Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 november 2015 om 00:17
zaterdag 7 november 2015 om 00:19
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:16:
En waarom zoveel nicks, als je dan al ergens voor staat, ben eerlijk en hou het bij 1 nick. Maar dat durft bijna niemand helaas...
Pumps, je kunt er ook paranoia van worden. Dat is niet leuk.
Je kunt er ook hihihihihi van worden, en dat is soms leuk.
En je kunt er ook heel geil van worden, dat is erg leuk.
En waarom zoveel nicks, als je dan al ergens voor staat, ben eerlijk en hou het bij 1 nick. Maar dat durft bijna niemand helaas...
Pumps, je kunt er ook paranoia van worden. Dat is niet leuk.
Je kunt er ook hihihihihi van worden, en dat is soms leuk.
En je kunt er ook heel geil van worden, dat is erg leuk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:17:
Die grapjes van jullie zijn zo niet grappig, zelfs jullie weten dat buitenstaanders gelijk hebben, maar het loslaten is een dingetje...Je maakt het er echt beter op zo. Ik word gewoon misselijk bij de gedachte aan de snelheid waar jij nu mee stijgt, in de hiërarchie.
Die grapjes van jullie zijn zo niet grappig, zelfs jullie weten dat buitenstaanders gelijk hebben, maar het loslaten is een dingetje...Je maakt het er echt beter op zo. Ik word gewoon misselijk bij de gedachte aan de snelheid waar jij nu mee stijgt, in de hiërarchie.
Ander liedje, iets wat sommigen hier erg vakkundig kunnen:
https://www.youtube.com/watch?v=G_UXvcr22rM
https://www.youtube.com/watch?v=G_UXvcr22rM
zaterdag 7 november 2015 om 00:21
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 00:19:
[...]
Je maakt het er echt beter op zo. Ik word gewoon misselijk bij de gedachte aan de snelheid waar jij nu mee stijgt, in de hiërarchie.Stijgen fen je moet stoppen met blowen nu.
[...]
Je maakt het er echt beter op zo. Ik word gewoon misselijk bij de gedachte aan de snelheid waar jij nu mee stijgt, in de hiërarchie.Stijgen fen je moet stoppen met blowen nu.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zaterdag 7 november 2015 om 00:22
quote:Solomio schreef op 07 november 2015 @ 00:13:
[...]
Vulling in je kies is a) niet natuurlijk en b) niet bevorderlijk voor de band met je kind.C: Oh, maar ik heb tandkleurige vullingen.
[...]
Vulling in je kies is a) niet natuurlijk en b) niet bevorderlijk voor de band met je kind.C: Oh, maar ik heb tandkleurige vullingen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 7 november 2015 om 00:23
zaterdag 7 november 2015 om 00:23
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 00:20:
Maar kom op, allemaal even de reuzelkontjes bloot, wie hebben er meerdere nicks?Ik ben inmiddels aan mijn derde nick, opeenvolgend dus. Mijn eerste was groentsoep2 (zonder e) en mijn tweede Lady-Voldemort. Mag Tattoe gerust weten hoor. Een tweede nick heb ik niet, die worden bij mij altijd binnen de kortste keren gepermaat namelijk.
Maar kom op, allemaal even de reuzelkontjes bloot, wie hebben er meerdere nicks?Ik ben inmiddels aan mijn derde nick, opeenvolgend dus. Mijn eerste was groentsoep2 (zonder e) en mijn tweede Lady-Voldemort. Mag Tattoe gerust weten hoor. Een tweede nick heb ik niet, die worden bij mij altijd binnen de kortste keren gepermaat namelijk.