December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hoezo? Het is toch overduidelijk dat dat er niet staat?
Nou ben weer door het werk heen geloof ik...

Yora: Whahaha, is het echt zo erg met je gesteld?! Twee dezelfde sokken, woooow! En ik schaam me al als ik bij het wegbrengen van Manu ontdek dat ie nutella op zijn oor heeft. Jij bent veel erger, gelukkig maar!

Ik ben morgen ook niet spik en span, want ontdek net een dikke puist op mijn wang. Nou ja, ik smeer er wel nutella op ofzo... (val ik niet op naast mijn kind)

In Rotterdam zie je ook wel gekke dingen trouwens. Zo zag ik een tijd geleden iemand de metro inkomen met in zijn hand... jawel... en KOP koffie! (echt een kopje op een schoteltje) Heel apart...
Nou, geen slaper hier hoor....meneer heeft twee uur in bed gelegen maar niet willen pitten. Nou, dan maar niet...

Anaal klaarkomen? Ik maar denken dat we op het december 2006 topic zitten hier....

A1meeja, jammer dat lief er dan niet is om de kids in de avond even te vermaken...ken dat wel! Als vriendlief middagdienst heeft en ik Joeri naar bed moet brengen ben ik ook helemaal kapoet... Net als vanmorgen, heb ik hem in bad gedaan, en dat is ook best vermoeiend want ik moet meneer naar boven tillen (in de woonkamer is het best fris, en alle spullen liggen in zijnkamertje) Dus als hij weer schoon en aangekleed en wel beneden is ben ik echt even kapot en moet ik echt even bijkomen....

Ainne

klinkt superschattig, ben zeker benieuwd naar het filmpje!!

Nurse

heerlijk zo'n kind wat je even gaat zeggen dat het een goed idee is dat je gaat poepen! En ik zie je inderdaad al rennen achter de schapen aan! Hahaha!

Helaas is het dus gedaan met mijn rustmomentjes in de middag...grmbl...nu maar hopen dat hij dan wel 's avonds op tijd wil gaan slapen, want zoals Joeri gisteravond tot 21:00 uur wakker was vind ik niet grappig! Ben benieuwd naar vanavond...als hij dan wel op tijd slaapt weet ik het zeker, dan gaan we echt zijn middagslaapje maar overslaan en niet eens meer proberen hem te laten slapen...

Monster...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
quote:Yora schreef op 27 februari 2009 @ 14:57:

Hoezo? Het is toch overduidelijk dat dat er niet staat? Ja nu wel ja, nu je me niet direct achter het anaal klaarkomen hebt gezet!! :puke:
Is dat nou lekker Ainne?

Ga even mn kleinste poppetje uit bed halen.

xx
Weet niet of het filmen gaat lukken hoor, meestal komen ze meteen op me afgerend zodra ik de camera tevoorschijn haal, dus dat moet heel stiekem gebeuren.
Ainne ik las je bericht als reactie op de vraag of dat nou lekker is...

Ik zit vast zo nog na te grinniken tijdens een heeeul saai college
Hahaha, vies wijf!
Wel handig als je niet zwanger wil worden trouwens, waar was dat topic, Yora?
Hahaha! Wie is er nu een vies wijf Ainne!
HAHAHA! ook ik moest hardop lachen!

Ja, Ainne, filmen die hap en op Youtube!

Mn meiden zijn weer wakker en maken de boel hier weer onveilig, hou t dus (weeeer) kort

Tinus:

Zal je zien dat ze morgen dr smoeltje niet open trekt

Yora:

Wat heb je nu aan dan? Alles in de was zit?

(of wil ik dit niet weten? )

Oh moet hier echt even opvoedkundig bezig gaan....
Oooooo zij begon!!
't Is echt vrijdag hè?
Fabulous Friday!
Hahahhaaha, wat een gekke meiden zijn jullie toch! En in ene weer lekker druk.

Nurse wat een giller die Roxanne! Heerlijk als je dat zo hoort babbelen he? Ik vind het wel knap van Roxanne dat ze zo praat hoor!

Maar lopen meisjes altijd een beetje voor geloof ik he?

Knor, heeft Joeri uiteindelijk nog geslapen? Hij lijkt er echt al een beetje overheen gegroeid he?

Dylan heeft het nog steeds echt nodig. Soms sla ik het wel eens over, dan slaapt hij een uurtje in de auto maar dan moet ik de volgende dag echt weer thuis slapen met m.

Yora, hahahahhahha twee dezelfde sokken, wat een gekke meid ben je toch!

Ik moet zeggen dat ik ook altijd sokken kwijt raak en heel veel enkele overhou, maar ik schaf dan maar weer een berg aan.

Trouwens ik heb ook een foto met Dylan en zijn zusje in mijn album staan waar ze geloof ik allebei verschillende sokken aan hadden, toen had ze hem en zichzelf aangekleed, hahahha!

Little Gym is errug duur maar je kan er elke dag terecht ze zijn 7 dagen open. Ik betaal ¤330 voor een half jaar. Komt op ¤13 per les geloof ik.

Maar veel vriendjes zitten er ook dus het is een echt clubje van bekenden in zijn les. Hoop lachen dus ook!

A1mee, Jeetje wat een grote gozer! Nou lekker dat ie weer helemaal goedgekeurd is toch!

Ik kan me voortsellen dat je er tegenop ziet dat je het weekend alleen bent. Met twee kleintjes heb je toch écht je handen vol.

Maar het gaat je vast lukken.

Hier gebruik ik nu ook de gang en dat werkt ook goed.

Ik moet zeggen nu we wat beter kunnen communiceren met elkaar, is het wel makkelijker en begrijpt hij me ook beter.

Maar Dylan heeft een heel sterk karakter en die wilde wel eens helemaal hysterisch worden...Maar nu zijn de verhoudingen duidelijk en hoef ik het eigenlijk nog zelden te doen. Ik moet wel zeggen in Spanje is het heel normaal dat een kind wel eens een tik krijgt. In nederland zijn ze daar heel anders mee. Kinderen worden hier meer als gelijke behandelt. En zijn ze veel voorzichtiger daarmee.

Ach en iedereen heeft zijn eigen manier van opvoeden. Nou ik ga weer in de entertaining, Dylan is weer wakker.

X
Kidon, sterker nog: de corrigerende tik is hier sinds twee jaar of zo wettelijk verboden!

(en weg ben ik weer, maar ik heb erg gelachen om jullie vanmiddag. Vooral Nurse, ik zie je al hobbelen met dikke buik achter de schapen aan terwijl buurman toekijkt... en die gekke Roxanne, hahaha).
Zo wij zijn ons net helemaal de tandjes geschrokken...Amber is van boven naar beneden van de trap gevallen op de plavuizen...

Gelukkig ging ze gelijk huilen! Gelijk de huisartsenpost gebeld waar we meteen heen mochten. Onze beste vriendin had dienst, dus dat gaf wel een heel goed gevoel.

Ze heeft haar helemaal nagekeken en het lijkt gelukkig mee te vallen....

Amber geeft zelf wel hoofdpijn aan en wil ook slapen maar heeft niet gespuugd, dus we hebben een wekadvies a 2 uur en moeten natuurlijk weer bellen als we het niet vertrouwen.

Thuis gelijk een zetpil gegeven en nu ligt ze op de bank, maar ze wou zo wel eten zei ze. Zo maar eens zien als H terug komt met het chineesje (het eten wat net op het gas stond hebben we maar als verloren beschouwd...)

Hou dus nog een grote slag om de arm wat betreft morgen....

Ik hou jullie op de hoogte.
Oh Marloes, wat een schrik !!! Gatver wat eng. Daar ben ik ook zo bang voor. Floortje is niet meer te houden op de trap tot mijn zenuwen dus........ Heel erg blij voor jullie dat het mee valt !! Je schrikt je een ongeluk zeg !!
Oeh Bah Marloes; dat is schrikken! Gelukkig lijkt het mee te vallen!

Morgen zal ze misschien wel spierpijn hebben denk ik zo...

Hoe gebeurde het? Ging ze de trap op of kwam ze de trap af?

Enne Falcon:

Jaaaa dát denk jij!! De buurman keek niet toe! Zou dr nog bij moeten komen, ik achter dat vee aan en hij toekijken?

Uh-uuuhh-uuuh! (afkeurend toontje)

Nee, hij kwam t alleen even vertellen dat ze los liepen en ging dr weer vandoor... ook fijn

Kidon:

Weet niet of dat praten echt meisjes-eigen is, ik was iig zelf best laat maar áls ik toen iets zei was t wel meteen verstaanbaar in tegenstelling tot mijn broer (blablaaadiebladoedoe = boterham )

Ik ga op de bank, ben moe van al het geren achter die schapen

Groetjes!

xx

*he gatver, M. heeft de hond zo´n gerookte pees gegeven, verrekt stinkding*
Dat is wel heel erg schrikken inderdaad! Gelukkig valt het allemaal mee, maar dat wekadvies is wel heel vervelend voor haar en voor jullie. Hopelijk lukt het om morgen te komen, wnat misschien is ze wel beurs en chagerijnig.

Ondanks de schrik van Ambers val moest ik stiekem heel hard lachen om Nurse' vraag of ze de trap op of af ging.

Nee Nurse, Amber is de trap OP gevallen!!

Ik laat Manu ook vaak zelf de trap op gaan, maar er vanaf ga ik er altijd voor lopen of we doen het samen dat ik zijn hand vasthoudt. Maar we moeten echt wel voorzichtig blijven, zeker als ik dat zo hoor van Amber.

Mijn zus is als klein meisje ook helemaal van boven naar beneden gevallen en had toen haar tand door haar lip. Daardoor heeft ze nog altijd een heel duidelijk litteken op haar lip.

Oef: Hoe gaat het bij jullie??? Red je het een beetje? Is Peet alweer aan het werk en sta je er nu alleen voor? Ben zo benieuwd hoe het met jullie is.

Over dat slaan: Nee ik vind het niet nodig. Bovendien ben ik altijd heel streng als ik zie dat Manu een ander kind (of mij of JP) slaat. Hij weet het heel goed, slaan mag niet dus ik mag dat zeker ook niet doen. Wat ik wel doe om mijn woorden kracht bij te zetten is zijn arm stevig vastpakken en dwingen om me aan te kijken (wat ie trouwens nooit doet, maar goed...)

Gisteren weer even een aanvaring met hem over het opruimen van een dopje van de viltstift. Hij wilde niet luisteren en werd heel stout (beetje schreeuwen en brutaal doen enzo). Toen heb ik hem op de gang gezet. Dat hielp niet echt trouwens.... Uiteindelijk hebben we het 'samen' opgeruimd en toen was het weer goed.

Tot morgen Marloes, Flodder, Yora, Loewyz en Nurse!!

Jullie hebben mijn mobiele nr voor als het nodig is hè?
Tinus: maar de trap af of op gaan zegt toch meer iets over of ze voorover of achterover is gevallen? Dat vallen naar beneden gaat wist Nursje denk ik ook wel

Marloes: Schrikken geweest zeg! Ik hoop dat ze er niet teveel last van zal hebben verder. Ik hoop dat je er morgen ook bij bent zonder onherkenbaar blauw kind...

Euuh ik wilde nog wat zeggen... maar ik weet het niet meer

Over dat slaan: ik vind het ook niet nodig maar toch gebeurd het mij soms wel en tussen slaan en een tik op de luier zit wel een verschil vind ik.

Vanavond was ik ook even boos. Op weg naar huis na het ophalen was het al weglopen, brullen en piepen. Ze was echt heel vervelend tijdens het koken... gedroeg zich ook irritant... mij slaan op mijn been, tomaatje wat ze niet meer wilde gooide ze door de gang heen... en ging die tomaat later even fijn staan knijpen in de gang.. steeds weer in de keuken komen staan of net over de drempel heen komen en dreinen, janken en zeuren... terwijl ik zelf gewoon even geen tijd voor haar had want ik stond al met trillende handjes zo snel mogelijk te koken... (iets heul makkelijks) Ik kan het best even aanhoren dat gejank maar het werkt me wel op mijn zenuwen... en toen brandde ik dus mijn hand aan een pan... ik schrok en het deed zeer en Yora brulde nog steeds en toen had ik het even helemaal gehad en toen heb ik haar even in de huiskamer gezet met de deur dicht.

(En nee ze heeft geen tik op haar luier gehad op welk moment dan ook maar dit zijn wel mijn momenten waarop het kookpunt dichtbij zit en die ik dus ook zoveel mogelijk probeer te doorbreken, voorkomen en uit de weg te gaan)

Ze was gewoon hartstikke moe en wilde even Yora tijd hebben maar soms vind ik het heel lastig dat ze 'even wachten' nog niet begrijpt.
Tinus:

Bijdehand heur

Jaja, heb je nummer, ik ga je vast bellen morgen

(meerdere keren

Corrigeren:

Doen wij ook alleen met stemverheffen en zak vaak dan door mn knieën en zoek oogcontact.

(maar wil ook nog wel eens vanaf de bank gewoon een keer roepen dat ze ergens vanaf moet blijven )

Traplopen:

Wij lopen altijd achter Roxanne aan als ze de trap op gaat, de trap af doet ze nog niet, draag dr dan nog altijd.

Tot morgen!
Hmmm, of ik ben niet streng genoeg en laat teveel toe, of M is eigenlijk wel een makkelijk jongetje.. hij heeft nog nooit een enorme diftbui gehad dat ik hem 'kwijtraakte'.

Ik voel gewoon niet zo vaak dat iets echt echt van mij moet en dat ik dan doorzet.. Ik heb hem wel eens gedwongen om op te ruimen (samen), maar daarvoor hoefde ik alleen maar vier keer te zeggen 'eerst opruimen'. Verder hoeft er niet zoveel van ons geloof ik... Hij heeft 1x op een strafplekje gezeten omdat hij vervelend was aan tafel en dat hielp HEEL snel.

Maar dat soort situaties als jij nu schetst Yora kunnen wij ook voorkomen doordat we met z'n tweeën zijn. Als de een kookt, en M is vervelend, dan kan de ander hem weghouden uit de keuken. Als ik wat langer alleen ben met hem komt het natuurlijk wel eens voor, maar petje af (weer) dat jij elke dag, dag in dag uit alles alleen doet.

H is sowieso tegen slaan, een volwassene sla je toch ook niet. Ik kan me nog iets voorstellen bij een tik op de luier, maar ik heb het nog nooit gedaan en doe het ook niet, want het is uiteindelijk een zwaktebod en zoals Tinus zegt: als jij slaat geef je het voorbeeld dat dat blijkbaar wel mag. Ik doe het precies zo: ik ga op zijn hoogte zitten en pak zijn armen en zoek oogcontact (dat heb ik dan toch mooi van de nanny geleerd )

Marloes, wat ontzettend!! wat een schrik! o je stond vast te trillen op je benen..

Knorretje, dus dit weekend de laatste klusjes? Ik heb voor jou binnenkijk-plezier ook foto's op HM geplaatst van ons huis.

Heel veel plezier morgen!! Ik vind het jammer dat ik al een afspraak heb, want we hadden het anders prima kunnen combineren met vrienden/familie in de Randstad. Vanuit het noorden is alles daar dichtbij elkaar, haha.
oh marloes, wat een schrik, gelukkig lijkt het met een sisser af te lopen... succes vanacht en hopelijk is het allemaal loos alarm.. wat een toeval dat net een vriendin op de post werkte...

falcon, grappig he.. vanuit de randstad is het hier altijd ver weg, maar voor ons valt het mee (hoewel het met carnaval ook scheelt.. ik moest maandag naar Rotterdam en het kostte me maar 1,5 uur ipv normaal 2,5 uur door file en spits, maar al die gekken vierden carnaval en ik kon zo doorrijden, heerlijk

slaan doen we hier ook niet, wel af en toe op de gang. Vooral Renske kan heeft nog wel eens haar grillen. Gisterochtend, ze verscheurde haar boterham, want ze wilde een andere. Tja, dat kunnen we ook zeggen, voordat hij in stukjes ligt.. (momenteel veel spanning in huis, ze vindt veranderingen eng en leuk en de school komt eraan, dus tja...)

veel plezier morgen... ze begonnen vanavond al te bellen voor de dienst, want de verpleegkundige was even vergeten dat het morgenochtend pas begon voor mij...
Marloes

wat een schrik!!! Knuf voor jullie en sterkte voor vannacht!!!

Yora

knuf voor jou! Goed opgelost!!!

Falcon

heb gereageerd!!! (op HM dan bedoel ik!) En ja, als het goed is dit weekend de laatste dingen, hopelijk maandag

E I N D E L I J K klaar! Ik hoop het zo!

Nursie

nu nog tillen de trap af??? Joeri loopt al bijna een jaar zelf de trap op en af (wel met ons ervoor of erachter hoor) maar toch.... De enige momenten dat hij getild wordt is als hij uit bad komt en we naar boven gaan...die 15 kilo trek ik nu al bijna niet meer hoor! Ik moest hem vanmorgen dus weer naar boven tillen, ik was kapot toen we weer beneden kwamen!

En wat een flapdrol van een buurman! Die had toch op zijn minst even kunnen helpen???

Corrigeren

Joeri krijgt van ons soms een tik op zijn vingers). Maar dan moet hij het wel heeeeel bont maken. (knopjes aanraken, hij weet dat het niet mag, na 3 keer waarschuwen krijgt hij een tik op de vingers en halen we hem daar weg)

Tik op de billen (luier) krijgt hij bijna nooit.

Sannie

ik hoop voor je dat ze je vannacht niet bellen! Ja, veranderingen zijn leuk, en eng, maar brengen dus ook wel wat spanningen mee... Knuf!

Nu even bankhangen met vriendlief, hij heeft gelukkig 3 daagjes vrij!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven