Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
17-03-2018 16:04
Ik ga straks foe jong hai maken, en babi pangang, en sajoer boontjes.
Maak je dat helemaal zelf? Of uit een pakje

Ik heb het nog nooit gemaakt, als ik chinees wil eten ga ik het halen :$
Bjort schreef:
17-03-2018 16:05
Maak je dat helemaal zelf? Of uit een pakje

Ik heb het nog nooit gemaakt, als ik chinees wil eten ga ik het halen :$
Zelf. Nou ja, de groenten komen uit zo'n voorgesneden zak en de sperzies uit blik, en de atjar uit een pot. Maar de kruiderijen kan ik tegenwoordig zelf.
Lady*Voldemort schreef:
17-03-2018 16:10
Zelf. Nou ja, de groenten komen uit zo'n voorgesneden zak en de sperzies uit blik, en de atjar uit een pot. Maar de kruiderijen kan ik tegenwoordig zelf.
Knap, ik begin er maar niet eens aan. Als zo iets simpels als pannenkoeken al niet lukt, hoef ik al helemaal niet te beginnen aan zoiets als chinees eten ;-D
Bjort schreef:
17-03-2018 16:12
Knap, ik begin er maar niet eens aan. Als zo iets simpels als pannenkoeken al niet lukt, hoef ik al helemaal niet te beginnen aan zoiets als chinees eten ;-D
Natuurlijk kan jij dat. Het is maar net waar je interesse ligt. En oefenen.
-Katjies- schreef:
17-03-2018 15:36
Neee! Vies!

Lekker toch, van die schijfjes karton? Met schenkstroop, dat dan weer wel.
Bjort schreef:
Is weinig knaps aan hoor. Gewoon zorgen voor een welgevuld kruidenrekje en een internetverbinding, voor de recepten :proud: .
Lady*Voldemort schreef:
17-03-2018 16:17
Is weinig knaps aan hoor. Gewoon zorgen voor een welgevuld kruidenrekje en een internetverbinding, voor de recepten :proud: .

:D

Eet smakelijk voor straks. Moet je er lang voor in de keuken staan?
Lady*Voldemort schreef:
17-03-2018 16:17
Geloof me, dan nóg is het knap :proud:
There is always something happening, and it's usually right now
Oef :facepalm:

Dubbel knap dus.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 17-03-2018 16:24
87.77% gewijzigd
Grobbekuiken_ schreef:
17-03-2018 16:22
Geloof me, dan nóg is het knap :proud:
Dubbel zo knap :biggrin:
Ana_Isabel2 schreef:
17-03-2018 16:23
Dubbel zo knap :biggrin:
:high5:
Bjort schreef:
17-03-2018 16:21
:D

Eet smakelijk voor straks. Moet je er lang voor in de keuken staan?

Nee hoor. Zoals ik al schreef: ik koop verder alles voorgesneden dus dat scheelt een jas.
Lady*Voldemort schreef:
17-03-2018 16:28
Nee hoor. Zoals ik al schreef: ik koop verder alles voorgesneden dus dat scheelt een jas.
Ja dat scheelt wel, maar dan nog vind ik het knap, ik doe het je niet na
Grobbekuiken_ schreef:
17-03-2018 15:55
Ik leef met je mee qua weer en zo.

Succes met je eieren en pannenkoeken.
Dank je!

Maar even terug naar die titel van dat topic.
Het was toen halfvasten (bekend als groot feest uit het zuiden met veel optochten met wagens van de Carnaval.

Er wordt gekscherend gesteld als Pasen en Pinksteren op een en dezelfde dag vallen.

De dag van de vagina viel bijna samen met de Halfvastenfeesten.
Die dag met een topic "een gekookt ei zit vast in vagina. (De topic titel.)"

Ik wist niet dat het een officieel Katholiek feest was. https://nl.wikipedia.org/wiki/Laetare
Niet boeiend, maar die titel is wel leuk bedacht. (Zou die "1 ei is geen ei, 2 ei is een half ei en 3 ei is één ei." de 4 weken van vasten zijn?

Nou, ik ga lekker vroeg slapen. Is te veel voor een persoon. Lentefeest is heiden en de kerk wilde die verbieden. De Katholieken uit het Zuiden kwamen in opstand en bedachten meerdere feesten. Is ook te veel voor dit forum. Die kennen de achtergronden niet. :)

Veel plezier hier nog. Allemaal.
Bjort schreef:
17-03-2018 15:47
Die zijn echt niet te eten vind ik
Dochter vindt ze heerlijk. Ik lust ze ook wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
OMG zie ik nu pas dat je bovenin op de zwarte balk ook terug kan naar de home pagina kan van dit forum, wel zo handig als je aan het loepen bent. Vond het altijd al zo omslachtig om ierdere keer op pijtjes terug te klikken :facepalm:
Nouschi schreef:
17-03-2018 17:25
Dochter vindt ze heerlijk. Ik lust ze ook wel.
Ik vind alleen de poffertjes lekker, mijn zoons vinden de poffertjes ook lekker. Pannenkoeken heb ik ook wel eens gekocht maar die vinden ze toch niet zo lekker
Bjort schreef:
17-03-2018 21:15
OMG zie ik nu pas dat je bovenin op de zwarte balk ook terug kan naar de home pagina kan van dit forum, wel zo handig als je aan het loepen bent. Vond het altijd al zo omslachtig om ierdere keer op pijtjes terug te klikken :facepalm:
:rofl: :hug:
Naanbrood kan je bakken alsof het een pannenkoek is. Maar dan zonder ei.
Zelfrijzend bakmeel en dikke yoghurt en kruiden.
Hoef ik geen kant en klare Roti van de appie te kopen.
Kan ik mijn eigen variant verzinnen.
Er moet alleen wel een beetje bakkerszout bij.
toch bericht
Moiren’ schreef:
18-03-2018 01:03
Is de nieuwe CM nu al zijn inloggegevens kwijt?
De CM heeft de 15de nog gereageerd.

overig/community-manager-topic/list_messages/403603#
kia wijzigde dit bericht op 18-03-2018 01:09
12.47% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Hoe zou het met onze supermarktmedewerker zijn, Nous?
Ik wacht nog steeds op een vervolg.
Bjort schreef:
Ooit had ik een vriendin die fantastisch kon koken. Veel fantasie, uitproberen. Mijn jongste lustte bij haar van alles en thuis niks.
Op een dag stelde ik voor om een keer pannenkoeken te bakken voor de kinderen. Zei ze: dat moet jij doen, want ik kan geen pannenkoeken bakken.
Sindsdien hou ik mezelf voor dat pannenkoeken bakken ook heus niet zo simpel is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
18-03-2018 06:11
Ooit had ik een vriendin die fantastisch kon koken. Veel fantasie, uitproberen. Mijn jongste lustte bij haar van alles en thuis niks.
Op een dag stelde ik voor om een keer pannenkoeken te bakken voor de kinderen. Zei ze: dat moet jij doen, want ik kan geen pannenkoeken bakken.
Sindsdien hou ik mezelf voor dat pannenkoeken bakken ook heus niet zo simpel is.
Of of of.. ze vond dat het nu jouw beurt was en durfde ze pannenkoeken wel aan jou over te laten :idee: ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven