37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Er was een forummer hier die wel erg volhardend was in excuses en smoezen, jullie wezen hem daar fijntjes op.
Maar ik vind jullie ook nogal euh.....volhardend hier. Je kan ook iedere smile stuk analyseren hè?!
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
17-05-2017 15:58
Misschien bedoelde hij wel dat IK die 100 euro moest betalen...
Ik ben niet hot, en al zeker niet op de 'standaard' manier.
Echt jammer dat vrouwen die voorstellen niet doen inderdaad. ;)
Natuurlijk niet, dat is absurd.

Je gelooft niet dat je gewild bent, dat had ik ook. Limiting belief!

Daarover zijn we het eens!
ooitverlegen wijzigde dit bericht op 17-05-2017 16:03
0.00% gewijzigd
Nicotientje schreef:
17-05-2017 15:58
Er was een forummer hier die wel erg volhardend was in excuses en smoezen, jullie wezen hem daar fijntjes op.
Maar ik vind jullie ook nogal euh.....volhardend hier. Je kan ook iedere smile stuk analyseren hè?!
Is die forummer weg dan?

Ik verval in een oud patroon, I know.
Ik wil door vrouwen gewild zijn.
Nu heb je me klem haha.
Dina80 schreef:
17-05-2017 16:03
Ik wil door vrouwen gewild zijn.
Tsja.....afdwingen zit er niet in he?!
Nee, uiteraard niet, maar ik mag toch wel een wens uitspreken?
Ondertussen werk ik er gewoon aan, en ga sociaal contact niet uit de weg, en neem er ook initiatief in.
Afdwingen niet maar verbetering van kans zeker wel. Wie schreef er ook alweer over socio engineering?

Ik kom in een ander topic vanmiddag anders heerlijke down to earth adviezen tegen zoals jurkjes met een diepe decolleté enzo maar ik weet niet of dat ook voor vrouwen werkt.
Ik oefen zelfs as we speak. Er was zojuist een vrouwelijke postbode aan de deur, en ik heb gezegd 'heet is het he'.
Ach, niet hoogdravend, maar toch weer ff interactie meegepakt.
Denk je dan eerst na voordat je dat zegt of is het al enigszins spontaan?
Dit soort dingen zijn spontaan, omdat ik immers niet wist dat dit contact er zou komen, en ik heb natuurlijk ook maar een fractie van een moment de tijd om na te denken aan zo'n deur.
Dat is dan toch al heel goed en je bent ook snel! (ik had daar vroeger echt nadenk tijd tussen zitten)
Ik had daar vroeger ook altijd nadenktijd tussen zitten, en dan was ik vaak te laat.
Langzaamaan ben ik door de jaren heen sneller geworden, ik denk door ervaring.
Maar ik ben nog steeds zeker niet altijd snel genoeg hoor!
Dina80 schreef:
17-05-2017 16:10
Nee, uiteraard niet, maar ik mag toch wel een wens uitspreken?
Ondertussen werk ik er gewoon aan, en ga sociaal contact niet uit de weg, en neem er ook initiatief in.
Tuurluk mag je een wens uitspreken 😘
Dat is toch allemaal een heel langzaam proces. Zo langzaam dat je de vooruitgang niet echt merkt. Totdat er iets gebeurt, in een stap zeg maar, dat je niet verwacht. Terugblikkend zie ik een wereld van verschil maar dan gaat het over heel veel jaren. Is bij mijn vrouw trouwens ook gebeurd want we hadden nogal sterke overeenkomsten (dit is gelijk een tip).

Ik denk dat een aantal mannen hier maar vooral in een ander topic tegen een enorme berg aankijken. Goed dat jij niet teveel last hebt van dat eindresultaat gerichte denken.
Ja precies, het gaat heel langzaam, tot je opeens denkt: Verrek.
Als ik kijk naar hoe ik tien jaar terug was, en nu, is het echt een heel groot verschil.
Maar je moet inderdaad steeds aan die tussenstappen denken. En daar ook trots op zijn als het lukt.
Sommige mannen hier zien alleen dat eindresultaat.
En natuurlijk lijkt dat dan een enorme berg om dat te bereiken.
Maar je hebt gewoon echt die tussenstappen nodig.
Ik kon ook niet in 1 keer van hoe ik tien jaar geleden was naar hoe ik nu was springen.
Daarvoor heb ik dagelijks interactie momenten met vrouwen gehad.
En ja, dat is als vrouw makkelijker om te bereiken omdat de meeste vrouwen het niet gelijk opvatten als flirten als ik dat doe.
Maar het mooie is: Ik bedoel het ook meestal niet als flirten.
Ik val echt niet op iedere vrouw.
Die tussenstappen herkennen en jezelf voor waarderen is heel goed!

Maar wat je nu beschrijft is brede sociale ontwikkeling of ook met romantische/ intieme tussenstappen?

Ik vraag me af of je die tussenstappen over kunt slaan om na tig jaar in 1 keer in een relatie te komen. Ik had altijd zo'n idee om in 1 keer de vrouw van mijn leven te vinden.

Uiteraard val je niet op iedere vrouw, dan krijg je heel andere problemen.
ooitverlegen schreef:
17-05-2017 17:01
Maar wat je nu beschrijft is brede sociale ontwikkeling of ook met romantische/ intieme tussenstappen?
Beiden, de vaardigheden zijn toepasbaar voor beiden en de intentie voor de tussenstappen is wisselend; de ene keer spreek ik een vrouw aan om te flirten, de andere keer gewoon voor de gezelligheid. Omdat ik zelf vrouw ben, zijn zowel vriendschappen als romantiek met vrouwen. Maar in een gewone vriendin zoek ik (deels) andere eigenschappen dan in romantische vriendinnen.
ooitverlegen schreef:
17-05-2017 17:01
Ik vraag me af of je die tussenstappen over kunt slaan om na tig jaar in 1 keer in een relatie te komen. Ik had altijd zo'n idee om in 1 keer de vrouw van mijn leven te vinden.
Nee, ik denk niet dat je die tussenstappen dan werkelijk kunt overslaan. Het lijkt misschien wel zo, omdat je dan 'binnen' bent, maar ook binnen een relatie heb je bepaalde vaardigheden nodig die je toch ergens geoefend zal moeten hebben.
Je hebt het er eerder over gehad. Zijn beide qua vaardigheden niet in elkaar overvloeiend? Ik zie flirten met een vrouw grotendeels als een andere wereld dan contact met mannen.
Ja, die zijn in elkaar overvloeiend, en dat kan heel ingewikkeld zijn omdat in mijn geval ik in beide 'werelden' met vrouwen te maken heb, en soms is het bij een vrouw verdraaid lastig te achterhalen of ze met me flirt of gewoon haar genegenheid toont. Dat verschil is soms zo subtiel, dat het nauwelijks waarneembaar is.
@Dina80: super dat je verlangen uitspreek en ook goed dat je aan het oefenen bent. Ik denk dat je een leuke vrouw vindt waarmee je een fijne relatie op gaat bouwen.

Heb ik tips? Niet echt. Meer lotgenoten leren kennen (voor jou: andere vrouwen die het ook lastig vinden om een vrouw te vinden) helpt. Tenminste daar heb ik veel aan gehad.
Bedankt.
Jij hebt toch afgelopen weekend 20 vrouwen omhelsd? Het was vast fijn om die warmte te voelen, dat is ook een vorm van een stap nemen en oefenen.
Die mannen van de plantsoenendienst waren nu bezig in de bosjes tegenover mijn werk.
Als ze daar nu maar geen briefje op gaan hangen! o_o
;)
Je weet maar nooit.

Ik heb in openbare ruimte maar liefst twee keer aangeplakte briefjes gezien met een contact oproep. Die laatste heb ik nog op een ander forum geplaatst maar dat topic werd snel gesloten. Het was van een vrouw en best gewaagd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven