey Xan!

Klopt hoor, stond eerst op de relatiepijler. Iemand was je voor... Goh, wie zou dát nou zijn geweest....
Pfff...gelukkig....dacht dat IK gek geworden was..

Opgelost
Angel, oproepje: "Gezocht lieve vriendin".
quote:Joeysmiles schreef op 19 juli 2008 @ 13:23:

Angel, oproepje: "Gezocht lieve vriendin".Thnx, is verplaatst naar het prikbord.
Thanx Angel3. Wellicht had het beter gesloten kunnen worden, gezien de reacties.
Angel5, ik ben niet blij dat je mijn reactie hebt weggehaald op het topic van vriendin gezocht. Ik schrijf een stuk over dat hij beter eerst aan zichzelf kan werken en die second opinion dan zich in een relatie te storten op dit moment terwijl je het leven niet ziet zitten. Geheel ontopic en goedbedoeld en welgemeend. Raar dat je dat weghaalt. Misschien ziet hij een vriendin als vlucht maar je mag iemand toch serieus wijzen dat hij beter nu direct hulp kan zoeken. Dat advies is gegeven na het lezen van het andere topic. Ik heb zelf in zo'n situatie gezeten en was blij met dat advies. Dat jij er misschien anders tegenaan kijkt wil toch niet zeggen dat ik dat advies niet mag geven? En lees mijn stukje maar terug als je het nog hebt, geheel serieus.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV ik heb alle respectloze en offtopic reacties die niet horen bij een oproepje gewoon verwijderd. Dat er per ongeluk nu eentje van jou tussendoor is geglipt is niet met opzet gebeurd, mijn excuses daar dus ook voor. Wellicht kun je je reactie nogmaals plaatsen.
Oke ik begrijp het, is goed, ik heb het niet meer maar ik post nog wel wat. Het was echt een welgemeend, serieus en respectvol advies.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 19 juli 2008 @ 14:47:

Oke ik begrijp het, is goed, ik heb het niet meer maar ik post nog wel wat. Het was echt een welgemeend, serieus en respectvol advies.Vond ik ook, MV. Maar ik ben wel blij dat alle botte reacties nu zijn verwijderd. Het ging echt veel te ver.
Viev, oproepje "Leuke man (43) zoekt nieuwe liefde in zijn leven"
Dank je, is verwijderd!
Topic 'zeer gecharmeerd van psychologe' aub verwijderen... krijg er nogal suïcidale gedachten door omdat ik het gevoel krijg 'te gek' te zijn voor deze wereld met een steeds kleinere hoop op een positieve toekomst.

Account mag ook weg.
Sennheiser, zoals eerder gezegd; topics worden op verzoek niet verwijderd, men kan eigen posts aanpassen.

Je account zal ik op non-actief zetten, verwijderen gaat niet.
Hi Angel,

Mag er een slotje op mijn topic Alleen? Alles is wel gezegd en er valt niks meer aan toe te voegen.

Alvast bedankt,

Tarantelle
Tarantelle, ik heb je topic gesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven