Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik snap het even niet. Waarom gaat iedereen op anoniem?
Memes mogen ook niet meer straks, dus snel nog even.
Afbeelding
Star² schreef:
23-05-2018 15:00
Memes mogen ook niet meer straks, dus snel nog even.
Afbeelding
hoezo mag dat niet meer straks?
BahcoBarbie schreef:
23-05-2018 14:58
Ik snap het even niet. Waarom gaat iedereen op anoniem?

Die lusten geen aardappels, vlees en groenten.
redbulletje schreef:
23-05-2018 15:03
hoezo mag dat niet meer straks?

https://nos.nl/artikel/2232849-komt-er- ... memes.html
:|

Hopelijk loopt het niet zo'n vaart. Zou echt 'n stuk saaier worden als je niets meer online kunt gebruiken.
Ik wilde wat posten in het Moderatertopic over al die bange schapen die massaal op anoniem gaan, maar ik was bang dat de moderators mij in één moeite door ook zouden anonimiseren. :P
RégineFilange schreef:
23-05-2018 15:19
Ik wilde wat posten in het Moderatertopic over al die bange schapen die massaal op anoniem gaan, maar ik was bang dat de moderators mij in één moeite door ook zouden anonimiseren. :P
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
RégineFilange schreef:
foutje moet kunnen op zijn tijd. :proud:
Mmm, deze actie van Viva staat eigenlijk haaks op de privacywetgeving. M.a.w. ze kunnen dit wel roepen, maar een eerstejaars student advocatuur hakt ze waarschijnlijk al de pan in. Volgens mij blijft het nl. zo dat als je verzoekt om jouw gegevens van het internet te verwijderen, dat dat dan ingewilligd moet worden. Zeker als er zaken als persoonlijke veiligheid en belemmeringen w.b. je toekomstige mogelijkheden / ontwikkelingen (denk aan carrière) op het spel staan. Het is niet voor niks dat Mark Zuckerberg juist nu dingen aan het implementeren is zodat mensen juist meer zeggenschap krijgen over de informatie die ze zelf gedeeld hebben. (En ja, achter de deur zal dat best een wassen neus zijn).
Daarnaast hoef je niet herkent te worden aan je schrijfsels. Er zijn hier zat voorbeelden geweest dat anderen het nodig vonden om gegevens van forummers te delen. Dan maakt een opmerking van een ander plots je nick koppelbaar aan je privé. En het hoeft er maar 1 minuut te staan, dan is de kans al behoorlijk groot dat een hele groep het gelezen heeft.

Als het loepen alleen toegankelijk gemaakt wordt voor je eigen nick, dan voorkom je ook al veel ellende. En ja liefhebbers om topics na te struinen zodat ze in tabellen kunnen bijhouden wat anderen gezegd hebben (of de welbekende briefjes op de koelkast van Kia :P ) en zieke geesten blijf je toch houden.
RégineFilange schreef:
Lijkt me een leuk schouwspel. Eerstejaars advocatuur studenten tegen de stagiaires van Sanoma.

Een soort combinatie van een kussengevecht en een modderbad; je weet dat het nergens over gaat maar je wil toch kijken hoe het met die zooi afloopt.
shifty schreef:
23-05-2018 15:34
Lijkt me een leuk schouwspel. Eerstejaars advocatuur studenten tegen de stagiaires van Sanoma.

Een soort combinatie van een kussengevecht en een modderbad; je weet dat het nergens over gaat maar je wil toch kijken hoe het met die zooi afloopt.

Oh, jij doet ook mee zie ik!
Afbeelding
anoniem_331193 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 15:37
18.55% gewijzigd
redbulletje schreef:
23-05-2018 14:45
Volgens mij kan iemand die 'n forum in elkaar zet ook in de PB's komen. Weet nog wel dat daar op een forum een rel door ontstond. Echte privéberichten zou ik daar dus ook nooit in schrijven.
Nee hoor.
Ik zag alleen Sally Spectra als bekende forummer, de rest bijna nog nooit van gehoord.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
23-05-2018 15:42
Ik zag alleen Sally Spectra als bekende forummer, de rest bijna nog nooit van gehoord.

En die is alweer terug :proud:
Ben een dag of een paar dagen niet op het forum geweest en Ik zit mezelf, na nagelezen te hebben, te knijpen.
Is dit allemaal echt?

Ik heb nog geen wijn op toch? Of wel?
Neee, het is nog geen 17 uur.

Het is echt.
Of heb ik er toch weer schijt aan gehad dat het nog geen vijf uur is?
WTF.

MonteCara* schreef:
23-05-2018 16:12
Ben een dag of een paar dagen niet op het forum geweest en Ik zit mezelf, na nagelezen te hebben, te knijpen.
Is dit allemaal echt?

Ik heb nog geen wijn op toch? Of wel?
Neee, het is nog geen 17 uur.

Het is echt.
Of heb ik er toch weer schijt aan gehad dat het nog geen vijf uur is?
WTF.
Rustig maar.
Vrijdagmiddag valt vroeg deze week :hug:
Star² schreef:
23-05-2018 15:43
En die is alweer terug :proud:
Oh echt? :rofl:
Anonimiseren en terugkomen kan natuurlijk gewoon :proud:
ijskoffie* schreef:
23-05-2018 16:37
Anonimiseren en terugkomen kan natuurlijk gewoon :proud:
Ja, als je maar niet te loepen bent. Oh wacht... :mrgreen:
WTF, het lijkt Angel-gate wel.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Zou Angel 5 hier nog rondlopen?
AeonOfWinter schreef:
23-05-2018 16:46
Alleen dan oennoemelijk saai.
AeonOfWinter schreef:
23-05-2018 16:46
Nou hè!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven