Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Grobbekuiken_ schreef:
27-01-2018 16:21
Gaat dit over dezelfde Noor? Die met de hoofdletters en cijfers komt op mij over als dat ze zichzelf reuze slim en verstandig vindt en maar wat graag laat weten dat jij (algemeen) het niet zo best doet. Ze lijkt idd wel op Ygg wat dat betreft.
Ja, die N00R bedoel ik, maar die is qua mensenkennis en zelfinzicht niet zo slim in mijn ogen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Joostisandersgeaard2 schreef:
27-01-2018 16:25
Beiden zijn wrs rete-onzeker en dit is hun houvast. Collega gehad die zich ook aan haar slimheid vasthield en ondertussen erg domme dingen deed. Zelfde problematiek als ygg.
Ah, overschreeuwen dus.
Lijkt me erg vermoeiend, voor hen zelf maar ook voor de omgeving.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
27-01-2018 16:34
Ah, overschreeuwen dus.
Lijkt me erg vermoeiend, voor hen zelf maar ook voor de omgeving.
Een bepaald zelfbeeld in stand houden omdat anders er een groot zwart gapend gat wacht. Kritiek is dus garant voor drama. Valt dus niet mee te werken.
Solomio schreef:
27-01-2018 16:33
Ja, die N00R bedoel ik, maar die is qua mensenkennis en zelfinzicht niet zo slim in mijn ogen.
Vind ik ook niet hoor. Bovendien mist er zelfspot, voor mij belangrijk. Maar op mij komt ze over alsof ze daar zelf dan weer heel anders over denkt.
Mag, maar ik ben niet erg kapot van dat soort mensen.
Grobbekuiken_ schreef:
27-01-2018 16:39
Vind ik ook niet hoor. Bovendien mist er zelfspot, voor mij belangrijk. Maar op mij komt ze over alsof ze daar zelf dan weer heel anders over denkt.
Mag, maar ik ben niet erg kapot van dat soort mensen.
O ja, zelfspot, heeeeeeeeel belangrijk en heeeeeeeeel afwezig bij haar.

David Dunning
Ik ben te lui voor zelfspot.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
27-01-2018 16:37
Een bepaald zelfbeeld in stand houden omdat anders er een groot zwart gapend gat wacht. Kritiek is dus garant voor drama. Valt dus niet mee te werken.
Geloof ik meteen. Sommige mensen gedijen kennelijk alleen op drama en ellende. Maar voor de omgeving knap waardeloos.
feow schreef:
27-01-2018 16:43
Ook erg, maar dan is er tenminste nog een kansje dat je het wel hebt.

N00R heeft het gewoon niet.

David Dunning
Solomio schreef:
27-01-2018 16:40
O ja, zelfspot, heeeeeeeeel belangrijk en heeeeeeeeel afwezig bij haar.
Zonde hoor, ik hou er van, maakt het leven een stuk prettiger i.m.o.
feow schreef:
27-01-2018 16:43
:proud:
27-01-2018 16:25
Beiden zijn wrs rete-onzeker en dit is hun houvast. Collega gehad die zich ook aan haar slimheid vasthield en ondertussen erg domme dingen deed. Zelfde problematiek als ygg.
Dat kan natuurlijk. Ik ben ook best slim en doe soms hele domme dingen. Maar daar kan ik zelf wel om lachen, dat scheelt. En ik vind het ook niet erg als iemand er iets van zegt.
Lady*Voldemort schreef:
27-01-2018 16:54
Dat kan natuurlijk. Ik ben ook best slim en doe soms hele domme dingen. Maar daar kan ik zelf wel om lachen, dat scheelt. En ik vind het ook niet erg als iemand er iets van zegt.
Wrs heb je meer zelfvertrouwen.

13 jaar geen seks, zelfs nooit een zoen en niet willen dat hij vreemdgaat :facepalm:
27-01-2018 16:58
Wrs heb je meer zelfvertrouwen.

13 jaar geen seks, zelfs nooit een zoen en niet willen dat hij vreemdgaat :facepalm:
Denk dat BGB gelijk heeft, ik wil je niet, maar een ander mag je ook niet.
Nouschi schreef:
26-01-2018 20:18
Ik zie net een reclame voor een chocoladepizza

Afbeelding

o_o
Zo!!! Is toch altijd gezonder dan een gewone boterham met een dikke laag nutella.

Ik vond een ander recept voor een andere pizza. Dat zou ik dan wel willen.
Met o.a. geitenkaas, erwten en bramen (de andere dingen weet ik zo niet meer).

Gisteren een havermout pannenkoek gebakken. Die is uit de productie genomen. Ik kan de suiker in de mix niet meer terug vinden.
Leek op gebakken porridge met ei. (Maar gewoon een driedubbele dikte gebakken.)

Ja, ik kan geen leuk topic vinden en hier worden ook recepten uitgewisseld. :) :popcorn:
Porridge, Pumps, Please. Getver. Na of voor de kippers? :-?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Solomio schreef:
27-01-2018 16:45
Ook erg, maar dan is er tenminste nog een kansje dat je het wel hebt.

N00R heeft het gewoon niet.
N00r heeft juist alles.
Avondeten, boontjes piepertjes karbonaadje.
Pumps_italiaans schreef:
27-01-2018 17:10
Zo!!! Is toch altijd gezonder dan een gewone boterham met een dikke laag nutella.

Ik vond een ander recept voor een andere pizza. Dat zou ik dan wel willen.
Met o.a. geitenkaas, erwten en bramen (de andere dingen weet ik zo niet meer).

Gisteren een havermout pannenkoek gebakken. Die is uit de productie genomen. Ik kan de suiker in de mix niet meer terug vinden.
Leek op gebakken porridge met ei. (Maar gewoon een driedubbele dikte gebakken.)

Ja, ik kan geen leuk topic vinden en hier worden ook recepten uitgewisseld. :) :popcorn:
Laat Death het niet lezen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Moiren’ schreef:
27-01-2018 17:30
N00r heeft juist alles.

:rofl: Ja dit.
Bruise schreef:
27-01-2018 15:04
Wat ik niet snap is dat als je het altijd oneens met elkaar bent dan toch jarenlang de discussie met elkaar aangaat.
Normaal ontwijk je die mensen toch. Ik zou er in ieder geval voor passen steeds weer met die personen in een kroeg of waar dan ook een gesprek aan te gaan.

Ik kan ze hier niet ontwijken, want die negeerknop (al gebruik ik 'm wel), werkt ook maar half. Schurftirritant om dan te zien 'berichten van Pluisi toch tonen'. Rot op, ik wil die naam niet eens zien.
Star² schreef:
27-01-2018 17:51
Ik kan ze hier niet ontwijken, want die negeerknop (al gebruik ik 'm wel), werkt ook maar half. Schurftirritant om dan te zien 'berichten van Pluisi toch tonen'. Rot op, ik wil die naam niet eens zien.
Die is ook bijzonder.
simbalabimba schreef:
27-01-2018 17:27
Porridge, Pumps, Please. Getver. Na of voor de kippers? :-?
Kippers ken ik niet. Haggis wel, maar dan een halve portie. Daar gaat in Schotland de meeste havermout in.
Mijn Porridge is lekkerder. Is een beetje als een panhavermoutpizza zonder deeg.

Maar ik verzin maar wat nieuws. Een M&M pizza kan natuurlijk ook. Kippers is vast iets van snoep?
Waar zal ik mee ontbijten morgenochtend? Eens kijken of ik op deze pagina op ideeën kom... B)
DEATH schreef:
27-01-2018 18:29
Waar zal ik mee ontbijten morgenochtend? Eens kijken of ik op deze pagina op ideeën kom... B)
Ik wil wet met je ontbijten hoor :biggrin:
DEATH schreef:
27-01-2018 18:29
Iets gefrituurd natuurlijk. Dan hoef je je bed niet uit te komen.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven