Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
donderdag 30 juni 2016 om 10:22
donderdag 30 juni 2016 om 10:28
quote:Dormouse schreef op 30 juni 2016 @ 10:22:
Ik moest vorig jaar helaas door omstandigheden mijn bruiloft afzeggen, en hoor nu van bekenden dat zij het dus precies op die manier gaan vieren. En eigenlijk voelt dat best een beetje lullig (al hecht ik niet veel waarde aan trouwen enzo en is het niets spectaculairs). Voelt gewoon een beetje stom Imitation is the highest form of flattery
Ik moest vorig jaar helaas door omstandigheden mijn bruiloft afzeggen, en hoor nu van bekenden dat zij het dus precies op die manier gaan vieren. En eigenlijk voelt dat best een beetje lullig (al hecht ik niet veel waarde aan trouwen enzo en is het niets spectaculairs). Voelt gewoon een beetje stom Imitation is the highest form of flattery
donderdag 30 juni 2016 om 10:41
De kat heeft gekotst over mijn broek die op de badkamer lag. Heb net mooi gedaan alsof ik het niet zag, broek moet toch al in de was, of die kots er nou een uurtje langer of korter op ligt. Met dit soort dingen is het ineens weer gewoon mijn vriend z'n kat in plaats van onze kat, dus ook zijn kots. Veel plezier straks schatje.
En hij slaapt nog. (Edit: vriend, niet de kat) Prima, onregelmatige diensten, dus vandaag is zijn uitslaapdag. Maar ik heb pijn aan mijn rug en ik wil een massage. Ben bang als ik 'm wakker maak dat er helemaaaaal geen massage van komt.
Zo, uitgebitcht. En ik ben niet eens zwanger of ongesteld.
En hij slaapt nog. (Edit: vriend, niet de kat) Prima, onregelmatige diensten, dus vandaag is zijn uitslaapdag. Maar ik heb pijn aan mijn rug en ik wil een massage. Ben bang als ik 'm wakker maak dat er helemaaaaal geen massage van komt.
Zo, uitgebitcht. En ik ben niet eens zwanger of ongesteld.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
donderdag 30 juni 2016 om 10:53
Vooropgesteld ik ben een kattenvrouwtje en heb er 3 maar dit is echt de briljantste rant die ik ooit heb gezien over waarom katten eigenlijk gewoon irritante beesten zijn. Vooral om zijn vergelijking met schuldgevoel als een hond wat heeft gedaan wat niet mag VS de kat echt zo gelachen.
https://youtu.be/IQ9kPHM2D58
https://youtu.be/IQ9kPHM2D58
donderdag 30 juni 2016 om 17:30