En nu..?

05-04-2018 11:17 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kwam afgelopen week thuis na een zakenreis van een maand.
Hij had daar een nieuwe ipad gekocht, dus ik ging m even bekijken (waar hij bij zat). Mooi hoor, handig toetsenbordje ook. Ik druk op de startknop.
Tinder.. je match wacht op een reactie!
Wat..Tinder?!

Zijn verhaal: ik miste je, verveelde me, als ik wakker was, sliep iedereen (groot tijdsverschil met hier).
Ja, ik heb wat rondgekeken.. zoals je ook doet als je naar de kroeg gaat.. (jij bent toch ook wezen stappen met je vriendinnen?) De app werkte niet echt op ipad en heb alleen een paar berichten uit gewisseld. Er was daar vrijwel niets te doen en mss dat locals wat tips hadden, dacht ik. Ik weet het, het ziet er niet goed uit voor mij zo..

Pffff...
Ik heb zeker gemerkt dat ie me miste. Dat ie naar huis wilde; ze wilden dat ie langer bleef, maar niet gedaan, wilde naar huis.
Maar kom op, tinder..! Ja, hij baalt. Doet zijn best om extra lief voor me te zijn.
Ik ben uiteraard boos, teleurgesteld.

Ik wil niet opgeven wat we hebben, maar ik vind dit ook niet iets dat ik zomaar wil 'goedkeuren'. Maar er lijkt niet echt een tussenweg.
Raflesia schreef:
05-04-2018 12:10
Maar wat als je zin hebt om met een nieuw iemand te kletsen? Niet die ene vriend waar je al 4 jaar mee praat en alles over weet. Wat als je gewoon even zin hebt in wat nieuws?

Trouwens voor de duidelijkheid, ik ben niet die vriend aan het beschermen. Sterker nog, ik zou het zelf ook niet zo fijn vinden als mijn vriendin dit zou doen, echter zou ik haar niet gelijk verdenken van vreemdgaan en al die zooi. Ik probeer enkel de andere kant hier te belichten.
Niet elke behoefte hoeft meteen vervult te worden he? Ik ken die behoefte ook helemaal niet.

Maar zat andere media ( zie hier er eentje) die je dan kan gebruiken. Tinderen en matches zoeken op een datingapp is dan echt niet nodig.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 12:15
4.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
05-04-2018 12:13
Jij bent zeker niet bekend met Tinder?
Dus jij zegt als ik nu op Tinder ga ik 100% opzoek ben naar seks of een date? Echt dikke onzin dus.
Alle reacties Link kopieren
Raflesia schreef:
05-04-2018 12:13
Ik had even een gebrek aan een betere vergelijking oké :(
:cheers:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
05-04-2018 12:16
Nee, dat is geen onzin. Dat is namelijk waar Tinder voor is gemaakt. Natuurlijk kunnen er gewoon vriendschappen uit ontstaan, maar de eerste insteek is seks/een relatie.
Precies. Net als dat het internet gemaakt is om informatie makkelijk toegankelijk te maken. Het was nooit de bedoeling dat mensen er kinder porno op zouden plaatsen. Net als dat het 'dark web' eigenlijk gemaakt is om je privacy te beschermen, maar het nu een mega broedplaats is voor criminele om hun activiteiten makkelijker te kunnen verrichten.

Ik zeg niet dat het normaal is dat iemand Tinder gebruikt voor een vriendschappelijk praatje. Wat ik echter probeer te zeggen is dat het niet meteen 100% zeker is dat iemand erop zit met de intentie naar date/seks. Iedereen heeft zijn/haar eigen redenen.
raflesia wijzigde dit bericht op 05-04-2018 12:20
2.42% gewijzigd
Heel kinderachtig dat hij de "vergelijking"maakte met: jij bent toch ook wezen stappen met vriendinnen ?

Het zou kloppen als jij tijdens het stappen zou zoeken naar potentiële date afspraakjes .

Anders is het een zielige smoes om zijn gedrag goed te praten .
Raflesia schreef:
05-04-2018 12:19
Precies. Net als dat het internet gemaakt is om informatie makkelijk toegankelijk te maken. Het was nooit de bedoeling dat mensen er kinder porno op zouden plaatsen. Net als dat het 'dark web' eigenlijk gemaakt is om je privacy te beschermen, maar het nu een mega broedplaats is voor criminele om hun activiteiten makkelijker te kunnen verrichten.

Ik zeg niet dat het normaal is dat iemand Tinder gebruikt voor een vriendschappelijk praatje. Wat ik echter probeer te zeggen is dat het niet meteen 100% zeker is dat iemand erop zit met de intentie naar date/seks.
Nee 99,9 %.
Julia10 schreef:
05-04-2018 12:19
Heel kinderachtig dat hij de "vergelijking"maakte met: jij bent toch ook wezen stappen met vriendinnen ?

Het zou kloppen als jij tijdens het stappen zou zoeken naar potentiële date afspraakjes .

Anders is het een zielige smoes om zijn gedrag goed te praten .
Het zegt ook eigenlijk gewoon genoeg.
Alle reacties Link kopieren
iemand die zich verveelt en afleiding wil kan ook een boek gaan lezen

dat is in ieder geval het type partner dat mij aanspreekt, de kerel die het leuk vind om in het buitenland de single uit te hangen die heeft daarbij niet alleen mij maar ook andere, hoopvolle leuke vrijgezelle meiden een wassen neus voorgehouden...

onnodig, onaardig en als je het mij vraagt; onbetrouwbaar
Lorem Ipsum
Raflesia schreef:
05-04-2018 12:15
Dus jij zegt als ik nu op Tinder ga ik 100% opzoek ben naar seks of een date? Echt dikke onzin dus.
De kans dat je op Tinder mensen tegenkomt die 100% op zoek zijn naar date/sex/relatie is bijna 100%.
De app is daar immers voor bedoeld .
Julia10 schreef:
05-04-2018 12:19
Heel kinderachtig dat hij de "vergelijking"maakte met: jij bent toch ook wezen stappen met vriendinnen ?

Het zou kloppen als jij tijdens het stappen zou zoeken naar potentiële date afspraakjes .

Anders is het een zielige smoes om zijn gedrag goed te praten .
Je bent mij voor, Ik vind dit wel zo'n makkelijke manier van jezelf goed lullen.... Hij zit gewoon hartstikke fout en dat weet hij zelf ook.

als mijn vriend dit zou doen zou hij lekker op mogen tinderen...
Alle reacties Link kopieren
nou ik denk dat die niet naar een kroeg moet gaan of op tinder, kennelijk is dat dezelfde volgens hem,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
05-04-2018 12:23
iemand die zich verveelt en afleiding wil kan ook een boek gaan lezen

dat is in ieder geval het type partner dat mij aanspreekt, de kerel die het leuk vind om in het buitenland de single uit te hangen die heeft daarbij niet alleen mij maar ook andere, hoopvolle leuke vrijgezelle meiden een wassen neus voorgehouden...

onnodig, onaardig en als je het mij vraagt; onbetrouwbaar
Dat is zeer zeker waar. Wat zijn bedoeling uiteindelijk ook precies was, fout zit hij sowieso.
Alle reacties Link kopieren
Julia10 schreef:
05-04-2018 12:24
De kans dat je op Tinder mensen tegenkomt die 100% op zoek zijn naar date/sex/relatie is bijna 100%.
De app is daar immers voor bedoeld .
de kroeg ook hoor 8-)
turquasi schreef:
05-04-2018 12:23
iemand die zich verveelt en afleiding wil kan ook een boek gaan lezen

dat is in ieder geval het type partner dat mij aanspreekt, de kerel die het leuk vind om in het buitenland de single uit te hangen die heeft daarbij niet alleen mij maar ook andere, hoopvolle leuke vrijgezelle meiden een wassen neus voorgehouden...

onnodig, onaardig en als je het mij vraagt; onbetrouwbaar
Yep. Onbetrouwbaar.

Vooral omdat hij zijn gedrag goed praat.
Hij vond en vind dat hij er "recht" op had. :facepalm:
En toen heb je niet direct die berichtjes even gelezen?
Raflesia schreef:
05-04-2018 11:48
Het is overigens vrij simpel, lees zijn Tinder gesprekken en dan weet je het snel genoeg. Ik kan me goed inbeelden dat je bij verveling wat mensen wilt swipen en wat vlees wilt keuren. Er is ook niets mis met een gesprek zolang er niet geflirt wordt en al die rotzooi. Tinder betekent niet automatisch dat iemand opzoek is naar een date/seks. Dat de app daarvoor bedoeld is betekent niet dat iedereen het daarvoor gebruikt.
Als ik een relatie heb en ik verveel mij kom ik hier neuzen of speel ik een spelletje patience maar ga je toch niet Tinderen zeker? Ongelooflijk wat mensen van tegenwoordig normaal en aanvaardbaar vinden. Ik word oud...
lilalinda schreef:
05-04-2018 12:30
de kroeg ook hoor 8-)
Ja,maar volgens mij zijn de bezoekers van een kroeg meer divers.

Daar komen ook veel mensen die al een relatie hebben om gewoon voor de gezellig een drankje te drinken. Of groepjes die op stap zijn . Of zielige eenzame mensen die onder de mensen willen zijn maar niet persee op zoek zijn naar iets. En ook mensen die op zoek zijn naar scharrel/relatie.
lilalinda schreef:
05-04-2018 12:30
de kroeg ook hoor 8-)
Voor TO's vriend in ieder geval wel. To weet meteen wat hij aan het doen is als hij gaat stappen. De kroeg is hetzelfde als een datingapp blijkbaar.
Niet gezellig met vrienden ouwenelen maar met vreemde dames om 'nieuw' contact te maken omdat hij zijn vriendin zo mist.
Hadewychh schreef:
05-04-2018 12:35
Als ik een relatie heb en ik verveel mij kom ik hier neuzen of speel ik een spelletje patience maar ga je toch niet Tinderen zeker? Ongelooflijk wat mensen van tegenwoordig normaal en aanvaardbaar vinden. Ik word oud...
Inderdaad.
Als je je vriend(in) mist, ga je geen contactadvertentie zetten in de krant.
Of op een datingsite of app.

Je wordt niet oud hoor, er is sprake van normvervaging bij TO haar vriend .
Hij vind zijn gedrag net zo normaal als naar de kroeg gaan (met vriendinnen) :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
05-04-2018 12:35
Als ik een relatie heb en ik verveel mij kom ik hier neuzen of speel ik een spelletje patience maar ga je toch niet Tinderen zeker? Ongelooflijk wat mensen van tegenwoordig normaal en aanvaardbaar vinden. Ik word oud...
Ik heb nooit gezegd dat ik het normaal vind, maar ik kan me voorstellen dat sommige zo'n gedachte gang hebben yep.
Raflesia schreef:
05-04-2018 12:49
Ik heb nooit gezegd dat ik het normaal vind, maar ik kan me voorstellen dat sommige zo'n gedachte gang hebben yep.
Spielerei.
Je zal maar zo'n vriend hebben.... Die omdat hij je mist of omdat al zijn vrienden/familie al slapen (of welke reden hij ook maar kan verzinnen ) lekker in de rondte speelt op het net , vlees keurt en next step is irl .

Lijkt erop dat hij zijn relatie niet serieus neemt en als hij betrapt wordt met een kutsmoes komt .

Ik zou klaar zijn met zo iemand .
Ben je al wat wijzer TO..?
Alle reacties Link kopieren
Wat een enorme loser zeg. En het nog goed willen lullen ook.
Ik had alleszins die app geopend en de berichten gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Als het hem om 'vrienden' was gegaan, had ie beter Grindr kunnen installeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven