Theehuis
dinsdag 13 januari 2009 om 21:41
woensdag 14 januari 2009 om 10:28
Goedemorgen allemaal
Chica is ergens vannacht in ons bed gekropen en we hadden het pas ergens rond vijven door Flink moe en comateus dus en zij ook, want ier heeft haar teruggelegd in eigen bed en ze sliep meteen verder. Ik dacht al wel ergens half bewust, wat lijken ieren-armen ineens klein
Chica is ergens vannacht in ons bed gekropen en we hadden het pas ergens rond vijven door Flink moe en comateus dus en zij ook, want ier heeft haar teruggelegd in eigen bed en ze sliep meteen verder. Ik dacht al wel ergens half bewust, wat lijken ieren-armen ineens klein
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 14 januari 2009 om 17:00
Gekke Tony is alwéér niet fit. Ligt nu weer te pitten op de bank, na hele middag niet-weten-wat-hij-met-zichzelf-aanmoet. Zou me niet verbazen als oorontsteking chronisch is (geworden). Kind wordt ook steeds dover. Over 2 weken hebben we een afspraak staan bij de KNO-arts, maar ik vind dat nu ineens nog heel erg lang duren.
Zijn idd veel leuke topics, maar alle onderweroen zijn inmiddels eigenlijk zó uitgekauwd. Discussie over kind alleen thuis laten en laten huilen/niet laten huilen, ze zijn allemaal al meerdere keren gevoerd. Er zijn eigenlijk maar heel weinig nieuwe topics die ik leuk vind. Misschien hang ik hier gewoon al veel te lang rond.
Inad, heel veel succes vanavond! Ik zal aan je denken, terwijl ik mijn sushi naar binnen schuif! Ja, ja ik ga straks lekekr eten bij de Japanner! Hmmmm!
Zijn idd veel leuke topics, maar alle onderweroen zijn inmiddels eigenlijk zó uitgekauwd. Discussie over kind alleen thuis laten en laten huilen/niet laten huilen, ze zijn allemaal al meerdere keren gevoerd. Er zijn eigenlijk maar heel weinig nieuwe topics die ik leuk vind. Misschien hang ik hier gewoon al veel te lang rond.
Inad, heel veel succes vanavond! Ik zal aan je denken, terwijl ik mijn sushi naar binnen schuif! Ja, ja ik ga straks lekekr eten bij de Japanner! Hmmmm!
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 14 januari 2009 om 17:01
En ik was er niet omdat ik tegenwoordig heel ijverig aan het werk ben (en minder forum tussendoor) . Nu iets eerder thuis want moest even naar huisarts in verband met Enge Bult op voet, die pijn doet. Ik had al visioenen over enge orthopedische schoenen . Naja, weinig boeiend verhaal, maar komt erop neer: brede schoenen kopen (en ik had al brede voeten, dus pest over in ), als ik er nog meer last van krijg richting podotherapeut (?) en dan maar weer verder kijken. Grmpfff...
Verder is het hier wel rustig ja. Ik ga een ranzig plaatje van mijn voet zoeken
Verder is het hier wel rustig ja. Ik ga een ranzig plaatje van mijn voet zoeken
Peas on earth!
woensdag 14 januari 2009 om 17:04
Wel balen van kind/oor Kess. Denk dat afspraak niet naar voren geschoven kan worden, maar het is in ieder geval wel fijn dat afspraak tenminste sstaat. Dan gewoon goed aangeven dat problemen al lang duren en niet minder worden etc (anders stuurt dokter je nog weer terug om 'het even aan te zien'). Niet leuk
Peas on earth!
woensdag 14 januari 2009 om 17:08
Zijn dat van die knobbels aan de zijkant van je voet, op de gewrichten? Zo ziet die foto er namelijk uit en ik kan je melden dat mijn moeder dat heeft en met steunzolen helemaal geen pijn meer heeft. Alleen, schoenen zoeken waar steunzolen inpassen is een crime. Maar geen idee of dat hetzelfde is als jouw Hallux Valgus (klinkt gooooor zeg!)
Tony krijgt 3 soorten onderzoeken mbt tot zijn gehoorverlies. Van daaruit gaan ze verder kijken. Er wordt dus wel meteen serieus werk van gemaakt, gelukkig!
Tony krijgt 3 soorten onderzoeken mbt tot zijn gehoorverlies. Van daaruit gaan ze verder kijken. Er wordt dus wel meteen serieus werk van gemaakt, gelukkig!
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 14 januari 2009 om 17:18
Denk dat het hetzelfde is als dat van jouw moeder. Probleem schijnt voorbehouden te zijn aan vrouwen (lucky men! ), erfelijk (opeens is m'n moeder telefonisch onbereikbaar nu ik dat wil vragen, toeval? ) van moeder op dochter. Moet in ieder geval alleen maar brede schoenen. Heb sowieso één paar brede laarzen. Zie nu wel een Reden om te Shoppen
Peas on earth!