Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
@Capibara: ik ben gewoon voor een heldere structuur. Ik ben niet tegen geile praatjes, maar wel denk ik dat er een juiste locatie is voor ieder onderwerp.

Als ik in de relatiepijler ben, heb ik geen zin om verhalen over "buurman neuken" en "harde paal" tegen te komen....Kwestie van beschaving en rekening houden met anderen die misschien niet gelijkgestemd zijn.
quote:Geleerd schreef op 05 augustus 2008 @ 10:36:

@Capibara: ik ben gewoon voor een heldere structuur. Ik ben niet tegen geile praatjes, maar wel denk ik dat er een juiste locatie is voor ieder onderwerp.Alleen denken de Angels daar anders over, want het topic waar jij op doelt is gewoon naar de Overig-pijler verwezen. En dus niet naar de sekspijler zoals jij zo graag zou zien. Dus zolang je zelf niet perfect bent zou je je niet moeten gedragen als een jankerige pseudo-angel die om de haverklap over van alles wat in jouw ogen niet mag gaat lopen klikken. Daar storen mensen zich aan.quote:Geleerd schreef op 05 augustus 2008 @ 10:36:

Als ik in de relatiepijler ben, heb ik geen zin om verhalen over "buurman neuken" en "harde paal" tegen te komen....Kwestie van beschaving en rekening houden met anderen die misschien niet gelijkgestemd zijn O nee, je wilt alleen maar horen of en hoe vaak (vrouwelijke!) singles seks hebben of masturberen in het singletopic op de relatiepijler? Tsja...
anoniem_61593 wijzigde dit bericht op 05-08-2008 10:53
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:Lioness2 schreef op 05 augustus 2008 @ 08:44:

Angel5,

Ik probeer niet vervelend te doen maar ik begrijp er niets van

Sennheiser vraagt op zondag 20 juli of het door hem geopende topic verwijderd kan worden. het antwoord van Angel5 luidt

Sennheiser, zoals eerder gezegd; topics worden op verzoek niet verwijderd, men kan eigen posts aanpassen.

antwoord angel 5 4 augustus 21:35 op een vraag over het verwijderen van topics op verzoek van to's

Nou op die vragen heb je vandaag al uitgebreid antwoord gehad van Naomi. Ik ga dat niet herhalen. Ik wil je er nog wel op wijzen dat de discussie zoals ie nu liep totaal offtopic was, en dat was mede een reden om het te sluiten. Dat, én het verzoek van to (waaraan we wettelijk verplicht gehoor dienen te geven, dit staat ook in het gastvrijheid-topic) was voldoende om het te verwijderen

Is het beleid tussen 20 juli 2008 en 4 augustus 2008 veranderd betreffende het verwijderen van topics? ik bedoel als jullie wettlijk verplicht zijn to's te verwijderen op verzoek van topicopeners waarom dan niet die van Sennheiser, wettelijk = wettelijk tochJa, dat klopt helemaal.
Capibara en Geleerd, graag stoppen met deze, hier offtopic, discussie.
quote:Geleerd schreef op 05 augustus 2008 @ 10:36:

@Capibara: ik ben gewoon voor een heldere structuur. Ik ben niet tegen geile praatjes, maar wel denk ik dat er een juiste locatie is voor ieder onderwerp.

Als ik in de relatiepijler ben, heb ik geen zin om verhalen over "buurman neuken" en "harde paal" tegen te komen....Kwestie van beschaving en rekening houden met anderen die misschien niet gelijkgestemd zijn.

Dat topic had helemaal niks met geile praatjes te maken, mafkees. Des te meer voor mij duidelijk dat jij eruit ventileert wat jij wilt lezen/zien. Uit alle posts van alle topics wel te verstaan, want op je eigen topic heb jij het zelf ook alleen maar over je sexuele behoeftes. Het is mij werkelijk een raadsel waarom jij dat topic geopend hebt, want met de serieuze ( ja ja ) reacties doe jij niks. Je begint weer vrolijk over je onbevredigende sexleven.

I rest my case.
Gratis tip van de dag!

Cadeaupijler met alle topics voor envelopjes, cadeautjes, cadeaumanden, cadeautje voor partner, oma, broer, op-vakantie-gaand-vriendje en wat al dies meer zij gezellig bij elkaar.

Daarbij een topic op die pijler met sites als weekendje-weg etc.

Een topic: workshoppen..

Een topic: hoe verras ik....

sorry wordt een beetje heul moe van cadeautopic 10.467

kan dit bericht zeker niet als alias bij de Mod-topics op pijlerTs plaatsen Hè, das nou jammer!
Dan stem ik eerder voor een "Ik kan niet voor mezelf denken pijler". Voor mensen die zich afvragen of ze zich aanstellen, of ze verliefd zijn, wat ze nu eigenlijk willen, waarom hij niet smst, wat voor cadeau ze moeten kopen...enz enz enz....

Zij we meteen klaar.
en daarbij dan een Googlehandleiding, maar die kan ook bij de mail die je als nieuwe forummer ontvangt...
thee wijzigde dit bericht op 05-08-2008 21:54
Reden: ook handig voor sommige andere mensen
% gewijzigd
Een staande ovatie voor Zamira
Ik wil één ieder verzoeken om dit topic alleen te gebruiken waar het voor bedoeld is!
Ja, doe daar dan zelf ajb ook wat mee, Angel. Je bevestigt dat het beleid gewijzigd is. Zou er dan ook enige toelichting (of een verwijzing daarnaar) gegeven kunnen worden? Met deze vaagheid die ik hier lees werk je discussies alleen maar in de hand m.i.
Ontopic:

Dus voor 20 juli was het nog niet wettelijk verplicht OP's op verzoek te verwijderen en na 4 augustus opeens wel?
quote:Viva Angel5 schreef op 05 augustus 2008 @ 11:46:

[...]

Ja, dat klopt helemaal.

Voor Goldielocks.

Laura, wat bedoel je precies? E.e.a. staat ook in het gastvrijheidtopic na te lezen. Onder andere dat het beleid zoals het op het forum zwart op wit staat, nog aangepast dient te worden.
quote:Viva Angel5 schreef op 06 augustus 2008 @ 13:27:

[...]

Voor Goldielocks.

E.e.a. staat ook in het gastvrijheidtopic na te lezen. Weet je hoe achterlijk veel pagina's dat zijn? Kan Viva niet even een topc met een slotje maken met de nieuwe regels? Wel zo overzichterlijk en weet ik ook gelijk wat ze zijn
Ze worden zsm opgenomen in de regels zoals ze op de site te lezen staan. Er staan nog een aantal punten open (zoals de openheid geven bij een ban of dubbelnicken) waar we achter schermen nog over moeten vergaderen. Ik denk dat daarna de regels aangepast worden.
Mag ik in dit topic een voorstel doen mbt de "forummer van de maand"?
Nee dit is een topic voor verzoekjes mbt het forum.

Forummer van de maand valt onder de blogs.
Vraagje aan Angel5. Er is weer een TO: En dan ineens dit

die de reacties niet leuk vond en haar hele openingspost heeft verwijderd. Ik denk, weet zeker, dat ik niet de enige ben die hier zich mateloos aan irriteert. Kan hier een consequentie aan verbonden worden? Of accepteren jullie het voortaan gewoon als de OP gequoted wordt?
OP's quoten mag toch? En dan netjes een antwoord erachter zetten ...voila.
quote:Goldielocks schreef op 07 augustus 2008 @ 19:22:

OP's quoten mag toch? En dan netjes een antwoord erachter zetten ...voila.Ja misschien moeten we dat voortaan dan maar doen. Ik wil niet onaardig overkomen op het forum of nieuwe forummers afschrikken, maar dit is toch niet leuk?
Het is dat ik te laat was, maar deze had ik ook echt vastgelegd hoor...
quote:ambrosia9 schreef op 07 augustus 2008 @ 19:17:

Vraagje aan Angel5. Er is weer een TO: En dan ineens dit

die de reacties niet leuk vond en haar hele openingspost heeft verwijderd. Ik denk, weet zeker, dat ik niet de enige ben die hier zich mateloos aan irriteert. Kan hier een consequentie aan verbonden worden? Of accepteren jullie het voortaan gewoon als de OP gequoted wordt?Hierover is al uitgebreid gesproken in het gastvrijheidtopic. Kortgeleden is er een poll geweest die ervoor had kunnen zorgen dat o.a. de OP niet meer verwijderd kon worden. De forummers stemden echter anders en de poll-uitslag volgen we.
Angel 5, kan mijn topic en dan ineens dit dan nu ook verwijderd worden. Weet dat het stom was om het weer weg te halen, was ook niet ontevreden over de reacties, maar besloot dat mensen die niet de hele situatie kennen toch moeilijk over zoiets kunnen oordelen. Dus haal het alsjeblieft weg, want hier heeft niemand iets aan.
Angel, dat is niet helemaal correct. Jullie poll ging over het al dan niet kunnen editten van je posts. Men heeft ertoe besloten wél te willen kunnen editten. Spelfouten eruit halen, dingen verduidelijken, etc.

Niemand kiest ervoor om OP's zomaar te zien verdwijnen. Als je een poll zou starten met de vraag: "vind jij het goed dat de topic opener op elk gewenst moment zijn of haar post kan verwijderen?' gok ik dat de overgrote meerderheid 'nee' zegt.

Het feit dat men wil dat editten een mogelijkheid blijft, zegt niets over het willen kunnen verwíjderen van dit soort posts.

Om eens een heel ander voorbeeld te geven.

Stel, ik schrijf een keurige post. Een paar dagen later heb ik een slechte bui, ik edit mijn hele post naar één en al gescheld. Als jij dat ziet, verdien ik toch ook een ban? Niet door het middel wat ik gebruik (het editten) maar de manier waaróp ik dat middel mísbruik.

Ik vind dat een TO die zomaar haar OP weghaalt zonder dat bijv. haar privacy in het geding is, de mogelijkheid om te editten óók misbruikt. Je kunt vóór een mogelijkheid zijn (de mogelijkheid tot het editten) maar tégen misbruik ervan. Dat is toch logisch?

Sommige mensen houden ook van zelfscankassa's als mogelijkheid, maar het feit dat je ermee kán frauderen betekent niet dat het mág.

Ik vind dat hier hetzelfde. Je hoort zorgvuldig om te gaan met je edit-recht. En zomaar je OP verwijderen 'omdat de reacties je niet aanstaan' vind ik gewoonweg misbruik maken van dat recht.

Dus ik hoop dat jullie er toch nog eens naar zouden willen kijken.

(Of open anders voor de lol eens een poll met voornoemde vraagstelling.)
Ik ben het geheel eens met Tangerine.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven