Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
Het Noorderlicht is er weer

Voor de honderdste keer
Wiebelig en de tranen blijven hoog zitten. Ik heb me door de dag 'geslagen'. Normaliter zit ik het liefst bij de collega's in het grote kantoor, maar vandaag ben ik in mijn eigen spreekkamer gaan zitten werken. Niet dat ik heel veel uit mijn handen gekregen heb. Thuis komen was zo raar. En het voelt heel leeg terwijl er hier toch nog een dametje rondloopt te mauwen. Pfff. Nou ja, jij weet hoe het is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 november 2016 @ 19:23:

Luidruchtige solosex

Waar is Solo nu? We willen hier wel commentaar op!
Ik ben dol op rookworst, volgende week als ik thuis ben andijvie stamp maken. En mijn eigen nasi goreng en soep, zeker soep! Nu al zin in.

Uit eten is leuk maar ben er wel klaar mee. Vandaag nog en dan morgenavond vliegen we dus morgen waarschijnlijk fast food op het vliegveld.
quote:Inkie12345 schreef op 24 november 2016 @ 19:33:

[...]

Waar is Solo nu? We willen hier wel commentaar op!Wat denk je: die heeft een kamer in het hotel van Dolfje
quote:Oudblond schreef op 24 november 2016 @ 19:33:

Wiebelig en de tranen blijven hoog zitten. Ik heb me door de dag 'geslagen'. Normaliter zit ik het liefst bij de collega's in het grote kantoor, maar vandaag ben ik in mijn eigen spreekkamer gaan zitten werken. Niet dat ik heel veel uit mijn handen gekregen heb. Thuis komen was zo raar. En het voelt heel leeg terwijl er hier toch nog een dametje rondloopt te mauwen. Pfff. Nou ja, jij weet hoe het is.

Wat rot En zo leeg hé.

Ik wilde dat ik kon zeggen dat het went. Maar nee. Het verdriet gaat weg maar dat het kaal en leeg is blijft.
Prei, gekookte aardappelen, gehaktbal en appelmoes.
Bah Puss. Echt leeeeeg! Man concludeerde dat zo'n klein katje dan toch wel een heel grote persoonlijkheid was. Ik ben wel blij dat er nog een poes is, dat we de poezenspullen dus niet weg hoeven doen. De jongste dame is helaas geen knuffelkat, die wil niet eens op schoot en dat vond ik zo gezellig, dat zachte warme, spinnende lijfje op mijn schoot geplakt. En daar biggelen de tranen weer.
quote:Inkie12345 schreef op 24 november 2016 @ 19:37:

Prei, gekookte aardappelen, gehaktbal en appelmoes.Kipstoofpot met aardappels en sla.
Geen avondeten gegeten hier.

Kipstoofpot klinkt wel goed
quote:MissJodiF schreef op 24 november 2016 @ 20:18:

Geen avondeten gegeten hier.

Kipstoofpot klinkt wel goedNog niet opgeknapt?
quote:Inkie12345 schreef op 24 november 2016 @ 20:23:

[...]

Nog niet opgeknapt?

Nee, ben in jaren niet zo ziek geweest. Man moet morgen werken en dan ben ik alleen thuis met drie kinderen en daar zie ik wel tegenop. Ik hoop dan ook dat ik me morgen een stuk beter voel.

Oudste wordt gelukkig wel gebracht en gehaald uit school, dus ik hoef er gelukkig niet uit
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 november 2016 @ 19:23:

Luidruchtige solosex Ik was het niet hoor.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Blond wat naar

Jodi beterschap meid!

Hier hadden we noedels vanavond met garnalen. Lekker!

Ik heb vandaag een klein rondje gelopen, alleen! Ik ben zo naar de kaasboer gelopen om verschillende kaasjes te halen voor manlief. Wij hebben in mijn woonplaats een kaaswinkel die oa ook aan de Librije kaas levert. Goeie kaas dus. Man is er erg blij mee, ik vond dat ie het 'verdient' had met al dat mantelzorgen
Geen zin om een topic te openen, maar waarom is het Gronings in Petticoat net Fries?
quote:barbaracartland schreef op 24 november 2016 @ 20:38:

Geen zin om een topic te openen, maar waarom is het Gronings in Petticoat net Fries?Ik hoor geen Fries hoor, dit kan ik gewoon verstaan.
Ik vind een net niet dialect, vanalles door elkaar.
Winschoten ligt niet aan een dijk!

En behalve de oorspronkelijk-Groningse acteurs is het best dramatisch. Maar goed, wel gezellig.
Ik ben al weer weggezapt. Vindt het 3x niks.
Ik voel me verplicht te kijken, zo vaak komt Groningen niet op tv.

Hollands Hoop was beter. Ik hoop ook niet dat westerlingen nu afreizen naar Winschoten in de verwachting een schattig dorpje te treffen met lieve dijkhuisjes.

Maar goed. Kruidnoten maar.
quote:barbaracartland schreef op 24 november 2016 @ 21:01:

Ik voel me verplicht te kijken, zo vaak komt Groningen niet op tv.

Hollands Hoop was beter. Ik hoop ook niet dat westerlingen nu afreizen naar Winschoten in de verwachting een schattig dorpje te treffen met lieve dijkhuisjes.

Maar goed. Kruidnoten maar.Ik kijk ook nog, tenminste het staat aan. Ondertussen op het forum en wordfeud. Gisteren 'de zaak Menten' was boeiender.
quote:takkentrol schreef op 24 november 2016 @ 20:31:

Blond wat naar

Jodi beterschap meid!

Hier hadden we noedels vanavond met garnalen. Lekker!

Ik heb vandaag een klein rondje gelopen, alleen! Ik ben zo naar de kaasboer gelopen om verschillende kaasjes te halen voor manlief. Wij hebben in mijn woonplaats een kaaswinkel die oa ook aan de Librije kaas levert. Goeie kaas dus. Man is er erg blij mee, ik vond dat ie het 'verdient' had met al dat mantelzorgen

Takkie, wij zijn echt bijna buren

Top van de wandeling trouwens, lekker dat je dat nu weer alleen kan.
En hoi allemaal trouwens, speciaal voor Woll (heel vertrouwd hoor, idd of je bijna niet weg bent geweest) en Oudblond want een poezel kan je nog heel lang missen.

Hier pasta met verse groente en zalm uit blik en crème fraiche voor het lekkere. En verse speculaasjes van een bakker die Tak ook wel zal kennen (pas verbouwd en heropend) bij de koffie.

MissJodi, beterschap!

Ssst, toen jij het laatste over jouw vorige werk had wist ik ineens wie je bent
Ik kijk het instituut, vind dat zo'n leuk programma met al die testjes.
quote:Inkie12345 schreef op 24 november 2016 @ 21:29:

Ik kijk het instituut, vind dat zo'n leuk programma met al die testjes.Ik ook, vorige week gemist jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven