Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Alle reacties Link kopieren

nah zie net het nieuwe rooster van yoga... een les is vervallen en de andere is verplaatst naar de ochtend en op een rottige locatie
Relax we're all crazy, it's not a competition
Hola chicas ,

Ik leef nog! ( wel minder online ivm nier ok internet, volgende week word ik weer aangesloten . Heb nu de buuf ff lief aangekeken of ik op haar internet mag aangezien mijn noodpakket mbs op waren en KPN niet opschiet met nieuwe sturen

Brutalen hebben de halve wereld , dat wel...

Telfort zal onderhand stapelgek worden want ik stalk ze zo ongeveer

Mjah, treat them nice, they treat you like shit, treat them like shit, they love you
joeehooo alice darling

aaah gelukkig, hahaha wilde al bijna een gezocht vermist flyer rondsturen, wel leuk van de buurvrouw.

ze mogen niet zeuren,

hier gaat goed, heb een nieuwe tel, oude is overleden na kerst, gelukkig wel al me foto's kunnen overzetten en al mijn contacten
quote:Rouge__ schreef op 06 januari 2017 @ 21:22:

joeehooo alice darling

aaah gelukkig, hahaha wilde al bijna een gezocht flyer rondsturen
Ha jij leeft ook nog, leuk !

Meeeeehhh... ik verveel me.... (stom kloteweer... het lijkt wel een ijsbaan buiten)
ja bij jouw is het ernstig, hier viel het wel mee, alle sneeuw was weg
Valt wel mee hoor, het is alweer weg....

Ik ben wat overmoedig geweest, kattenluikje ook middeleeuws en was stuk, ik d8 ach dat kan ik wel dus ff nieuwe gehaald en de oude eraf gesloopt.

Ik d8 ach een paar schroefjes kan niet zo moeilijk zijn.

Heb een uur zitten klieren, toen iemand gebeld die me vd week ff helpen komt

(En ff karton voor het gat geplakt..)
ja lach maar....

Net een nieuw huis en ik sloop de boel alweer
sorry klonkk zo grappig, ondertussen heb ik een uur geleden eten bestelt en het os er nog steeds niet
Oww lach maar hoor, das gezond en ik vond het zelf ook wel een grappige actie..

Aah dus je hebt wel honger nu denk ik , wat heb je besteld?

Ik had een biefstukje gemaakt, met salade en een paar van die aardappeltorentjes.
quote:Alicemorgan82 schreef op 08 januari 2017 @ 20:32:

Oww lach maar hoor, das gezond en ik vond het zelf ook wel een grappige actie..

Aah dus je hebt wel honger nu denk ik , wat heb je besteld?

Ik had een biefstukje gemaakt, met salade en een paar van die aardappeltorentjes.

hihi, pizza calzone, had net de reactie verstuurd toen werd er aan gebeld, bezorger was verdwaald.

ook lkker, had echt geen zin om te koken en het is toch zondag
.
up daar gaan we weer,

ik moet eigenlijk gaan douchen en nog wat pasta maken voor vanavond maar heb geen zin :blabla:
Op verzoek geupt!
Iedereen die zich geroepen voelt mag meeschrijven meezeuren.. :peace:
Gooi ik er weer ff wat gezeur in: wel gloeiende... Waarom sluiten ze altijd iedere weg af waar ik in wil?ik wilde ergens wandelen maar die draken hadden dat uiteraard speciaal voor mij afgesloten.. (6)
Ik zeur ook weer mee, ben ziek van nieuwe medicatie bleghhh :sick:
Ahh wel alleen nutteloos zeuren he...
Wedstrijdje zielig doen, ik doe ook eem duit in het zakje: heb me ziek moeten melden afgelopen week, soort van inzinking/overspannen.
D8 dat ik wel weer kon werken vd week maar het ging weer fout vandaag en ben weer een zak aardappelen... Met rugpijn....

En vriendje belde maar ging fout, ik belde terug maar hij pakt niet op... :furious:

En ik wilde The Good wife ff afbingen maar ik vind het wat saai worden...

Meuh.... :calimero:
O mag ik ook even meezeuren.

De medicatie die ik gebruik tegen mijn aandoening is volgens mij vervelender dan de aandoening zelf. Misselijk, moe....bleeeeehhh...

En dan zit ik nu lekker in pyjama om een film te kijken, ben ik de pincode om te betalen weer eens kwijt en lukt het instellen van een nieuwe code niet.....dubbel bleeeehhh
Zitten die kut buren met hun kuttuin weet te kut barbecuen...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
19-08-2017 20:45
Zitten die kut buren met hun kuttuin weet te kut barbecuen...
Brrr...wie gaat er nou bbq-en met dit weer?
Sansa_ schreef:
19-08-2017 23:02
Brrr...wie gaat er nou bbq-en met dit weer?
Ik 🙋‍♀️
Alicereturns schreef:
19-08-2017 20:26
Ahh wel alleen nutteloos zeuren he...
Wedstrijdje zielig doen, ik doe ook eem duit in het zakje: heb me ziek moeten melden afgelopen week, soort van inzinking/overspannen.
D8 dat ik wel weer kon werken vd week maar het ging weer fout vandaag en ben weer een zak aardappelen... Met rugpijn....

En vriendje belde maar ging fout, ik belde terug maar hij pakt niet op... :furious:

En ik wilde The Good wife ff afbingen maar ik vind het wat saai worden...

Meuh.... :calimero:
. Ik moet ongesteld worden, heb gigantische buikkrampen, pijnlijke borsten, ibuprofen en paracetamol /aspirine werkt nooit en ik heb er ook nog hoofdpijn bij.
Wat een kommer en kwel.... o_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven