Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook doorgezakt dus.. Zijn braces echt geen mogelijkheid? Die dwingen de voeten ook in een stand.. Nouja, ik ben geen kenner.

Goed dat je zo relativeert, Mal. Dan roep je jezelf weer even tot de orde he.

Hoop dat het je steun geeft om te praten met iemand!

Trusten.
Ik denk dat braces weer te heftig zijn met zijn lage spierspanning, omdat hij dat moet blijven ontwikkelen. Maar ja, ben ook geen kenner (zouden we toch moeten zijn zo onderhand he compu )
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat is het rustig de laatste tijd...! zijn jullie allemaal zo druk?
bedoel het niet onaardig hoor, ik verveel me gewoon een beetje maar ik moet natuurlijk zelf ook werken beetje kletsen tussendoor is dan fijn.
Hai!

Tis idd rustig, weinig bijlezen!

Mal da's idd niet zo leuk, die schoentjes. Die bergschoentjes zijn wel harstikke leuk! Volgens mij is voor de voetjes ook goed om te lopen in grind. Jammer dat het nu weer bijna herfst is.

Ik dacht dat een 2e kindje voor jullie definitief uitgesloten was? Oh ik hoop zo met jullie mee dat dat niet zo is!

Hier nog een dwars meisje hoor Bam. Merk toch wel dat het fijnste is om niet telkens eindeloos voor politie agentje te spelen maar gewoon 1 of 2 keer waarschuwen en dan even naar de hoek. En als we ergens anders zijn zeg ik vaak: 'ga je luisteren of even in de hoek?' Ook al is er vaak geen hoek, het werkt soms wel. soms..

Hm verder weet ik t niet meer?

Hier oke. Zat er gisteren en eergister helemaal doorheen. Slecht slapen, stress, zorgen en onzekerheid. Kon me niet langer groot houden. Man is even met de kids gaan wandelen, was wel even fijn. Ik mis ook echt een betrouwbare oppas hoor Bam! Ik breng ze echt NOOIT weg. Een vriendin vertrouw ik volledig maar die heeft een mega grote hond waar ze niet echt goed op let. En die is zo nieuwsgierig naar Helena! Ik zou dan niet met een gerust hart weggaan natuurlijk dus dan maar niet.

En ik MOET shoppen! Van alles nodig voor de meiskes en mezelf voor het najaar. Heb trouwens wel weer wat dingen via internet gekocht (leve Marktplaats!) Mooie Jottum met kaartjes voor de helft en heel mooi setje van Barbara Farber.

Gister was Helena in de box met haar mondje op haar speentje gevallen, beetje bloed en wilde niet uit de borst drinken. Huilen, huilen wat ik niet gewend ben. Dus een flesje gemaakt en dat wilde ze gelukkig wel. Dacht dat het vanmorgen wel weer over zou zijn maar niet dus vanochtend om 6 uur weer flesje gegeven en daarna gekolfd en dat gegeven en toen gelijk aan de borst en dat wilde ze toen wel. Gelukkig maar! Was al bang dat ze de borst niet meer zou willen.

Ik ga strijken.... BLEH!
Hoi Noosje!

het is nog niet helemaal uitgesloten hoor. Maar ik zie het wel somber in eerlijk gezegd. Ik zie er erg tegen op. En de uitslag van het gen-onderzoek was er ook nog niet. En dat is juist nog wel belangrijk. Maar ja. Hoop doet leven. Ik heb natuurlijk al wel 1 prachtig manneke.

hoe gaat het nu thuis, is het een beetje te doen. Moet vaak aan je denken.
Jonathan gisteren ook een onwijze driftbui, echt niet meer normaal. Hij wilde niks, niet zijn drinken, niet met mij mee naar buiten, dus heb ik hem 2x alleen laten uitrazen, maar hij werd steeds niet rustig, en elke keer als ik hem wilde troosten of iets aanbood sloeg hij op mijn handen. Op een gegeven moment gewoon opgepakt en in de wandelwagen gezet en gaan wandelen. Toen wed hij wel rustig. Pfff echt niet leuk hoor.
quote:Maleficent schreef op 19 september 2008 @ 11:26:

Hoi Noosje!

het is nog niet helemaal uitgesloten hoor. Maar ik zie het wel somber in eerlijk gezegd. Ik zie er erg tegen op. En de uitslag van het gen-onderzoek was er ook nog niet. En dat is juist nog wel belangrijk. Maar ja. Hoop doet leven. Ik heb natuurlijk al wel 1 prachtig manneke.

hoe gaat het nu thuis, is het een beetje te doen. Moet vaak aan je denken.Zeker weten dat je een prachtig manneke hebt! Het gaat wel aardig. Probeer me op de meisjes te richten. Ik geniet gelukkig wel van ze maar heb door alles gewoon weinig energie. Verder is het gewoon afwachten want er zijn geen woningen dus het is niet anders.
quote:Maleficent schreef op 19 september 2008 @ 11:28:

Jonathan gisteren ook een onwijze driftbui, echt niet meer normaal. Hij wilde niks, niet zijn drinken, niet met mij mee naar buiten, dus heb ik hem 2x alleen laten uitrazen, maar hij werd steeds niet rustig, en elke keer als ik hem wilde troosten of iets aanbood sloeg hij op mijn handen. Op een gegeven moment gewoon opgepakt en in de wandelwagen gezet en gaan wandelen. Toen wed hij wel rustig. Pfff echt niet leuk hoor.

Hard aan het werk zeker? Net zo hard als ik aan het strijken ben.

Moet het beddegoed nog doen, doen jullie dat ook of ben ik aan het doordraaien?

Aan pit ontbreekt het onze januaribeebjes niet he!
Strijken is stom, dus hier alleen het hoognodige en daar valt beddengoed natuurlijk niet onder . Balen he van die huizenmarkt. Wie gaat er verhuizen of jullie allebei? En waar ga je wonen want je komt daar zelf niet vandaan toch?

En Jonathan ook al lekker dwars, kleine draakjes allemaal. Hier is het de laatste paar dagen aardig gezellig met Mart dus misschien is ie er al wel weer klaar mee. Even afkloppen, misschien helpt het .

Hier vanmorgen een vriendinnetje op de thee gehad en zij is ook bij Drek geweest. Was wel leuk en alvast speciaal de groeten voor Amalia en Star, hij weet al dat jullie er aan komen en heeft er zin in...

Nou nu moet ik eigenlijk ook gaan strijken want Mart is naar de creche en Cas ligt heerlijk te slapen, maar ja geen zin he!
Hai!

Mal: die bergschoentjes zijn wel erg leuk hoor. Hopelijk vallen de zomerschoenen mee... misschien hebben ze volgende zomer wel leuke?

Heb je nog veel last van je rug?

Noosje: leuk, shoppen voor de meisjes! Altijd goed! En sterkte met het andere, hopelijk komen jullie snel in een rustiger vaarwater.

Juud: Fijn dat Mart naar de creche is, heb je ook even Cas voor je alleen! Dat miste ik altijd wel....

Cin: heb met je te doen hoor, je moet nog zoveel weken.... lukt het met de kids enzo allemaal wel? Genoeg mensen die je ermee kunnen helpen?

Hier ook weer een dwarse peuter hoor. Niet luisteren en geen kant mee op kunnen.

Meneer wilde vanmorgen ook niks, niet naar de markt en niet naar het bos, niks.

Op psz moeten ze wel lachen om hem, hij doet telkens z'n schoenen uit, dat doet hij thuis ook steeds, en waar ik ook ben, schoenen moeten uit. Ze zijn niet te klein, maar hij wil dat gewoon niet steeds aanhebben denk ik.

Oh, en Kevin heeft ook weer wat nieuws ontdekt....

Dat hij dingen in zijn neus kan stoppen.... zoals rozijntjes enzo...

Eng joh! heeft ie al 2 x gedaan in een week.....

Gelukkig ontdek ik het op tijd, maar ik schrik er goed van.... zal eens googlen daarop denk ik, want weet niet wat ik mee aan moet.

Pfff, ik ben nu al bezig met wat we de jongens voor hun verjaardagen moeten geven..... laat staan sinterklaas....

Voor Twan had ik die leuke loopfiets gezien in koe-stijl.

Vond ik erg leuk!

Iemand nog ideeen?

En ben ook langzamerhand aan het kijken naar een andere autostoel voor Kevin, hij groeit uit deze en Twan uit de maxi cosi.

Welke stoel komt het beste uit de test voor groep 2?

Weet iemand dat? Zag wel de maxi cosi rodi XR, is dat wat?
Hoi,

Noosje, kun je niet een pubertje inhuren? Doe ik ook vaak (buurmeisje, 3 euro per uur) en dan kun je lekker even weg. Even tijd voor jezelf is in jouw situatie zo belangrijk.

Goed dat nog lekker voedt (klinkt bijna als maffia haha)!

Lekker ondernemend jochie ook al, CD! Rozijnen in neus.

Je kunt vast wel een boek schrijven al. En je moet overal ogen en oren hebben!

Darmen zijn tot rust, blaasontsteking gesust en nog heb ik buikpijn! Wie weet door een leuke oorzaak? Ik moet nog een week geduld hebben..
Oh en ik ben dinsdag met Twan naar het cb geweest, 10230 gram! Flinke jongen alweer he!

En hij is 72 cm lang.

Maatje 80 is hier dus ook al aan de orde en soms nog 74.

Verder was ze tevreden, alleen moest ik zorgen (en dat was meer voor mijn eigen gezondheid zei ze) dat ik 's nachts geen fles meer hoef te geven... Gaat nog lastig worden, maar goed. We zullen zien... Ze zei ook wel dat het geen optie was om hem te laten huilen, daar vond ze hem ook wel te klein voor.

Maar ondertussen begint het mij wel op te breken zo aangezien het elke nacht net na vieren raak is en Twan steeds wakker wordt, ook met een fles! Speen werkt ook niet altijd, hij ligt dan nog een hele poos te kreunen... geen idee wat dat betekent eigenlijk...

Maar goed, ooit zal hij het snappen denk ik maar.
quote:Maleficent schreef op 19 september 2008 @ 10:36:

bedoel het niet onaardig hoor, ik verveel me gewoon een beetje maar ik moet natuurlijk zelf ook werken beetje kletsen tussendoor is dan fijn.Ik weet nog wel een lekkere mannen topic
quote:Juud_ schreef op 19 september 2008 @ 13:51:

Hier vanmorgen een vriendinnetje op de thee gehad en zij is ook bij Drek geweest. Was wel leuk en alvast speciaal de groeten voor Amalia en Star, hij weet al dat jullie er aan komen en heeft er zin in...

Aaaaaaargh enge griet
quote:Star schreef op 19 september 2008 @ 18:57:

[...]

Ik weet nog wel een lekkere mannen topic Jaa, dat was wel gezellig gisteren. Net of ik met jou en een heleboel andere vrouwen in een café mannen aan het checken was
Vanmiddag even onverwacht aangewaaid bij Juud, leuk hoor! Juud heeft altijd wel wat lekkers bij de thee, hoefde ik zelf niet meer naar de bakker en Cas nog even geknuffeld hij wilde het alleen liever niet :(
Hoera!!! Mijn vriendinnetje is vanmorgen bevallen van een dochter!!! Hun lange wachten is beloond! Meisje heet Kim en moeder en dochter maken het goed! Ben helemaal hyper! Zo blij voor ze!!!
Super Bridge!!!! Echt fijn voor ze!!!
Ik heb er al een hele dag opzitten. Vanmorgen vroeg al met de kleine man in tha city, leuke kleertjes voor hem gekocht. Alles bij de Zara. Een schipperstruitje, een lichtblauwe blouse met dbruine spencer, 2 rugbytruitjes en een zwart wollen schippersjasje met zo'n college-logo erop. Heel kakkerig maar staat zo lief!!! O ja, en een muts die hij niet afkrijgt van de Hema.
Leuk Mal even winkelen, heb je zelf nog laarzen gekocht? Het shirt wat ik voor Mart heb is veel te kort helaas...

Compu buikpijn al over? Misschien teveel gesnoept ??? Zal wel niet maar dat is het enige wat ik kan bedenken waarom je nu nog buikpijn zou hebben. haha en een pubertje inhuren. Moeten wij ook gaan doen want twee kids neem je toch niet meer zo snel mee en aangezien broertje ook binnenkort papa wordt is het gedaan met hun als oppas denk ik maar zo.

Bridge leuk een vriendinnetje erbij! Al op kraamvisite geweest?

Cd die koe is leuk! Mart heeft hem ook en het is zijn favoriete speelgoed. Hij heeft er een met een bakje achterop.

Amaal hoe was het in Barcelona? Heb je genoten van je jurk?

Net lekker met Mart allemaal hapjes gemaakt om te proberen maar ik vond het niet zo lekker, behalve de wraps van Mal dus die houden we erin. Morgen de hele dag kraamvisite dus we hebben ook maar een lekkere cake gebakken aangezien Vent en ik geen beschuiten met muizen meer kunnen zien...
Nu meneer hier zelf uit zijn ledikant kan klimmen komt hij steeds vroeger zijn bed uit. Vanmorgen half 6 . Hoewel we hem standaard weer terug stoppen blijft hij protesteren maar ik vertik het om om half 6 al met hem beneden te gaan zitten. Hij sliep altijd zo heerlijk tot half 8... Ik denk dat ik maar een hoogslaper voor hem koop zonder trap, dan moet ie wel in z'n bed blijven en dan isoleer ik zijn kamer geluidsdicht zodat wij heerlijk kunnen blijven liggen .
Hallo!

Juud, mag oudste zoon dan een nachtje bij jouw meneer in zijn geluidsdichte kamer slapen?

Bridges, van harte! Wat een fijn nieuws van je vriendin.

Cin, hoe gaat het met alles? Verhuizing, verbouwing, rug, droger etc.?

Bam, wat balen dat de oppas nooit kan. De oppas die we eerst hadden kan ook nooit meer helaas, maar nu hebben we een akela haha. Past bammeisje wel eens op?

Mal, nu zie ik pas de plaatjes van de schoenen. Ik vind de zomerversie ook niet zo nee, de winterversie is wel stoer! Hoe gaat het nu met de aanvallen?

Oeh, spannend Compu! Een week gaat snel....
[quote]Maleficent schreef op 19 september 2008 @ 11:26:

Hoi Noosje!

quote]

, ik kan me alleen maar indenken hoe het moet voelen en dat haalt het vast niet bij hoe het werkelijk is!
Hoi hoi,

Kwam vandaag Bridges tegen, leuk! Ties was erg lief en Fieke zag er zo lekker punky uit! Leuk stel samen.

Ga je morgen nog naar de beurs, Bridges? Zoja, zie je daar weer. :-)

CD fotootje van je grote mannetjes?

Juud, zo'n lampje met tijdschakelaar? Als ie aangaat, dan mag hij eruit. En dan stel je 'm steeds later in.

Wel vermoeiend he.

Gesnoept haha, heel creatief van je bedacht!

Mmm, die cake! :-) Veel plezier morgen.

Mal, wat goed geslaagd! Heerlijke winkel toch.

Dat jasje sounds good! Laat het nu maar winter worden.

Heb je al een afspraak staan voor eind van de week?

Wat vreselijk balen dat de uitslag er nog niet is. Had je gebeld erover?

Hoe is het met de aanvallen en driftbuien gegaan vandaag?

Vriend naar voetbal, even kijken of ik ga bankhangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven