Wij roepen wederom een eind weg!
donderdag 28 december 2017 om 15:23
Wat leuk, al die theaterplannen. Ik ga zaterdag nog naar Rikkert (van Elly & Rikkert, ik weet niet of jullie dat kennen), dan volgende week naar Van der Laan & Woe, in februari naar Pia Douwes en in mei naar Sara Kroos. En dan wacht ik nog tot de kaartverkoop van Elisabeth in Concert start, want daar wil ik ook absoluut heen. Ik ben gek op theater, en zeker afgelopen jaar en dus ook komend jaar, ben ik er ook meer tijd en geld voor vrij gaan maken. Heerlijk.
donderdag 28 december 2017 om 20:47
Dat is balen Anna, zeker als je blij wordt van 'cultuur'! Sport maken van kaartjes winnen? Ik heb een vaag, nergens op gestoeld idee dat je niet in de buurt van Amsterdam woont? Als ik dat fout heb dan kan ik misschien soms wel wat voor je regelen. Man in de entertainment sector en veel contacten langs 2 kanten. Soms is er wel iets mogelijk qua gastenlijst of krijg ik kaartjes voor iets op een moment dat ik zelf niet kan. Geef maar een gilAnnapicobella schreef: ↑28-12-2017 16:22Leuke plannen! Beetje jaloers, want mijn inkomen is nu zo laag dat ik dat soort dingen al jaren niet meer kan doen. Nou ja...het zou best wel kunnen denk ik, maar dat is niet verstandig.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 28 december 2017 om 21:29
Sara Kroos is leuk 
Ik ben meer van Stef Bos (ja, echt), Marco Borsato (uiteraard duh) en wat metal bands. Leuke combinaties.
Verder dingen als Elf Fantasy Fair en echte dorps feesten als http://www.evenementenoostvoorne.nl/act ... feest.html. Festivals zijn verder niet aan mij besteed, dat kan ik niet verwerken qua prikkels. Elf Fantasy Fair gaat net omdat het terrein (kasteel de Haar) zo groot is.
Hele dag in Amsterdam geweest (want sale he), zo'n 10km gelopen totaal, helemaal uitgeput. Maar was het waard, wat leuke dingen gekocht en niet boven budget gegaan.

Ik ben meer van Stef Bos (ja, echt), Marco Borsato (uiteraard duh) en wat metal bands. Leuke combinaties.
Verder dingen als Elf Fantasy Fair en echte dorps feesten als http://www.evenementenoostvoorne.nl/act ... feest.html. Festivals zijn verder niet aan mij besteed, dat kan ik niet verwerken qua prikkels. Elf Fantasy Fair gaat net omdat het terrein (kasteel de Haar) zo groot is.
Hele dag in Amsterdam geweest (want sale he), zo'n 10km gelopen totaal, helemaal uitgeput. Maar was het waard, wat leuke dingen gekocht en niet boven budget gegaan.

donderdag 28 december 2017 om 21:43

vrijdag 29 december 2017 om 09:05
Aviv, ik ben ook altijd overprikkeld hoor. We gaan meestal 1x met de sale. Ik kan dan prikkeling opbouwen en samen met noise canceling headphone kom ik een heel eind. (We blijven expres niet te lang in de hoofdstraten in het centrum)
Oostvoorne ligt nog eindje van mijn woonplaats vandaan, maar we hebben er vrienden wonen vandaar.
Oostvoorne ligt nog eindje van mijn woonplaats vandaan, maar we hebben er vrienden wonen vandaar.

vrijdag 29 december 2017 om 18:45
Ach toch, de buren kwamen met de vraag of ik oma wil zijn voor hun dochtertje zodat ze ook een oma heeft als ze later naar school gaat en er omadagen zijn. En dat ze later ook "dingen met oma" kan gaan doen en herinneringen kan opbouwen. Dit omdat hun families in het buitenland wonen.
Zo lief, ik was echt ontroerd. En ik kreeg van de kleine meid een big smile dus die is ook akkoord
Ik had me verheugd op het avondeten. Drie plakjes varkenshaas met gebakken aardappelen (10 plakjes) en herfstgroenten. Na 1 plakje varkenshaas en een stuk of 4 plakjes aardappelen zat ik tot de nok toe voel. Ik had dat laatst ook met een biefstukje. Vlees gaat dus heel moeizaam.
Zo lief, ik was echt ontroerd. En ik kreeg van de kleine meid een big smile dus die is ook akkoord

Ik had me verheugd op het avondeten. Drie plakjes varkenshaas met gebakken aardappelen (10 plakjes) en herfstgroenten. Na 1 plakje varkenshaas en een stuk of 4 plakjes aardappelen zat ik tot de nok toe voel. Ik had dat laatst ook met een biefstukje. Vlees gaat dus heel moeizaam.
vrijdag 29 december 2017 om 18:56

vrijdag 29 december 2017 om 23:01
Drackie, ik hoop dat de hulp helpt... Sterkte ermee.
Ik word gek van mezelf, ik heb een heel irritante kriebelhoest. Ik hoop dat die me vannacht een beetje met rust laat!
Gelukkig is het wel na de kerst, had er niet aan moeten denken dat ik het voor de kerst gekregen zou hebben en dan niet zou kunnen zingen. Mijn stem is aardig aan gort gehoest nu, als je me hoort spreken nu kan je je niet voorstellen dat ik goed kan zingen, ik ben precies een schorre kraai.
Ik word gek van mezelf, ik heb een heel irritante kriebelhoest. Ik hoop dat die me vannacht een beetje met rust laat!
Gelukkig is het wel na de kerst, had er niet aan moeten denken dat ik het voor de kerst gekregen zou hebben en dan niet zou kunnen zingen. Mijn stem is aardig aan gort gehoest nu, als je me hoort spreken nu kan je je niet voorstellen dat ik goed kan zingen, ik ben precies een schorre kraai.

vrijdag 29 december 2017 om 23:38
Ja, maar nu ligt alles wel open en dat is misschien ook wel goed. Er werd weinig tot niet over gesproken. Ze hebben ons afgelopen week erg veel verteld over hoe de situatie is en dat was anders denk ik niet gebeurd. En de overheersende emotie is nu toch wel opluchting dat ze het nog een kans geven. Maar ik voel ook wel wat jij zegt hoor.

zaterdag 30 december 2017 om 14:25
Jammer Drackie. Aviv, gelukkig dat je een goede nacht hebt gehad. Jammer dat je nu als een zeeleeuw klinkt.
Ik ben even de hort op geweest en dat kost meestal geld bij mij. Ik heb mijn koude schotel opgehaald, 3 nieuwe nagellakken gekocht en nog maar een huispak.
Morgen nog de oliebollen en appelbeignets ophalen. Er is hier een jongen van 12 die bakt en het geld gaat naar de kankerstichting. Hij heeft voor de deur van zijn ouders een caravan staan waarin hij bakt. Goede reden om ze bij hem te halen. Hij bakt nu al bijna twee weken en de mensen staan er rijen dik. Zo leuk voor hem.
Ik ben even de hort op geweest en dat kost meestal geld bij mij. Ik heb mijn koude schotel opgehaald, 3 nieuwe nagellakken gekocht en nog maar een huispak.
Morgen nog de oliebollen en appelbeignets ophalen. Er is hier een jongen van 12 die bakt en het geld gaat naar de kankerstichting. Hij heeft voor de deur van zijn ouders een caravan staan waarin hij bakt. Goede reden om ze bij hem te halen. Hij bakt nu al bijna twee weken en de mensen staan er rijen dik. Zo leuk voor hem.

zaterdag 30 december 2017 om 14:48
Als ze rijen dik staan, zullen het ook wel goeie bollen zijn, het is jammer als je voor het goede doel veroordeeld bent tot een kleffe hap!prada schreef: ↑30-12-2017 14:25Jammer Drackie. Aviv, gelukkig dat je een goede nacht hebt gehad. Jammer dat je nu als een zeeleeuw klinkt.