De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
maandag 5 februari 2018 om 11:19
Inderdaad. Alsof een jonge, mooie meid iets ziet in zo’n lelijke, dikke, oude vent. Uiteraard geschreven door een kerel.Saoghail schreef: ↑05-02-2018 10:38Snuffelstage is meer iets voor scholieren in het eindexamenjaar van de middelbare school.
Beetje vaag ja die hele Bobbi.
Te oud ook.
Ongeloofwaardig ook dat ze de directeur ineens bespringt. Alsof die man aantrekkelijk is.
Ze hadden beter hem een poging tot zoenen laten doen en dat toen volkert binnen kwam.
Verder wel leuk hoor. Gekut met vage methodes waar niemand zin in heeft, volkert die gewoon doet wat hij wil. Het gescheidenoudersdrama.
maandag 5 februari 2018 om 11:39
Pardon? Ik ben toevallig een hele goede moeder En diverse instanties hebben zich ermee bemoeid En dan had ik gelijk gekregen en had zoon evengoed naar die zelfde school gemoeten Steunpunt autisme merkte dat heel terecht op dat het niet wenselijk was En nee een directielid ontslaan doen ze niet snel En een klacht.... moet bij... de directie En laat dat nou net degene zijn die een hetze tegen mij had.MwTheelepel schreef: ↑05-02-2018 09:14Het viel je zoon niet op dat alle klasgenootjes in een andere klas zaten en jou ook niet?
Het viel de leraar niet op dat je zoon veel jonger was? Of de klasgenootjes?
Het viel de andere leraren op school (die van het jaar ervoor bijv) niet op dat er een veel kleiner kind in groep 8 zat?
De groep is het hele jaar totaal niet genoemd, het stond niet op een boek of brief dus jij en je zoon kwamen er pas aan het eind achter in welke groep hij zat?
Je zoon had geen enkele moeite met de stof van drie groepen hoger?
De klassen hebben geen namen waardoor men weet dat dit dus groep 8 is?
Als dit waar is dan ben jij ook wel een behoorlijk waardeloze moeder dat het je niet opvalt en je je kind daar laat zitten. Gelukkig heb ik ook enorme moeite dit te geloven..
Een oud juf is er om ontslagen trouwens, die trok d'r scheur open omdat ze het schandalig vond. Niets tegen te doen dus zoon moest naar een andere school.
Dus éérst de feiten voordat je met die onzinnige beschuldigingen komt graag. Excuses vind ik ook wel op z'n plaats.
maandag 5 februari 2018 om 11:47
De leerkracht die we daarna hadden was ook voorgehouden dat zoon ouders was. Heb flink ruzie staan maken om de opmerking "binnenkort gaat ie toch naar een andere school" Kwam het betreffende directielid langs of ik weg wilde gaan Juf snel over de leeftijd directie "alweer dat gezeur? Nu weet ik het wel hoor hij is 11 " Was zoon dus bijna 10 Ben zooo uit m'n plaat gegaan Heb zoon ook weer meegenomen Dat dat niet mocht en ze zou de leerlingplicht er bij halen. Lekker doen heb ik toen gezegd Ik heb ook uitgelegd dat als ik haar bij het ophalen tegen zou komen ik niet voor mijzelf in kon staan en dus beter zoon nu weer mee kon nemen.pamelacourson schreef: ↑05-02-2018 10:28Als het echt waar is, is dat wel erg dom. Niet alleen van de leerkracht, maar ook van Nina zelf. Als je dat niet door hebt...
De juf van dat moment heeft me nog gebeld, ze was laaiend. Ze heeft ook flink haar nek voor ons uitgestoken en heeft dat moeten bekopen met een plek op de afvloeilijst. Dit weet ik omdat een van de leerkrachten voor mij is gaan werken via pgb. Van haar hoorde ik ook dat er best veel over werd gesproken hoe schandalig het was gegaan.
Btw dit was dezelfde school (eerder topic) die vond dat mijn glutenvrij etende zoon maar gewoon spaghetti en brood moest eten op kamp.
maandag 5 februari 2018 om 11:50
Zal wel van de school afhangen, en van het type onderwijs. Bij mijn zoon op het SO werd gewoon een klassieke groepsindeling gehanteerd, van groep 3 t/m groep 8. Daarnaast waren er een paar leeftijdsoverstijgende zorgklassen, en in één daarvan heeft mijn zoon een tijdje gezeten als zesjarige tussen de 9-11 jarigen. En dat viel echt wel op, zo'n klein opdondertje tussen de grote kinderen.
maandag 5 februari 2018 om 11:51
Waar is dit nu weer voor nodig zeg. Nina's kind ging volgens mij naar bijzonder onderwijs. En dan nog.MwTheelepel schreef: ↑05-02-2018 09:14Het viel je zoon niet op dat alle klasgenootjes in een andere klas zaten en jou ook niet?
Het viel de leraar niet op dat je zoon veel jonger was? Of de klasgenootjes?
Het viel de andere leraren op school (die van het jaar ervoor bijv) niet op dat er een veel kleiner kind in groep 8 zat?
De groep is het hele jaar totaal niet genoemd, het stond niet op een boek of brief dus jij en je zoon kwamen er pas aan het eind achter in welke groep hij zat?
Je zoon had geen enkele moeite met de stof van drie groepen hoger?
De klassen hebben geen namen waardoor men weet dat dit dus groep 8 is?
Als dit waar is dan ben jij ook wel een behoorlijk waardeloze moeder dat het je niet opvalt en je je kind daar laat zitten. Gelukkig heb ik ook enorme moeite dit te geloven..
anoniem_636a100800946 wijzigde dit bericht op 05-02-2018 11:53
0.11% gewijzigd
maandag 5 februari 2018 om 11:52
Goed, en nu door met het topic over de luizenmoeder.nina1966 schreef: ↑05-02-2018 11:47De leerkracht die we daarna hadden was ook voorgehouden dat zoon ouders was. Heb flink ruzie staan maken om de opmerking "binnenkort gaat ie toch naar een andere school" Kwam het betreffende directielid langs of ik weg wilde gaan Juf snel over de leeftijd directie "alweer dat gezeur? Nu weet ik het wel hoor hij is 11 " Was zoon dus bijna 10 Ben zooo uit m'n plaat gegaan Heb zoon ook weer meegenomen Dat dat niet mocht en ze zou de leerlingplicht er bij halen. Lekker doen heb ik toen gezegd Ik heb ook uitgelegd dat als ik haar bij het ophalen tegen zou komen ik niet voor mijzelf in kon staan en dus beter zoon nu weer mee kon nemen.
De juf van dat moment heeft me nog gebeld, ze was laaiend. Ze heeft ook flink haar nek voor ons uitgestoken en heeft dat moeten bekopen met een plek op de afvloeilijst. Dit weet ik omdat een van de leerkrachten voor mij is gaan werken via pgb. Van haar hoorde ik ook dat er best veel over werd gesproken hoe schandalig het was gegaan.
Btw dit was dezelfde school (eerder topic) die vond dat mijn glutenvrij etende zoon maar gewoon spaghetti en brood moest eten op kamp.
maandag 5 februari 2018 om 11:58
Op die school en op de school er na waren er onderbouw, middenbouw en bovenbouw. Geen groepen. En ik heb het aan het begin van dat jaar ook echt een paar keer gevraagd. Het jaar daarvoor zat hij eindelijk in een leerklas en heeft het daar super goed gedaan, 1.5 jaar leerstof ingehaald Vond het wel wat raar en geen fijne klas maar zocht er geen opzet achter. Dacht dat zij misschien dachten dat de leerstof beter was oid. Het is echt bonje geweest daar Had uiteindelijk zelf een schaduw ingehuurd en door haar kwam ik er achter dat er dus echt gewoon opzet in het spel was.Lady*Voldemort schreef: ↑05-02-2018 11:50Zal wel van de school afhangen, en van het type onderwijs. Bij mijn zoon op het SO werd gewoon een klassieke groepsindeling gehanteerd, van groep 3 t/m groep 8. Daarnaast waren er een paar leeftijdsoverstijgende zorgklassen, en in één daarvan heeft mijn zoon een tijdje gezeten als zesjarige tussen de 9-11 jarigen. En dat viel echt wel op, zo'n klein opdondertje tussen de grote kinderen.
Het lulligste is dat ik de overkoepelende organisatie (combiwel) belde en dat zij me vertelde dat ik de klacht bij de directie van desbetreffende school in moest dienen Maar ja, dat was nou net degene waar ik gezeik mee had.
maandag 5 februari 2018 om 11:59
Nou ja zo kwamen we op zoons oude school
maandag 5 februari 2018 om 12:02
Ik herken dit gelukkig helemaal niet. Het zijn eigenlijk alleen de ouders die me bekend voorkomen, het gedoe over kinderfeestjes etc.
maandag 5 februari 2018 om 12:26
Het hele schoolgebeuren ligt allang achter mij. Zelfs de kleinkinderen zitten al op voortgezet onderwijs.
Dus ik kijk naar de luizenmoeder zonder veel te herkennen. Alleen soms n aanvaring in groep 1 van de kleinkinderen. Daar vond ik de leidsters erg op hun strepen staan.
Heb alleen de tweede aflevering van de luizenmoeder erg moeten lachen.
en daarom kijk ik . gisteravond was er niks te lachen.vond alles n beetje belachelijk. Alleen juf Ank tegen de ex van Hanna vond ik leuk.juist omdat juf Ank te horen kreeg dat ze de molensteen om de nek van haar partner is.
Ze zette die twee even fijn op de plaats.
Kijk a.s. zondag wel weer.kan zo maar zijn dat dat de laatste keer is.
Dus ik kijk naar de luizenmoeder zonder veel te herkennen. Alleen soms n aanvaring in groep 1 van de kleinkinderen. Daar vond ik de leidsters erg op hun strepen staan.
Heb alleen de tweede aflevering van de luizenmoeder erg moeten lachen.
en daarom kijk ik . gisteravond was er niks te lachen.vond alles n beetje belachelijk. Alleen juf Ank tegen de ex van Hanna vond ik leuk.juist omdat juf Ank te horen kreeg dat ze de molensteen om de nek van haar partner is.
Ze zette die twee even fijn op de plaats.
Kijk a.s. zondag wel weer.kan zo maar zijn dat dat de laatste keer is.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 05-02-2018 13:10
0.58% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 5 februari 2018 om 13:34
Het was een goede aflevering maaaaaaaar niet heel veel lachen.pamelacourson schreef: ↑05-02-2018 10:29De aflevering van gisteren vond ik niet zoveel aan trouwens.
Meer GTST maar dan op school.
Ik had het gevoel dat ze in deze aflevering de hoofdpersonen wat meer diepgang wilden geven.
Juffrouw Ank heeft een privé leven, Hannah emotioneel over haar ex.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
maandag 5 februari 2018 om 14:53
Is dit niet onze directeur? https://www.youtube.com/watch?v=83ZhGbGQddg
Of is de man van Telfort? https://www.youtube.com/watch?v=RwmbfPzUAJU
De aflevering van gisteren was leuk, maar minder dan de andere.
Te veel reacties en dan lees ik niet meer alles.
Veel reacties doen afbreuk aan het kijkplezier.
Zonder kijkt het veel leuker.
Jammer dat ik al in DWDD stukjes van de volgende aflevering weet.
Winterklaas die op 24 december jarig is.
Het is wel mijn humor, maar mode en hype zorgt dat het minder exclusief wordt.
Nooit gedacht dat je verantwoording moet afleggen over de hoogte van je hakken onder je schoen en NIET de schade die je aanricht bij anderen. (EDIT: Zie Project X e.a. ongelukken...)
Juf Ank werd terecht een bloemetje gegeven.
Of is de man van Telfort? https://www.youtube.com/watch?v=RwmbfPzUAJU
De aflevering van gisteren was leuk, maar minder dan de andere.
Te veel reacties en dan lees ik niet meer alles.
Veel reacties doen afbreuk aan het kijkplezier.
Zonder kijkt het veel leuker.
Jammer dat ik al in DWDD stukjes van de volgende aflevering weet.
Winterklaas die op 24 december jarig is.
Het is wel mijn humor, maar mode en hype zorgt dat het minder exclusief wordt.
Nooit gedacht dat je verantwoording moet afleggen over de hoogte van je hakken onder je schoen en NIET de schade die je aanricht bij anderen. (EDIT: Zie Project X e.a. ongelukken...)
Juf Ank werd terecht een bloemetje gegeven.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 05-02-2018 15:01
25.94% gewijzigd
maandag 5 februari 2018 om 15:04
HUH?
Ik dacht meer aan deze: https://www.youtube.com/watch?v=mTDonrC-lbE
https://www.youtube.com/watch?v=YMM5Ngwj1RU