Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2018 17:18
Het kan ook wel heel verbroederend werken, zo'n storm. Een jaar of vijftien geleden zat ik met man en kind vast op Hoog Catharijne, en ik had toevallig een heleboel luiers bij me want we hadden net de caravan leeggehaald voor de winter. Dus ik zo'n luier weggegeven aan een ander kindje dat daar hard aan toe was zo te ruiken, en even later kwam er een hele blije moeder bij ons aangewandeld met een hamburger van de Mac, voor dochter. Het was dochters allereerste maccie, ze was net anderhalf :rofl:

De rest van mijn luiers heb ik diezelfde avond nog weggegeven aan het Rode Kruis, in de RAI waar we uiteindelijk de nacht doorgebracht hebben. Was wel een leuke gedachte dat al die kindertjes daar rondliepen in mijn luiers :D
Leuk is dat hè, die verbroedering. Ik zit hier bij een stopcontact en heb zo'n usb stekkerblokje waar meerdere usb kabeltjes in kunnen en heb al verschillende mensen van stroom kunnen voorzien 😀
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2018 17:11
Je hoeft toch niet perse aan een tafeltje te zitten om een taart te verorberen? Gewoon ergens in de stationshal op de vloer neerploffen, taart naar binnen werken, en dan bij Starbucks naar binnen voor een toetje.
Ik kan ook naar de HEMA voor een mes en dan taartpunten verkopen, maak ik nog winst ook 😂😂
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
tbl1966 schreef:
18-01-2018 17:41
Nee, nog niet. We kijken wel wat we lekker vinden. Papa weet het al.
Ik heb een paar weken geleden een hele goede burger met lekkere verse frieten en salade gegeten in de Schreierstoren (man had kip saté die ook heerlijk was): niet ver lopen en ik meen dat beide gerechten 10 euro waren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
tbl1966 schreef:
18-01-2018 17:44
Leuk is dat hè, die verbroedering. Ik zit hier bij een stopcontact en heb zo'n usb stekkerblokje waar meerdere usb kabeltjes in kunnen en heb al verschillende mensen van stroom kunnen voorzien 😀
Wat gezellig :flirting:
Echt helemaal niets gemerkt van de storm.
Moiren’ schreef:
18-01-2018 20:21
Stuur mij die steen voor de volgende storm ajb.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Moiren’ schreef:
Das jammer voor je, het was best leuk. Voor mij als binnenzitter dan :proud:
Moiren’ schreef:
Noise-cancelling hoofdtelefoon? :proud:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
18-01-2018 20:56
Noise-cancelling hoofdtelefoon? :proud:
Ja :proud:
En schijnbaar een heel stil gebouw. Zag wel van alles voorbij waaien, maar dus niets gehoord. En niet buiten geweest.
En dat vind jij dan normaal, dat er van alles langs je raam komt gewaaid?
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2018 21:17
Het stormt, dan is het niet zo heel raar dat er een plastic zak voorbij waait.
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2018 21:17
Normaal...nee. vermakelijk? Ja. Vooral toen ik mijn man in de tuin bezig zag in gevecht met de kliko, terwijl hij achtervolgd werd door een tuinstoel.
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 21:20
Normaal...nee. vermakelijk? Ja. Vooral toen ik mijn man in de tuin bezig zag in gevecht met de kliko, terwijl hij achtervolgd werd door een tuinstoel.
Klinkt idd wel vermakelijk :-D
Ik heb me ook prima vermaakt vandaag :D . Mijn huis piepte en kraakte in alle voegen, maar dat maakte het er alleen maar spannender op. En al dat gewapper en geflapper en geklapper buiten, heerlijk. Ik hou wel van een beetje natuurgeweld.
Hier klonk het echt net of het gebouw het zou begeven, maar gelukkig staat het er nog :D
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2018 21:24
Ik heb me ook prima vermaakt vandaag :D . Mijn huis piepte en kraakte in alle voegen, maar dat maakte het er alleen maar spannender op. En al dat gewapper en geflapper en geklapper buiten, heerlijk. Ik hou wel van een beetje natuurgeweld.
Hier exact hetzelfde!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 21:20
Haha, moet ik ineens denken aan mijn man die op de camping op weg naar het toiletgebouw ineens overvallen werd door een mega hagelbui. Ik heb die man nog nooit zo zien rennen :rofl: . En dochter (die net bevorderd was tot het peuterschap) maar juichen in die voortent: 'MAM, HET SNEEUWT EIEREN!!!"
Bjort schreef:
18-01-2018 21:23
Klinkt idd wel vermakelijk :-D
Ik zat veilig binnen :proud:
Gelukkig was hij ook op tijd binnen, want een tijdje later vlogen de dakpannen in het rond.
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2018 21:28
Haha, moet ik ineens denken aan mijn man die op de camping op weg naar het toiletgebouw ineens overvallen werd door een mega hagelbui. Ik heb die man nog nooit zo zien rennen :rofl: . En dochter (die net bevorderd was tot het peuterschap) maar juichen in die voortent: 'MAM, HET SNEEUWT EIEREN!!!"
:rofl: gelukkig kunnen we er om lachen nu. Levensgevaarlijk zulke hagel.
Ana_Isabel2 schreef:
Ik zat veilig binnen :proud:
Gelukkig was hij ook op tijd binnen, want een tijdje later vlogen de dakpannen in het rond.
Gelijk heb je dat je veilig binnen zat, een vliegende dakpan wil je niet tegen je aan krijgen of nog erger op je hoofd krijgen.

Er zijn 3 doden gevallen vandaag, echt heftig
"Depressieve partner wilt geen hulp, verlaten"?

"Hij wilt geen relatie maar laat me ook niet los".

Je wordt er toch ook niet goed van hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
:rofl:
Nouschi schreef:
18-01-2018 21:32

Soms vraag ik me wel is af waarom er toch nog steeds zoveel vrouwen zijn zonder eigenwaarde. Maar dan bedenk ik me tegelijk dat ik ooit ook zo'n vrouw was. Nu weet ik gelukkig beter, mede door dit forum heb ik een hoop geleerd
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 21:29
:rofl: gelukkig kunnen we er om lachen nu. Levensgevaarlijk zulke hagel.
Nah, ik maak me niet zo gauw druk hoor om een beetje hagel. Lachen juist. Diezelfde dag kregen we nog zo'n bui, met een prachtige rolwolk erbij als extraatje. Heb je wel eens een rolwolk gezien? Dat is echt cool! Ik ben echt dol op het weer.
Nouschi schreef:
18-01-2018 21:32

Zulke topics klik ik niet eens aan. Ik wort er wildt van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven