Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
22-06-2017 20:59
Wow LV. Zoon is in de 'ik zit vol zelfvertrouwen fase'. Eerst zus redden van DE spin en nu deze actie. Heerlijk jong! Ik heb je topic gevolgd na het ongeluk en toen vond ik hem ook al zo'n toppertje. Hij heeft dat blijkbaar allemaal goed verwerkt en gaat zijn pad naar jongvolwassenheid!
Ik had twee weken geleden een grote neef op schoot.... Of eigenlijk zat hij op de bank en ik werd ergens onder hem gevonden. En toch heeft het hem weer wat opgeleverd: Lieve lieve Blond, mag ik (lees ik en mijn possie) ajb, ajb, ajb jouw huis als jullie in september een weekje weg zijn? Ik ben vast aan het achterstallig onderhoudslijstje begonnen. Natuurlijk neefje :lijstje:

En gratis kittenoppas! Ik zeg DOEN!
Prrrr, mauw miawwwww.
Lady_Voldemort schreef:
22-06-2017 20:38
Mijn zoon (12) is een held. Ik had dus helemaal geen zin om te koken met dit weer, dus dat werden broodjes knakworst/vegaburger/haring. Zoon haalde er friet bij voor het hele huisgezin, en kreeg vier euro te weinig terug. Waar ie thuis pas achter kwam. Maar hij ging mooi terug he om zijn wisselgeld op te eisen en hij kreeg het nog terug ook, zonder bonnetje of niks. Assertieve jongen die zoon van mij, ik kan er zo twee bedenken hier in huis die dat nooit hadden gedurfd :proud:
Held idd!
Home alone...katten tellen even niet mee.

Maar waarom is kant en klare/ vriezer maaltijden altijd zo smaakloos?
Ik heb net een vriezermaaltijd kip-pesto-pasta gegeten....zelfs opgepimpt met peper-kaas en rucola smaakt
het nergens naar :'(

Ik laat mijn boodschappen wekelijks bezorgen en iedere keer kan ik dus bepaalde producten kopen
voor gratis bezorging daarom eet ik zo nu en dan die smaakloze maaltijden. Of ik kan voor bier kiezen maar
ik en vriend houden niet van bier. :hamer:
Prrrr, mauw miawwwww.
Je hebt leuke kinderen LV, en zij hebben een leuke moeder.
Ik vind mijn kind ook leuk. Hij is alleen een beetje ontmoedigd wat school betreft. Echt sneu hoe hij worstelt. We helpen wel, maar het meeste moet hij toch zelf doen. Hij heeft helaas het huiswerk-concentratie-gen van zijn moeder :cry:

Ik had vandaag mijn allereerste beoordelingsgesprek op 't werk en nu kan ik bijna niet meer lopen van alle veren in mijn reet :biggrin:
Hun, jouw vader klinkt top, maar soms heb je idd wat inlevingsvermogen of medeleven nodig. Ook al weet je dat je vader rationeel (misschien) gelijk heeft.
Arm ijsje. Met je vieze pizza :hug:
-Kittens- schreef:
22-06-2017 21:41
Arm ijsje. Met je vieze pizza :hug:

Dank je, was het maar pizza...het was pasta :cry:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
22-06-2017 22:04
Dank je, was het maar pizza...het was pasta :cry:
Hoe kom ik nou bij pizza dan?
Zal mijn hoofdpijn zijn.
Nou dan een extra :hug: . Vieze pasta is wel heel sneu natuurlijk.
-Kittens- schreef:
22-06-2017 22:06
Hoe kom ik nou bij pizza dan?
Zal mijn hoofdpijn zijn.
Nou dan een extra :hug: . Vieze pasta is wel heel sneu natuurlijk.

:smooch:
Prrrr, mauw miawwwww.
Dit is blijkbaar van dat rare weer dat ik 's avonds in slaap val tijdens het lezen en dan wakker wordt en me afvraag of ik me verslapen heb. Het was 20.30u.

Binnenshuis is de temperatuur wel een halve graad gedaald...

Ik ben verder geen zomermopperaar hoor.. :P
Man had het met de deur open koud dus de pui moest dicht. Ik lig nu op bed maar wel de plafondventilator aan.
Morgen werken en een borrel, zaterdag werken en uit eten en zondag met man naar een festival. Druk weekend dus maar maandag zijn we vrij :)
Goedemorgen.
Er zat een grote spin in de wc vanmorgen O_o
Natuurlijk net op de dag dat meneer L vroeg van huis moet en dus al weg was. Gelukkig bleef hij/zij stil zitten, dan kan ik het nog net aan. Dus na afloop van het toiletbezoek de deur maar open laten staan zodat de poezen hem/haar kunnen vangen. Hebben ze ook wat te doen... en ik ga lekker vroeg op m'n werk zijn :proud:

Het was lekker afgekoeld, dat wel.
The owls are not what they seem
Goedemorgen. Hopelijk is de spin als je thuis komt weg Lady.
Ik heb het er ook niet op.
Goedemorgen.

Spinnen zijn vreselijk!
Dank Elfje en Dolfje. Het was zo'n enge, met van die knikken in de poten, die zo hard kunnen rennen.
Hij/zij zal wel weg zijn als ik thuiskom, maar dan weet ik niet zeker of de katten hem gepakt hebben of dat hij/zij zich ergens anders verstopt heeft @(
Eerst maar (meer) koffie.

Afbeelding
Goedemorgen,
Ik heb ook zo'n hekel aan spinnen. Nuttige, maar zeer enge beesten. Brrr
En hier is het niet echt warm meer. En ik heb begrepen dat het voorlopig weer gedaan is met het mooie weer. Ik hoop dat tegen de tijd dat wij vakantie hebben het weer mooi weer is.
Is een baksteen door het raam van de buren gooien die hun muziek heel vaak te hard zetten strafbaar als de politie vindt dat je het eerst zelf moet oplossen?
Elfje112 schreef:
23-06-2017 09:43
Is een baksteen door het raam van de buren gooien die hun muziek heel vaak te hard zetten strafbaar als de politie vindt dat je het eerst zelf moet oplossen?
Ja helaas wel...
Melding blijven doen, dan komt de politie op een gegeven moment wel langs hoor. Maar daar heb je nu niks aan. Sterkte! Wandelingetje gaan maken nu het lekker weer is?
Dat is geen slecht idee, Lady.
Aza, hoelaat word poes geopereerd? Nogmaals sterkte!
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
23-06-2017 10:50
Aza, hoelaat word poes geopereerd? Nogmaals sterkte!
Dit! :lips:
Elfje112 schreef:
23-06-2017 09:43

Niet doen he!
Heb je de buren al eerder erop aangesproken?
Prrrr, mauw miawwwww.
Heb je contact met die buren Elfje? Valt er mee te praten?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mogguh!
Ik kom ff zeiken hoor. Baal zó ongelofelijk van al die jaarafsluitingen op scholen. Waarom valt 80% van de keren dat je als ouder moet opdraven, in de laatste weken van het jaar?! Ik ren me rot: mentorgesprek kind 3, gala kind 2, plus-groep-presentatie kind 4, theater & kunst avond kind 3, oefendag brugklas kind 4, goededoelen-stuif-in kind 3, slotfeest kind 2, juffendag kind 4, nog een oudergesprek kind 3, slotfeest kind 4, diploma-uitreiking kind 2, BBQ kind 3, cabaret-uitvoering kind 4 ... zijn jullie al afgehaakt met lezen?
Vanmorgen om 9.00 stond ik dus al met twee vaders van andere wijsneusjes een robot te programmeren!

Enneh, clubs menen ook dat je als ouder vlak voor de vakantie wil zien hoe je kind kan dansen, drummen, programmeren, freerunnen ... of, in het ergste geval: dat je als ouders ook wel even mee wil doen. Zo leuk :|

Dus.
Maar verder gaat het wel ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven