Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
@Dametje, zo, groeit lekker zeg!!

@Freddy, ik hou het nog wel een beetje vol.

@Vlinder, veel plezier!

Hier alles goed. Kan wel merken dat ie ingedaald is. Ik moet nu voortdurend naar de wc. Lady_bug, je had beter niet kunnen schrijven dat de navelstreng om het nekje zat. Ik maak me de hele nacht al druk nu. Heb allerlei enge visioenen dat de navelstreng om z'n nekje zit.

Het zal wel meevallen toch?? Ik maak me echt wel onzeker.
Alle reacties Link kopieren
Hahah Freddy nee ik ben nog steeds bezig! Alles uitzoeken en opruimen. En daarna wil ik GEEN huis meer doen

Vlinder fijne vakantie!

Snok ik vind dat niet kil klinken hoor. Ik begrijp het wel!

Wat leuk Dametje, dat ze begint te brabbelen enzo. Lijkt me echt heel cool .

Ooh Liubi als ik jou zo hoor... Pff dan denk ik echt dat ik tot het einde onzeker zal blijven. Volgens mij ben je net zo'n zenuwpees als ik ben.
Ik heb helemaal bijgelezen, maar niet zoveel tijd meer om te reageren nu...

Liubi Maak je niet te druk! Het komt wel goed, elke bevalling is anders en het heeft geen zin want je hebt er verder toch geen controle meer over. Je doet het allemaal hartstikke goed meid!

Vlinder je leest het waarschijnlijk niet meer, maar fijne vakantie!

Ik heb er verder nog eens over nagedacht en eigenlijk hoeven we van mij niet te wachten tot iedereen zwanger is om elkaar te ontmoeten. Als we op mij moeten wachten duurt dat waarschijnlijk nog wel even namelijk... En als ik eerlijk ben wil ik jullie allemaal wel heel graag ontmoeten, met baby's, buiken en al Na ruim een jaar contact en steun ben ik gewoon heel nieuwsgierig naar de meiden achter al die lieve woorden!
Ik kwam even snel kijken en zag je berichtje Liubi.

Meid wat vlinder zegt is gewoon zo, elke bevalling is anders wat bij mij is gebeurt zegt niets over jullie kereltje.

Als de navelstreng om het nekje zit voelen ze dit van tevoren en halen hem eraf. Onze kleine meid heeft aan de navelstreng ook zeker niets overgehouden. (ze doet het sowieso nu heel goed hoor).

Elke bevalling is anders, elk kindje is anders. Heb vertrouwen in je lichaam en je kereltje.

Dikke :hugging: voor jou, ik herken het wel hoor, ik deed/doe dat ook dat je verhalen mee neemt en bang bent dat het jou overkomt.

Verder houd ik het kort, zag alleen heel snel liubi's berichtje.

Maar hier gaat alles steeds beter, kleine meis doet het voor haar doen goed, vandaag alweer op het geboorte gewicht!

Op mijn hyves staat wat er is gebeurt voor de mensen die het willen weten.
@Lady had ik trouwens al gezegd dat ik het een mooie naam en een mooi kaartje vind? Dat vind ik :-) namelijk.

@ Bloem, het lijkt mij ook leuk. Maar nog even wachten vind ik ook niet erg, geen haast. Misschien moeten we op het prive topic woonplaatsen inventariseren?

@Liubi, geen zorgen, iedere bevalling is anders. En het allerbelangrijkste..altijd anders dan je denkt. Een lieve man is heel fijn en heel belangrijk is luisteren naar je gevoel.

Dames, wij zijn (voor het eerst) een paar dagen weg! We gaan naar het familieweekend van vriend. Onze dochter gaat een héléboel nieuwe familieleden leren kennen, heb er zin in.
Heej. wat is het hier rustig geweest. Iedereen een druk weekend?

Freddy, zo grappig, toen ik vorige week bij Yoga was stond ik de geboortekaartje ste bekijken en die van jou stond er ook bij.

Leuke kaart hoor!

Vlinder, als je dit nog leest, een hele fijne vakantie

Dametje, wat zielig die prikjes. Is ze alweer een beetje beter?

Vind jullie trouwens echt heel stoer in de omgang met jullie kleine meis. Lekker dingen blijven doen zoals uit eten en familieweekend.

Liubi, niet al te druk maken hoor. Is waarcshijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan maar toch. Elke bevaling is inderdaad anders en de kans dat alles helemaal prima gaat is vele malen groter.

Bloem, Wat mij betreft helemaal prima. Laten we inderdaad wat prive inventariseren.

Gisteren de kinderwagen opgehaald. Eerst zaten we een klein beetje te stressen omdat ze het hadden ver een levertijd van 10 weken(40+ zwangers) en nu staat ie opeens binnen 2 weken op de stoep. Ook de box meteen binnen en het matras voor het ledikantje. Haha hele huis staat nu vol met babydingen. Vandaag maar het een en ander opruimen.
Het is inderdaad rustig geweest hier het weekend.

Lady ik heb je verhalen op de hyves gelezen en ik sluit me bij dametje aan: heel leuk kaartje en een hele mooie naam! Fijn dat het zo goed gaat met jullie! Hele mooie foto's ook, vooral die met je twee meiden samen

Dametje hoe was het familieweekend?

Plukkie Lijkt me leuk nu alles zo concreet en tastbaar wordt. Welke kinderwagen hadden jullie ook alweer gekocht? Is het kamertje inmiddels ook al af?

Ik zal prive even een topic openen om de woonplaatsen te inventariseren enzo.

Ik heb verder een superfijn en relaxed weekend gehad! Wat een weertje, heel veel buiten geweest. Zondagavond voelde we ons alsof we een week vakantie hadden gehad

P.S. Willen jullie me niet steeds met vlinder door de war halen hahaha mooi roze is geen paars
Pff, de slechte nachten hopen zich hier op. Vorige week had ik helemaal nergens last van, maar nu: maagzuur, 4 x plassen, heen en weer draaien, dan weer warm, dan weer koud..

En de bewegingen van de kleine man doen af en toe zo pijn, dat i helemaal in elkaar krimp (maar eigenlijk vind ik dat heerlijk hihi).

Dus niet veel fut meer. Ik ga vanmiddag nog maar eens slapen. Zometeen de dingen voor de vluchttas wassen en 'm dan morgen inpakken. Dan hoef ik alleen nog maar de adressen en de tekst op het geboortjekaartje te doen.

Ik nog even slapen denk ik.

@Bloem, goed idee. Ik ben trouwens in 2009 wel vaker in NL. Zou mooi zijn als we dan kunnen meeten.
Hee ladies...allemaal goeiemorgen!!

leuk weekend gehad?

x
Hey Snok, wanneer ben je nou precies 12 weken?

Kan me vandaag niet concentreren. Pijn... Pijn... Pijn...

Liubi, waar woon je eigenlijk>? Heb ik helemaal gemist.
In 't midden van Duitsland.
ja Liubi blauwe wolk zou ook kunnen

Hee Aruba...zaterdag ben ik precies 12 weken!! Dus dan is eerste mijlpaal bereikt
Zo rustig het weekend en nu zo druk!

Aruba, pijn, pijn, pijn, heb ik iets gemist?

Snok, eerste mijlpaal is er bijna, wat heerlijk voor je!

Bloem, fijn dat jullie zo lekker hebben genoten van het mooie weekend. Wat een cadeautje zo in oktober he?!

Liubi, wat een ellende die nachten. Probeer overdag maar ook wat te rusten!

Summer, flauw hoor!

Zie dat er ook van alles via Hyves gaat, helaas heb ik die niet, dus ik mis geloof ik van alles. Misschien toch maar eens gaan aanmaken.....

Wij hebben een druk kraamvisite-weekend gehad. Heel gezellig allemaal, maar wel erg vermoeiend. Verder hier nog steeds rommelen met de borstvoeding, heb zelf niet genoeg, dus we moeten steeds bijvoeden, helaas. Ik hoor de kleine man weer dus ik ben er weer vandoor!

liefs

Freddy
Mibb wil je bij mij in het schema onder bijzonderheden 'eind okt. ZKH voor verder onderzoek' zetten? Of is dat te veel tekst? Thanks!
Freddy: Aruba weet het niet meer...

Hier staat het allemaal.

Snok, en dat is een hele hoge mijlpaal hoor!
Dan heb ik ook wat gemist Aruba, waar heb je pijn?

Snok zaterdag 12 weken, dus nog 1 weekje wachten en dan ga je het tweede trimester in Wanneer was nou ook alweer je volgende echo?

Freddy ik kan me voorstellen dat zo'n weekend een hoop energie kost. Heb je nu aankomende weer een beetje rust om bij te komen?
Aha een crosspost, want zie daar ook het antwoord voor Bloem
Ik heb vrijdag avond een uur lang ontzettende buikpijn gehad, precies achter schaambeen. Stond op het punt huisartsenpost te gaan bellen maar toen was het over. Zaterdag had ik een soort vervelende trekkerige pijn bij baarmoeder en zondag was het weer over. Tot aan zondagavond toen weer een half uur heel erge pijn en vandaag blijft het niet zo heftig maar wel hinderlijk aanwezig. Hoesten en niezen doet zeer (leuk als je verkouden bent) en bij het lopen voel ik het ook. Wat dit nou weer is???

Het is geen kramp en ook geen eisprong pijn ik weet het niet.

Morgen op stage maar eens even langslopen bij een gyn ofzo.

Ben verder heel moe van eerste hele leuke dag op stage en heel veel nieuwe indrukken dus ik kom gauw weer reageren, nu mijn bedje in.

Mijn schoonmoeder dacht ook wel aan misschien zwangerschap, maar nu niet te hard van stapel lopen anders weer teveel ermee bezig en het gaat net zo goed met het van me af te zetten.
Rustig hier, je kunt wel merken dat er een paar met vakantie zijn en dat er een paar volop van hun kleintjes genieten

Zus het eerste waar ik toch aan dacht was ovulatiepijn, mijn eisprong kan soms ook best pijn doen en soms ben ik er zelfs een dag niet lekker van...maar de magische woorden zijn ook hier weer geduld en afwachten ben ik bang...

Op welke afdeling loop je nu je co-schappen?
anoniem_53365 wijzigde dit bericht op 14-10-2008 10:41
Reden: volgorde is soms best belangrijk :)
% gewijzigd
Hee Bloem ik mag 21 oktober weer voor echo....Heb dan een intake gesprek ivm erfelijkheid (dingen die in fam voorkomen) en echo is extraatje....

Daarna wordt het voor mij ff lang wachten want heb om de twee weken echo gehad ...dan tot 17 november wachten....vruchtwater punctie...

Hoest met jou Bloem? Hanging in there?
Bloem, wij hebben de Mutsy 4 rider gekocht. De grote dingen voor het kamertje zijn nu klaar. De kleinere en vooral gezellige dingetjes kunnen we nog doen. Alles een beetje leuk aankleden, schilderijtjes, kleertjes wassen en strijken, de wieg bekleden enzo.

Liubi, leuk als jij in 2009 ook bij een meeting kan zijn. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Aruba, nog een extra knuf

Mibb, wil je mijn leeftijd aanpassen naar 30. Gisteren een jaartje ouder geworden!
@Plukkie, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ben je lekker verwend??
Het is hier echt rustig zeg, dat ben ik niet meer gewend. Moet meestal 3 pagina's bijlezen na 1 dag.....

Aruba, las even je berichtje op je topic, wat naar voor je. En je hebt dit dus al heel lang en het is niet duidelijk wat het is? Ik dacht misschien innesteling.... maar je hebt dit dus al langer. dikke en doe maar rustig aan!

Zus, jij ook al pijn, klinkt ook erg vervelend Fijn dat je een leuke plek hebt voor stage!

Plukkie, nog gefeliciteerd met je verjaardig, the big 30....... hoe voelt het Leuk trouwens dat je ons geboortekaartje hebt zien staan bij de yoga. Door de verhuizing en de eerder dan verwachte geboorte van ons kleintje hebben we relatief snel iets moeten uitzoeken. Heb je een leuke groep bij yoga, niet te groot? Wij hebben trouwens de Urban Jungle kinderwagen, bevalt erg goed. Kan erg makkelijk met boodschappenmandje in ene hand en met andere hand kinderwagen besturen door de winkel lopen.

Bloem, geniet je nog steeds een beetje na van je leuke weekend en hier is het nog steeds mooi weer, hoop bij jou ook!

Vanaf vandaag heb ik even een strak schema voor mezelf, want ik rust niet genoeg. Man is ook beetje boos geworden, want ik ben een lopend wrak. Eigenlijk wil ik me groot houden, mezelf wegcijferen en alles doen voor mijn zoontje, maar als ik mezelf daarbij kapot maak dan is dat ook niet goed voor mijn zoontje..... Moet nu elke middag 2 uur slapen, anders red ik het niet nog langer met de nachtvoedingen, bijvoedingen en kolven. Als ik wat beter ben uitgerust, gaat de voeding misschien ook weer beter.

liefs

Freddy
Zou wel willen dat het innestelingspijn is maar ik loop er nu al een jaar mee. Misschien maak ik wel struisvogelkinderen... dat zijn grote eieren Nee maar het is echt kloterig want ze weten in het ziekenhuis ook niet meer wat ze eraan kunnen doen... Daar word je als patient erg moedeloos van. Ik kan er nog niet mee leven, en dan op mijn 22ste in de wao? Nee ik wil er nog niet aan. Blijf knokken.

Zus, ook pijn. Klote zeg. Ik durf er echt niets over te zeggen wat het zou kunnen zijn. Heb al moeite om mijn eigen lijf te begrijpen!

Freddy, lastig he voor jezelf opkomen. Echt moeilijk.

Plukkie, gefeliciteerd!
Plukkie nog gefeliciteerd!!!

Aruba en Zus...gaat het beetje bij jullie???

Freddy goed dat je man maar ook jij zelf ingrijpen .....als jij instort heeft je zoontje uberhaupt niets aan je...dus zorg goed voor jezelf!!!

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven