Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor jullie, Suze.

De school van vandaag daar zou ze met een busje heen gaan.

Mal, heb jij daar in het begin tegenop gezien? Hoe lang is het rijden voor J.?
Tja en toch tuin ik er steeds weer in door te zeggen, doe maar wat anders.

Hoe bevalt het alleen thuis?

Ooh een huilende Cas..
Nu gaat het nog goed alleen thuis, zodra ik naar bed ga vind ik het minder Juud
Oh ja dat is niks aan. Nog erger vind ik het altijd als ik 's nachts wakker word, dan kom ik altijd zo moeilijk in slaap want volgens mij hoorde ik wat . Slaapt Ceetje nu lekker bij jou in bed?

Heb ik al verteld dat Cas zo'n schatje is
Hmmm, ik moet seizoen 5 downloaden. Tenminste, ik moet mijn vent vragen dat te doen want ik weet niet hoe het moet .

Compu, hoe lang is het met het busje? Het lijkt me eerlijk gezegd wel gezelig voor de kleintjes. Ik zag ze op vorige werk altijd vrolijk binnen komen. Nadeel is natuurlijk dat het nogal een langdurige toestand is (vooral als je niet de laatste bent die instapt bedoel ik).

Juud, nou plemp dag maar een foto neer na de verf van morgen. Ik ben benieuwd!

Ga maar eens lekker een dutje doen. Nog even boek lezen in warme bedje....

Slaap lekker voor straks dames
quote:Juud_ schreef op 30 oktober 2008 @ 21:45:

Heb ik al verteld dat Cas zo'n schatje is Vast wel maar het kan geen kwaad het nog een keer te roepen hoor
Hahahahaha Juud, dat heb ik dus ook. Dan hoor ik zeer zeker weten wat En ja, Ceetje komt dus inderdaad lekker bij mij in bed.

Nee vertel eens, leuk kind dus Cas?

www.piratebay.org en dan House SE 5 en dan op download klikken
Wat lees je Suus?

Het is echt een heerlijk kind, zo'n enorme lachebek, genieten!

Ik ging gister even met Mart alleen de stad in. Meneer zou ons wel even in het nieuw willen steken.

"Kijk mam, die is leuk voor papa!" (een bustier afgezet met kant) "en deze is voor jouw borstjes, mooi he!" (ja kind jammer dat mama niet meer in zo'n mooi klein maatje past).

Is het downloaden zo makkelijk Star?
quote:Star schreef op 30 oktober 2008 @ 21:46:

www.piratebay.org en dan House SE 5 en dan op download klikken Lukt niet. Ik vind eps 1-3 bij iemand maar hij download alleen maar een of ander klein document. Ik snap er geen zak van... Maar kijk morgen nog wel ff verder. Senks anyway!
quote:Juud_ schreef op 30 oktober 2008 @ 21:54:

Wat lees je Suus?

Volkskrant magazine op dit moment. Er ligt nog een boek maar daar heb ik nog even de rust niet voor...

Is het downloaden zo makkelijk Star?Nee dus
Ha ha ha, lachen van Mart! Jammer he, geen tieten cupje 80b meer... Ik zeg uitgevoed: we nemen een lift. Dan wordt het wel weer wat
Na, ik ga nu echt.....

Coescoes!
ohhh, nog 40 berichten (na deze 39 dus..)en dan ga ik over de 1000 heen. Dat moeten we vieren!
Nou ik zit er serieus wel eens over te denken om ze te laten verkleinen, ik vind ze veel te groooooot. Maar voordat ik dat zou gaan doen moet ik eerst afvallen van mezelf dus dan hoop ik maar dat het probleem zich vanzelf oplost. Want zomaar laten snijden... ik weet niet of ik dat wel durf.
ga ik met je mee juud

Suze: roze met zwart was leuker geweest denk ik, ze wil ook roze pumps ( of schrijf je nou rose?)
Meiden, wij gaan zo naar de cardioloog en dan een weekendje niksen. Tot maandag!

nog even een voor iedereen die er eentje nodig heeft!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik strooi even met wat hugs:

voor Star, Starma´n en Starkind

voor Suus

voor Kokos die het hartstikke goed doet

voor Bridges met alle nare buren

voor Mal omdat ze zo goed bezig is

voor CD die het zo zwaar heeft soms

voor Cin met haar rug

voor Juud (join the misluktekapperssessieclub)
voor Jinny, omdat ze altijd zo attent en medelevend is voor/met iedereen!
Goedemorgen,

Wat een nare berichten allemaal. voor iedereen die verdrietig is.

Juud, balen van je haar. En balen Mart niet dat leuke ding voor je kon kopen omdat je niet meer 80b hebt.

Mal, veel plezier dit weekend.

Suze, ga je over 39 berichten taart uitdelen aan ons?

Star, nog een beetje lekker geslapen? Kan je wel slapen met Ceetje naast je dan?

Compu is het lang rijden dan? Ik kan me voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet. Je kleine meisje alleen zonder jou in het busje!

Zo hier alles goed. Tobias is weer op het dagverblijf ( een ochtendje). Alleen het afscheid is nog tranen, maar daarna komt hij los en gaat hij zelfs bijdehand en stout lopen doen

Ik ga Robin eens in bad gooien.

Baai
quote:naatie schreef op 31 oktober 2008 @ 09:38:

voor Jinny, omdat ze altijd zo attent en medelevend is voor/met iedereen! voor Naatie omdat ze zo lief is en het afscheid elke keer zo naar is op het kdv (wel heel fijn dat hij het verder naar zijn zin heeft!).
Hallo,

Jinny, wat ben je lief bezig. Volgens mij woon jij bewust daar, omdat je anders rondje NL zou doen met de knuffels. :-)

Star, heb je goed geslapen of niet?

Juud, vertel nog even waarom Cas zo lief is. Heeft hij een hoog knuffelgehalte? Wat een wijsneusie die Mart, kan zo aan het werk bij M. Dekkers.

Ga je niet nog voor een derde en daarna borstgrootte afwachten??

Naatie, wat doet ie voor stouts? Je maakt me nieuwsgierig.

Suze, het is een half uur met het busje, maar ze moeten onderweg nog anderen ophalen idd. Weet niet of ze de laatste is dan. Het is wel een drempel die je overmoet vind ik. Maar je hebt gelijk, ze kunnen ook lol hebben onderweg.

CG op school en ik heb lekker gestat. Ben op zoek naar een goede agenda voor 2009. Hij moet voldoen aan mijn eisenpakket, dus even speuren nog.
Gestad. Gestadt? Nouja, geshopt in elk geval.
Nou wat zielig dat julllie allemaal moeten lachen om het verhaal van Berend Arme kind is sowieso van slag van de wintertijd, zo enorm kut. Pardon my French.

Ik moet de andere gup ophalen maar B slaapt nog niet. Dat is a-relaxt zeg.

Balen juud van je haar. Ik ben ook NOOIT tevreden over een kappersbezoek. Stom is dat toch.
Compu, ik heb er hier een voor je liggen van de PC loterij, mag je zo hebben van me. Hij is wel mooi hoor, maar ik gebruik geen 'huis'agenda.
Jin, waarom krijg ik geen knuffel?

Amalia, m'n gevulde koek smaakte ineens een stuk minder lekker... Had je het gordijn al dicht dat je het niet zag? Bah, daarom zijn mijn katten nooit boven. Ik moest trouwens niet lachen hoor, alleen na Juud d'r opmerking over het niet duimen...

Compu, verder nog wat gekocht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven