Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 juni 2017 om 16:04
Vandaar dat jij tig keren een 24-uurs of 48-uurs ban krijgt terwijl anderen dan allang om minder "de hele serie" bijna vol hebben.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 juni 2017 om 16:05
donderdag 1 juni 2017 om 16:06
Yep, heel vaak.Fee-de-Goede schreef: ↑01-06-2017 15:41Aannames..
Krijgen jullie ook sinds gisteren regelmatig foutmeldingen over dat er geen files zijn als je een topic wil openen?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 1 juni 2017 om 16:07
Als je op F5 drukt laad de pagina vaak wel maar echt irritant.
donderdag 1 juni 2017 om 16:07
...dit dus.impala schreef: ↑01-06-2017 15:39En ik begrijp nu dus óók dat sommige forummers (als LV) wél mogen weten wie juuns zijn en zo close met ze zijn, dat ze zich geroepen voelen om voor de juun op te komen en daarbij zelfs volslagen argeloze forummers (als ik) onterecht beschuldigen van juunhinten.
Bedenkelijk.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 juni 2017 om 16:08
blijfgewoonbianca schreef: ↑01-06-2017 16:02Nou, , voortaan posten vanuit je onderbuik, zeggen dat juun ( is kennelijk iemand van Naapraat ) het heeft gedaan en er kraait geen haan naar.Ik voorzie mooie tijden.
Je gaat er zelfs dubbel van posten. Of deed Juun dat?
donderdag 1 juni 2017 om 16:09
donderdag 1 juni 2017 om 16:09
JuniorModeratorViva schreef: ↑01-06-2017 15:45ik ben al 5 hoor en mijn lolly is gejat![]()
(en ik kan niet meer quoten)
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 juni 2017 om 16:10
JuniorModeratorViva schreef: ↑01-06-2017 15:45ik ben al 5 hoor en mijn lolly is gejat![]()
(en ik kan niet meer quoten)
LOEP ME MAAR aub.
Dit.
Life is short. Eat dessert first.
Ik geloof dat er veel onduidelijkheid is over wat de Juuns wel en niet doen.
Onze functie is een paar jaar geleden in het leven geroepen om de moderators te assisteren in het geval van spammers en vieze plaatjes. En dus kunnen wij niet bannen en hebben wij ook geen toegang tot persoonlijke gegevens van forummers.
Onze functie is een paar jaar geleden in het leven geroepen om de moderators te assisteren in het geval van spammers en vieze plaatjes. En dus kunnen wij niet bannen en hebben wij ook geen toegang tot persoonlijke gegevens van forummers.
donderdag 1 juni 2017 om 16:12
En jij geniet van de banknop toch?
donderdag 1 juni 2017 om 16:15
Ik zal eens gaan koekeloeren.Rosabella1 schreef: ↑01-06-2017 16:03Hey missie ik had je een pb gestuurd maar geen idee of die is aangekomen.
Ik kreeg laatst ook al van iemand anders de vraag of ik een pb had ontvangen maar dat was niet zo.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 juni 2017 om 16:15
Duidelijk.JuniorModeratorViva schreef: ↑01-06-2017 16:10Ik geloof dat er veel onduidelijkheid is over wat de Juuns wel en niet doen.
Maar ik heb wel de indruk dat jouw fluitje zwaarder telt dan een gewoon stafje.
En nee die indruk kun je niet wegnemen.
.