Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Ja, die ook.

Die Pico is in China niet zo duur en moet een mega goeie combinatie zijn met mijn Nautilus mini tankje, ik vind de Aspire batterij te snel leeg gaan en dat is jammer als je zo'n goed tankje hebt en je kunt er steeds maar even van genieten.

Nu nog een sleeve en dan vind ik het wel weer genoeg voor een jaar .... :A:
Ik kan geen plaatjes meer van Google pikken maar mijn witte pico iStick met Nautilus mini tank + sleeve wordt mijn vapers zomerlook B)
Tjonge, er wordt een hele wetenschap van gemaakt en dan kom ik er achteraan hobbelen met mijn justfog 1453 en 3 simpele Ego batterijen en ik moet zeggen, het dampt meer dan prima, dus nu weet ik niet wat ik misloop.
Cateautje schreef:
19-02-2018 23:45
Tjonge, er wordt een hele wetenschap van gemaakt en dan kom ik er achteraan hobbelen met mijn justfog 1453 en 3 simpele Ego batterijen en ik moet zeggen, het dampt meer dan prima, dus nu weet ik niet wat ik misloop.
:hihi:

Nouja, ik heb mijn simpele AIO otje ook nog dat staat voor all in one. Ben ik ook nog maar pas achter en als ik op het damperforum lees dan is het alsof ik een les scheikunde gemist heb.
Bobby-Pin schreef:
19-02-2018 23:48
:hihi:

Nouja, ik heb mijn simpele AIO otje ook nog dat staat voor all in one. Ben ik ook nog maar pas achter en als ik op het damperforum lees dan is het alsof ik een les scheikunde gemist heb.
En dat alleen maar om rookwolkjes te kunnen blazen. :proud:
Cateautje schreef:
19-02-2018 23:52
En dat alleen maar om rookwolkjes te kunnen blazen. :proud:
Om de kunst van het rookwolkjes blazen te verfijnen :D
Wij zijn de nieuwe wijnproevers :D
Bobby-Pin schreef:
19-02-2018 23:55
Om de kunst van het rookwolkjes blazen te verfijnen :D
Wij zijn de nieuwe wijnproevers :D
Nou, laat dat wij er maar uit, want ik heb er geen 6 euro voor over om een superdeluxe liquid aan te schaffen, dat zijn de connaisseurs, die dat doen en ik geef gewoonlijk niet meer uit dan 3 euro per flesje. Vanmiddag zeg ik alweer dat de liquid die ik heb besteld kunstmatige smaakstoffen bevat en ik kan me voorstellen dat dat niet al te best is voor mijn longen. Een tijdje terug had ik een liquid waarvan de smaakstoffen werden gemaakt met ingrediënten uit de voedselindustrie, maar wat dat dan weer zegt...
BP, hoevaak moet jij je aspire opladen dan?
Je moet wel een paar batterijen voor je pico kopen. De 18650.
Ik red het niet op 1 batterij per dag. Maar heb er 5 dus kan ondertussen de andere opladen.
Auw, er is een migraine komen opzetten nu. Even kijken wat ik nog kan beantwoorden.
Beterschap en welterusten voor straks Bobby.

Jij ook welterusten Bruise.
Antwoorden heeft geen haast joh. Pak een pil en ga liggen.
Beterschap!
Cateautje schreef:
19-02-2018 23:59
Nou, laat dat wij er maar uit, want ik heb er geen 6 euro voor over om een superdeluxe liquid aan te schaffen, dat zijn de connaisseurs, die dat doen en ik geef gewoonlijk niet meer uit dan 3 euro per flesje. Vanmiddag zeg ik alweer dat de liquid die ik heb besteld kunstmatige smaakstoffen bevat en ik kan me voorstellen dat dat niet al te best is voor mijn longen. Een tijdje terug had ik een liquid waarvan de smaakstoffen werden gemaakt met ingrediënten uit de voedselindustrie, maar wat dat dan weer zegt...
O nee, mijn keurig getypte lap tekst en tevens antwoord op Cateautje is verdwenen door de evil Bad Gateway @(
Ik heb nog maar 1 pil :(
Maar ga nu wel proberen te slapen, bedankt voor de beterschapswensen en tot gauw!
Ja en morgen dus gelijk een nieuwe lading bestellen!
Daar ben ik weer, nieuwe lading anti-migraine pillen besteld en kan ik morgen pas ophalen. Dus hopelijk blijft de migraine vanavond weg.

Hoe vaak ik de Aspire moet opladen.
Als ik 'm een hele dag gebruik dan moet ik 'm 's ochtends en 's avonds opladen. Mijn AIO gaat gerust bij dagelijks gebruik een hele dag mee zonder op te moeten laden. Vind dat wel een verschilletje.

Kun je de speciale batterijen 18650 in de winkel kopen en moet daar ook een speciale oplader bij. Zal wel een domme a-technische vraag zijn maar vraag het toch maar even.

Toen ik net de Pico had besteld zag ik een berichtje van twee jaar geleden dat de helft van het gezicht van een Pico gebruiker was ontploft door de Pico en dat zou gekomen zijn door twee verschillende batterijen. Voorzichtigheid geboden, een heel gezicht lijkt me toch handiger en ik wil relaxed blijven vapen zonder bang te zijn voor een harde knal in mijn toet.
Ik heb wel eens een wat duurder liquid gekocht indd., ter verkenning maar ik vond de smaak tegenvallen, in mijn geval was dat Sweet Jesus en die liquid bleef als een denkbeeldige plak achter op mijn tong plakken. Geen prettig gevoel. De hele goedkope vind ik ook niet lekker, daarvan is de volheid van de smaak snel verloren, alsof je een eigen merk waterijsje eet.

Het is natuurlijk een beetje gek om smaakjes je long binnen te zuigen ik had ook ergens gelezen dat er ook spul zoals in de puffers in de liquids zit maar dat kan een broodje aap zijn.
Misschien had diegene de batterij er verkeerd om ingedaan, want zo is die andere van mij kapot gegaan.
Heb je een linkje naar dat bericht?
Er gaat in deze maar 1 batterij dus dan kan je er geen 2 verschillende indoen.

Ik heb 2 opladers. De ene werkt sneller dan de ander.
Maar je kan hem ook gewoon via de vaper zelf opladen in de muur of via usb.

Zie hier het verschil tussen de AA en de 18650
Afbeelding

Ik heb groene en roze van samsung.
Afbeelding
Bobby-Pin schreef:
21-02-2018 17:36
Afbeelding
Afbeelding
Ja, dat is 'm :lol:

Het gaat nog verder, ik denk dat ik dan beter de link kan plakken.

Dank je wel, Bruise :flower:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-02-2018 23:59
Het zijn vrijwel allemaal (kunstmatige) smaakstoffen uit de voedselindustrie. Het zijn de aroma's die ze door van alles heen gooien.
En soms worden er ook wel natuurlijk extracten gebruikt.

Hier ook geen dure flesjes liquid. Maar een stash van 200 smaakstoffen. Maar ik maak toch bijna altijd hetzelfde.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Ik heb er alweer eentje in mijn winkelwagentje liggen, eigenlijk twee. Maar hoe maak ik me wijs dat ik ze niet echt nodig heb aangezien er nog eentje geseald en wel in de kast ligt.

Hoeveel hebben jullie er ondertussen?
Liggen ze nog in het winkelwagentje of heb je ze ook al afgerekend ondertussen :)

Welke zijn het?

Die hebberigheid heb ik ook met elektrische sigaretten, moet mezelf echt tegenhouden want als ik dan weer iets lees of de Justfog etc., dan wil ik die ook hebben en - ga- zo- maar- door.
Maar des te meer verschillende merken je hebt van elektrische sigaretten des te meer verschillende coils je moet kopen, dan vind ik het extra duur worden.

Ik heb de Apsire Pretium
2 AIO 's van Joyetech
en mijn miskoop de Nano :rolling:

Onderweg is mijn Eleaf pico iStick en ik ben énorm nieuwsgierig naar de Justfogq16 daar zou ik wel een gitzwarte van willen hebben maar ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet.
Nog niet gekocht, ze liggen er al sinds gisteren in.

Afbeelding
en
Afbeelding

Zonder tank. En ik wil dus eigenlijk ook heel graag die nautilis met hollow out replacement.
Maar dan wordt het me toch iets te prijzig.
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 19:38
10.24% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven