Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik heb niet geheel meegekregen wat er gaande is geweest met jou, maar welkom terug!

Met mij alles prima hoor!

Kom vanavond eens buurten hier, dan is het wat drukker.
@Xander: 's avonds lees ik in principe goede boeken, maar dank voor de uitnodiging!
Mogguh all

WM waar hang je uit ?
geleerd met welk boek ben je nu bezig ?
Aspoes; klinkt als een leuke avond/middag met veel interesse naar jou toe. Tis inderdaad de vraag of hij je gewoon als leuk ziet of als meer-dan-gewoon-leuk. De enige manier om daar achter te komen is doorgaan met elkaar te zien lijkt me. En kijken wat daar uit voortkomt. Als hij al zoveel initiatief toont hoop ik voor je dat iets a-la gezoen ook vanuit hem komt.

Veel succes ! (hebben we al een naam: ooml = out of my looks?)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Herstel; tis out of my league = evengood ooml
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
@Vleer: het fundamentele rechtsbeginsel.... van Frank van Dun
ben aan het werk, post later. Sorry
Wm das niet leukkkkk , neem maar even 10min pauze !
Weeeee eeeeeM! Je houdt ons wel in spanning zeg!

Speculeer, speculeer... zou het nou juist wel leuk zijn geweest, en kost het typen van het spannende verhaal zoveel tijd dat ze meer dan die 10 minuten pauze nodig heeft? Of was het zo stom dat ze er niet over wil praten? Of is het ook zo'n twijfelgeval net als ik? We hopen natuurlijk het eerste :-)

Heb NJO mailtje gestuurd dat ik nog niet een heel duidelijk gevoel heb en daarom nog wel een keer wil afspreken, maar na deze drukke periode (heb nu heel spannend project deadline, weet hij ook).

En haai dat ik ben: Alweer op RP geweest, en kwam een ONGELOFELIJK LEKKER DING tegen in mijn matchlijstje! En als hartjesknop-veroordeelde dus maar hartje gestuurd.
wil een mailtje terug van leuke mail meneer..

Lekker hele dag niets doen, naja straks maar ff afwassen en denk dak een taart ga bakken..

Verder weinig zin in vandaag..

beetje dipjes daggie.. wil weer verliefd worden , maar andere kant ben ik ook best wel bang om mijzelf dan weer te verliezen..
Mozzza wie wie ?
Jaaaaaaa, zeggiklekkernie! Straks pik je 'm nog af! Ghehehe.

Hij heeft halflang donker haar, beetje stoppelbaardje... guitige oogjes... vast een player, kan niet anders met zo'n lekker koppie.

Zoekt ook alleen maar een 'date'. Hij woont wel hier in de buurt!
Ik pik niks in ... de enige die redelijk dezelfde smaak hebben zijn POP en ik .. we hebben wel es met de zelfde vent gedate haha

En haar nieuwe luffertje .. ken ik ook ,ook wel eens mee gesproken op RP.. Maar daar reageer ik niet meer op nu ik weet dat Popje er mee date.. Vind dat nl niet netjes..
Zo oneerlijk dat die players ook nog beloond worden.....
Heeft net even haar geluid getest van cd player , buurman is thuis en sprak hem net op msn.. Buuf kan de muziek wat zachter ik probeer met mijn moeder te communiceren haha

*sorry*
Wat grappig, dat jullie dezelfde hebben gedate! Wat is jullie smaak eigenlijk?

Ik heb dat ook met een vriendin van mij, beiden ook op e-matching met zo'n beetje dezelfde smaak. Blijven ook van elkaars potentiele projectjes af. Scheelt wel dat ze echt heel ver hier vandaan woont, kunnen we elkaar leuke mannen tippen als ze meer in de regio van de ander wonen
Je hebt gelijk Geleerd. En ik vraag me soms af of mannen met lekkere koppies daardoor vanzelf maar players worden, omdat het KAN. En tegelijk is het natuurlijk discriminatie van mijn kant: waarom zou elke lekkere kerel meteen niet te vertrouwen zijn?
Hallo!

Ja, mijn leuke rpman mag je niet van me afpakken, want het is een leuke lieverd, en nog lekker ook! Wat wil een vrouw nog meer! En hij kan ook nog kopjes thee voor me zetten.

Ineens weet ik ook weer hoe lastig het is als je iemand leuk gaat vinden, dan komt die onzekerheid weer de hoek omkijken. En ik begin hem leuk te vinden en ik hoop dat dat wederzijds is.

Eb Aspoes, ik vind het heel erg positief klinken! Maar wat nou: "En bovendien: hij is zo ontzettend 'out of my league', ten eerste qua looks (want het is echt een bijzonder aantrekkelijke man, ik moest zaterdagnacht een paar keer wat kwijl uit een mondhoek opvegen.. )"

Als jij jezelf leuk vind, dan kan hij jou toch ook leuk vinden? Je bent gewoon een leuke meid, en als het zo'n lekker hapje is, dan zou ik hem zeker nog eens op de koffie vragen!

(Pop vindt zelf ook dat ze een erg lekker hapje heeft uitgezocht, wat een lijf!!)
Mozza .. ik val altijd op de verkeerden haha

Ehmmm Pop en ik wisselen ook regelmatig wat rp nrs en namen uit aan elkaar..
Mozza.. ik heb ook eens gedate met zo'n waarvan ik dacht dat t een player zou zijn..

Terwijl hij dat helemaal niet was, hij wilde juist iemand die hem niet op zijn uiterlijk beoordeelde en hem wilde om zijn uiterlijk maar om wie hij is..

Dus een player uitziende kerel hoeft niet per definitie een player te zijn.
Gezocht iemand die mijn cd speler kan maken ..

Doe nu mijn cdtjes in de dvd speler dat werkt ook maar mijn radio/cd speler kan veullll harder qua geluid.. Ik heb dat ding met de verhuizing laten vallen of ergens tegen aan gevallen.. En nu doet cd speler t niet meer.. WIEEEE is handig ?
Vleer en ik checken heel regelmatig mannen voor elkaar, en we komen vaak op dezelfde types uit. Ik had een heeeeele poos geleden gedate met een kerel, en Vleer begon toen hier op het forum te vertellen over een date met een man, die precies aan die beschrijving voldeed. Zo zijn we erachter gekomen!
Altijd op de verkeerden... vreemde smaak Haha!

Al wat van leuke mailmeneer gehoord?

Zoals ik ook tegen geleerd zei: we moeten niet discrimineren op uiterlijk he... te lelijk of te mooi... tis ook nooit goed.

Ben niet handig met cdspelers, dus kan je niet helpen.

Pop, wat klinkt dat goed zeg, zo'n lekker hapje gevonden! En die onzekerheid... hoort er helaas een beetje bij als je gevoelens krijgt. Maar tot nu toe geen reden tot ongerustheid toch?
Mozza denk dat mijn mailmeneer vanavond weer een mailtje stuurt.. We sturen lange mails naar elkaar dusse zijn altijd wel ff bezig met typen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven