Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 18 januari 2018 om 17:44
Leuk is dat hè, die verbroedering. Ik zit hier bij een stopcontact en heb zo'n usb stekkerblokje waar meerdere usb kabeltjes in kunnen en heb al verschillende mensen van stroom kunnen voorzienLady*Voldemort schreef: ↑18-01-2018 17:18Het kan ook wel heel verbroederend werken, zo'n storm. Een jaar of vijftien geleden zat ik met man en kind vast op Hoog Catharijne, en ik had toevallig een heleboel luiers bij me want we hadden net de caravan leeggehaald voor de winter. Dus ik zo'n luier weggegeven aan een ander kindje dat daar hard aan toe was zo te ruiken, en even later kwam er een hele blije moeder bij ons aangewandeld met een hamburger van de Mac, voor dochter. Het was dochters allereerste maccie, ze was net anderhalf
De rest van mijn luiers heb ik diezelfde avond nog weggegeven aan het Rode Kruis, in de RAI waar we uiteindelijk de nacht doorgebracht hebben. Was wel een leuke gedachte dat al die kindertjes daar rondliepen in mijn luiers![]()
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
donderdag 18 januari 2018 om 17:46
Ik kan ook naar de HEMA voor een mes en dan taartpunten verkopen, maak ik nog winst ookLady*Voldemort schreef: ↑18-01-2018 17:11Je hoeft toch niet perse aan een tafeltje te zitten om een taart te verorberen? Gewoon ergens in de stationshal op de vloer neerploffen, taart naar binnen werken, en dan bij Starbucks naar binnen voor een toetje.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
donderdag 18 januari 2018 om 17:55
Ik heb een paar weken geleden een hele goede burger met lekkere verse frieten en salade gegeten in de Schreierstoren (man had kip saté die ook heerlijk was): niet ver lopen en ik meen dat beide gerechten 10 euro waren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 18 januari 2018 om 21:13
Ja
En schijnbaar een heel stil gebouw. Zag wel van alles voorbij waaien, maar dus niets gehoord. En niet buiten geweest.
donderdag 18 januari 2018 om 21:19
Het stormt, dan is het niet zo heel raar dat er een plastic zak voorbij waait.Lady*Voldemort schreef: ↑18-01-2018 21:17En dat vind jij dan normaal, dat er van alles langs je raam komt gewaaid?
donderdag 18 januari 2018 om 21:20
Normaal...nee. vermakelijk? Ja. Vooral toen ik mijn man in de tuin bezig zag in gevecht met de kliko, terwijl hij achtervolgd werd door een tuinstoel.Lady*Voldemort schreef: ↑18-01-2018 21:17En dat vind jij dan normaal, dat er van alles langs je raam komt gewaaid?
donderdag 18 januari 2018 om 21:23
Klinkt idd wel vermakelijkAna_Isabel2 schreef: ↑18-01-2018 21:20Normaal...nee. vermakelijk? Ja. Vooral toen ik mijn man in de tuin bezig zag in gevecht met de kliko, terwijl hij achtervolgd werd door een tuinstoel.
donderdag 18 januari 2018 om 21:26
Hier exact hetzelfde!Lady*Voldemort schreef: ↑18-01-2018 21:24Ik heb me ook prima vermaakt vandaag. Mijn huis piepte en kraakte in alle voegen, maar dat maakte het er alleen maar spannender op. En al dat gewapper en geflapper en geklapper buiten, heerlijk. Ik hou wel van een beetje natuurgeweld.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 18 januari 2018 om 21:28
Haha, moet ik ineens denken aan mijn man die op de camping op weg naar het toiletgebouw ineens overvallen werd door een mega hagelbui. Ik heb die man nog nooit zo zien rennenAna_Isabel2 schreef: ↑18-01-2018 21:20Normaal...nee. vermakelijk? Ja. Vooral toen ik mijn man in de tuin bezig zag in gevecht met de kliko, terwijl hij achtervolgd werd door een tuinstoel.
donderdag 18 januari 2018 om 21:29
Lady*Voldemort schreef: ↑18-01-2018 21:28Haha, moet ik ineens denken aan mijn man die op de camping op weg naar het toiletgebouw ineens overvallen werd door een mega hagelbui. Ik heb die man nog nooit zo zien rennen. En dochter (die net bevorderd was tot het peuterschap) maar juichen in die voortent: 'MAM, HET SNEEUWT EIEREN!!!"
donderdag 18 januari 2018 om 21:31
Gelijk heb je dat je veilig binnen zat, een vliegende dakpan wil je niet tegen je aan krijgen of nog erger op je hoofd krijgen.Ana_Isabel2 schreef: ↑18-01-2018 21:28Ik zat veilig binnen![]()
Gelukkig was hij ook op tijd binnen, want een tijdje later vlogen de dakpannen in het rond.
Er zijn 3 doden gevallen vandaag, echt heftig
donderdag 18 januari 2018 om 21:32
donderdag 18 januari 2018 om 21:32
Lady*Voldemort schreef: ↑18-01-2018 21:28Haha, moet ik ineens denken aan mijn man die op de camping op weg naar het toiletgebouw ineens overvallen werd door een mega hagelbui. Ik heb die man nog nooit zo zien rennen. En dochter (die net bevorderd was tot het peuterschap) maar juichen in die voortent: 'MAM, HET SNEEUWT EIEREN!!!"
donderdag 18 januari 2018 om 21:34
Soms vraag ik me wel is af waarom er toch nog steeds zoveel vrouwen zijn zonder eigenwaarde. Maar dan bedenk ik me tegelijk dat ik ooit ook zo'n vrouw was. Nu weet ik gelukkig beter, mede door dit forum heb ik een hoop geleerd
donderdag 18 januari 2018 om 21:34
Nah, ik maak me niet zo gauw druk hoor om een beetje hagel. Lachen juist. Diezelfde dag kregen we nog zo'n bui, met een prachtige rolwolk erbij als extraatje. Heb je wel eens een rolwolk gezien? Dat is echt cool! Ik ben echt dol op het weer.Ana_Isabel2 schreef: ↑18-01-2018 21:29gelukkig kunnen we er om lachen nu. Levensgevaarlijk zulke hagel.