Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 10:46
Wees maar blij dat je het niet snapt. Als ik het zou snappen zou ik ernstig aan mezelf gaan twijfelen.Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 10:45Die bedenking snap ik, en ik deel hem ook wel al maakte het in dit geval vrij weinig meer uit of het nou gezond was of niet.
Maar dat iemand het in haar hoofd haalt om haar hobby (complottheorieën verzinnen) in het openbaar te beoefenen over de rug van een dood kind snap ik niet. Echt heel erg niet.
vrijdag 7 juli 2017 om 10:49
Zelfs met autisme ( heb ervaringen genoeg in de familie met diagnose ) hoef je je niet te gedragen als een hork.LostWandress schreef: ↑07-07-2017 10:43Autisme verklaart een hoop hoor. Dat was mij eerder al duidelijk. En ze mag van mij best sceptisch zijn. Maar als je weet dat je brein anders werkt en anderen wijzen je er keer op keer op dat er wat mis gaat in de communicatie (en meer), doe je dan niet aan wat zelfreflectie (aangeleerd of uit jezelf) of zo?
Jouw brein werk duidelijk anders Solo, ondanks hetzelfde labeltje.
Maar het lijkt mij heel lastig, als je zelf hevig ervaart dat je gelijk hebt en je botst zo vaak met anderen.
vrijdag 7 juli 2017 om 10:49
vrijdag 7 juli 2017 om 10:55
Tijn's ouders gaan op een gegeven moment googlen. Dan komt viva naar boven en dan zien ze die idiote uitspraken van die Impala.
Ik hoop dat de mods die posts gaan verwijderen.
Dit kan en wil je de ouders niet aandoen.
vrijdag 7 juli 2017 om 10:56
Dit!
Ik heb ook vaak mijn bedenkingen bij zulke acties, maar ga dat niet roepen in een topic vlak na zijn overlijden. trouwens deze actie was zoals Fee al zei spontaan en niet door een marketingbedrijf opgezet, is toch anders.
En ik denk dat Tijn zelf en ook zijn familie er heel veel voldoening uit kunnen halen dat dit bereikt is, dus in dit geval vind ik het ook niet over de rug van het kind.
Wat een ellende toch
vrijdag 7 juli 2017 om 11:01
In elk geval wél al op Entertaiment, gewist met de opmerkingen "ongepast". Dus ik hoop dat er meer volgt.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:04
Ja, dat is een goeie.
Ik neem toch aan dat viva niet wil dat dergelijke berichten op het www blijft staan.