Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik vind die wayback altijd zo verschrikkelijk tegenvallen.

Tenminste, de dingen die ík echt wel eens terug zou willen lezen zijn nooit opgeslagen.
Dan zie ik (hart doet katteklopjoepieboemboem) de topictitel en als je dan klikt is het leeg.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
02-08-2017 21:49

Tenminste, de dingen die ík echt wel eens terug zou willen lezen zijn nooit opgeslagen.
Dan zie ik (hart doet katteklopjoepieboemboem) de topictitel en als je dan klikt is het leeg.
Heheh wat?!
feow schreef:

:rofl:
Lady_Voldemort schreef:
02-08-2017 20:45
Wel leuk om weer eens alle berichten bij elkaar te zien die ik ooit als groentsoep2 bij elkaar heb weten te zwammen :rofl:
Oh wauw. Ik heb n.a.v. je post ook mijn eerste nick gezocht .... wat was ik eloquent!
feow schreef:

tip: zoek in |Google op je oude forumnaam en vivaforum en klik op een topic waarin je bent gequote. Dan loepen en HOP! al je oude topics terug.
Ik heb die link vandaag gemist. Welke topics waren niet echt?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
02-08-2017 22:24
link
anoniem_291093 wijzigde dit bericht op 02-08-2017 22:32
2.80% gewijzigd
calvijn1 schreef:
02-08-2017 22:24

Edit: net te laat :)
hamer wijzigde dit bericht op 02-08-2017 22:36
Reden: Mosterd
46.86% gewijzigd
alkemade schreef:
02-08-2017 22:31
link
Als ik die aanklik kom ik gewoon hier op het forum uit.
Met ook de gewone forum-url. O_o
Courage-- schreef:
02-08-2017 22:35
Als ik die aanklik kom ik gewoon hier op het forum uit.
Met ook de gewone forum-url. O_o
Oh dan mag ik zeker geen linken posten.
Hamer schreef:
02-08-2017 20:38
Eens. En daarom post ik daar nog.

Als het nep is, heeft iemand anders er ook nog wat aan.
Dat gaat bij dit topic niet op, denk niet dat er veel lezers zijn die zich in deze situatie herkennen.
Deze las het broer-zustopic en dacht, dat kan ik ook. Nèh. Niet echt. kinderen/papa-doucht-mee/list_messages/387807
Papa doucht mee en 9 weken zwanger.. koekoek..
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
03-08-2017 07:25
Maar niet van papa hoor want die was er 1 keer in geweest maar floepte er gelijk weer uit :facepalm:

Nou ja het is ook wat met die shampoo in je ogen
calvijn1 schreef:
02-08-2017 21:13
Ik ben nog steeds geneigd het te geloven.
Heb to niet op fouten kunnen betrappen

Maar veeeeel te gedetailleerd. Als jij zo van de rel bent dat je gaat kotsen ga je echt niet schrijven dat je je cracker met jam hebt uitgekotst. Of er moet een diagnose op losgelaten worden. Maar damagnie.
Star* schreef:
03-08-2017 08:32
Maar veeeeel te gedetailleerd. Als jij zo van de rel bent dat je gaat kotsen ga je echt niet schrijven dat je je cracker met jam hebt uitgekotst. Of er moet een diagnose op losgelaten worden. Maar damagnie.
Ghegheghe.
EvaHier2 schreef:
03-08-2017 08:23
Maar niet van papa hoor want die was er 1 keer in geweest maar floepte er gelijk weer uit :facepalm:

Nou ja het is ook wat met die shampoo in je ogen
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Star* schreef:
Ik zou dit wel zo kunnen zeggen/typen, maar ik heb dan ook een etiketje :proud: Ik heb nog steeds mijn twijfels over het topic. Ik neig meer naar het te geloven, maar ik heb er vaker naast gezeten.
Wouw een topic terughalen uit 2007! door verlinde over pijpen.. :popcorn:
7102 schreef:
03-08-2017 09:08
Wouw een topic terughalen uit 2007! door verlinde over pijpen.. :popcorn:

Of een troll of een zwaar beschadigd meisje.
Rosabella1 schreef:
03-08-2017 07:25
Krijg een naar gevoel van die post, in het geval het waar is en ook wanneer het niet waar is. In beide gevallen word ik er onpasselijk van.
Star* schreef:
Zelfs ik geloof dat topic niet, maar ik ga er dan niet reageren. Want stel nou die 0,00000000000nogminder% kans dat het wel waar is. Of dat er iemand meeleest die wel in een soortgelijke situatie zit, die kan er toch wat aan hebben.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Saz schreef:
03-08-2017 09:11
Krijg een naar gevoel van die post, in het geval het waar is en ook wanneer het niet waar is. In beide gevallen word ik er onpasselijk van.

Het is verwijderd nu.
Star* schreef:
03-08-2017 09:19
Het is verwijderd nu.
Gelukkig.
Solomio schreef:
03-08-2017 09:16
Zelfs ik geloof dat topic niet, maar ik ga er dan niet reageren. Want stel nou die 0,00000000000nogminder% kans dat het wel waar is. Of dat er iemand meeleest die wel in een soortgelijke situatie zit, die kan er toch wat aan hebben.
Dit. Maar zeg dat hier dan, niet in het topic zelf.
Life is short. Eat dessert first.
Star* schreef:
Die cracker met jam had je in eerste instantie al niet binnen gekregen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven