Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 18 februari 2009 om 20:01
Goeie timing weer, Erykahsis!
Hoiiiiii
Ik ook avondje bankhangen, net een zalm-maaltijdsalade van Appie op.
Mozz: goed nieuws voor jou/jullie! Had ook niet anders verwacht, maar toch fijn voor jouw gemoedsrust.
Weer veel gepost over soa's en hpv..heb even niets toe te voegen.
Erykah: Q is hier s avonds ook hoor, hebben afgelopen maandag nog wat muziekjes uitgewisseld, dus ik begrijp je opmerking niet helemaal...maar misschien ontgaat me iets?
Voor de rest: ook goeieavond!
Kreeg briefje van mn moeder dat ze maar niet begrijpt wat er aan de hand is met me, waarom ik niets laat horen. Het enige wat ze zich kan bedenken is de 'kwestie'op nieuwjaarsdag, maar ze kan zich niet voorstellen dat dat zo kwetsend was geweest....Geen excuses dus!
Heb teruggeschreven dat het feit dat ze nu nog twijfelt of ik gekwetst ben, mij al genoeg zegt en dat ik geen behoefte heb aan contact zolang er geen excuses worden gemaakt.
Ben er voor de 1000e x in mijn leven even helemaal klaar mee!
Voor de rest voel ik mij ok hoor!
Hoiiiiii
Ik ook avondje bankhangen, net een zalm-maaltijdsalade van Appie op.
Mozz: goed nieuws voor jou/jullie! Had ook niet anders verwacht, maar toch fijn voor jouw gemoedsrust.
Weer veel gepost over soa's en hpv..heb even niets toe te voegen.
Erykah: Q is hier s avonds ook hoor, hebben afgelopen maandag nog wat muziekjes uitgewisseld, dus ik begrijp je opmerking niet helemaal...maar misschien ontgaat me iets?
Voor de rest: ook goeieavond!
Kreeg briefje van mn moeder dat ze maar niet begrijpt wat er aan de hand is met me, waarom ik niets laat horen. Het enige wat ze zich kan bedenken is de 'kwestie'op nieuwjaarsdag, maar ze kan zich niet voorstellen dat dat zo kwetsend was geweest....Geen excuses dus!
Heb teruggeschreven dat het feit dat ze nu nog twijfelt of ik gekwetst ben, mij al genoeg zegt en dat ik geen behoefte heb aan contact zolang er geen excuses worden gemaakt.
Ben er voor de 1000e x in mijn leven even helemaal klaar mee!
Voor de rest voel ik mij ok hoor!
woensdag 18 februari 2009 om 20:21
Goeieavond!
@Xen: Wat vreemd dat je moeder niet begrepen heeft dat je zo kwaad bent..misschien valt het kwartje later nog??
Geniet lekker van je avondje op de bank!
@Erykah: Q is hier inderdaad 's avonds ook hoor! we hebben al hele interessante gesprekken gehad over muziek Bankhang ze!
@Mozz: Hoe was de pizza???
Ik heb nog best veel gedaan vanmiddag. Van alles naar de zolder gebracht (ik heb een eng vlizotrapje en hoogtevrees) en lekker opgeruimd. Nu nog 2 dozen te gaan..ik moet ook nog wat zware dozen op zolder zetten, maar daar heb ik een keer hulp bij nodig..
En ik ga voor de verandering ook eens niks doen vanavond..lekker filmpje kijken ofzo..
Oh nee..ik heb een chatdate
@Xen: Wat vreemd dat je moeder niet begrepen heeft dat je zo kwaad bent..misschien valt het kwartje later nog??
Geniet lekker van je avondje op de bank!
@Erykah: Q is hier inderdaad 's avonds ook hoor! we hebben al hele interessante gesprekken gehad over muziek Bankhang ze!
@Mozz: Hoe was de pizza???
Ik heb nog best veel gedaan vanmiddag. Van alles naar de zolder gebracht (ik heb een eng vlizotrapje en hoogtevrees) en lekker opgeruimd. Nu nog 2 dozen te gaan..ik moet ook nog wat zware dozen op zolder zetten, maar daar heb ik een keer hulp bij nodig..
En ik ga voor de verandering ook eens niks doen vanavond..lekker filmpje kijken ofzo..
Oh nee..ik heb een chatdate
woensdag 18 februari 2009 om 20:31
Hoe laat is je chatdate, In?
Ja, erg he die Anneke, iedereen maar afzeiken omdat zij het zo zwaar heeft (gehad). Ze viel wel stil toen Sophie vertelde dat ze project voor de Voedselbank had gedaan....
Geweldig programma he?
Bij mijn moeder valt zelden een kwartje....met 3 van de 4 kinderen heeft ze geen contact, op dit moment 4 dus, en nog ligt het nooit aan haar...
Ja, erg he die Anneke, iedereen maar afzeiken omdat zij het zo zwaar heeft (gehad). Ze viel wel stil toen Sophie vertelde dat ze project voor de Voedselbank had gedaan....
Geweldig programma he?
Bij mijn moeder valt zelden een kwartje....met 3 van de 4 kinderen heeft ze geen contact, op dit moment 4 dus, en nog ligt het nooit aan haar...
woensdag 18 februari 2009 om 20:38
Dan mag je moeder toch wel even bij zichzelf te rade gaan..sorry dat ik het zeg.. Als ze met al haar kinderen geen contact meer heeft...pfff. Het is iets wat ik me niet kan voorstellen..ik kan alles met mijn moeder bespreken en als het spaak loopt dan is het ook gauw uitgepraat..
Jammer dat je moeder niet kan inzien dat het ook wel eens aan haar kan liggen..
En ik ben een trouwe kijker van "Smaken verschillen"!
Erg leuk!! Vooral hoe vreemd mensen soms kunnen zijn
En ik heb tegen mijn chatdate gezegd dat ik wel een keer langs zou komen vanavond..maar nu is hij er niet
Ga straks nog wel een keer kijken...
Jammer dat je moeder niet kan inzien dat het ook wel eens aan haar kan liggen..
En ik ben een trouwe kijker van "Smaken verschillen"!
Erg leuk!! Vooral hoe vreemd mensen soms kunnen zijn
En ik heb tegen mijn chatdate gezegd dat ik wel een keer langs zou komen vanavond..maar nu is hij er niet
Ga straks nog wel een keer kijken...
woensdag 18 februari 2009 om 20:57
Indi je kan ook de notifier installeren van Paiq, zie je wie er online is en komt.
Xenia...lijkt me frustrerend en moeilijk dat je moeder dat maar niet inziet? Dat ze zich nooit bij zichzelf afvraagt als ze met bijna al haar kinderen moeilijkheden heeft, dat het dan toch aan haar zelf moet liggen. Zelfbewust zijn is zo belangrijk!
Ja Q...de Dutch Full Monty Ik neem aan dat de rest van de mannelijke forummers hier niet zo'n lekker lichaam hebben?
Xenia...lijkt me frustrerend en moeilijk dat je moeder dat maar niet inziet? Dat ze zich nooit bij zichzelf afvraagt als ze met bijna al haar kinderen moeilijkheden heeft, dat het dan toch aan haar zelf moet liggen. Zelfbewust zijn is zo belangrijk!
Ja Q...de Dutch Full Monty Ik neem aan dat de rest van de mannelijke forummers hier niet zo'n lekker lichaam hebben?
woensdag 18 februari 2009 om 21:22
Goedenavond!
Ingel zit lekker luxe op de bank met de laptop van pa.
Erg wijs met een half oog naar 'tien voor taal' aant kijken.....
Xen: is het niet moeilijk om het contact met je moeder zo blijven te ontwijken? Wat ik zo hoor is er al heel wat water door de maas gegaan bij jullie, maar het lijkt me zo onnatuurlijk.
Ingel zit lekker luxe op de bank met de laptop van pa.
Erg wijs met een half oog naar 'tien voor taal' aant kijken.....
Xen: is het niet moeilijk om het contact met je moeder zo blijven te ontwijken? Wat ik zo hoor is er al heel wat water door de maas gegaan bij jullie, maar het lijkt me zo onnatuurlijk.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 18 februari 2009 om 21:24
quote:Q-Q schreef op 18 februari 2009 @ 21:22:
Wat een baggerfilm zeg. Na 1 minuut ben ik al afgehaakt. Wat is dat trouwens voor vage boel bij Viva dat je niet meer berichtjes naar elkaar kunt sturen? Da's mooi waardeloos (understatement)Je mag het ook zo tegen me zeggen hoor .
Wat een baggerfilm zeg. Na 1 minuut ben ik al afgehaakt. Wat is dat trouwens voor vage boel bij Viva dat je niet meer berichtjes naar elkaar kunt sturen? Da's mooi waardeloos (understatement)Je mag het ook zo tegen me zeggen hoor .
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 18 februari 2009 om 21:28
Zwaait even naar iedereen... en wil tegen Moz in elk geval even zeggen dat ik blij voor je ben dat er niks aan de hand is! Hele geruststelling!
Knuf voor Xen, wat vervelend dat het contact met je moeder nog steeds niet goed is!
Indi, ben benieuwd!! Hou ons maar op de hoogte!
Vleer, al weer beetje beter?
TP, hoop dat je je een beetje goed houdt! Ook een dikke knuf voor jou!!
Ingel, lekker buizen vanavond dus?
Waar is Miran??
Ik ben erg moe, valt niet mee om weer te werken en nog niet helemaal hersteld te zijn. Net bedje verschoond dus ga er maar weer es op tijd in.
Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel en voor de rest veel liefs!
Spreek jullie snel weer!
Knuf voor Xen, wat vervelend dat het contact met je moeder nog steeds niet goed is!
Indi, ben benieuwd!! Hou ons maar op de hoogte!
Vleer, al weer beetje beter?
TP, hoop dat je je een beetje goed houdt! Ook een dikke knuf voor jou!!
Ingel, lekker buizen vanavond dus?
Waar is Miran??
Ik ben erg moe, valt niet mee om weer te werken en nog niet helemaal hersteld te zijn. Net bedje verschoond dus ga er maar weer es op tijd in.
Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel en voor de rest veel liefs!
Spreek jullie snel weer!
woensdag 18 februari 2009 om 21:30
Ook al bankhangen, Ingel? wat jij onnatuurlijk noemt, is een natuurlijke situatie in ons gezin. En ik ontwijk haar omdat ik echt heel erg gekwetst ben door stiefvader, zij niet voor mij opkwam en opkomt en er geen excuses komen. Komt er een simpel sorry, dan kan ik daar mee leven, nu niet.
het ligt allemaal heel gecompliceerd en het valt niet uit te leggen aan mensen die niet weten wat er gebeurd is in het verleden met mijn moeder en stiefvader, dus ik ga er liever niet teveel op in.
Q, wie wilde je berichtje sturen dan?
het ligt allemaal heel gecompliceerd en het valt niet uit te leggen aan mensen die niet weten wat er gebeurd is in het verleden met mijn moeder en stiefvader, dus ik ga er liever niet teveel op in.
Q, wie wilde je berichtje sturen dan?