Kan het niet accepteren

20-08-2017 20:28 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Wanhopig probeer ik hier tips en adviezen te krijgen om mijn vriendin terug te winnen. Wij hadden acht jaar lang een relatie. Een relatie waarin veel gebeurd is en mijn vriendin veel te verduren heeft gehad. Ik zie nu alles in.
Ik was vaak boos op haar zonder reden, opvliegend zelfs, wilde niet praten met of luisteren naar haar.

Zodra ze met haar problemen kwam die ze door mij dan opgekropt had dan werd ik boos en ging weg. Ik gaf soms de stille behandeling aan haar. Troosten deed ik nooit en de laatste tijd ging ik ook op haar mopperen en wilde ik op straat niet meer hand in hand lopen.

Dus ze was het zat en wil absoluut niet meer verder. Maar ik kon er niks aan doen, ik was overspannen maar nu gaat het weer beter en ik beloofde haar beterschap in alles maar er is teveel gebeurd zegt ze en ze wil niet meer. Ik kan en zal dit niet accepteren. Hoe krijg ik haar terug???+
Verdrietigeman schreef:
20-08-2017 20:50
Één kans maar. Het id inderdaad niet de eerste kans die ze mij geeft. Ze is opeens zo kil en koud. Dat verdien ik toch niet
Ja, dat verdien je wel. Zelfs nadat ze er een punt achter heeft gezet denk je nog steeds alleen maar aan jezelf.

Dit is haar keuze, respecteer dat.
Waarschijnlijk is haar liefde voor jou gewoon opgehouden en dat heb je zelf gedaan.
Wat heeft het nou voor zin om het nog een keer te proberen met iemand als je er niet meer van houdt?

Move on, en leer er van. Gedraag je in een volgende relatie gewoon niet als een ontzettende dick. :lightbulb:
Verdrietigeman schreef:
Één kans maar. Het id inderdaad niet de eerste kans die ze mij geeft. Ze is opeens zo kil en koud. Dat verdien ik toch niet

Wat een raar topic. Als we nu allen zeggen: "JA dat verdien je inderdaad niet!" ga je dit dan aan haar laten lezen en een kans eisen? Dat kan toch niet!?

Vragen als: hoe kom ik hier doorheen? Wat kan ik doen tegen het verdriet? zijn logischer.

Nee, je hele vraagstelling alleen al schreeuwt dat je niet anders bent dan eerst.
Kut voor je joh ...
Maar wat een super beslissing van je ex.
:yes:
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Verdrietigeman schreef:
Wat jij haar acht jaar lang aan deed verdiende zij ook niet.
En mi heeft zij jou tijdens die jaren al teveel kansen gegeven.
Respecteer haar nu voor het eerst eens: laat haar met rust.
Nu doordrammen is 'n herhaling van die 8 jaar, want dan luister je wéér niet naar haar (wil).
volg je verstand, gebruik je gevoel
apestaartje30 schreef:
20-08-2017 21:01
Wat een raar topic. Als we nu allen zeggen: "JA dat verdien je inderdaad niet!" ga je dit dan aan haar laten lezen en een kans eisen? Dat kan toch niet!?

Vragen als: hoe kom ik hier doorheen? Wat kan ik doen tegen het verdriet? zijn logischer.

Nee, je hele vraagstelling alleen al schreeuwt dat je niet anders bent dan eerst.
Dit!!!
That's just me though...
Het is niet jouw beslissing, maar die van haar. Als zij jou niet nog een kans wil geven, houdt het voor jou op. Dat zal vast wel pijn doen, dat snap ik. Dat hoort erbij.
Wat je hier gewonnen hebt, is dat je nu inziet wat je anders had moeten doen. Dat is heel waardevol voor je toekomst, in een nieuwe relatie. Harde les, maar les geleerd, toch?
Verwerk je verdriet, en bouw aan je leven zonder haar.
Verdrietigeman schreef:
20-08-2017 20:35
Maar ik heb vooruitgang beloofd en ik wil één kans om mezelf te bewijzen alleen die geeft ze mij niet
En nu hoop je dat wij haar allemaal gaan mailen, of zo ?

Hoe vaak ga je hier nog een topic over openen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dus nu ze na 8 jaar miserie eindelijk voor haar zelf kiest ...
Zou jij ineens het licht hebben gezien???
Na 8 jaar? Really?

Na al je vorige kansen zal je al het licht hebben gezien zogezegd.
Waarom zou het nu anders zijn?
Waarom zou ze je nu wel moeten geloven?
Heeft ze niet al lang genoeg afgezien met jou?

Geef die vrouw een standbeeld.
Dat ze het op één of andere manier 8 jaar heeft volgehouden met jou.
En laat haar gaan en gelukkig worden met een ander.
Je denkt alleen maar aan jezelf, nu nog steeds. Jij kon er niks aan doen, want je was overspannen (al ben je zwaar depressief en ben je terminaal, dat geeft je nog niet het recht haar zo te behandelen). Jij bent zielig, want ze moet je (terecht) niet meer en je bent zo alleen, huil huil.

Als je ook maar iets om haar geeft, laat je haar gaan. Ze verdient beter dan jij haar ooit zult geven.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 20-08-2017 21:20
0.00% gewijzigd
Hoe komt het dat je ineens het licht ziet?
Je kon er niks aan doen schrijf je, dus het kan zo weer gebeuren.
honingbijtje schreef:
20-08-2017 20:39
Hey, ik heb een deja vu. Dit topic ken ik al.
Ik ook maar was dat niet een topic van een vrouw die haar vriend en zijn manier van reageren beschreef?
relaties/vriendin-beindigt-relatie-omda ... ges/388210

Dit was 'm! Lees en leer TO
honingbijtje schreef:
20-08-2017 21:17

Ja ik dacht dus dat dit dezelfde TO was. Laat haar los, als het klaar is is het klaar. Het is voorbij, ze wil niet meer.
maximaal225tekens schreef:
20-08-2017 21:15
Ik ook maar was dat niet een topic van een vrouw die haar vriend en zijn manier van reageren beschreef?
Nee, als ik me goed herinner was dat Theo Tissue.
honingbijtje schreef:
20-08-2017 21:17

O js. Toch niet van een vrouw
Oke dit is mijn tweede topic maar ik verdien echt nog een kans. Ik maak alles weer goed.
Verdrietigeman schreef:
20-08-2017 21:34
Oke dit is mijn tweede topic maar ik verdien echt nog een kans. Ik maak alles weer goed.
Je maakt helemaal niks meer goed. Ophouden! Je gaat haar met rust laten. Ik ga nu douchen en als ik terug kom wil ik dat je wat zelfinzicht hebt ontwikkeld.
Sereia schreef:
20-08-2017 21:38
Je maakt helemaal niks meer goed. Ophouden! Je gaat haar met rust laten. Ik ga nu douchen en als ik terug kom wil ik dat je wat zelfinzicht hebt ontwikkeld.

:HA:
Echte liefde is loslaten en inzien dat zij moet doen wat haar gelukkig maakt. En dat ben jij zeker niet geweest.

Dus laat haar los / met rust. Ga naar een psycholoog, krabbel op, neem de lessen mee en hopelijk krijg je een andere kans bij een andere vrouw.
Sereia schreef:
Hopeloos.

Heeft ie al 8 jaar niet.
Sereia schreef:
:biggrin: :applause:
Verdrietigeman schreef:
Iets zegt mij dat zij jouw "ik verdien nog een kans" smartlap tijdens jullie afgelopen relatie al te vaak heeft gehoord.
Verdrietigeman schreef:
Dat had je zo'n 8 jaar eerder moeten bedenken. ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven