Redelijk in de war!
donderdag 27 juli 2017 om 14:17
Ik ben blij met al jullie reacties, ben echt wakker geschud want ik dacht serieus echt dat ik de verkeerde was in heel het verhaal. Ik denk niet dat ik hem dit allemaal laat lezen maar gebruik zeker een paar van jullie reacties in mijn verhaal tegen hem. Of ik dat face to face doe of via app weet ik nog even niet. Face to face zal ik de helft weer vergeten ben ik bang voor. Of ik het nodig vind om de relatie te beëindigen weet ik ook niet maar ik vind wel dat dit gewoon een scheur heeft gebracht.herfstappeltaart schreef: ↑27-07-2017 14:11Hoe sta je er inmiddels zelf in TO?
Laat dit topic met alle reacties anders even lezen aan je vriend. Misschien ziet hij in dat dit toch echt niet kan?
Onwijs bedankt allemaal en ik heb genoeg denk materiaal!
donderdag 27 juli 2017 om 14:18
Ik wens je veel wijsheid meid!Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 14:17Ik ben blij met al jullie reacties, ben echt wakker geschud want ik dacht serieus echt dat ik de verkeerde was in heel het verhaal. Ik denk niet dat ik hem dit allemaal laat lezen maar gebruik zeker een paar van jullie reacties in mijn verhaal tegen hem. Of ik dat face to face doe of via app weet ik nog even niet. Face to face zal ik de helft weer vergeten ben ik bang voor. Of ik het nodig vind om de relatie te beëindigen weet ik ook niet maar ik vind wel dat dit gewoon een scheur heeft gebracht.
Onwijs bedankt allemaal en ik heb genoeg denk materiaal!
donderdag 27 juli 2017 om 14:21
O echt?...dan is het hemaal triest.Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 13:02Bedankt voor je reactie, ik word enigszins wakker geschud dat ik niet de enige verkeerde in het verhaal ben. Het enige is dat hij het niet zelf was die met mij aan het Appen was, hij had het aan iemand gevraagd om dat te doen!! Hij had het naar diegene gebracht van; app haar van de week ff en kijken hoe ze reageert, doe je voor als zo'n jongen en praat beetje dominant etc. En dat deed die persoon ook echt...
En het was al triest.
Hoe ver kun je zakken.
Wat controlerend.
Je mag best zeggen dat door de test er iets naar boven kwam waardoor het spannend werd. Ik wist niet dat ik dat in me had. Bedankt lieve vriend...
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
donderdag 27 juli 2017 om 14:21
Doe het niet per app, maar face tot face. Schrijf de punten die je gezegd wilt hebben op, je kunt dan niet de helft vergeten te vertellen. Of deze scheur te helen is zal de toekomst uitwijzen.
Dat jij serieus vond dat jij de verkeerde was in dit verhaal, zegt wat mij betreft veel over het (manipulatieve) gedrag van je vriend.
Dat jij serieus vond dat jij de verkeerde was in dit verhaal, zegt wat mij betreft veel over het (manipulatieve) gedrag van je vriend.
donderdag 27 juli 2017 om 14:25
Praat gewoon tegen die 'jongen' in het vervolg als hij er nog opstaat.Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 13:19hahaha geen flauw idee ik denk dat die m van Instagram heeft afgehaald want ook dat zei ik nog tegen die ''jongen'' dat die er veel te goed uit zag om zo achter een bezet meisje aan te lopen. Maar hij vond me echt interessant, juist omdat ik zo netjes ben, al 10 jaar een relatie heb blabla echt hele foute manier van praten, waar je als vrouw van warmloopt laten we zeggen..... en dan ook nog is zo'n uiterlijk...... PFFFF
Een virtuele liefde.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
donderdag 27 juli 2017 om 14:34
herfstappeltaart schreef: ↑27-07-2017 14:30En ohja, ik zou ook nog even haarfijn willen weten wie die "vriend"is die hij heeft ingezet voor dit spelletje. Die zou ik even met mijn bezoek vereren (met deegroller)
Zou mij niet verbazen als er ook een camera in de hoek hangt.
Mijn achterdocht zou gewekt zijn.
donderdag 27 juli 2017 om 14:41
Ik ben blij dat je nu wel inziet dat hij de eikel is hierin en jij niet. Ik hoop alleen dat je je niet laat overrulen straks.Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 14:17Ik ben blij met al jullie reacties, ben echt wakker geschud want ik dacht serieus echt dat ik de verkeerde was in heel het verhaal.
Hij gaat het natuurlijk gooien op die twee dagen en die ene opmerking van "straks staat mijn vriend daar". Maar dat kwam wel doordat hij jou in de val lokte hè!
Succes to!!
donderdag 27 juli 2017 om 15:06
Even los van het feit dat dit een ongelooflijke kut actie is en je alle reden hebt om flink boos te zijn, vraag ik me wel oprecht af waarom je in gesprek zou gaan met iemand die je niet kent en er alleen lekker uit ziet op zijn profielfoto? Wat zit er mis in je relatie om een gesprek met een vreemde man aan te gaan die alleen maar geile praat uitslaat?
Ik vraag het me af, omdat ik ook wel eens geappt bent door een knappe vent uit het uitgaansleven en dan liet ik dat gelijk aan mijn vriend zien van wtf kijk wat hij stuurt wat een idioot en vervolgens op de blokkade gooide. Ik denk dat dat de reactie is die je vriend ook verwachtte van je...
Ik vraag het me af, omdat ik ook wel eens geappt bent door een knappe vent uit het uitgaansleven en dan liet ik dat gelijk aan mijn vriend zien van wtf kijk wat hij stuurt wat een idioot en vervolgens op de blokkade gooide. Ik denk dat dat de reactie is die je vriend ook verwachtte van je...
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
donderdag 27 juli 2017 om 15:08
Dit heb ik in een van mijn eerste reacties ook geprobeerd aan te geven. Inderdaad ZONDER de actie van haar vriend goed te praten want die is ontoelaatbaar.rotterdammert23 schreef: ↑27-07-2017 15:06Even los van het feit dat dit een ongelooflijke kut actie is en je alle reden hebt om flink boos te zijn, vraag ik me wel oprecht af waarom je in gesprek zou gaan met iemand die je niet kent en er alleen lekker uit ziet op zijn profielfoto? Wat zit er mis in je relatie om een gesprek met een vreemde man aan te gaan die alleen maar geile praat uitslaat?
donderdag 27 juli 2017 om 15:17
Ik appte m net dat ik met hem wilde praten dus hij kwam langs en heb mijn zegje gedaan dat ik het niet vond kunnen dat hij mij heeft getest maar toch draait hij de rollen om.
Hij zegt; die ochtend dat die jongen begon te appen heb je het in de avond er niet met mij over gehad. Terwijl dat makkelijk had gekund. Dat klopt ook want ik vond het gesprek niet heel boeiend maar oké en nadat ik steeds tegen die jongen zei dat ik het wilde afkappen bleven we toch doorgaan (ik was niet overtuigend genoeg en had gewoon gelijk moeten zeggen het is klaar nu!!). En omdat ik stiekem toch hoopte dat die jongen mij de volgende dag weer zou appen is hij in mij teleurgesteld dat ik daarin mee ben gegaan. Hij zei ik snap wel dat je schuld nu in mijn schoenen wilt schuiven maar feit blijft dat je het spannend en leuk vond dat hij je zou appen en dat je erin mee ging. Ik schaam me er ook voor dat ik het spannend en leuk vond. Hij zei ook: mis je iets in onze relatie? Wil je als vrijgezel leven? Want als dat zo is, ik hou je niet tegen en hij vroeg ook of ik het met mijn vriendinnen erover had gehad... ik zei maar niet dat ik het op een forum heb gezet
.... want hij wil liever niet dat ik met hun erover praat omdat ik waarschijnlijk net zulke reacties ga krijgen zoals hier. Ik ben nog steeds heel erg in de war. Hij heeft heel veel spijt ervan dat hij mij getest heeft maar weet nu wel dat ik niet helemaal te vertrouwen ben. Wat moet ik hier nu mee he...... nog steeds in de war!
Hij zegt; die ochtend dat die jongen begon te appen heb je het in de avond er niet met mij over gehad. Terwijl dat makkelijk had gekund. Dat klopt ook want ik vond het gesprek niet heel boeiend maar oké en nadat ik steeds tegen die jongen zei dat ik het wilde afkappen bleven we toch doorgaan (ik was niet overtuigend genoeg en had gewoon gelijk moeten zeggen het is klaar nu!!). En omdat ik stiekem toch hoopte dat die jongen mij de volgende dag weer zou appen is hij in mij teleurgesteld dat ik daarin mee ben gegaan. Hij zei ik snap wel dat je schuld nu in mijn schoenen wilt schuiven maar feit blijft dat je het spannend en leuk vond dat hij je zou appen en dat je erin mee ging. Ik schaam me er ook voor dat ik het spannend en leuk vond. Hij zei ook: mis je iets in onze relatie? Wil je als vrijgezel leven? Want als dat zo is, ik hou je niet tegen en hij vroeg ook of ik het met mijn vriendinnen erover had gehad... ik zei maar niet dat ik het op een forum heb gezet
donderdag 27 juli 2017 om 15:18
Hij wil niet zeggen wie het is, maar het schijnt dat we elkaar niet kennenherfstappeltaart schreef: ↑27-07-2017 14:30En ohja, ik zou ook nog even haarfijn willen weten wie die "vriend"is die hij heeft ingezet voor dit spelletje. Die zou ik even met mijn bezoek vereren (met deegroller)
donderdag 27 juli 2017 om 15:20
Hier was ik al afgehaakt. En dan dat geneuzel van hem dat je het er niet met vriendinnen over mag hebben. Op zijn 'vraag' "wil je liever vrijgezel zijn?" was ik mijn of zijn spullen gaan pakken. Aju paraplu.Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 15:17Ik appte m net dat ik met hem wilde praten dus hij kwam langs en heb mijn zegje gedaan dat ik het niet vond kunnen dat hij mij heeft getest maar toch draait hij de rollen om.
Hij zegt; die ochtend dat die jongen begon te appen heb je het in de avond er niet met mij over gehad. Terwijl dat makkelijk had gekund. Dat klopt ook want ik vond het gesprek niet heel boeiend maar oké en nadat ik steeds tegen die jongen zei dat ik het wilde afkappen bleven we toch doorgaan (ik was niet overtuigend genoeg en had gewoon gelijk moeten zeggen het is klaar nu!!). En omdat ik stiekem toch hoopte dat die jongen mij de volgende dag weer zou appen is hij in mij teleurgesteld dat ik daarin mee ben gegaan. Hij zei ik snap wel dat je schuld nu in mijn schoenen wilt schuiven maar feit blijft dat je het spannend en leuk vond dat hij je zou appen en dat je erin mee ging. Ik schaam me er ook voor dat ik het spannend en leuk vond. Hij zei ook: mis je iets in onze relatie? Wil je als vrijgezel leven? Want als dat zo is, ik hou je niet tegen en hij vroeg ook of ik het met mijn vriendinnen erover had gehad... ik zei maar niet dat ik het op een forum heb gezet.... want hij wil liever niet dat ik met hun erover praat omdat ik waarschijnlijk net zulke reacties ga krijgen zoals hier. Ik ben nog steeds heel erg in de war. Hij heeft heel veel spijt ervan dat hij mij getest heeft maar weet nu wel dat ik niet helemaal te vertrouwen ben. Wat moet ik hier nu mee he...... nog steeds in de war!
donderdag 27 juli 2017 om 15:21
Geloof je dat nu zelf?Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 15:18Hij wil niet zeggen wie het is, maar het schijnt dat we elkaar niet kennen
Sorry TO, maar ik begin het hele verhaal een beetje ongeloofwaardig te vinden.
Hou oud zijn jullie?
Hij heeft heel veel spijt? Waaruit blijkt dat dan? Want hij lijkt de schuld volledig bij jou te leggen.Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 15:17Ik appte m net dat ik met hem wilde praten dus hij kwam langs en heb mijn zegje gedaan dat ik het niet vond kunnen dat hij mij heeft getest maar toch draait hij de rollen om.
Hij zegt; die ochtend dat die jongen begon te appen heb je het in de avond er niet met mij over gehad. Terwijl dat makkelijk had gekund. Dat klopt ook want ik vond het gesprek niet heel boeiend maar oké en nadat ik steeds tegen die jongen zei dat ik het wilde afkappen bleven we toch doorgaan (ik was niet overtuigend genoeg en had gewoon gelijk moeten zeggen het is klaar nu!!). En omdat ik stiekem toch hoopte dat die jongen mij de volgende dag weer zou appen is hij in mij teleurgesteld dat ik daarin mee ben gegaan. Hij zei ik snap wel dat je schuld nu in mijn schoenen wilt schuiven maar feit blijft dat je het spannend en leuk vond dat hij je zou appen en dat je erin mee ging. Ik schaam me er ook voor dat ik het spannend en leuk vond. Hij zei ook: mis je iets in onze relatie? Wil je als vrijgezel leven? Want als dat zo is, ik hou je niet tegen en hij vroeg ook of ik het met mijn vriendinnen erover had gehad... ik zei maar niet dat ik het op een forum heb gezet.... want hij wil liever niet dat ik met hun erover praat omdat ik waarschijnlijk net zulke reacties ga krijgen zoals hier. Ik ben nog steeds heel erg in de war. Hij heeft heel veel spijt ervan dat hij mij getest heeft maar weet nu wel dat ik niet helemaal te vertrouwen ben. Wat moet ik hier nu mee he...... nog steeds in de war!
En jij onbetrouwbaar? Wat vindt hij dan van zijn eigen actie? Wat als jij dit bij hem had geflikt?
anoniem_96301 wijzigde dit bericht op 27-07-2017 15:22
6.12% gewijzigd
Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 15:17Hij heeft heel veel spijt ervan dat hij mij getest heeft maar weet nu wel dat ik niet helemaal te vertrouwen ben.
Hij vertrouwde je al niet en hij vertrouwt je nu nog steeds niet. Fijne basis voor een relatie hoor.
donderdag 27 juli 2017 om 15:22
1. DumpenJustaquestion schreef: ↑27-07-2017 15:17Hij zegt; die ochtend dat die jongen begon te appen heb je het in de avond er niet met mij over gehad. Terwijl dat makkelijk had gekund. Dat klopt ook want ik vond het gesprek niet heel boeiend maar oké en nadat ik steeds tegen die jongen zei dat ik het wilde afkappen bleven we toch doorgaan (ik was niet overtuigend genoeg en had gewoon gelijk moeten zeggen het is klaar nu!!). En omdat ik stiekem toch hoopte dat die jongen mij de volgende dag weer zou appen is hij in mij teleurgesteld dat ik daarin mee ben gegaan. Hij zei ik snap wel dat je schuld nu in mijn schoenen wilt schuiven maar feit blijft dat je het spannend en leuk vond dat hij je zou appen en dat je erin mee ging. Ik schaam me er ook voor dat ik het spannend en leuk vond. Hij zei ook: mis je iets in onze relatie? Wil je als vrijgezel leven? Want als dat zo is, ik hou je niet tegen en hij vroeg ook of ik het met mijn vriendinnen erover had gehad... ik zei maar niet dat ik het op een forum heb gezet.... want hij wil liever niet dat ik met hun erover praat omdat ik waarschijnlijk net zulke reacties ga krijgen zoals hier. Ik ben nog steeds heel erg in de war. Hij heeft heel veel spijt ervan dat hij mij getest heeft maar weet nu wel dat ik niet helemaal te vertrouwen ben. Wat moet ik hier nu mee he...... nog steeds in de war!
2. Niet schamen dat je het spannend en leuk vond.
donderdag 27 juli 2017 om 15:27
Ja precies dat zegt hij ook. En dat is ook waarover ik me schuldig voel en hij dus boos over is en in zn hart is geraakt. Waarom heb ik het niet afgekapt, waarom ben ik door gaan praten etc etc. en ik zeg ook eerlijk; ja ik vond het spannend. Zou nooit afspreken! En waarom vond ik het spannend? Dat is toch ook niet goed? Zo denk ik zelf dan he, dat is toch ook niet voor niksrotterdammert23 schreef: ↑27-07-2017 15:06Even los van het feit dat dit een ongelooflijke kut actie is en je alle reden hebt om flink boos te zijn, vraag ik me wel oprecht af waarom je in gesprek zou gaan met iemand die je niet kent en er alleen lekker uit ziet op zijn profielfoto? Wat zit er mis in je relatie om een gesprek met een vreemde man aan te gaan die alleen maar geile praat uitslaat?
donderdag 27 juli 2017 om 15:30
Gadverdamme, wat een manipulatief gezwets zeg. Ben jij ook zo in je hart geraakt omdat hij je overduidelijk niet vertrouwt en nooit heeft vertrouwd? Of moet je het maar normaal vinden dat je partner je op zo'n misselijke, kinderachtige manier test als je al tien jaar een relatie hebt met iemand?
donderdag 27 juli 2017 om 15:31
Hallo! Je wordt ontzettend gemanipuleerd! Tijd om wakker te worden hoor.Justaquestion schreef: ↑27-07-2017 15:27Ja precies dat zegt hij ook. En dat is ook waarover ik me schuldig voel en hij dus boos over is en in zn hart is geraakt. Waarom heb ik het niet afgekapt, waarom ben ik door gaan praten etc etc. en ik zeg ook eerlijk; ja ik vond het spannend. Zou nooit afspreken! En waarom vond ik het spannend? Dat is toch ook niet goed? Zo denk ik zelf dan he, dat is toch ook niet voor niks
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 27 juli 2017 om 15:32
Ik begin me af te vragen wie precies wie manipuleert..doornroosje9 schreef: ↑27-07-2017 15:31Hallo! Je wordt ontzettend gemanipuleerd! Tijd om wakker te worden hoor.