Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Worden er echt mensen geweigerd bij Innercircle? Ik werd gelijk geaccepteerd maar je kan niks zonder te betalen of zonder vrienden toe te voegen.. Stom.

Worden jullie trouwens nooit moe van mannen die vragen of je geen catfish bent? Dat ze bewijs willen dat je wel bent wie je bent.. Je neemt het risico maar hoor.
Ik heb nooit die vraag gehad.
Zo herkenbaar! De mannen die het meest hard to get zijn vind ik het meest interessant. Irritant gewoon. Ik postte van de week hier dat mijn interesse in de melkboer begon te tanen, en ja hoor, hij stuurt nu iedere dag wel een berichtje. Wil snel afspreken. Lukt voor beiden pas eind volgende week maar kennelijk werkt het jaagmodel wel.

Lexa voor mij nooit meer, RP ook niet. De mannen reageren niet op berichten, alleen 60+ en 30- schijnt mij te kunnen waarderen. Voor de sex.

Robertoooh, Parijs was fantastisch en Phil, superlatieven komen tekort. Ik heb zo ontzettend genoten! Zelfs geëmotioneerd bij dat akoestische nummer met zijn zoon. Hij is oud geworden, maar dit had ik nooit willen missen. Lekker gegeten, wijn gedronken en naar Pompidou geweest. Ben meer van de moderne kunst. Volgende keer wil ik naar Parijs met een geliefde. Lijkt me heerlijk te struinen door die stad en lekker verliefd te zijn. Leuk voor jou dat het zo leuk was!
@Blondie, nooit toegelaten. Je blijft gewoon in de wacht staan.... Maar eigenlijk is IC dus ook weinig. Als je moet betalen of nog meer mensen aanbrengen.... Voordat je iets kan...

En ik probeer mezelf in te houden en niet constant uit mezelf een gesprek te beginnen met A. Gelukkig begint hij ook vaak zat het gesprek. Zo heb ik bijvoorbeeld rijles, dan vraagt hij tot hoe laat en dan krijg ik vlak daarna een berichtje hoe het gegaan is. Dat is wel heel lief. Zeker omdat hij dan gewoon aan het werk is. Ik probeer hem iets meer het initiatief te laten nemen. :D Probeer zelf niet zo ongeduldig te zijn.
Oh Corona, dan had ik dat fout voor. Neuh, ik zou ook geen minnares willen zijn, kerel voor me, myself and I lijkt me wel wat (lekker egoïstisch :biggrin: ). Open relatie weet ik niet, de optie heeft zich nooit voorgedaan, heb er nog nooit hard over nagedacht. 1 van mijn beste vrienden heeft een open relatie, vind ik prachtig voor hem & haar. Vind het ook geen vreemdgaan ofzo. Naja, tijd zal het leren (of niet) . Parijs & Phil klinken goooeeed (het bezoekje van Robertoooh ook)! Wat je zegt over met een geliefde naar Parijs, zoiets heb ik ook wel, niet perse met geliefde, maar wel met iemand waar je het bed en meer dan dat mee kan delen.

Blondie, als ik terrorjaap in de supermarkt tegen zou komen, zou ik echt meteen gaan bestellen :rofl: Hier is het aanbod in het wild niet heel groot, in de supermarkt al helemaal niet. Veel moeders met gillende kinders, niet mijn ding :mrgreen: De vraag of ik een catfish ben heb ik nog niet gehad (denk ook niet dat die ooit gaat komen) :rofl: En hoe zou je dat dan moeten bewijzen voordat je een date hebt gehad? Kopie paspoort, rijbewijs, naam, toenaam en adresgegevens opsturen? Ammenooitniet.

Lotje, ik geloof dat ie idd ook kan koken (naja, zo niet bestellen we wel wat, heeft ie langer de tijd om te masseren :yes: ), dus mogelijk de km's toch wel waard. En ik had me nog zó voorgenomen om in de buurt te daten (wat van ver komt is lekker blijkt gezien mijn vorige verkering niet helemaal te kloppen :-? ). Misschien vinden je ouders zichzelf nog te jong om opa & oma te worden, vond mijn pa ook toen hij voor het eerst opa werd (na 4 kleinkinderen is hij nu wel gewend aan het opa-zijn geloof ik :biggrin: ).

