Uitgerekend begin december 2017!
maandag 3 april 2017 om 11:41
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!
Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Bessie2017 | 29/33 | Eerste | 3 december | Jongen! | |
| ElCid79 | 37/38 | Tweede | 26 november | Jongen! | |
| Mevrouw85 | 3 december | Jongen! | |||
| MevrouwTomatensoep | 32/24 | Eerste | 10 december | Jongen! | |
| Kaartje1 | 26/26 | Eerste | 2 december | Meisje! | |
| mycupoftea | 26/31 | Eerste | 30 november | Meisje! | |
| Sleutels | Derde | 12 december | Meisje! | ||
| Lentegroetjes | 26/28 | Eerste | 3 december | Meisje! | |
| fritzzz | 28/30 | Eerste | 10 december | Meisje! | |
| Marilynne | 28/32 | Eerste | 6 december | Meisje! | |
| VashtaNerada | 36/37 | Eerste | 1 december | Jongen! | |
| -cactus- | Tweede | 6 december | Jongen! |
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
vrijdag 7 april 2017 om 11:12
vrijdag 7 april 2017 om 12:22
Welkom florance, gefeliciteerd!
Wat leuk dat er veel mensen aan het klussen zijn en/of een nieuw huis hebben gekocht! Kan me voorstellen dat je het daardoor wat eerder verteld tegen familie. Succes allemaal! Wij hebben besloten het nog even voor ons te houden tot na Pasen. Eerst even afwachten hoe het verder gaat..
Hier tot nu toe nog niet misselijk. Eigenlijk weinig kwaaltjes. Wel super moe, al kan dat ook liggen aan de drukke week op het werk. Het bloedverlies is overgegaan in enkele druppels oud bloed. Dat heb ik bijna dagelijks dus maak me niet gelijk zorgen. Bedankt voor alle steun gisteren. Zat even flink in de stress, inderdaad ook door het googelen. Je leest alleen de negatieve verhalen. Wat kaartje ook zei, het gaat meestal goed. Daar vertrouwen we op!
Ben je al teruggebeld door de dokter mycupoftea? Hopelijk heeft hij een oplossing!
Wat leuk dat er veel mensen aan het klussen zijn en/of een nieuw huis hebben gekocht! Kan me voorstellen dat je het daardoor wat eerder verteld tegen familie. Succes allemaal! Wij hebben besloten het nog even voor ons te houden tot na Pasen. Eerst even afwachten hoe het verder gaat..
Hier tot nu toe nog niet misselijk. Eigenlijk weinig kwaaltjes. Wel super moe, al kan dat ook liggen aan de drukke week op het werk. Het bloedverlies is overgegaan in enkele druppels oud bloed. Dat heb ik bijna dagelijks dus maak me niet gelijk zorgen. Bedankt voor alle steun gisteren. Zat even flink in de stress, inderdaad ook door het googelen. Je leest alleen de negatieve verhalen. Wat kaartje ook zei, het gaat meestal goed. Daar vertrouwen we op!
Ben je al teruggebeld door de dokter mycupoftea? Hopelijk heeft hij een oplossing!
vrijdag 7 april 2017 om 13:18
Hoi allemaal,
Is er nog ruimte om mee te schrijven? Het lijkt mij erg leuk om ervaringen uit te wisselen over de zwangerschap.
Ik ben nu 5 weken zwanger (yeahh) en heb op 20 april de eerste echo. Spannend hoor! Ik hoop natuurlijk dat alles goed blijft gaan, maar voel mij wel onzeker. Herkenbaar?
Na 5 maanden is het met behulp van 100mg clomid gelukt.
Het enige symptoom dat ik voel is gespannen borsten.
Is er nog ruimte om mee te schrijven? Het lijkt mij erg leuk om ervaringen uit te wisselen over de zwangerschap.
Ik ben nu 5 weken zwanger (yeahh) en heb op 20 april de eerste echo. Spannend hoor! Ik hoop natuurlijk dat alles goed blijft gaan, maar voel mij wel onzeker. Herkenbaar?
Na 5 maanden is het met behulp van 100mg clomid gelukt.
Het enige symptoom dat ik voel is gespannen borsten.
vrijdag 7 april 2017 om 13:29
vrijdag 7 april 2017 om 13:46
Ja de dokter heeft terug gebeld en ik heb zetpillen gekregen, omdat ze zelf ook zei dat dit wel extreem was (kan alleen maar in bed liggen en veel overgeven)
Ik heb om 12u zo'n pil genomen en het is nu gelukkig iets minder geworden.. Van die pillen word je wel suf dus niet ideaal maar ik ben allang blij dat overgeven gestopt is. Ik heb ook veel koude rillingen heb je dat ook @kaartje? Fijn voor de meiden die zich goed voelen.. ik ben jaloers ze zeggen dat het na 12 weken minder wordt, maar als ik dit nog 5 weken vol moet houden trek ik dat niet hoor.. en we moeten inderdaad niet meer googelen! Worden we alleen maar onzeker van!
Ik heb om 12u zo'n pil genomen en het is nu gelukkig iets minder geworden.. Van die pillen word je wel suf dus niet ideaal maar ik ben allang blij dat overgeven gestopt is. Ik heb ook veel koude rillingen heb je dat ook @kaartje? Fijn voor de meiden die zich goed voelen.. ik ben jaloers ze zeggen dat het na 12 weken minder wordt, maar als ik dit nog 5 weken vol moet houden trek ik dat niet hoor.. en we moeten inderdaad niet meer googelen! Worden we alleen maar onzeker van!
vrijdag 7 april 2017 om 14:05
@mycupoftea fijn dat je iets hebt gekregen voor de misselijkheid. Bij jou is het wel erg extreem. Ik heb gelukkig wel de hele tijd de neiging om over te geven. Maar steeds net niet gelukkig. Koude rillingen herken ik wel. Gelukkig gaat het hier nu iets beter. Zo lang ik maar rustig blijf zitten. Vanavond wel werken. Ik hoop toch echt dat dat wel gaat.
Mevrouwtomatensoep welkom! Ik moet wel erg lachen om je naam haha.
@florence ook welkom. Dag dag je ontdekt zwanger te zijn is wel heel speciaal he? Ik weet dat ik dikke 1,5 week geleden dacht. Ik geloof er niks van.
@lentegroetje blij dat je geen tweeling krijgt? Natuurlijk als het er 2 zijn is het welkom en ben je ook heel blij. Maar een tweeling lijkt mij zo zwaar en druk.
Mevrouwtomatensoep welkom! Ik moet wel erg lachen om je naam haha.
@florence ook welkom. Dag dag je ontdekt zwanger te zijn is wel heel speciaal he? Ik weet dat ik dikke 1,5 week geleden dacht. Ik geloof er niks van.
@lentegroetje blij dat je geen tweeling krijgt? Natuurlijk als het er 2 zijn is het welkom en ben je ook heel blij. Maar een tweeling lijkt mij zo zwaar en druk.
vrijdag 7 april 2017 om 14:17
Gefeliciteerd Florence, Roosi en MevrouwTomantensoep! En welkom hier
Fijn dat de huisarts je iets gegeven heeft voor de misselijkheid MyCupOfTea, en dat de misselijkheid nu ook iets afzakt...Ik hoop echt voor je dat het niet zo erg blijft! Heel vervelend!
Ik heb Google afgezworen! Rustig afwachten inderdaad, je hebt er verder toch geen invloed op.
Hier nog steeds bijna geen kwaaltjes gelukkig
Fijn dat de huisarts je iets gegeven heeft voor de misselijkheid MyCupOfTea, en dat de misselijkheid nu ook iets afzakt...Ik hoop echt voor je dat het niet zo erg blijft! Heel vervelend!
Ik heb Google afgezworen! Rustig afwachten inderdaad, je hebt er verder toch geen invloed op.
Hier nog steeds bijna geen kwaaltjes gelukkig
marilynne wijzigde dit bericht op 30-08-2017 20:27
24.45% gewijzigd
vrijdag 7 april 2017 om 14:51
Fijn dat je wat gekregen hebt mycupoftea. Hopen dat het helpt en dat het snel minder mag worden bij iedereen! Hopelijk kunnen jullie het weekend wat uitrusten.
Aan de ene kant blij want het lijkt me pittig! En aan de andere kant leek hij mij ook wel heel bijzonder, alles is welkom en dan komt het ook goed.
In welke branche werk je kaartje? Omdat je vanavond moet werken vroeg ik me dat zo af hoop dat je je dan beter voelt!
Aan de ene kant blij want het lijkt me pittig! En aan de andere kant leek hij mij ook wel heel bijzonder, alles is welkom en dan komt het ook goed.
In welke branche werk je kaartje? Omdat je vanavond moet werken vroeg ik me dat zo af hoop dat je je dan beter voelt!
vrijdag 7 april 2017 om 16:53
Welkom en gefeliciteerd nieuwe schrijfsters!
Verteld: ehm ja, aangezien we slecht ons mond kunnen houden binnen een week ouders en brusjes. Vriendenclubje die heel dichtbij ons staan gisterenavond. Ik vind het ergens wel prettig dat ze het weten. Kunnen ze er rekening mee houden aankomende weken en snappen ze waarom ik minder zal klussen en tillen in ons nieuwe huis.
Verteld: ehm ja, aangezien we slecht ons mond kunnen houden binnen een week ouders en brusjes. Vriendenclubje die heel dichtbij ons staan gisterenavond. Ik vind het ergens wel prettig dat ze het weten. Kunnen ze er rekening mee houden aankomende weken en snappen ze waarom ik minder zal klussen en tillen in ons nieuwe huis.
vrijdag 7 april 2017 om 18:18
Danku, jullie ook gefeliciteerd uiteraard! Hier gelukkig nog niet misselijk, wel verminderde eetlust en best wat buikpijntjes.
Heb het vandaag voor het eerst aan een vriendin verteld, willen deze week ook de ouders vertellen. Ik vermoed alleen dat mijn ouders het allang denken, zijn nogal sterk intuitief allemaal
Heb het vandaag voor het eerst aan een vriendin verteld, willen deze week ook de ouders vertellen. Ik vermoed alleen dat mijn ouders het allang denken, zijn nogal sterk intuitief allemaal
Natte tosti..
vrijdag 7 april 2017 om 21:17
Ik merk nog niets aan kwaaltjes, maar ben ook nog het kortst zwanger geloof ik.
Wij doen geen NIPT. Abortus is toch geen optie voor ons.
VashtaNerada, Oké ja dan snap ik de reactie ook. Snap ook wel dat het leuker was geweest als ze een gat in de lucht sprongen
Lentegroetjes, hoe gaat het nu? Geen bloedingen meer gehad hoop ik?
Ik kan me niet voorstellen dat mensen terughoudender reageren omdat je aan het verbouwen bent. Als je nou geen huis hebt of alles ligt in puin op het moment dat de baby komt, oké... Maar als je gewoon een werkende keuken en badkamer hebt zie ik het probleem niet. Bij de eerste hadden we de keuken net op tijd af, maar daar hoorde ik niemand over. Nu moet er ook nog van alles gebeuren, maar dat zijn kleine dingetjes.
Wat ook helpt om personen beter uit elkaar te houden is wat meer achtergrondinformatie: beroep, hobby, woonplaats..
Ik ben basisschooljuf, woon in Goes en speel volleybal
Wij doen geen NIPT. Abortus is toch geen optie voor ons.
VashtaNerada, Oké ja dan snap ik de reactie ook. Snap ook wel dat het leuker was geweest als ze een gat in de lucht sprongen
Lentegroetjes, hoe gaat het nu? Geen bloedingen meer gehad hoop ik?
Ik kan me niet voorstellen dat mensen terughoudender reageren omdat je aan het verbouwen bent. Als je nou geen huis hebt of alles ligt in puin op het moment dat de baby komt, oké... Maar als je gewoon een werkende keuken en badkamer hebt zie ik het probleem niet. Bij de eerste hadden we de keuken net op tijd af, maar daar hoorde ik niemand over. Nu moet er ook nog van alles gebeuren, maar dat zijn kleine dingetjes.
Wat ook helpt om personen beter uit elkaar te houden is wat meer achtergrondinformatie: beroep, hobby, woonplaats..
Ik ben basisschooljuf, woon in Goes en speel volleybal
vrijdag 7 april 2017 om 21:24
Oh ik zag na het plaatsen pas dat er heel veel berichten bij zijn gekomen, mijn pagina was nog niet ververst.
Fijn dat het beter gaat Lentegroetjes!
Welkom nieuwkomers, gezellig!
Bessie, totdat je buik gaat groeien en je er last van krijgt mag je toch gewoon tillen? Of vergis ik me? Giftige stoffen inademen en tuinieren is dan weer wel gevaarlijk
Spannend mevrouw tomatensoep, altijd leuk om te zien hoe ze gaan reageren..
Fijn dat het beter gaat Lentegroetjes!
Welkom nieuwkomers, gezellig!
Bessie, totdat je buik gaat groeien en je er last van krijgt mag je toch gewoon tillen? Of vergis ik me? Giftige stoffen inademen en tuinieren is dan weer wel gevaarlijk
Spannend mevrouw tomatensoep, altijd leuk om te zien hoe ze gaan reageren..
zaterdag 8 april 2017 om 08:36
Hier vanmorgen na grote boodschap wat roze op het papiertje. De vk gebeld maar moest me geen zorgen maken. Kon een gesprongen bloedvaatje zijn. Nu dus elke keer vol stress naar de wc en maak me natuurlijk wel zorgen. Dit wondertje is zo welkom. Net geplast en toen was er gelukkig niks te zien. Sorry voor mn egopost!
zaterdag 8 april 2017 om 10:07
Mag ik hier ook meeschrijven? Wij zijn sinds dec. 2015 aan het proberen om zwanger te worden, sinds sept. 2016 begonnen met ovulatie inductie. Clomid gehad en Gonal-F en Pregnyl. Ik ben er vorig weekend achter gekomen dat ik zwanger ben.
Gister bij de gyn. geweest, ik ben nu ongeveer 5/6 weken en op de echo was nog niet echt iets te zien behalve mooi dik baarmoederslijmvlies. Over 2 weken mag ik terug komen voor de "8 weken" echo. Spannend.
Ik heb (nog) geen last van kwaaltjes gelukkig, behalve vermoeidheid en pijnlijke borsten.
Ik geloof het echt nog niet, zó bizar. Hadden jullie dat ook?
Gister bij de gyn. geweest, ik ben nu ongeveer 5/6 weken en op de echo was nog niet echt iets te zien behalve mooi dik baarmoederslijmvlies. Over 2 weken mag ik terug komen voor de "8 weken" echo. Spannend.
Ik heb (nog) geen last van kwaaltjes gelukkig, behalve vermoeidheid en pijnlijke borsten.
Ik geloof het echt nog niet, zó bizar. Hadden jullie dat ook?
C'est la vie