Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:elfje12 schreef op 04 januari 2015 @ 11:30:

Haha zo lekker was dat beeld niet, Stora. Ik zag voor me wat hats beschreef en dan met zo'n knappe, gespierde vent ernaast die er heel relaxed bij staat. Onbezweet enzo.Relaxed is ie niet. Type drill Instructor.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:elfje12 schreef op 04 januari 2015 @ 11:31:

Haha en ik maar denken dat ik abnormaal was met mijn fysiotherapeut (gedachten)Nee hoor. Dat heeft elke vrouw toch, dat je bij sommige kerels heerlijk kunt wegdromen? (Of bij sommige vrouwen, al naar gelang zeg maar)
Oh zo eentje die staat te roepen in je oor: kom op je kan het, nog eentje!
quote:misspoez schreef op 04 januari 2015 @ 11:36:

Oh zo eentje die staat te roepen in je oor: kom op je kan het, nog eentje!Eentje? Minimaal tien. En als je zegt dat je echt echt echt niet meer kan dan krijg je nog een tabata met burpees voor je kiezen. Maar ik :hartje: de mannen op mijn gym, zijn echt supertrainers. Ze weten je allemaal op hun eigen manier net ff verder te laten gaan dan je dacht te kunnen. En als je moet kotsen na afloop brengen ze heel lief water. (En lachen je daarna vrolijk uit hahahahahah)
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 11:39:

[...]

Eentje? Minimaal tien. En als je zegt dat je echt echt echt niet meer kan dan krijg je nog een tabata met burpees voor je kiezen. Maar ik :hartje: de mannen op mijn gym, zijn echt supertrainers. Ze weten je allemaal op hun eigen manier net ff verder te laten gaan dan je dacht te kunnen. En als je moet kotsen na afloop brengen ze heel lief water. (En lachen je daarna vrolijk uit hahahahahah)Lijkt me enig
Kotsen? Zo erg?
Jeetje hats, dat is echt niets voor mij. Als ik mezelf al naar de sportschool krijg dan ga ik echt niet tot het uiterste. Maar vind het knap dat je dat kunt!
Er is er eentje die niet brult maar die dan zegt 'joh, als jij denkt dat je het niet kan, dan doe je het niet' zegt. En wegloopt. Dan moet ik altijd zo lachen, want de meeste kerels kunnen dat helemaal niet handelen. En moeten zich dan extra bewojzen lol

Tegen mij zegt ie dat nooit, hij pakt gewoon mn gewichten af en doet er iets bij. En ik heb t hart niet te protesteren hahahaha.
Ik heb het er niet voor over om zover te gaan.
quote:misspoez schreef op 04 januari 2015 @ 11:41:

Kotsen? Zo erg?Soms. Vanochtend bijna. Ik zit er vaak tegenaan hoor na een HIIT les. Of bij een sprinttraining zoals vandaag. Na een interval van een half uur je laatste sprint eruit persen en per se de man voor je in willen halen kan dat gebeuren. Ff ademhalen en het gaat wel weer
quote:yasmijn schreef op 04 januari 2015 @ 11:40:

[...]

Lijkt me enig
Ik vind je wel stoer, hats.
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 11:45:

[...]

Soms. Vanochtend bijna. Ik zit er vaak tegenaan hoor na een HIIT les. Of bij een sprinttraining zoals vandaag. Na een interval van een half uur je laatste sprint eruit persen en per se de man voor je in willen halen kan dat gebeuren. Ff ademhalen en het gaat wel weerTja het is weer eens wat anders dan naar de kerk gaan op zondagochtend
quote:elfje12 schreef op 04 januari 2015 @ 11:48:

Ik vind je wel stoer, hats.
quote:diamond-gloss schreef op 04 januari 2015 @ 11:56:

[...]

Tja het is weer eens wat anders dan naar de kerk gaan op zondagochtend

Dat is heeeeeeeeeeeeel lang geleden hoor.m
Als braaf katholiek opgevoed meisje gelden voor mij de 2 K's op zondag.

Kerk en Kroeg.
Duh, ik bedoelde welke centerparcs
Goh, dat topic ' wat moet ik nou' is toch niet te geloven. Dat je dat nog moet vragen. Heel hard wegrennen. Lijkt me vrij logisch als je kindeeen mishandelt worden. En dan ook nog zeggen dat je blijft voor de kinderen. Echt
quote:yasmijn schreef op 04 januari 2015 @ 12:02:

Als braaf katholiek opgevoed meisje gelden voor mij de 2 K's op zondag.

Kerk en Kroeg.En dan vooral die laatste
Een leuke, Stora
quote:diamond-gloss schreef op 04 januari 2015 @ 12:05:

[...]

En dan vooral die laatste Met een katholieke ma en protestante pa was het wel kerk maar geen kroeg.
quote:diamond-gloss schreef op 04 januari 2015 @ 12:05:

[...]

En dan vooral die laatste
quote:hatsetats schreef op 04 januari 2015 @ 12:07:

[...]

Met een katholieke ma en protestante pa was het wel kerk maar geen kroeg.Maar voor yasmijn is dat precies andersom
quote:misspoez schreef op 04 januari 2015 @ 11:41:

Kotsen? Zo erg?Wij hadden met het trainen ook vaak een emmer klaarstaan voor de newbies. Best lachen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 04 januari 2015 @ 12:11:

[...]

Wij hadden met het trainen ook vaak een emmer klaarstaan voor de newbies. Best lachen.Bij ons kotsen niet alleen de newbies. We gaan gewoon allemaal keihard, nieuw of ervaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven