Uitgerekend begin augustus 2018
vrijdag 24 november 2017 om 21:30
Lieve dames,
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
| Mama30037 | 30 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 8 januari | Bijzonderheden: Net samen | 3e kindje |
|---|---|---|---|---|---|
| Kleine liefde | 35 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Suuzze | 32 jaar | Uitgerekend 2 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Springtouw | 27 jaar | UItgerekend: 3 augustus | Echo: | 1e kindje | |
| Peppadew | 33 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo:26 januari | Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje | |
| Blauwe Molly | 35 jaar | UItgerekend 6 augustus | 1e kindje | ||
| Smurfehuisje | 31 jaar | Uitgerekend: 28 juli | |||
| Koekie | 33 jaar | Uitgerekend: 2 augustus | Echo | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2 kindje |
| Linn87 | 30 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e kindje |
| Lesa | Uitgerekend: 2 augustus | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e | ||
| Olifantje89 | 28 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Lilly1980 | 36 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Zwanger via IVF | 2ekindje |
| Freydis | 25 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Siemm11 | 30 jaar | Uitgerekend 6 augustus | Echo | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Mooneyglow | 24 jaar | Uitgerekend 10 augustus | Controle | Bijzonderheden: Miskraam geahd | 2e kindje |
| Bershka | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Kreukel | 38 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen | 1e kindje |
| Lesal | 24 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Sandra987l | 36 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Foodiesl | 28 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 8 jan | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Zomer28l | 35 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Sneeuwvrouw | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Conroles bij gyn | 2e kindje |
| Precious baby 4 | jaar | Uitgerekend 8 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Discover | midden 20 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
dinsdag 28 november 2017 om 12:07
Facebook wacht ik ook nog even mee. Leuk en gezellig hoor, na de echo. Maar ik vond het de vorige keer zo lullig om die groep te moeten verlaten bij miskraam dat ik er nog wat gereserveerd in ben.
@jimbob snap je gevoel met doortesten. Ik wil ook nog graag met de digitale een 3+ zien, misschien dat ik die deze week nog ga doen. Heb er nog een liggen.
Hier met name 's avonds last van m'n borsten en buik. Overdag merk ik er nog maar weinig van. Ooh wat kan je dat onzeker maken zeg. Nog 2,5 week tot de echo..
@jimbob snap je gevoel met doortesten. Ik wil ook nog graag met de digitale een 3+ zien, misschien dat ik die deze week nog ga doen. Heb er nog een liggen.
Hier met name 's avonds last van m'n borsten en buik. Overdag merk ik er nog maar weinig van. Ooh wat kan je dat onzeker maken zeg. Nog 2,5 week tot de echo..
dinsdag 28 november 2017 om 14:03
Hee Jimbob, wat een stress kun je hebben he de eerste (onduidelijke) tijd. ik vind het ook lastig hoor. Want je voelt nog niet zoveel, en van de buitenkant zie je niks. Vervelend dat je het als zo vervelend ervaart. Maar begrijpelijk dat je dit zo voelt na en miskraam.Jimbob schreef: ↑28-11-2017 09:01Goedemorgen allemaal!
Vanochtend weer een test gedaan en deze is net zo duidelijk als gister en dus natuurlijk gelijk dikke paniek . Wat nergens op slaat want het zou per 48-72 uur moeten verdubbelen en toch komt daar dan ineens de schrik van m'n eerste miskraam kijken
Ik ben zo nerveus ineens, en dat vind ik zo onwijs jammer. Ik heb er geen invloed op, de test was prima positief ( een foto uploaden werkt ineens niet meer op tinypic via mobiel) en toch ben ik zo bang
Echt ik wil slapen en wakker worden half januari.
Over slapen gesproken, ik lag er gisteren om 21.00 al in, om 4.15 moest ik plassen en daarna doorgeslapen tot 8.15. Dat is echt een unicum voor mij!
Misschien moet je afwegen of blijven testen bijdraagt aan rust, of juist niet.
Ik wilde het ook doen, maar bedacht me ook dat ik er totaal geen invloed op heb. Mooi oplopende testen in de eerste week bieden geen garantie. Ik heb besloten om te focussen om zo veel mogelijk stressvrij door deze eerste weken te komen. Maarja; misschien makkelijk gezegd.
Wij hebben 20 december onze eerste afspraak. En een vroege echo. Ik zou dan 7 weken zijn. Nog even de tijd doorkomen en maar niet teveel aan denken in de tussentijd.
dinsdag 28 november 2017 om 15:52
dinsdag 28 november 2017 om 16:33
Dank je wel voor je geruststelling , ik hoop er maar t beste van
dinsdag 28 november 2017 om 17:45
Jimbob Ik snap je stress ook helemaal maar zoals Molly en anderen al aangeven een test gaat niet veranderen aan wel of geen miskraam.
Ik had drie testen in huis en die zijn nu allemaal op. Ga er ook geen meer bijhalen.
Ik krijg 18 dec mijn eerste echo. Ben wel eens benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Zou dan eind 7 weken moeten zijn.
Vriendin van me vertelde dat het sowieso inwendig gaat zijn?
Lijkt me een beetje vervelend. Zeker omdat vriend ook mee wil.
Ik had drie testen in huis en die zijn nu allemaal op. Ga er ook geen meer bijhalen.
Ik krijg 18 dec mijn eerste echo. Ben wel eens benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Zou dan eind 7 weken moeten zijn.
Vriendin van me vertelde dat het sowieso inwendig gaat zijn?
Lijkt me een beetje vervelend. Zeker omdat vriend ook mee wil.
dinsdag 28 november 2017 om 18:19
Olifantje met die termijn is het idd inwendig. Waarom vind je het vervelend met je vriend erbij dan? Ik ben alle schaamte al voorbij, tijdens het IVF traject heb ik zoveel inwendige echo's gehad (soms wel 3 artsen aan mn voeteneind met een terugplaatsing van een embryo
)
maar snap het wel hoor als je het niet eerder heb gehad.
Jimbob idd stoppen met testen. Ik herken het hoor, deed het de vorige keren ook. Werd er heel gestresst van en je schiet er niets mee op. Maar het is zo verleidelijk he en voor je het weet word je onzeker en wil je juist nog eem x testen.
Smurfenhuisje hopelijk heb je een begripvolle omgeving
Vwb tips eerste zwangerschap: idd genieten van de rust nog. Het is heerlijk erna met een kleine, maar wel druk. Veel, veeeeeel uitslapen raad ik aan
Ik krijg vanwege het zkh traject een vroege echo met 7 weken op 14 dec. Ben zo benieuwd!!
Jimbob idd stoppen met testen. Ik herken het hoor, deed het de vorige keren ook. Werd er heel gestresst van en je schiet er niets mee op. Maar het is zo verleidelijk he en voor je het weet word je onzeker en wil je juist nog eem x testen.
Smurfenhuisje hopelijk heb je een begripvolle omgeving
Vwb tips eerste zwangerschap: idd genieten van de rust nog. Het is heerlijk erna met een kleine, maar wel druk. Veel, veeeeeel uitslapen raad ik aan
Ik krijg vanwege het zkh traject een vroege echo met 7 weken op 14 dec. Ben zo benieuwd!!
lilly1980 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 18:22
4.99% gewijzigd
dinsdag 28 november 2017 om 21:22
dinsdag 28 november 2017 om 21:34
Klopt, misschien toch even over hebben tijdens het intake gesprekOlifantje89 schreef: ↑28-11-2017 21:23Freydis oh dat lijkt me wel heel lang wachten.
Wel gek dat er zo'n grote verschillen opzitten per praktijk/land.
dinsdag 28 november 2017 om 22:09
Breek ff in..
Volgens mij is dat iets typisch regionaals. Ik weet nu uit welke regio je komt
Breek weer uit..
dinsdag 28 november 2017 om 22:52
woensdag 29 november 2017 om 07:49
Yaritza Oh dan hoop ik dat deze zwangerschap iets vlotter gaat. Of toch minder ziekenhuis.
Hier vannacht uit bed gesprongen om naar WC te gaan en meteen ontdekt dat dat geen goed plan is. Alles duizelde. Vanaf nu ga ik als oma olifantje opstaan.
Denk dat ik dit weekend al even ga zoeken naar één of twee grotere BH's. Voelt veel te vroeg maar de mijne zitten echt niet meer fijn. Heb online al eens gekeken naar meegroeiBH's. Diegene die al zwanger zijn geweest wat raden jullie aan?
Goedkope BH maatje groter of echt meegroei BH?
Hier vannacht uit bed gesprongen om naar WC te gaan en meteen ontdekt dat dat geen goed plan is. Alles duizelde. Vanaf nu ga ik als oma olifantje opstaan.
Denk dat ik dit weekend al even ga zoeken naar één of twee grotere BH's. Voelt veel te vroeg maar de mijne zitten echt niet meer fijn. Heb online al eens gekeken naar meegroeiBH's. Diegene die al zwanger zijn geweest wat raden jullie aan?
woensdag 29 november 2017 om 08:39
Ik zou het even navragen. Bij onze praktijk was het ook niet standaard. Maar toen ik het vroeg was het geen enkel probleem. Waarschijnlijk moet je die dan wel zelf betalen.
woensdag 29 november 2017 om 08:40
Hahaha! Dames, we hebben publiek!Olifantje89 schreef: ↑28-11-2017 21:22lilly1980 zo'n inwendige echo lijkt me gewoon wat naar. Ben ook nog nooit bij een gyn geweest. Maar waarschijnlijk valt dat allemaal wel heel goed mee.
Bij de bevalling gaan mijn benen ook open moeten en kijkt er vast ook wel wat volk mee![]()
woensdag 29 november 2017 om 08:50
Olifantje89 schreef: ↑29-11-2017 07:49Yaritza Oh dan hoop ik dat deze zwangerschap iets vlotter gaat. Of toch minder ziekenhuis.
Ik heb vorige zwangerschap in het begin grotere bh's gekocht. Meegroeien bh ook niet echt van gehoord.
Op het laatst nog twee voedings bh's gekocht. Hele mooie die ik daarna ook nog wel heb gedragen.
woensdag 29 november 2017 om 09:55
Welkom xlitjeex! Wat denk je dat je UD is? En is het je eerste kindje?
Idd na de bevalling ben je alle schaamte voorbij
Inwendige echo gehad na mk en vond ik totaal geen probleem.
Wat betreft BH's, zou in het begin wat "gewone" bh's in een maatje groter doen. Niet te veel want het kan zijn dat je elke maand nieuwe nodig hebt. En let ook even op dat je misschien ook een grotere omvang hebt en niet alleen een grotere cup. Ik heb nog een hele collectie liggen van eerder... maar tot nu toe gedragen ze zich goed (kan pas recent m'n normale bh's weer aan na zwangerschap en borstvoeding, dus hoop dat dat nog even zo blijft!). En aan het eind van de zwangerschap zou ik overgaan op voedingsbh's. Die zijn ook wat zachter in het algemeen. Vond ik wel prettig.
Idd na de bevalling ben je alle schaamte voorbij
Wat betreft BH's, zou in het begin wat "gewone" bh's in een maatje groter doen. Niet te veel want het kan zijn dat je elke maand nieuwe nodig hebt. En let ook even op dat je misschien ook een grotere omvang hebt en niet alleen een grotere cup. Ik heb nog een hele collectie liggen van eerder... maar tot nu toe gedragen ze zich goed (kan pas recent m'n normale bh's weer aan na zwangerschap en borstvoeding, dus hoop dat dat nog even zo blijft!). En aan het eind van de zwangerschap zou ik overgaan op voedingsbh's. Die zijn ook wat zachter in het algemeen. Vond ik wel prettig.