Aestes, idd dat self-employed :facepalm: . Iemand die ik ken had mij een superlike gegeven, hij is ook wel een beetje weg van mij. Ik niet van hem, klaploper eerste klas, maar na het lezen van zijn profiel, zou ik wel een superdislike willen geven :rofl:

Mezcal, "me aardappele types" :rofl: die hou ik erin :mrgreen: (eh, niet die types zelf dus)

Betreft de initiatief-discussie, tot nu toe heb ik aangehouden dat als ik de laatste ben die matcht stuur ik een bericht, anders mag hij aan de slag. Aangezien je betreffende match ook meteen te zien krijgt leek me dat wel logisch. Betreft jagen/laten/enthousiasme, daar heb ik misschien ook nog wat over te leren, er zat (obviously) nog geen blijvertje tussen :rofl: . Ga er nu zo mee om als dat ik zelf behandeld wens te worden (ok, wel tot op zekere hoogte, die kerel die gister heeft afgezegd ben ik minder enthousiast over, hij ook over mij gok ik zo, laat niets meer horen, en ik ook niet :biggrin: ). Beetje van beide zijden, zoals Lotje over A zegt, lijkt me wel ok ;-)

Summer, ervaring in kerel-sectoren hier alom. Het blijkt dat je anders tegen kerels gaat aankijken, niet als potentieel wild maar als collega, leuk persoon, niet leuk persoon, mens. Ook als ze vrijgezel zijn. Ook als zij er wel iets in zien. Serieus, mijn dag zou gevuld zijn met het -achter je hormonen aan huppelen- , de man-vrouw verhouding is ong. 90-10% :mrgreen: Toch was mijn laatste verkering wel een oud-collega (we waren welgeteld een week geen collega's meer haha), maar dat hield dus ook geen stand.
Oh kijk, ik heb zelfs nog tijd om even te swipen :rofl:
@Purple, die van mij kan niet lekker koken :( Zegt hij zelf. Dus dan moet hij zich maar bewijzen met masseren haha. We hebben al uitgesproken dat we enorm veel zin hebben in een pizza, dus dat zal wel afhalen worden :rofl: En anders moet ik koken....
Gelukkig vind ik mezelf nog VEEL te jong om moeder te worden, wil misschien helemaal nooit kinderen. Dus dat scheelt :rofl:
Haha, dan kunnen je ouders iig nergens last van hebben Lotje (nou ja, misschien vinden ze het ook niet leuk om geen kleindkindertjes van je te krijgen, moesten die van mij ook aan wennen) :-D
Ben totaal date-moe hier. Niks loopt lekker, geen dates op de planning of goedlopende gesprekken en het vooruitzicht is dat ik ook deze zomer weer single blijf, of ik moet in real life iemand ontmoeten of een vakantieliefde. Merk dat mijn dagen ook eentonig zijn dus somber mezelf weg.
Hiervoor weinig actie hoor Lola...
Een beginnend leuk gesprek op Tinder en een geile sexting man op Wordfeud (Jaaah ook daar😂)

Verder stilte... geen dates
Maar ik ga het wat anders 'spelen' hard to get dus...

Wordfeud man mag m'n eerste echte sexdate worden maar hij vaart en is nu onderweg ...

Deze zomer weer single dus 😔 Me maar concentreren op andere dingen... gitaarles dus 😁
noppes
PurpleOrchid81 schreef:
28-06-2017 21:48
Haha, dan kunnen je ouders iig nergens last van hebben Lotje (nou ja, misschien vinden ze het ook niet leuk om geen kleindkindertjes van je te krijgen, moesten die van mij ook aan wennen) :-D
Ben nog jong dus kan veranderen.

Ik zie Victor Mids op happn. Ben benieuwd of het echt is. Heb wel eens een paar gtst'ers op tinder gezien. :rofl:
Ik zit een beetje door de mannen van Lexa te scrollen en moet steeds lachen want het zijn inderdaad voor 80% allemaal
Me aardappolluh types 😂😂😂
Kan er niet meer serieus naar kijken...
noppes
Doortje77 schreef:
28-06-2017 19:18
Je kan het, Smee! :)
Ik hou t nog steeds vol! 😂

Morgen date, maar nog niks concreets, ga ook niets vragen, wacht t af.
Ben wel benieuwd hoe laat ie zich meld...
@Summer
Je werkgever die je zou willen voor de sex zou een bijzondere werkgever zijn :hihi:
En gunstig toch dat er veel mannen zijn? Wie weet loopt er wat leuks rond? :)

@Neliba
Eens met je bericht voor Miss.
Wat leuk je update :flirting: Ik zou nu ik wat 'ouder' ben (haha) ook sneller gaan samenwonen. Al is het alleen maar omdat ik beter weet wat ik wil dus relaties die ik nu ga hebben zijn volwassener. En als je een uur uit elkaar woont helemaal :)

@Lotje
Hechten aan A is toch juist goed?

@Max
Wat jammer van zeiler.....

@Purple
Leuke post op iedereen :D

@Lepel
Adem in, adem uit. Hartstikke leuk een (sex)date! Gewoon zoals je voor een date voorbereid: scheren, iets leuks aandoen en dan gewoon je sprankelende zelf zijn :)

@Marjolein
Leuk!

@Roberto
Klinkt fantastisch je dagen weg :heart:

Wat betreft het initatief nemen discussie. Ik vind dat zo'n gedoe! Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Vind spelletjes spelen zeer vermoeiend.

Entrepeneur :facepalm:

Ik geloof dat ik Wordfeud moet gaan spelen.....Jammer dat mijn taalskills zo slecht zijn :rofl:
lotjeb95 schreef:
28-06-2017 22:32
Ben nog jong dus kan veranderen.

Ik zie Victor Mids op happn. Ben benieuwd of het echt is. Heb wel eens een paar gtst'ers op tinder gezien. :rofl:
Dan wonen wij misschien wel in de buurt bij elkaar en vissen wij in dezelfde vijver lotje, ik heb namelijk met Victor mids via happn gedate (hij woont hier om de hoek). Alleen vond ik hem heel heel saai en degelijk, Haha 😬 Maar misschien is hij wel jouw grote liefde;)

Ik heb trouwens ergens in deel 3 ofzo meegeschreven, daarna een date pauze gehad en in real life mijn droom man ontmoet. Helaas was hij er nog niet klaar voor en is dat gestrand, waardoor ik mij nu - met nog een klein beetje een gebroken hart- weer op de date markt begeef. Vanavond mijn eerste inner Circle date gehad , en my god, wat was dat een knappe én leuke vent zeg. :-D
Hij gaat nu eerst op vakantie maar hopelijk komt er daarna een vervolg date. Merk wel dat ik wat meer terughoudend ben en mezelf nog bescherm, maar misschien is dat ook wel helemaal niet verkeerd..

Lijkt me in ieder leuk om hier weer mee te gaan schrijven, dus bij deze: hoi allemaal!
Jee wat gaat het weer ontzettend snel hier. Zal vanmiddag eens kijken of ik een uitgebreide reactie kan geven op iedereen!

Max, hoop dat inner circle je gaat bevallen... ben je toegelaten?
Ik heb gelijk ook maar weer gekeken daar, maar het lijkt wel of alle mannen die ik leuk vind ergens in hartje centrum van Amsterdam wonen. Moet ik toch maar gaan verhuizen haha.

Of er een vervolgdate met expat inzit weet ik nog niet. Hij is moeilijk te peilen en plannen zit hem duidelijk niet in het bloed... ik wacht t dus maar af. We hebben nogsteeds leuk appcontact met soms een telefoontje tussendoor dus het kan nog alle kanten op gaan!

Vanavond komt mijn sexdate weer langs, heb er zin in :)
Verder ben ik even niet zo actief op de datingapps. Merk dat ik er nu een beetje klaar mee ben (alweer haha).
Zit weinig schot in de zaak hier dus, maar lees het ook bij anderen... jammer!

Wanneer is de meetup eigenlijk? :hyper:
:hello: Pip
Wat leuk dat je komt meeschrijven (weer) :) Jammer van de droomman....
En een eerste IC succesvolle date? Noemde hij zichzelf entrepeneur? :hihi:
Terughoudend en beschermend is helemaal prima. Gewoon lekker rustig aan en je eigen tempo aanhouden.

@Missy
Misschien is een break van het daten, of het in ieder geval rustig aan doen niet eens zo verkeerd. Lekker afspreken met je sexdate en je ding doen :)
pip-321 schreef:
29-06-2017 00:27
Dan wonen wij misschien wel in de buurt bij elkaar en vissen wij in dezelfde vijver lotje, ik heb namelijk met Victor mids via happn gedate (hij woont hier om de hoek). Alleen vond ik hem heel heel saai en degelijk, Haha 😬 Maar misschien is hij wel jouw grote liefde;)

Ik heb trouwens ergens in deel 3 ofzo meegeschreven, daarna een date pauze gehad en in real life mijn droom man ontmoet. Helaas was hij er nog niet klaar voor en is dat gestrand, waardoor ik mij nu - met nog een klein beetje een gebroken hart- weer op de date markt begeef. Vanavond mijn eerste inner Circle date gehad , en my god, wat was dat een knappe én leuke vent zeg. :-D
Hij gaat nu eerst op vakantie maar hopelijk komt er daarna een vervolg date. Merk wel dat ik wat meer terughoudend ben en mezelf nog bescherm, maar misschien is dat ook wel helemaal niet verkeerd..

Lijkt me in ieder leuk om hier weer mee te gaan schrijven, dus bij deze: hoi allemaal!
Dan wonen wij bij elkaar in de buurt ja, aangezien hij in Delft woont/geboren is (Thanks Google). Hij zal ook wel saai en degelijk zijn doordat hij een tv programma heeft/had. Als er ineens allemaal wilde verhalen van hem naar buiten zouden komen.... Zou hij denk niet zo blij mee zijn.
Ik heb nog niks gehoord, of een match. Ik zal wel te jong zijn. Scheelt namelijk zo'n 9 jaar. Ach A is maar een jaar jonger :rofl:
Leuk die date via IC. En heel jammer van die man in real life :( Helaas lopen dingen soms zo :( Helaas mee bekend..... Nu anderhalf jaar later denk ik soms nog van Shit! Was het maar anders gegaan, maar helaas. Het is voor mij beter zo.
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar als we in dezelfde buurt wonen en ongeveer even oud zijn, is de kans er dat we wel eens dezelfde man gedate hebben :rofl:

@Lovestar, niet geheel raar of vervelend, maar wel even wennen! Ik heb me tijden niet echt aan iemand gehecht.
:love:
Rich as a jew, hung like a moose...
lola712 schreef:
28-06-2017 21:51
Ben totaal date-moe hier. Niks loopt lekker, geen dates op de planning of goedlopende gesprekken en het vooruitzicht is dat ik ook deze zomer weer single blijf, of ik moet in real life iemand ontmoeten of een vakantieliefde. Merk dat mijn dagen ook eentonig zijn dus somber mezelf weg.
Kop op, Lola! Zolang jij niet lekker in je vel zit gaat het daten geen succes worden en/of trek je de verkeerde mannen aan.
Eerst lekker aan jezelf werken en dan komt de rest.
pip-321 schreef:
29-06-2017 00:27

Wat grappig! Heb ook wel is met hem gedate maar vond hem best wel klein jij niet?
Ik vond hem kwa uiterlijk mwha en innerlijk idd heeeeeeel erg saai. Heb hem daarna nog wel is gezien maar dan meer vriendschappelijk. Ik had hem overigens ouder geschat dan zn werkelijke leeftijd. Wel een schatje maar zo niet mn type.

Ik krijg overigens ook wel is de vraag of ik wel echt ben Blondie ik zie t maar als compliment.. ;-)

Iemand ervaring met tinder plus? Miss dat ik dat is ga uitproberen :p
Huurvrouwtje je verwart 'is' met 'eens'. Verwarrend...
Lovestar schreef:
29-06-2017 00:00

Entrepeneur :facepalm:

Ik geloof dat ik Wordfeud moet gaan spelen.....Jammer dat mijn taalskills zo slecht zijn :rofl:
Dat woord levert sowieso dikke punten op :P
Vanavond ga ik es een heel stuk paardrijden op m'n eigen dekhengst 😉 ( maar echt) en daarna door naar de andere dekhengst. Hij laat z'n achterdeur weer open dus ik ga dan daar lekker douchen. Oh *ping* hij heeft ook een bad😋

Potverdibbe zin in.

Heb een kloteweek achter de rug, voelde me echt naar. Door allerlei redenen, maar vanavond even lekker Smee-tijd.

Enne ... Entrepeneur... Zag t langskomen, steeds meer mannen zijn dat, wat is dat? Haha.

Ik sta ook al maanden op de wachtlijst bij Innercircle, nouja, boeiend.
Lexa vind ik ook niet echt boeiend en RP ook heel stil en weinig​ actie.
Tinder vind ik dan toch t makkelijkst.
Of in t wild😂
anoniem_64c35bba6c79c wijzigde dit bericht op 29-06-2017 17:00
Reden: Tikfout
8.71% gewijzigd
Whaha met hoeveel vrouwen zou die Victor hebben gedate! Grappig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven