Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Marana-- schreef:
22-01-2018 14:43
Ze schreef jaren geleden al in het minnaar-topic...
Ooookeeeeee. Ze is getrouwd met de vader van het cokesnuivende kind met de Chanel, Gucci, Prada, Louis vuittontas en hield er ook een minnaar op na? Interessant.
yasmijn schreef:
22-01-2018 14:51
hield er ook een minnaar op na? Interessant.

Nee. Ze schreef daar mee omdat de seks thuis saai was en ze verliefd was op een ander, maar volgens mij heeft ze het nooit met die ander gedaan. Soms weten we daar in het minnaar-topic mensen te behoeden voor het vreemdgaan.
Marana-- schreef:
22-01-2018 15:20
Nee. Ze schreef daar mee omdat de seks thuis saai was en ze verliefd was op een ander, maar volgens mij heeft ze het nooit met die ander gedaan. Soms weten we daar in het minnaar-topic mensen te behoeden voor het vreemdgaan.
Kun je het topic wel opdoeken ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
22-01-2018 15:23
Kun je het topic wel opdoeken ;-D
:lol:
Sinds mn laatste anonimisering heb ik er niet meer gepost, heb alle verhalen ondertussen wel gelezen. En laatste 2 jaar werd ik iets te fanatiek in het willen weerhouden van vreemdgaan, was ik ineens de moraalridder :proud:
yasmijn schreef:
22-01-2018 14:43
Wat een schitterende wending bij de cokesnuivende dochter. Moeders komt op feestjes waar de potten met partypillen rondgaan en daardoor liggen volwassen kerels te stuiptrekken boven in de kinderbedden :lol:
Dat zat ik mij net af te vragen' Wat een verjaardagsfeest he.
simbalabimba schreef:
22-01-2018 14:51
Ik geloof nog minder van de gepikeerde adviesgevers.
:mrgreen:
Die is naar.. Lijntje? :-D
Fuck.
Herken ik me eens in iemands stijl, is juist dat het wat diegene volgens jullie een trol maakt.
:O

Ik zal de wendingen maar eens gaan lezen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ja die zijn zeker interessant. Bijvoorbeeld dat de lieve onschuldige naïeve schoolmeisjes uit V6 zijn veranderd in volwassen vrouwen met een tussenjaar en/of studie.
Topper is wel dat de naïeve moeder die eerst niet eens wist hoe een envelopje coke er überhaupt uitziet, nu zelf op feestjes komt waar de verjaardagspot XTC rondgaat en volwassen kerels in kinderbedjes liggen met een shock..
:bonk:
Labalade schreef:
22-01-2018 14:42
Voel me wel een beetje rot want ik maakte me oprecht zorgen en ik ben daarom best openhartig geweest af en toe. :frusty:
:hug: I feel ya
Don't waste your time or time will waste you.
Misschien moet jij je ditiseenTROL!-bril eens afzetten.

Ik heb nog steeds niets ongeloofwaardigs of bijzonder vreemds gelezen.

Wat ik wél las, en de reden dat ík afhaakte daar, was de herhaaldelijk neergeschreven 'conclusie' dat de 'echte' ervaringsdeskundigen 'unaniem' anti zijn/waren.
Poe, dan lees je wel selectief hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ben ik trouwens de enige die dacht bij het nieuwe 'militair als partner'-topic: HUH?! Is die nou alweer actief?! :P
Don't waste your time or time will waste you.
feow schreef:
22-01-2018 17:57

Wat ik wél las, en de reden dat ík afhaakte daar, was de herhaaldelijk neergeschreven 'conclusie' dat de 'echte' ervaringsdeskundigen 'unaniem' anti zijn/waren.

Eens en eens
:thumbsup:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
feow schreef:
22-01-2018 17:57

Wel meer en op wel meer topics ook.
Bij het topic over Gierige Acties hebben ze volgens mij ook iemand zitten die lollig probeert te zijn.
8102 schreef:
22-01-2018 19:48
Bij het topic over Gierige Acties hebben ze volgens mij ook iemand zitten die lollig probeert te zijn.
Vegetarisch zijn is gewoon een frats, je weet toch.
8102 schreef:
22-01-2018 19:48
Dat is iig niet gelukt :P
Labalade schreef:
22-01-2018 17:50
Ja die zijn zeker interessant. Bijvoorbeeld dat de lieve onschuldige naïeve schoolmeisjes uit V6 zijn veranderd in volwassen vrouwen met een tussenjaar en/of studie.
Topper is wel dat de naïeve moeder die eerst niet eens wist hoe een envelopje coke er überhaupt uitziet, nu zelf op feestjes komt waar de verjaardagspot XTC rondgaat en volwassen kerels in kinderbedjes liggen met een shock..
:bonk:
Ik ben het met je eens. Trol!
Yellow curry met basmatirijst
yasmijn schreef:
22-01-2018 20:08
Yellow curry met basmatirijst
Al een beetje in Verre Oosterse sferen.

Hmmmm, ik wou dat ik ook op vakantie kon, lijkt me echt heerlijk, zeker nu we hier zo'n grijze, grauwe winter hebben.
Bruise schreef:
21-01-2018 22:31
Neen.
Zeker wel.

Ik had echt goor eten.
Hij heeft zitten loepen, anders was hij nooit in dat topic terecht gekomen.
Maar wie weet.
Bruise schreef:
22-01-2018 22:44
Hij heeft zitten loepen, anders was hij nooit in dat topic terecht gekomen.
Maar wie weet.
Die hele rant? Zeer herkenbaar.
Nummer 3.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven