Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 september 2017 om 18:45
Ja, soms zit ik echt met mijn hart in m'n keel zo snel te een toevoeging te typen in de hoop dat er maar niemand na mij gepost zal hebben.Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2017 18:41Als je maar snel genoeg wijzigt ziet niemand er iets van. Die melding komt pas als iemand heeft gepost voor je wijzigde.
vrijdag 22 september 2017 om 18:45
Ik
gewiste openingspost, echt.
Op saaie forumdagen kun je altijd een soort sherlokje spelen en de inhoud reconstrueren. En als dat niet lukt kun je je fantasie aan het werk zetten.
Op saaie forumdagen kun je altijd een soort sherlokje spelen en de inhoud reconstrueren. En als dat niet lukt kun je je fantasie aan het werk zetten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 22 september 2017 om 18:49
Ook wanneer het zeer kwetsbare postings zijn?redbulletje schreef: ↑22-09-2017 18:47Juist als 'n OP gewist is heb ik de neiging om letterlijk het onderwerp aan te halen in mijn reacties.
vrijdag 22 september 2017 om 18:52
Jeetje wat overdreven.Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2017 18:31Ik wijzig eigenlijk alleen als ik een typ- of taalfout heb gemaakt. Daar kan ik dus echt last van hebben, van het idee dat een taalfout van mij voor eeuwig op het wereldwijde web vastgelegd is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 22 september 2017 om 18:53
Och wat lief. Dank je, ik ben gek op lachen en knuffels!
Maar ff serieus.. soms denk ik wel eens dat mensen de realiteitszin hier een beetje verliezen. Even nadenken over waar we zijn hoor.. we zijn geen vriendenclub ofzo. Het blijft gewoon lettertjes op een beeldscherm. Trek je een forum niet? Ga je toch lekker Facebooken en/of een dagboek bijhouden o.i.d?
Entertainment enzo.. sommige mensen nemen dit best een beetje te serieus. Virtuele mensen (namen!) in bescherming nemen tegen zichzelf.... Daar moet ik dan weer een beetje om lachen..
vrijdag 22 september 2017 om 19:01
Ik neem het precies serieus genoeg dat het forum meegaat in mijn telefoonrondje van App-mail-facebook-nieuws-forum. Paar keer per dag als ik even niks te doen heb.
Sigaretje erbij, bijkomen.
En daarna ga ik weer door met mijn leven.
Jij?
vrijdag 22 september 2017 om 19:12
Wil je niet een topic openen hoe je dat doet?
Ik wil ook een leven naast het forum.
Ik wil precies zo zijn als jij, het net zo aanpakken en er ook zo tegenaan kijken.
Het lijkt me de enige en beste en enige manier. En ook zoals het hoort, en moet.
Dat gelul van eigen mening en gelukkig zijn we allemaal anders andersishetookzosaaiblabla.
Ik neem het forum heel serieus. Ik wil leren hoe het moet en hoort en het beste is.
*draait vast een shaggie*
Ik wil ook een leven naast het forum.
Ik wil precies zo zijn als jij, het net zo aanpakken en er ook zo tegenaan kijken.
Het lijkt me de enige en beste en enige manier. En ook zoals het hoort, en moet.
Dat gelul van eigen mening en gelukkig zijn we allemaal anders andersishetookzosaaiblabla.
Ik neem het forum heel serieus. Ik wil leren hoe het moet en hoort en het beste is.
*draait vast een shaggie*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 22 september 2017 om 19:45
vrijdag 22 september 2017 om 19:52
Nee, ze meende ooit gelezen te hebben dat ik schreef dat ik een strafblad had, en ze bleef maar volhouden. En toen ze mijn strafbladposts niet vinden kon zag ze mijn gewiste posts maar als bewijs, of zo. Het werd nog een heel gedoe, tot in het CM topic aan toe. En toen ik de mods verzocht die hele onfrisse discussie maar gewoon weg te halen kreeg ik een waarschuwing
vrijdag 22 september 2017 om 20:05
Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2017 19:52Nee, ze meende ooit gelezen te hebben dat ik schreef dat ik een strafblad had, en ze bleef maar volhouden. En toen ze mijn strafbladposts niet vinden kon zag ze mijn gewiste posts maar als bewijs, of zo. Het werd nog een heel gedoe, tot in het CM topic aan toe. En toen ik de mods verzocht die hele onfrisse discussie maar gewoon weg te halen kreeg ik een waarschuwing![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 22 september 2017 om 20:13
Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2017 19:52Nee, ze meende ooit gelezen te hebben dat ik schreef dat ik een strafblad had, en ze bleef maar volhouden. En toen ze mijn strafbladposts niet vinden kon zag ze mijn gewiste posts maar als bewijs, of zo. Het werd nog een heel gedoe, tot in het CM topic aan toe. En toen ik de mods verzocht die hele onfrisse discussie maar gewoon weg te halen kreeg ik een waarschuwing![]()
Godskolere zeg
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
vrijdag 22 september 2017 om 20:15
Is het niet voort te borduren?Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2017 18:35Om maar even verder te borduren op dit onderwerp: ik wijzig dus nogal vaak. En op een goeie dag begon er hier ineens iemand over mijn strafblad. Wist ik niks van, van dat strafblad, maar zij wist het zeker. Affijn, ik haar dus gevraagd of ze die posts even wilde opduikelen, waarin ik gewag maakte van mijn strafblad. Allemaal keurig per PB hoor. Kwam er een PB'tje terug: ik zie dat je een heleboel posts hebt gewijzigd en dat was vast niet voor niks
Moraal van het verhaal: een taalpurist heeft een zwaar leven.
vrijdag 22 september 2017 om 20:21
Mss haalde ze twee taalpuristen door elkaar: ik had ooit een strafblad. Ik geloof dat het inmiddels weg is.Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2017 18:35Om maar even verder te borduren op dit onderwerp: ik wijzig dus nogal vaak. En op een goeie dag begon er hier ineens iemand over mijn strafblad. Wist ik niks van, van dat strafblad, maar zij wist het zeker. Affijn, ik haar dus gevraagd of ze die posts even wilde opduikelen, waarin ik gewag maakte van mijn strafblad. Allemaal keurig per PB hoor. Kwam er een PB'tje terug: ik zie dat je een heleboel posts hebt gewijzigd en dat was vast niet voor niks
Moraal van het verhaal: een taalpurist heeft een zwaar leven.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 22 september 2017 om 22:17
Zeker Jo zou het moeten weten. Valt me tegen Jootje.
Ik heb ooit een minderjarige die onder mijn hoede was gesteld (i.c. mijn kind) aan de leerplicht onttrokken. En dat vond de rechter niet goed.
Ik heb ooit een minderjarige die onder mijn hoede was gesteld (i.c. mijn kind) aan de leerplicht onttrokken. En dat vond de rechter niet goed.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.