Moderator - Kinderen
dinsdag 27 mei 2008 om 21:38
Een nieuw schoon moderatortopic
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 9 december 2008 om 21:51
Yamuna, het topic is naar het prikbord verhuisd.
Timzalot, ik heb de topictitel aangepast.
Dinly, er zijn twee topics, heb je in het goede topic gekeken? Ik heb in elk geval niks verwijderd...
Timzalot, ik heb de topictitel aangepast.
Dinly, er zijn twee topics, heb je in het goede topic gekeken? Ik heb in elk geval niks verwijderd...
maandag 15 december 2008 om 22:46
vrijdag 19 december 2008 om 19:43
Hi Angel, ik vroeg me af of het mogelijk is mijn nick aan te passen. Ik werd er pas op gewezen dat het lijkt alsof er evil in staat. Had ik zelf nog nooit bij stil gestaan, maar vind ik toch wat minder. Gewoon evi82 staat misschien wat vriendelijker .
Zou je me willen laten weten of dat mogelijk is?
Thanks!
Zou je me willen laten weten of dat mogelijk is?
Thanks!
zaterdag 20 december 2008 om 10:05
Hey Angel, insomnia-lijdend zat ik deze pijler maar eens door te lezen. In het topic "Zwangerschap afbreken na uitslag vlokkentest" maakt ene Sylla reclame voor haar Hyves. Is posting van 11 december, 21 uur zoveel. Nu boeit dat mij in principe weinig, maar misschien is het niet zo gepast ofzo. Ik denk, ik zeg het maar even; met al die hormonen op deze pijler weet je het maar nooit
dinsdag 23 december 2008 om 20:22
Volgens mij hebben er meerderen last van hun hormonen... Sprekeniszilver maakt ook overal reclame voor haar site. Ze zegt ook zelf in een topic:
"En natuurlijk wil ik mijn site onder de aandacht brengen, en hoe kan dat beter als met je site naam onder je bericht, als zijnde handtekening...
(heb nog niet gevonden waar ie dat permanent doet...
)"
Inmiddels weet ze dat wél, want ze heeft de link als motto. En de site staat in diverse postings genoemd.
"En natuurlijk wil ik mijn site onder de aandacht brengen, en hoe kan dat beter als met je site naam onder je bericht, als zijnde handtekening...
(heb nog niet gevonden waar ie dat permanent doet...
Inmiddels weet ze dat wél, want ze heeft de link als motto. En de site staat in diverse postings genoemd.
dinsdag 23 december 2008 om 22:08
Bedankt voor het melden Mastermind.
zaterdag 27 december 2008 om 21:11
Bedankt voor de meldingen, ik ga aan de slag.
zaterdag 27 december 2008 om 21:18
quote:natsie16 schreef op 27 december 2008 @ 12:19:
hoi angel zou je voor mij oud en nieuw bij forum kinderen willen weg halen alvast bedanktHoi Natsie16, ik zie eigenlijk geen reden om het topic weg te halen. Het blijft in principe dus gewoon staan.
hoi angel zou je voor mij oud en nieuw bij forum kinderen willen weg halen alvast bedanktHoi Natsie16, ik zie eigenlijk geen reden om het topic weg te halen. Het blijft in principe dus gewoon staan.
maandag 29 december 2008 om 11:02
Het topic van Suuze is weg. Ik kijk later even naar het topic waar Rainz op doelt, heb eerst wat andere verplichtingen.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com