Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Maar Pippi, ik zoek nooit topics op een pijler. Ik kijk gewoon bij 'mijn laatste' of ik kijk via het vergrootglas onder mijn avatar. Dat is misschien ook wel wat voor jou? Hoef je nooit meer de hele kinderpijlert af te speuren! Scheelt weer, toch?
pippi, je kan natuurlijk ook het topic onder je favorieten zetten, hoef je helemaal niet meer op de kinderpijler te komen!

heb ik ook met mn cluppie hoor, al die enge titels in die lijst brrrrr
Ring, op zich een prachtplan! Ik wist van het bestaan van 'mijn laatste' helemaal niet af.

Maar wat als ik op zoveel andere topics reageer dat het Tante topic uit de lijst verdwijnt? Dan moet ik alsnog...
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Dan kan je er altijd nog komen via het vergrootglas onder je naam. Als je die aan klikt, kom je bij alle topics waar jij ooit hebt gereageerd uit. De meest actieve staan bovenaan.

Een van de twee moet toch vast wel een succes geven, of niet?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 januari 2009 @ 19:50:

(Uh Angel? Joehoe! Het heeft wel haast hoor! Ik ben niet zo'n uitgebluste moeder die allang blij is dat er niet geneukt hoeft te worden. En er wordt hier in Villa Kakelbont ook niet geklust, dus ik snap dat je het belang van sex dan überhaupt niet inziet, maar ik zit er mooi mee....) Dusse, als je tijd hebt?

Sorry HPL, ik maak het topic niet sticky, je zult je dus als gemotiveerde tante door de brei aan topics moeten worstelen.

Ik héb overigens een leven naast het forum en ben dus niet altijd online....
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 januari 2009 @ 20:14:

Of een alias van het topic maken. De pijler maakt me dan niet zo uit, als ik maar niet de hele horrorpijler hoef af te zoeken.

En de hengelpijler lijkt me ook niks.En nee, ik maak ook geen alias van het topic. Je zult of de suggesties van Ring moeten uitproberen of door de zure appel moeten bijten.
quote:Yamuna schreef op 17 januari 2009 @ 20:10:

draagmoederschap

mag deze naar het prikbord ?Ja, dat mag. Bedankt voor het melden.
quote:mamalief schreef op 17 januari 2009 @ 20:59:

pippi, je kan natuurlijk ook het topic onder je favorieten zetten, hoef je helemaal niet meer op de kinderpijler te komen!

heb ik ook met mn cluppie hoor, al die enge titels in die lijst brrrrr

Ik vind jouw nick eng

En ook helegaar niet ontaard. Ik zou em hop wijzigen naar bad ass mom ofzo
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Viva Angel4 schreef op 18 januari 2009 @ 20:54:

[...]

Ja, dat mag. Bedankt voor het melden. Huh? Dit was toch gewoon een vraag om ervaringen, net als zeg maar het topic over de mamafiets en het topic over schema's van kinderen van tien weken?
Dank trouwens voor het aanpassen van de openingspost in het borstvoedingstopic!
Beetje jammer Angel. En dat leven naast het forum? Sinds wanneer?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
HoiPippiLangkous: lang leve google

google bijvoorbeeld op 'viva kinderen trotse tante' en je komt rechtstreeks op het topic...
Hoi, ik heb een foutje gemaakt, ik heb net op de kinderenpeiler het onderwerp 'Goed' aangemaakt, maar dat was eigenlijk alleen bedoeld als reactie op de topic 'oppas geeft meer dan ik kan kolven' Kan dat even worden aangepast?
Hoi, zou je mijn e-mailadres naar Indian van het topic "juni 2009" willen sturen?
quote:herfst_2007 schreef op 20 januari 2009 @ 17:22:

Hoi, zou je mijn e-mailadres naar Indian van het topic "juni 2009" willen sturen?Graag Angel!
kreeg net een reactie dat ik als titel baby.be had gegeven, kan dit gewijzigd worden in: Nederlandse moeders in België, krijg nu reacties op de naam en helaas niet op mijn vraag.

Bedankt
Kan iemand even zijn/haar licht laten schijnen over de topics snel zwanger na geboorte en tienermoeders ?

Zeer vreemde praktijken, zie laatste postings op beide topics.
Mod. zoals zwartkant al aangeeft: maar ene natsie schijnt op diverse fora een valse identiteit aangenomen te hebben en met foto's van anderen een lulverhaal de wereld in te helpen. Mag toch hopen dat haar IP adres voortaan geweigerd wordt...
tsja intiem, of roxy hangt een lulverhaal op, of natsie heeft inderdaad fotos gejat maar verder is haar verhaal wel echt, of je hebt gewoon gelijk, maar meteen conclusies trekken omdat 1 iemand iets roept vind ik ook wat ver gaan. Laten we maar aan de angels overlaten om dit uit te zoeken en conclusies te trekken...
Oké, ik neem aan dat het topic van Rox is verwijderd, want ik kan mijn post niet meer wijzigen. Ook goed, want ik had per ongeluk haar e-mailadres gequotet...
Maar het is toch wel vreemd dat Natsie onder dezelfde naam op diverse forums actief is en op elk forum weer een iets ander verhaal verteld (bijv. over leeftijd, abortus etc.) Daarbij is het erg vreemd dat ze foto's van Roxanne gebruikt. Hier staat er 1 bij haar profiel, op een ander forum heeft ze er meer gebruikt.
...
De topics van Natsie en Roxenmike zijn voorlopig offline gehaald, ik ga met de andere engelen overleggen hoe verder! Ik wil iedereen verzoeken om over deze kwestie niet te gaan discussieren. Dank jullie wel
5, weer een topic van Roxenmikeennatsieenderest geopend net.
Thanks Star. Het topic is alweer weg.

Met de andere verzoekjes ben ik bezig nu.
Ik was ook al op zoek naar het topic van Natsi. Ik vind het vreemd dat jullie hem gewoon helemaal weghalen. We waren er nog over aan het discussieren... Op zijn minst kun je hem eerst sluiten (zodat we in ieder geval de laatste reacties nog kunnen lezen).
Count your blessings...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven