relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
dinsdag 22 mei 2018 om 15:48
Hahaha, Breakeven! Leeftijd maakt dus geen bal uit, ik deed en dacht hetzelfde en ik ben zo'n beetje dubbel zo oud.
Ik heb de filmpjes van hoe je hem terug kunt krijgen overgeslagen, maar ik heb ze wel gezien en weggeklikt.
In plaats daarvan heb ik deze site (helemaal) gelezen.
https://mannengeheim.nl/liefdesverdriet-verwerken/
Moet je ook eens doen. Het haalt wat wolken uit je hoofd, tenminste bij mij.
Ik ga vanavond dus ook opschrijven waarom ik blij ben dat het voorbij is.
(ipv herinneren dat hij mij elke morgen wakker maakte en zei; kom je liefje... je koffie staat er. Waaaaaaaaaah, ja dat is lief ja. Maar dat ga ik dus NIET opschrijven
)
En natuurlijk probeert hij z'n leven weer op te pakken, hij moet toch ook verder? Net als jij. Mannen pakken het tóch anders aan, Breakeven. Dat is gewoon een feit.
Ik wil dolgraag alle banden verbreken. En ga hem ook vragen of hij mij wil blokkeren op facebook. Just in case. En whatsapp... ook. Maar daarvoor moet ik eerst even iets regelen op de vereniging. Denk ik. Eerst maar de financiele shit... ik wil echt verder met m'n herstel. Ik wil dingen wijzigen in huis. Ik wil weten wat hij mee wil nemen van "onze" spullen, zodat ik het huis "mijn" huis kan laten worden. Dát zal zo helpen!
Ik ben vandaag voor het eerst weer een volle dag aan het werk. Ik sleep me voort, eerlijk gezegd. Ik ben zo blij dat het rustig is, nu.
Ik heb de filmpjes van hoe je hem terug kunt krijgen overgeslagen, maar ik heb ze wel gezien en weggeklikt.
In plaats daarvan heb ik deze site (helemaal) gelezen.
https://mannengeheim.nl/liefdesverdriet-verwerken/
Moet je ook eens doen. Het haalt wat wolken uit je hoofd, tenminste bij mij.
Ik ga vanavond dus ook opschrijven waarom ik blij ben dat het voorbij is.
(ipv herinneren dat hij mij elke morgen wakker maakte en zei; kom je liefje... je koffie staat er. Waaaaaaaaaah, ja dat is lief ja. Maar dat ga ik dus NIET opschrijven

En natuurlijk probeert hij z'n leven weer op te pakken, hij moet toch ook verder? Net als jij. Mannen pakken het tóch anders aan, Breakeven. Dat is gewoon een feit.
Ik wil dolgraag alle banden verbreken. En ga hem ook vragen of hij mij wil blokkeren op facebook. Just in case. En whatsapp... ook. Maar daarvoor moet ik eerst even iets regelen op de vereniging. Denk ik. Eerst maar de financiele shit... ik wil echt verder met m'n herstel. Ik wil dingen wijzigen in huis. Ik wil weten wat hij mee wil nemen van "onze" spullen, zodat ik het huis "mijn" huis kan laten worden. Dát zal zo helpen!
Ik ben vandaag voor het eerst weer een volle dag aan het werk. Ik sleep me voort, eerlijk gezegd. Ik ben zo blij dat het rustig is, nu.
dinsdag 22 mei 2018 om 20:53
@breakeven ik moet even op jou reageren. Het is zo herkenbaar, alles wat jij doet heb ik ook gedaan: filmpjes hoe krijg je je ex terug, langs zijn sportvereniging fietsen waar een feestje was 2 dagen nadat het uitging (En daarna janken op de fiets - had hem niet eens gezien, maar het idee dat hij zo dichtbij was maar ook weer niet en daar lol had terwijl ik me kut voelde). Oh ja en ik ben 30 dus schaam je niet! Het is wat mar123 zegt, hij moet ook gewoon verder leven.
Tip van mij: zoek afleiding! Andere mensen, studeren, werken, uitgaan, alles als je maar niet 24/7 alleen bent. En gooi hem van de app!
Tip van mij: zoek afleiding! Andere mensen, studeren, werken, uitgaan, alles als je maar niet 24/7 alleen bent. En gooi hem van de app!
woensdag 23 mei 2018 om 13:15
@marr123
Hahah oké dan ben ik niet de enige die het zo aanpakt
mannengeheim ken ik inderdaad! Maar heb nu zo’n mindset van ik wil hem terug en ik ga het over tijdje proberen.. maar ondertussen wel lekker aan mijzelf werken en verder gaan.
Yes I know, ik denk dan alleen van betekende ik dan niets voor je? Was onze relatie niet waardevol genoeg voor je? Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat hij denkt en hoe hij zich voelt.
Ahw ik snap dat je echt alle connecties met hem wilt verbreken, dat komt echt nog wel! Je kan alvast zelf hem blokkeren op fb?
Goed dat je werkt! En het is inderdaad even moeilijk, maar het is tóch afleiding! Heb ik ook met mijn studie, een uurtje niet aan hem denken is al genoeg voor mij.
@claire1111
Ahw dat is helemaal kut.. maar het gaat nu véél beter met je toch? Als ik dit allemaal lees is het hartstikke normaal dus! Mooi haha
Ik was de hele nacht wakker, en om half zes sochtends zat ik nog even op WhatsApp. Blijkbaar was hij ook online want hij stuurde mij een berichtje met of ik oké voelde. Toen hebben we gewoon normaal over iets gepraat wat niet met onze relatie te maken had. Om 7 uur sochtends was ik nogsteeds ff online op WhatsApp en hij ook toen vroeg hij wat ik aan het doen was. Ik weet niet waarom maar het deed me wel goed voelen dat hij midden in de nacht nog aan mij denkt en zelfs kijkt of ik online ben haha achja
Ik moet volgende week nog iets ophalen bij hem, maar ik wéét echt niet hoe ik mij ga gedragen uuugh spannend
Oh en bedankt voor je tips! Ik probeer ook afleiding te zoeken, alleen heb niet veel vrienden waar ik veel mee kan doen. En bovendien hebben we maar 1 plaatselijke kroeg waar ik hem ook tegen kan komen, en met drank in het spel lijkt het mij geen goed idee voorlopig.. gelukkig heb ik een drukke studie en heb ik meer uren gevraagd aan werk. Dus genoeg te doen
Hahah oké dan ben ik niet de enige die het zo aanpakt
Yes I know, ik denk dan alleen van betekende ik dan niets voor je? Was onze relatie niet waardevol genoeg voor je? Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat hij denkt en hoe hij zich voelt.
Ahw ik snap dat je echt alle connecties met hem wilt verbreken, dat komt echt nog wel! Je kan alvast zelf hem blokkeren op fb?
Goed dat je werkt! En het is inderdaad even moeilijk, maar het is tóch afleiding! Heb ik ook met mijn studie, een uurtje niet aan hem denken is al genoeg voor mij.
@claire1111
Ahw dat is helemaal kut.. maar het gaat nu véél beter met je toch? Als ik dit allemaal lees is het hartstikke normaal dus! Mooi haha
Ik was de hele nacht wakker, en om half zes sochtends zat ik nog even op WhatsApp. Blijkbaar was hij ook online want hij stuurde mij een berichtje met of ik oké voelde. Toen hebben we gewoon normaal over iets gepraat wat niet met onze relatie te maken had. Om 7 uur sochtends was ik nogsteeds ff online op WhatsApp en hij ook toen vroeg hij wat ik aan het doen was. Ik weet niet waarom maar het deed me wel goed voelen dat hij midden in de nacht nog aan mij denkt en zelfs kijkt of ik online ben haha achja
Ik moet volgende week nog iets ophalen bij hem, maar ik wéét echt niet hoe ik mij ga gedragen uuugh spannend
Oh en bedankt voor je tips! Ik probeer ook afleiding te zoeken, alleen heb niet veel vrienden waar ik veel mee kan doen. En bovendien hebben we maar 1 plaatselijke kroeg waar ik hem ook tegen kan komen, en met drank in het spel lijkt het mij geen goed idee voorlopig.. gelukkig heb ik een drukke studie en heb ik meer uren gevraagd aan werk. Dus genoeg te doen
woensdag 23 mei 2018 om 15:30
Door te beginnen te stoppen met hem te volgen en te controleren, hem nachtelijk te appen want daarmee maak jij jezelf helemaal gek. Hoe ik dat weet, omdat ik dit ook deed en er bijna aan onderdoor ging. Het is moeilijk maar je moet hem echt verwijderen, te beginnen met whatsapp en zijn telefoonnummer verwijderen. Ook niet meer hem live volgen als hij aan het gamen is, echt lieverd je maakt je zelf echt helemaal kapot daarmee. Het is uit en die klap moet je verwerken, je moet afkicken van hem. Het heeft geen zin meer om de relatie te analyseren het hoe, wat en waarom. Jij moet verder en dat gaat op deze manier niet lukken.Breakeven_ schreef: ↑22-05-2018 14:05Ik heb trouwens ook veel met mijn zus gepraat en ik realiseerde mij veel dingen aan de relatie die niet goed gingen, voornamelijk van zijn kant. Ik heb altijd zo mijn best gedaan voor die jongen, zóveel gegeven en zoveel moeite in onze relatie gestoken. Ik realiseer mij nu dat hij dat niet zo erg deed, en het voor lief nam. Aan het begin waren we zo verliefd en na die periode hielden we nog zoveel van elkaar, maar hij dacht dat het zo voor altijd zo blijven. Dat je je best niet meer hoefde te doen, dat de gevoelens en zo altijd sterk zouden blijven. Ik heb altijd gevonden dat een relatie ook werken is en uiteindelijk een keuze die je maakt, maar hij dacht er naar mijn gevoel totaal anders over na. Ik hoop zo dat hij realiseert dat hij ook zijn fouten heeft gemaakt en het beter aan had kunnen pakken, en dat hij mij mist en zo veel spijt heeft.
Ik heb ook met mijn stomme kop veel filmpjes gekeken hoe je je ex terug krijgt en zo. Ik schaam mij heel erg over en durf dit ook aan niemand te vertellen. Het ergste is gewoon dat ik dan zoveel hoop voel en denk dat het uiteindelijk weer goed komt. Maar ja, hij probeert heel erg zijn best om verder te gaan met zijn leven dus ik moet gewoon mijzelf dwingen om niet meer hoop te hebben. Weet alleen niet hoe haha.
Ik kreeg na een paar dagen zoveel rust over mij heen, vooral in mijn koppie. Toen de hoop vervloog dat het nog goed zou komen, toen kon ik pas rouwen, en geloof mij lieverd nu een half jaar verder heb ik het af en toe nog moeilijk maar heb ik ook zoveel goede, gezellige en leuke dagen.
Op het moment dat mijn ex contact met mij opnam na hem 3 maanden niet meer gezien of gehoord te hebben was ik sterk genoeg om zijn telefoontjes niet te beantwoorden.
Echt het komt niet meer goed dus je moet verder, zorg aub voor jezelf en stop met controleren! Dikke knuffel!
donderdag 24 mei 2018 om 01:04
Helaas, ik mag mij ook hier melden. Na een lange relatie en een jaar samenwonen is mijn relatie over. Notabene 2 dagen nadat we terugkwamen van een lange vakantie, maakte hij het uit. Hij voelt het niet meer. Zonder ooit zijn twijfels gedeeld te hebben.
Ik voel momenteel niet veel, en dat maakt me eigenlijk een beetje bang. Ik lijk wel verdoofd. Door de manier waarop dit is gegaan ben ik ontzettend op hem afgeknapt. Herkennen jullie dit?
'Helaas' woonden we samen, dus er moet nog wel wat geregeld worden.. En uiteraard ben ik bang voor de toekomst, die voor mij zo helder was, en nu zo onzeker!
Ik voel momenteel niet veel, en dat maakt me eigenlijk een beetje bang. Ik lijk wel verdoofd. Door de manier waarop dit is gegaan ben ik ontzettend op hem afgeknapt. Herkennen jullie dit?
'Helaas' woonden we samen, dus er moet nog wel wat geregeld worden.. En uiteraard ben ik bang voor de toekomst, die voor mij zo helder was, en nu zo onzeker!
donderdag 24 mei 2018 om 09:26
Nou en of ik dat herken!DoraDoor schreef: ↑24-05-2018 01:04Helaas, ik mag mij ook hier melden. Na een lange relatie en een jaar samenwonen is mijn relatie over. Notabene 2 dagen nadat we terugkwamen van een lange vakantie, maakte hij het uit. Hij voelt het niet meer. Zonder ooit zijn twijfels gedeeld te hebben.

Ik woonde ook nog maar net 1 jaar samen. Hij heeft ook besloten te praten met een ander, ipv te praten met mij. En heeft toen de beslissing genomen. Not fair.
En ik voel dus ook de angst voor de toekomst. Nu de nabije toekomst, omdat we inderdaad een koophuis hadden betrokken (dus nog géén jaar geleden). Maar ook inderdaad de verdere toekomst die nu zo leeg en eenzaam lijkt.

Ik moet zeggen, ik ben wel al 7 weken verder (het lijkt wel 100 jaar). En ik begin nu wat lucht te krijgen. Ik denk er zelfs weer aan om weer eens te gaan koken (al heb ik nog steeds niet veel trek....).
Dat verdoofde gevoel, niets voelen, leegte en als zombie op de bank voor je uit staren.... dat is wel weg. Daarentegen de hele grote paniek aanvallen en als een malloot door huis ijsberen is ook weg. Het is weer wat meer in balans. Dus ja, ik snap je heel goed. Maar weet ook, in deze korte tijd, dat tijd je beste vriend is. Je hebt nog een lange weg te gaan. Lees dit topic nog door, dan lees je dat de vrouwen (en enkele mannen) ook allemaal tips geven om te verwerken.
Maar ik begrijp dat dit nog heel pril is.
Toch even de belangrijkste tip. GEEN CONTACT!
Ik moet dat ook gaan doen, maar pas als alles geregeld is met het huis. (had ik dit topic meer eerder gelezen...)
Maar communiceer niets te komende 3 weken (vertel hem ook geen contact met jou te zoeken). Betaal wat je moet betalen, wat jullie overheen gekomen zijn toen jullie in het huis trokken. Of betaal niets, als het om een huurhuis gaat (hypotheek is een ander verhaal, daar betaal je niets meer of minder dan 50% van).
Blokkeer hem op social media, whatsapp of welk ander communicatiemiddel dan ook. Stap af, en heb verdriet. Schuil bij vrienden en familie (geen gezamelijke vrienden). En stel jezelf gerust.... het komt goed met jou!
En schrijf heir van je af. Ook als je behoefte hebt om hem een berichtje te sturen, schrijf liever hier

donderdag 24 mei 2018 om 13:59
Wat een lieve reactie! Doet me goed.
Helaas ben ik nu van het verdoofde gevoel af en voel de pijn. Ik kan het gewoon nog niet geloven, zo kort geleden nog op vakantie en nu dit... Ik weet dat geen contact het beste is maar het lukt me nog niet. Ik zit nog met zoveel vragen en haat het hij zo makkelijk met zijn leven lijkt door te gaan. En dan moet ik nog bedenken wat ik met ons huis wil, ik zou er graag wonen, maar dat doet ook zo'n zeer want het was ONS huis...
Helaas ben ik nu van het verdoofde gevoel af en voel de pijn. Ik kan het gewoon nog niet geloven, zo kort geleden nog op vakantie en nu dit... Ik weet dat geen contact het beste is maar het lukt me nog niet. Ik zit nog met zoveel vragen en haat het hij zo makkelijk met zijn leven lijkt door te gaan. En dan moet ik nog bedenken wat ik met ons huis wil, ik zou er graag wonen, maar dat doet ook zo'n zeer want het was ONS huis...
donderdag 24 mei 2018 om 15:11
Ah, geeft niet Dora. Liefdesverdriet maakt heel egoïstisch!
ik snap je idee achter het huis, overal loop je over de ruïnes die je relatie heeft achtergelaten. Elke muur is behangen met verdriet. Gadverdamme. Ik weet het.
Misschien voor jou nog niet het moment, maar ik heb op een gegeven moment m'n huiskamer omgegooid (vloekend, "ik wilde het ZO! Jij eikel" en "Dat heb je OOK niet gedaan, schlemiel"), maar het voelde gelijk goed. Druk je stempel! Maar verbouw niets, verbeter niets, totdat jullie eruit zijn wat jullie gaan doen met het huis.
En geloof me, ik ben 5 weken lang aan het appen geslagen. Van kwaad, naar wanhopig, verdrietig en weer terug. 24/7 ben je er doodziek van. Letterlijk.
Maar het is echt beter om dat niet te doen. Helemaal ook omdat hij heel kort af, bijna hatelijk zal terug reageren. Is niet fijn. Dan liever geen contact.
Joh, ik heb ook 1001 en een vragen... maar krijg er geen antwoord op. Die krijg jij ook niet. En zodra je je dat realiseert gaat het beter, echt.
En realiseer je dat hij niet "zomaar" verder met z'n leven gaat, en zo makkelijk.
Je kent hem beter dan dat. Hij neemt zich nu een houding aan die hem afschermt voor pijn en verdriet (je weet toch, stoer mannelijk en zo).
Zijn momenten komen nog wel, later als het voor hem te laat is (en ja, echt. Je wilt hem op een bepaald moment niet meer terug. Schrijf maar eens op waaraan je je irriteerde en waar je dus niet niet meer aan loopt.)
Dus; pak die kop thee. Neem dat stuk chocolade en huil je ogen uit je kop. Maar app hem niet. Laat het gewoon echt voor 3 weken wachten. Je verknalt niets, je zorgt alleen voor rust voor jezelf en voor hem. En het schaad niemand.
ik snap je idee achter het huis, overal loop je over de ruïnes die je relatie heeft achtergelaten. Elke muur is behangen met verdriet. Gadverdamme. Ik weet het.
Misschien voor jou nog niet het moment, maar ik heb op een gegeven moment m'n huiskamer omgegooid (vloekend, "ik wilde het ZO! Jij eikel" en "Dat heb je OOK niet gedaan, schlemiel"), maar het voelde gelijk goed. Druk je stempel! Maar verbouw niets, verbeter niets, totdat jullie eruit zijn wat jullie gaan doen met het huis.
En geloof me, ik ben 5 weken lang aan het appen geslagen. Van kwaad, naar wanhopig, verdrietig en weer terug. 24/7 ben je er doodziek van. Letterlijk.
Maar het is echt beter om dat niet te doen. Helemaal ook omdat hij heel kort af, bijna hatelijk zal terug reageren. Is niet fijn. Dan liever geen contact.
Joh, ik heb ook 1001 en een vragen... maar krijg er geen antwoord op. Die krijg jij ook niet. En zodra je je dat realiseert gaat het beter, echt.
En realiseer je dat hij niet "zomaar" verder met z'n leven gaat, en zo makkelijk.
Je kent hem beter dan dat. Hij neemt zich nu een houding aan die hem afschermt voor pijn en verdriet (je weet toch, stoer mannelijk en zo).
Zijn momenten komen nog wel, later als het voor hem te laat is (en ja, echt. Je wilt hem op een bepaald moment niet meer terug. Schrijf maar eens op waaraan je je irriteerde en waar je dus niet niet meer aan loopt.)
Dus; pak die kop thee. Neem dat stuk chocolade en huil je ogen uit je kop. Maar app hem niet. Laat het gewoon echt voor 3 weken wachten. Je verknalt niets, je zorgt alleen voor rust voor jezelf en voor hem. En het schaad niemand.
donderdag 24 mei 2018 om 15:30
Dit is echt waar de eerste tijd voelt het leeg en moet je jezelf bedwingen om toch geen contact op te nemen, maar in mijn geval was het contact nadat het uit ging alleen maar pijnlijk, frustrerend en deprimerend. Hij hing echt de afstandelijke asshole uit.MarR_123 schreef: ↑24-05-2018 15:11Ah, geeft niet Dora. Liefdesverdriet maakt heel egoïstisch!
Het voelde goed om het contact te verbreken, een soort van controle, niet over mijn ex, maar over mijn eigen leven. Toen kwam ik pas echt toe aan het verdriet en kon langzaam het verwerken beginnen.
donderdag 24 mei 2018 om 23:45
Dank jullie voor de lieve reacties. Jullie hebben volledig gelijk met het contact, maar het is voor mij gewoon te abrupt afgebroken. Ik had dit nooit aan zien komen.. Het is me dus nog niet gelukt hem niet te appen. Ik hoop zo dat dit snel afneemt, het is pure pijn 
Het erge is dat hij in mijn geval alleen maar medelijden met me lijkt te hebben. En dus keer op keer zijn fouten toegeeft. Maar ik wil dat hij om iets anders huilt dan om mijn verdriet en niet zo makkelijk over zijn fouten heenstapt.
Hoe lang is het bij jou geleden, Sjaantje?

Het erge is dat hij in mijn geval alleen maar medelijden met me lijkt te hebben. En dus keer op keer zijn fouten toegeeft. Maar ik wil dat hij om iets anders huilt dan om mijn verdriet en niet zo makkelijk over zijn fouten heenstapt.
vrijdag 25 mei 2018 om 08:59
Dat ik echt geen contact meer heb met mijn ex is nu sinds half januari. Hij heeft mij nog wel een een keer proberen te bellen maar niet opgenomen en op zijn onzin berichtje waar daarop volgende kort gereageerd maar daarna niets meer gehoord. Heeft mij gigantisch geholpen om het contact te verbreken. Ik herkende zijn nummer niet eens meer toen hij mij belde, dus kan je nagaan en geloof mij wat was ik verliefd op deze man, de relatie heeft bijna 4 jaar geduurd.DoraDoor schreef: ↑24-05-2018 23:45Dank jullie voor de lieve reacties. Jullie hebben volledig gelijk met het contact, maar het is voor mij gewoon te abrupt afgebroken. Ik had dit nooit aan zien komen.. Het is me dus nog niet gelukt hem niet te appen. Ik hoop zo dat dit snel afneemt, het is pure pijn
vrijdag 25 mei 2018 om 13:34
Ook even een update van mijn kant. Vorige week heel wat uurtjes aan de telefoon gehangen met mijn laatste "date" uiteindelijk heb ik eerlijk gezegd dat ik nog gek op hem ben en niet meer steeds contact wil omdat ik hier niks mee kan verder. Uiteindelijk kwam hij ermee dat hij het ook nog wilde proberen... Hij klonk heel enthousiast en we hebben toen plannetjes gemaakt voor de toekomst en hij kon niet wachten om me weer te zien etc. Ik was best wel blij maar had ook een beetje zoiets van eerst zien dan geloven.
Daarna 4 dagen niks gehoord? Ik hem geappt of alles oke was en hoe het ging. Niet veel verder, weinig interesse terug van zijn kant. En prompt ja hoor, gisteravond kwam hij weer met dat ik teveel aandacht vraag en vanmorgen een appje dat hij er toch mee wil stoppen. Nou ik heb hem even flink de waarheid gezegd en niet alles was even netjes haha (oops) Wat totaal niks voor mij is want ik hou helemaal niet van boos doen maar hij heeft me zo ontzettend vuil behandeld. Echt ongelooflijk gewoon. Maar ja ook stom dat ik er weer intrapte, voel me heel zwak en dom ook eigenlijk. What was I thinking?!
Ik ben even heeeeeeel boos geweest, potje gejankt en nu? Nu voel ik me zo opgelucht... kun je nagaan. Ik heb zijn nummer verwijderd en ben niet meer ingegaan op zijn appjes. Anders blijft het heen en weer doorgaan met verwijten etc.
Inmiddels ben ik kapot moe. Ik heb zo ongelooflijk veel stress gehad van dit alles, nu dat het echt klaar is merk ik pas hoeveel dit met me gedaan heeft. Ik vind het heel eng, moeilijk en verdrietig om weer alleen te zijn maar het is niet anders. Ik zit nu aan de bach bloesem druppels om mijn gevoel een beetje op peil te houden en hoop dat ik ook snel weer wat beter ga slapen want dat helpt ook niet.
Al met al moeilijk, verdrietig maar ook opgelucht.
Daarna 4 dagen niks gehoord? Ik hem geappt of alles oke was en hoe het ging. Niet veel verder, weinig interesse terug van zijn kant. En prompt ja hoor, gisteravond kwam hij weer met dat ik teveel aandacht vraag en vanmorgen een appje dat hij er toch mee wil stoppen. Nou ik heb hem even flink de waarheid gezegd en niet alles was even netjes haha (oops) Wat totaal niks voor mij is want ik hou helemaal niet van boos doen maar hij heeft me zo ontzettend vuil behandeld. Echt ongelooflijk gewoon. Maar ja ook stom dat ik er weer intrapte, voel me heel zwak en dom ook eigenlijk. What was I thinking?!

Ik ben even heeeeeeel boos geweest, potje gejankt en nu? Nu voel ik me zo opgelucht... kun je nagaan. Ik heb zijn nummer verwijderd en ben niet meer ingegaan op zijn appjes. Anders blijft het heen en weer doorgaan met verwijten etc.
Inmiddels ben ik kapot moe. Ik heb zo ongelooflijk veel stress gehad van dit alles, nu dat het echt klaar is merk ik pas hoeveel dit met me gedaan heeft. Ik vind het heel eng, moeilijk en verdrietig om weer alleen te zijn maar het is niet anders. Ik zit nu aan de bach bloesem druppels om mijn gevoel een beetje op peil te houden en hoop dat ik ook snel weer wat beter ga slapen want dat helpt ook niet.
Al met al moeilijk, verdrietig maar ook opgelucht.
girl_undiscovered wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:40
0.16% gewijzigd
vrijdag 25 mei 2018 om 13:39
Jeetje, dikkeDoraDoor schreef: ↑24-05-2018 01:04Helaas, ik mag mij ook hier melden. Na een lange relatie en een jaar samenwonen is mijn relatie over. Notabene 2 dagen nadat we terugkwamen van een lange vakantie, maakte hij het uit. Hij voelt het niet meer. Zonder ooit zijn twijfels gedeeld te hebben.

Ik hoop dat de dingen snel geregeld worden wbt het huis etc. En inderdaad wat iedereen zegt, contact verbreken is het beste. Al is dat ook het moeilijkste wat er is. (Ik kon het ook niet) maar het levert zoveel meer verdriet en stress op.
Heel veel sterkte!
vrijdag 25 mei 2018 om 14:57
Weer heel erg bedankt voor alle lieve reacties. Merk dat het toch goed doet het even van me af te schrijven. Gisteravond met hem gebeld, hem gesmeekt het nog te proberen, maar nee.. En ik zit nog zo in de ontkenning, we hadden toch net een superleuke vakantie gehad?
Ik denk nu alleen maar, hoe kan ik het goed maken (eventueel over een paar maanden)?
Jemig, Girl_Undiscovered, die van jou is ook wel echt een enorme hork! Je snapt niet waarom ze zo met je omgaan he..

Jemig, Girl_Undiscovered, die van jou is ook wel echt een enorme hork! Je snapt niet waarom ze zo met je omgaan he..

vrijdag 25 mei 2018 om 22:43
@Dora
wat verschrikkelijk. Ik blijf mezelf herhalen in mijn posts, maar alles is zo verschrikkelijk herkenbaar allemaal, die eeuwige knoop in je maag, de gesprekken met hem in je hoofd, de vraagtekens, de letterlijke pijn in je hart... oh ja en mijn ex maakte het ook uit 2 dagen na een weekendje weg, dus ik snap dat zure gevoel ook helemaal want dat weekend was ook leuk.
Op den duur laat je het los, vertrouw daar asjeblieft op. Maar voor nu moet je helaas door de pijn heen, ik weet hoe zeer het kan doen
als ik een tip mag geven: wikkel alles zo snel mogelijk af met hem en verbreek het contact, ook al is dat verschrikkelijk moeilijk. Vertrouw me er maar gewoon op dat je er zo het snelst overheen bent!
Ik ben weer een fase verder.
Ik heb zojuist het bewijs gekregen dat je nooit weet wat er in zijn hoofd omgaat dus dat het geen zin heeft om daar je hoofd over te breken (dit zeiden mensen ook tegen mij maar ik negeerde dat advies en bleef lekker piekeren). Toen het net uitging heb ik ellenlange posts geschreven over hoe vreselijk ik het vond dat hij zijn leven meteen weer oppakte (ik zag feestfoto's op fb) terwijl ik nog jankend in slaap viel elke avond en midden in de nacht in paniek wakker werd. Ik heb ook vanaf moment 1 niks meer van hem gehoord - ik heb ook niks laten horen, maar ik vond het toch aan hem om iets te laten weten, ego dingetje. Wat wel is: we hadden megaveel ruzie, dus ik begreep wel waar het vandaan kwam. Alleen had ik eraan willen werken want ik hield zielsveel van deze man, maar hij kon het niet meer. Hij maakte het uit met de mededeling dat zijn gevoel door de ruzies was verdwenen, dat hij niet meer van me hield. Mijn reactie? Een emmer pakken en overgeven waar hij bij was (tot zover de eer aan mezelf houden...)
Hoe dan ook, ik heb deze week na een half jaar een beetje app contact over wat spullen, heel oppervlakkig was het, en ineens zei hij dat hij zich in het begin ook verschrikkelijk voelde en af en toe zelfs nog spijt had de eerste maand. Ik zei tegen hem: maar je hield toch niet meer van mij? Zijn reactie: jawel, maar ik zei van niet om het makkelijker te maken. Eindelijk, nu het eigenlijk niet meer hoeft, hoor ik dit. Terwijl ik er al vrede mee had dat voor iemand de liefde soms over gaat, dat ik aan de kant was gezet (zeer pijnlijk voor mijn ego).
Er zit ook een keerzijde hieraan: ik zag zijn app foto (GRUWELIJK SEXY) en nu zit ik toch weer met hem in mijn hoofd. Ik hoef hem niet terug, maar ik ga het contact toch maar weer verbreken voor ik weer een paar stappen terug zet (als ik dat nog niet gedaan heb).
Tot zover een update van mijn kant. Lieve dames, veel sterkte, ik hoop dat jullie een beetje afleiding kunnen vinden dit weekend, en als je jezelf helemaal gek denkt, schrijf het hier op en schaam je niet want ik heb tot nu toe niks gelezen wat ik zelf niet ook gedacht/gevoeld/gedaan heb!!

Op den duur laat je het los, vertrouw daar asjeblieft op. Maar voor nu moet je helaas door de pijn heen, ik weet hoe zeer het kan doen

Ik ben weer een fase verder.
Ik heb zojuist het bewijs gekregen dat je nooit weet wat er in zijn hoofd omgaat dus dat het geen zin heeft om daar je hoofd over te breken (dit zeiden mensen ook tegen mij maar ik negeerde dat advies en bleef lekker piekeren). Toen het net uitging heb ik ellenlange posts geschreven over hoe vreselijk ik het vond dat hij zijn leven meteen weer oppakte (ik zag feestfoto's op fb) terwijl ik nog jankend in slaap viel elke avond en midden in de nacht in paniek wakker werd. Ik heb ook vanaf moment 1 niks meer van hem gehoord - ik heb ook niks laten horen, maar ik vond het toch aan hem om iets te laten weten, ego dingetje. Wat wel is: we hadden megaveel ruzie, dus ik begreep wel waar het vandaan kwam. Alleen had ik eraan willen werken want ik hield zielsveel van deze man, maar hij kon het niet meer. Hij maakte het uit met de mededeling dat zijn gevoel door de ruzies was verdwenen, dat hij niet meer van me hield. Mijn reactie? Een emmer pakken en overgeven waar hij bij was (tot zover de eer aan mezelf houden...)
Hoe dan ook, ik heb deze week na een half jaar een beetje app contact over wat spullen, heel oppervlakkig was het, en ineens zei hij dat hij zich in het begin ook verschrikkelijk voelde en af en toe zelfs nog spijt had de eerste maand. Ik zei tegen hem: maar je hield toch niet meer van mij? Zijn reactie: jawel, maar ik zei van niet om het makkelijker te maken. Eindelijk, nu het eigenlijk niet meer hoeft, hoor ik dit. Terwijl ik er al vrede mee had dat voor iemand de liefde soms over gaat, dat ik aan de kant was gezet (zeer pijnlijk voor mijn ego).
Er zit ook een keerzijde hieraan: ik zag zijn app foto (GRUWELIJK SEXY) en nu zit ik toch weer met hem in mijn hoofd. Ik hoef hem niet terug, maar ik ga het contact toch maar weer verbreken voor ik weer een paar stappen terug zet (als ik dat nog niet gedaan heb).
Tot zover een update van mijn kant. Lieve dames, veel sterkte, ik hoop dat jullie een beetje afleiding kunnen vinden dit weekend, en als je jezelf helemaal gek denkt, schrijf het hier op en schaam je niet want ik heb tot nu toe niks gelezen wat ik zelf niet ook gedacht/gevoeld/gedaan heb!!
zondag 27 mei 2018 om 01:11
zondag 27 mei 2018 om 01:18
Wat lastig zeg. En ook wel raar dat hij dat maar zei om het makkelijker te maken... Maar kan me voorstellen dat het moeilijk (en ergens ook wel fijn) is om te horen dat hij het dus wel degelijk ook moeilijk had. Jammee dat dit nu net op een timing komt die jij niet kon gebruiken.claire1111 schreef: ↑25-05-2018 22:43
Hoe gaat dat nu? Ik herken dat laatste heel erg wat je zegt... dat je dan zijn app foto ziet en denkt potver wat is hij toch knap.. ik kan mezelf daar ook in verliezen. En vervolgens ga je toch weer constant aan hem denken, ook al wil je hem ook niet terug. Heel vermoeiend. Wel echt respect dat je het contact dan weer kan verbreken! Daar kan ik nog wat van leren haha.
zondag 27 mei 2018 om 09:42
Mijn ex is ook heel knap, en de avond toen we afscheid namen van elkaar, keek hij naar mij op en glimlachte en ik weet nog dat ik dacht, tjeezes wat ben je mooi. Maar dat is uiterlijk en denken met mijn ...Girl_Undiscovered schreef: ↑27-05-2018 01:18Wat lastig zeg. En ook wel raar dat hij dat maar zei om het makkelijker te maken... Maar kan me voorstellen dat het moeilijk (en ergens ook wel fijn) is om te horen dat hij het dus wel degelijk ook moeilijk had. Jammee dat dit nu net op een timing komt die jij niet kon gebruiken.
Hoe gaat dat nu? Ik herken dat laatste heel erg wat je zegt... dat je dan zijn app foto ziet en denkt potver wat is hij toch knap.. ik kan mezelf daar ook in verliezen. En vervolgens ga je toch weer constant aan hem denken, ook al wil je hem ook niet terug. Heel vermoeiend. Wel echt respect dat je het contact dan weer kan verbreken! Daar kan ik nog wat van leren haha.
Wat zijn deze mannen mooi van binnen? Waarom ben ik zoveel verdrietig, gefrustreerd en onzeker geweest in mijn relatie? Als het net uit is heb je de neiging om de dingen te romantiseren. Want als deze gast echt zo leuk was geweest dan had ik er nog wel bij geweest.
Ik heb vannacht van mijn ex gedroomd, dat hij bij mij kwam en alles weer goed was. Ja, ook ik geef het toe dat ik hem mis, maar mis ik hem of is het dat ik alweer een half jaar alleen ben. Ik had met mijn ex een hele lichamelijke relatie, en dat viel in een keer weg.
Ik weet gewoon zeker dat het nooit meer wordt wat het geweest is, en weet je dat zou ik ook niet meer moeten willen. Ondanks dat ik huidhonger heb, weet ik dat het zoveel beter met mij gaat zonder hem.
Dus dames laat je niet in je maling nemen door je eigen gedachten want Girldiscover, die gast dumpte je nu voor de tweede keer?
zondag 27 mei 2018 om 09:55
Ik zou ook nooit contact met hem zoeken. Maar merk zelf heel erg dat ik hem wel echt mis. De persoon waarvan ik dacht dat hij net zo gek was op mij als ik op hem. En denk vooral door het onverwachtse eind. Ik zou zo graag een foto willen zien of toch willen weten hoe het gaat. Maar dat doen we allemaal echt niet hoor. Contact opnemen nee, maar had gedacht dat dit met de tijd minder zou worden...

zondag 27 mei 2018 om 10:59
Huidhonger, mooi verwoordt Sjaantje. Dat is precies wat het is inderdaad. Het was bij ons ook heel fysiek en ik heb me nog nooit zo aangetrokken gevoeld tot iemand. Ik kan dus ook niet naar zijn foto's kijken zonder die steen in mijn maag. Maar hij kan dan nog wel zo knap zijn, tegelijkertijd is hij enorm bedorven van binnen. Daarom wil ik hem ook niet meer terug.Sjaantje37 schreef: ↑27-05-2018 09:42Mijn ex is ook heel knap, en de avond toen we afscheid namen van elkaar, keek hij naar mij op en glimlachte en ik weet nog dat ik dacht, tjeezes wat ben je mooi. Maar dat is uiterlijk en denken met mijn ...
Wat zijn deze mannen mooi van binnen? Waarom ben ik zoveel verdrietig, gefrustreerd en onzeker geweest in mijn relatie? Als het net uit is heb je de neiging om de dingen te romantiseren. Want als deze gast echt zo leuk was geweest dan had ik er nog wel bij geweest.
Ik heb vannacht van mijn ex gedroomd, dat hij bij mij kwam en alles weer goed was. Ja, ook ik geef het toe dat ik hem mis, maar mis ik hem of is het dat ik alweer een half jaar alleen ben. Ik had met mijn ex een hele lichamelijke relatie, en dat viel in een keer weg.
Ik weet gewoon zeker dat het nooit meer wordt wat het geweest is, en weet je dat zou ik ook niet meer moeten willen. Ondanks dat ik huidhonger heb, weet ik dat het zoveel beter met mij gaat zonder hem.
Dus dames laat je niet in je maling nemen door je eigen gedachten want Girldiscover, die gast dumpte je nu voor de tweede keer?
Dat dromen herken ik ook wel, vaak wordt ik dan ook best somber wakker en dat blijft meestal wel de hele dag hangen. Zoals vandaag dus. Ik vraag me dan ook af of hij überhaupt nog aan mij denkt en zich rot voelt over hoe hij me behandeld heeft... Maar daar zal ik niet achter komen. Ik heb hem verwijdert uit mijn telefoon maar kan zo zijn dat hij volgende week ineens weer beld.
En ja Sjaantje, was nu de 2de keer. We hebben veel aan de telefoon gepraat en wilde het allebei nog proberen. Ik ben duidelijk geweest in mijn gevoelens tegenover hem dus ik was toen blij dat hij ook was bijgedraaid. (Heel dom) en een paar dagen later is hij gezakt voor een examen en dus in een pesthumeur en ik werd daar wederom de dupe van. Hij had zich weer bedacht en wilde toch stoppen. Hij vond het leuk met me (huh?!) Maar was toch beter om niet verder te gaan. Voelde me daarna wel echt enorm in de zeik genomen, paar dagen heel boos geweest en vandaag voor het eerst dat de boosheid weg is maar het verdriet meer naar voren komt.
Pff zwaar allemaal. Hoe is het met de rest?
zondag 27 mei 2018 om 11:01
Het gaat ook echt wel minder worden, maar het kan soms een tijdje duren. Vooral met zo'n onverwachts einde inderdaad. Vooral geen foto's kijken hoor, dan ga je gelijk weer een paar stappen terug. Bij mij helpt dat in ieder geval helemaal niet. Probeer vol te houdenGelukkigworden schreef: ↑27-05-2018 09:55Ik zou ook nooit contact met hem zoeken. Maar merk zelf heel erg dat ik hem wel echt mis. De persoon waarvan ik dacht dat hij net zo gek was op mij als ik op hem. En denk vooral door het onverwachtse eind. Ik zou zo graag een foto willen zien of toch willen weten hoe het gaat. Maar dat doen we allemaal echt niet hoor. Contact opnemen nee, maar had gedacht dat dit met de tijd minder zou worden...![]()

zondag 27 mei 2018 om 11:10
Hier gaat het... Mwah. Gisteren veel met hem gesproken, hij twijfelde al maanden, maar wilde er zelf uitkomen en het niet bij mij neerleggen. Na de vakantie stortte hij in, heeft nu alles op een rijtje gezet en hij wil niet meer.
En ik heb hem gevraagd het nog eens te proberen, nu ik van zijn twijfels weet kan ik dingen veranderen. Ik dacht echt dat hij net zo gelukkig was als ik.. En tegelijkertijd ben ik zo ontzettend boos dat hij de schijn heeft opgehouden. We hebben spullen gekocht voor ons huis, hypotheekgesprek gehad, en dus die vakantie waar ik nu zo zuur op terug kijk. Ik snap niet dat hij de mooie momenten niet ziet en het nog eens wil proberen nu ik weet waar hij moeite mee had
En ik heb hem gevraagd het nog eens te proberen, nu ik van zijn twijfels weet kan ik dingen veranderen. Ik dacht echt dat hij net zo gelukkig was als ik.. En tegelijkertijd ben ik zo ontzettend boos dat hij de schijn heeft opgehouden. We hebben spullen gekocht voor ons huis, hypotheekgesprek gehad, en dus die vakantie waar ik nu zo zuur op terug kijk. Ik snap niet dat hij de mooie momenten niet ziet en het nog eens wil proberen nu ik weet waar hij moeite mee had